Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 25 sep 2019, 10:26

Mypos schreef:
23 sep 2019, 20:16
MetalPig schreef:
23 sep 2019, 14:28
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen dat het bewijs niet bestaat?
Logisch nadenken, onderzoek en vertrouwen op mijn intuitie.
Waar bestond dat onderzoek uit?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 27 sep 2019, 00:09

MIJN VOORSTEL AAN KLAAS DIJKHOFF – IK STOP MET BRIEVEN NAAR U STUREN, ALS U ZORGT DAT DE KONING STOPT MET HET STUREN VAN BRIEVEN NAAR DE BELASTINGBETALER

Beste Klaas Dijkhoff,

Afgelopen zondag vroeg je mij nadrukkelijk om te stoppen met brieven sturen. In mijn bericht van gisteren heb ik toegezegd dat ik hier aan mee wil werken.

Ik heb je toegezegd om met een concreet voorstel te komen. Deze stuur ik je hierbij via facebook en later ook nog eens persoonlijk via de mail.

Allereerst wil ik je laten weten dat ik begrijp hoe lastig het is als je constant brieven ontvangt om iets te leveren, dat je niet hebt.

Maar wees getroost, jij bent niet de enige die in deze situatie zit.

Jij weet net zo goed als ik dat er in Nederland tienduizenden mensen zijn, die in exact dezelfde situatie zitten als jij.

Ook zij blijven brieven ontvangen en worden constant gevraagd om iets te leveren wat zij ook niet hebben.

✨ In jouw geval vraag ik je om vaccinatiebewijzen te leveren, die jij niet hebt omdat ze er simpelweg niet zijn.

✨ In het geval van deze tienduizenden mensen vraagt/dwingt de Belastingdienst hen om geld te betalen wat zij simpelweg niet hebben.

Nu houdt mijn voorstel niet in dat ik je vraag om te zorgen dat de Belastingdienst nooit meer brieven gaat versturen.

Ik doe je een eenvoudig voorstel waarbij ik stop met brieven en vragen naar jou te sturen als jij zorgt dat:

a) jouw klaasbrief van 23 augustus 2018 van het Internet verdwijnt en

b) er één specifieke brief van de Belastingdienst verdwijnt.

De eerste actie is met één druk op de knop gebeurd dus die kan je vandaag nog laten uitvoeren.

De tweede actie is iets moeilijker maar niet onhaalbaar als jij het tenminste echt wilt.

Ik weet zeker dat jij deze specifieke brief van de Belastingdienst nog nooit hebt ontvangen.

Want jij hebt altijd je geld ontvangen als ambtenaar van de mensen die keurig hun belasting betalen.

Het is een dwangbevel brief van de Belastingdienst gestuurd “IN NAAM VAN DE KONING”.

Weet jij hoeveel kleine ondernemers op dit moment zo’n brief thuis hebben liggen? Misschien niet.

Maar jij weet wel hoe het is om thuis met je familie te zijn en brieven te ontvangen waaraan je niet kan voldoen.

Jij weet nu dankzij mij precies welke spanning dit oplevert in jezelf en in je gezin.

Kan jij je voorstellen hoe het voor deze families is, die deze dwangbevelen van de Belastingdienst ontvangen?

In 2018 heb ik ervaren hoeveel angst en druk het geeft om constant geconfronteerd te worden met deze dwangbevelen “IN NAAM VAN DE KONING”.

Een dwangbevel “IN NAAM VAN DE KONING” is een middeleeuws middel

Het is een middeleeuws middel om de hardwerkende middenklasse angst aan te jagen.

De overheid en de Koning jaagt op zo’n manier angst aan, waarvan de consequenties niet te overzien zijn.

Heb jij de bv. indrukwekkende documentaire zag “Man in de Knoop” van Nathan Vos gezien?

De documentaire die hij had gemaakt n.a.v. de zelfmoord van zijn broer? http://bit.do/eQMM7

De kille cijfers dat 2 keer zoveel mannen als vrouwen zelfmoord plegen liegen er niet om.

Misschien heb je deze docu gemist maar de Eenvandaag rapportage van 31 januari jl kan je niet ontgaan zijn.

Volgens mij zijn er zelfs kamervragen gesteld over de situatie van Maarten Oosterbaan.

Hij behoort tot de groep van zo’n 300 Rijnvaarders die zich geconfronteerd zien met belastingschulden tot wel € 75.000,-.

Terwijl ik naar deze reportage keek vroeg ik me af “hoeveel financiële druk kan je als mens weerstaan?”.

Aan het eind van deze indrukwekkende rapportage werd mij wel duidelijk dat er een grens is.

✨ Zo stelt Maarten's belastingadviseur Jan Grob: “De geldzorgen dreven sommigen tot wanhoop, waardoor zeker twee Rijnvaarders zelfmoord pleegden.”http://bit.do/eQMGM

✨ Hoe schrijnend is dit? Twee mannen die zelfmoord plegen vanwege de financiële stress en de problemen die zij hadden met de belastingdienst.

✨ Hoe schrijnend is dit? Wanneer ik een paar maanden geleden lees 'Acht miljard minder in de schatkist door belastingdeal met Shell'. http://bit.do/eQMGF

✨ Hoe leg je deze belastingdeal uit aan de kinderen van deze twee vaders die zelfmoord hebben gepleegd?

✨ Waar was die deal voor hun vaders toen zij deze het het meeste nodig hadden?

Beste Klaas Dijkhoff, volgens mij is mijn voorstel helder.

Ik stop met jou via FB vragen te stellen en brieven te sturen als jij:

a) jouw Klaasbrief van de @VVD website haalt en

b) opstaat en een actie begint om een eind te maken aan de belasting-terreur-brieven “IN NAAM VAN DE KONING”.

Ga jij akkoord met dit voorstel dan kunnen we samen dromen van een wereld waarin:

✨ geen mens meer op de vlucht slaat omdat die vast zit in zijn schulden http://bit.do/eQMFP

✨ we samen met onze kinderen nooit meer dit soort berichten in de krant hoeven te lezen (vrouw springt van belastingkantoor) http://bit.do/eQMFK

✨ belastingmedewerkers nooit meer geconfronteerd worden met zelfmoord in hun belastingkantoor (cijfers worden officieel niet gepubliceerd maar dit schijnt te schommelen tussen de 11 en 14 per jaar)

✨ onze kleinkinderen niet worden geboren met een staatschuld, waar ze de rest van hun leven belasting over moeten betalen http://bit.do/eQMFi

✨ geen enkele treinmachinist meer hoeft mee te maken dat iemand uit financiële wanhoop voor de trein springt; http://bit.do/eQMGj

✨ de rijkdom evenredig is verdeeld (en dus niet langer 26 miljardairs evenveel geld bezitten als 50% van de wereldbevolking) http://bit.do/eQME9

✨ Premier Mark Rutte samen met Koningin Máxima tegen Koning Willem-Alexander zegt:

“Laten we in dit herdenkingsjaar, 75 jaar na het einde van de 2e wereld, stoppen met het uitsturen van deze angst gebaseerde dwangbevelen naar gezinnen in nood.

Laten we in Nederland brieven vanuit liefde sturen om mensen, die in nood zitten te ondersteunen en het vertrouwen in het leven terug te geven.

Laten we stoppen om hardwerkende mensen over het randje van het leven te duwen.

Nu ik bijna bijna klaar ben om mijn voorstel richting jou op FB te zetten, sluit ik het af door een nummer van de Argentijnse zangeres en vrijheidsstrijder Mercedes Sosa op te zetten.

En ja, ik zing uit volle borst mee met het prachtige “Toda Cambia" want inderdaad "Alles Verandert”.
(must see)

Ik huil de tranen uit mijn lijf terwijl mijn gedachten uitgaan naar alle kinderen, die ook vandaag weer hun vader of moeder zielsveel missen.

Dit omdat één van hun ouders emotioneel, mentaal en fysiek niet bestand was tegen de financiële druk en de brieven van de Belastingdienst.

Ik slik mijn tranen weg en vraag me af: “Klaas Dijkhoff hebben we een deal?”.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Ps 1: Ik ben dankbaar voor de vele mensen, die in de afgelopen periode mijn brieven hebben gedeeld. Jullie zijn net zoveel de verandering als dat ik ben.

Slechts door het liken en delen van jullie kant komt mijn boodschap ook echt in Den Haag aan. Jij bent de verandering! Wij zijn de verandering!

Ps 2: Heb je FB vrienden die in financiële nood zitten?

Deel dan vooral dit bericht en laat hen weten dat er altijd hoop is, want Toda Cambia / Alles Verandert.

Ps 3: Ik deel dit bericht met speciale liefde voor mijn vrouw Loes Ruesink

Zij is degene geweest, toen ik bijna bezweek onder de druk van de Belastingdienst, die mij heeft geleerd hoe ik de verandering kan zijn.

Zij is de degene, die mij de ruimte geeft om te doen wat ik nu doe om op te staan voor vrijheid, eerlijkheid en gelijkwaardigheid.

Ps 4: En Klaas Dijkhoff, de toegezegde vaccinatiebewijzen ga ik dan gewoon verder opvragen bij Minister Hugo de Jonge.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 27 sep 2019, 00:10

Dit zou Vitharr toch ook voor een deel aan moeten spreken.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 27 sep 2019, 01:28

Ik zie welgeteld twee zinnen die over vaccinaties gaan in deze lap tekst over van alles en nog wat.
Is dat een afleidingsmanoeuvre van je Mypos, in jouw topic genaamd "Vaccingate"?

Ik wacht nog steeds op je reactie aangaande je eerdere foutieve opmerking.
Lijkt erop dat je blijkbaar wel tijd hebt om facebook pagina's te "bestuderen" en de zin en de tijd neemt om deze samengeraapte mengelmoes te copy/pasten.

Kunnen we nog enig niveau verwachten in dit topic?

gouwepeer

Re: Vaccingate

Bericht door gouwepeer » 27 sep 2019, 07:08

Determinist schreef:
27 sep 2019, 01:28
Kunnen we nog enig niveau verwachten in dit topic?
Nou stel je wel hele strenge eisen @Determinist :mrgreen:
Ik verwacht nog wel de (on)nodige quotes met complete teksten waarbij we zelf uit mogen zoeken op welk stuk het antwoord van toepassing is.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 27 sep 2019, 07:53

Determinist schreef:
27 sep 2019, 01:28
Kunnen we nog enig niveau verwachten in dit topic?
Offtopic: Stel je deze vraag als gespreksdeelnemer in dit topic, of als moderator?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 27 sep 2019, 08:11

MetalPig schreef:
27 sep 2019, 07:53
Stel je deze vraag als gespreksdeelnemer in dit topic, of als moderator?[/offtopic]
Als deelnemer. Tekst van de moderator is normaliter in rood.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 27 sep 2019, 08:22

Determinist schreef:
27 sep 2019, 08:11
MetalPig schreef:
27 sep 2019, 07:53
Stel je deze vraag als gespreksdeelnemer in dit topic, of als moderator?[/offtopic]
Als deelnemer. Tekst van de moderator is normaliter in rood.
Check :)

Ik vroeg het omdat ik het ook niet raar zou vinden als een mod zoiets zou vragen.

On-topic maar weer, voor zover dat nog gaat gebeuren :mrgreen:

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 27 sep 2019, 08:28

Determinist schreef:
27 sep 2019, 01:28
Ik zie welgeteld twee zinnen die over vaccinaties gaan in deze lap tekst over van alles en nog wat.
Is dat een afleidingsmanoeuvre van je Mypos, in jouw topic genaamd "Vaccingate"?

Ik wacht nog steeds op je reactie aangaande je eerdere foutieve opmerking.
Lijkt erop dat je blijkbaar wel tijd hebt om facebook pagina's te "bestuderen" en de zin en de tijd neemt om deze samengeraapte mengelmoes te copy/pasten.

Kunnen we nog enig niveau verwachten in dit topic?
Wat een vreemde reactie van je Determinist. Ik heb dit topic geopend om updates te geven mbt de strijd van Frank Ruessink tegen het establishment mbt vaccinaties. Zoals ik vrij duidelijk heb gesteld in de openingspost. Dit is zijn laatste update. Lijkt me ook vrij duidelijk.

Tijd om iets te copy pasten heb ik inderdaad wel. Ik weet niet of copy pasten jou net zo veel tijd kost als het doorlezen van 50 jaar wetenschappelijk onderzoek?

Verder ga ik nog steeds terug komen op hetgeen jij stelde mbt de rechtszaak. Al is dat maar 1 onderdeel van de hele vaccinatie discussie en ligt de bewijslast aan de andere kant en niet bij mij. :peace:

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 27 sep 2019, 12:34

Mypos schreef:
27 sep 2019, 08:28
Wat een vreemde reactie van je Determinist. Ik heb dit topic geopend om updates te geven mbt de strijd van Frank Ruessink tegen het establishment mbt vaccinaties. Zoals ik vrij duidelijk heb gesteld in de openingspost.
Dat is nu het irritante. Die post gaat niet over vaccinaties. Lees jij überhaupt je eigen copy/pastes wel?
Of ga je ook nog plaatsen wat Frank gisteravond gegeten heeft.

En dat is precies waar mijn reactie over ging. Jij plaatst niet-relevante posts over zaken die niets met vaccinaties van doen hebben en op mijn vraag aan jou eens in te gaan over je eerdere posts die daar wel over gaan kom je met de dooddoener
Mypos schreef:
27 sep 2019, 08:28
Verder ga ik nog steeds terug komen op hetgeen jij stelde mbt de rechtszaak.
Nog steeds niet dus.


En dat is een overduidelijke tactiek dmv het spammen van lappen tekst zodat je niet enige moeite hoeft te steken in de daadwerkelijke inhoud aangaande vaccinaties.
als het doorlezen van 50 jaar wetenschappelijk onderzoek
Dus ik verwacht van jou dat je alle wetenschappelijke publicaties van de afgelopen 50 jaar moet doorlezen?
Dat vraag ik niet. Je dient je te verdiepen in de wetenschappelijke kennis die opgedaan is en dat kan prima in de vorm van meta studies, die niet alleen een overzicht geven en uitleg over de vaktermen die je volgens eigen zeggen zo moeilijk vindt maar je tevens laten zien dat de kennis niet alleen solide is maar keer op keer wordt aangetoond.

Het frappante is dat wij beiden willen dat er geen verplichte vaccinatie komt. Echter zie jij niet in dat jij onderdeel van het probleem bent door de keuze die je maakt je niet te verdiepen in de materie en daardoor aantoonbare foutieve informatie blijft copy/pasten. Wat uiteindelijk de keuze beïnvloed van anderen om niet te vaccineren. Totdat we als maatschappij niet anders meer kunnen dat het te verplichten.

Je gooit je eigen glazen in. Jouw ongeïnformeerde strijd tegen verplichte vaccinatie zal uiteindelijk leiden tot verplichte vaccinatie als meer en meer mensen jouw voorbeeld volgen.

En heb er geen probleem mee als mensen een andere keuze maken en die ruimte is er ook en wil ik ook graag zien dat die gegeven wordt.

Maar wel op basis van valide informatie.

En let op mijn woorden. De grens van anti-vaccinatie is er wel degelijk en zodra deze grens bereikt wordt zal je er aan moeten geloven.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 27 sep 2019, 13:48

Determinist schreef:
27 sep 2019, 12:34
Mypos schreef:
27 sep 2019, 08:28
Wat een vreemde reactie van je Determinist. Ik heb dit topic geopend om updates te geven mbt de strijd van Frank Ruessink tegen het establishment mbt vaccinaties. Zoals ik vrij duidelijk heb gesteld in de openingspost.
Dat is nu het irritante. Die post gaat niet over vaccinaties. Lees jij überhaupt je eigen copy/pastes wel?
Of ga je ook nog plaatsen wat Frank gisteravond gegeten heeft.

En dat is precies waar mijn reactie over ging. Jij plaatst niet-relevante posts over zaken die niets met vaccinaties van doen hebben en op mijn vraag aan jou eens in te gaan over je eerdere posts die daar wel over gaan kom je met de dooddoener
Mypos schreef:
27 sep 2019, 08:28
Verder ga ik nog steeds terug komen op hetgeen jij stelde mbt de rechtszaak.
Nog steeds niet dus.


En dat is een overduidelijke tactiek dmv het spammen van lappen tekst zodat je niet enige moeite hoeft te steken in de daadwerkelijke inhoud aangaande vaccinaties.
als het doorlezen van 50 jaar wetenschappelijk onderzoek
Dus ik verwacht van jou dat je alle wetenschappelijke publicaties van de afgelopen 50 jaar moet doorlezen?
Dat vraag ik niet. Je dient je te verdiepen in de wetenschappelijke kennis die opgedaan is en dat kan prima in de vorm van meta studies, die niet alleen een overzicht geven en uitleg over de vaktermen die je volgens eigen zeggen zo moeilijk vindt maar je tevens laten zien dat de kennis niet alleen solide is maar keer op keer wordt aangetoond.

Het frappante is dat wij beiden willen dat er geen verplichte vaccinatie komt. Echter zie jij niet in dat jij onderdeel van het probleem bent door de keuze die je maakt je niet te verdiepen in de materie en daardoor aantoonbare foutieve informatie blijft copy/pasten. Wat uiteindelijk de keuze beïnvloed van anderen om niet te vaccineren. Totdat we als maatschappij niet anders meer kunnen dat het te verplichten.

Je gooit je eigen glazen in. Jouw ongeïnformeerde strijd tegen verplichte vaccinatie zal uiteindelijk leiden tot verplichte vaccinatie als meer en meer mensen jouw voorbeeld volgen.

En heb er geen probleem mee als mensen een andere keuze maken en die ruimte is er ook en wil ik ook graag zien dat die gegeven wordt.

Maar wel op basis van valide informatie.

En let op mijn woorden. De grens van anti-vaccinatie is er wel degelijk en zodra deze grens bereikt wordt zal je er aan moeten geloven.
Die post gaat over zijn strijd met Dijkhoff welke voor een groot deel over vaccinaties gaat. Verder ga ik er niet op in. Lees de posts maar die ik tot nu toe heb geplaatst dan kan je in het context plaatsen.

Spammen van lappen teksts?? Wat lul je nou man. Daar is dit hele topic voor geopend, om updates te geven mbt de strijd van Ruessink tegen de vaccinatielobby. Ik heb al een heleboel van deze lappen geplaatst, waarom begin je daar nu opeens over te zeiken?

En nu ga je een angstbeeld schetsen voor mij voor de toekomst en het verplicht stellen van vaccinaties. Ik denk dat het eerder de andere kant op gaat aangezien je nu ook ziet dat Dijkhoff en co helemaal geen bewijs kunnen leveren mbt de vaccinaties. Ik denk eerder dat jij eraan moet gaan geloven dat vaccinaties toch niet de heilige graal zijn zoals wat jij beweert. Dat je dat uberhaupt niet door hebt met een totaal corrupte farmaceutische industrie is mij een raadsel, maar dat is weer een andere discussie.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 27 sep 2019, 14:07

Mypos schreef:
27 sep 2019, 13:48
Verder ga ik er niet op in.
Inderdaad.
Spammen van lappen teksts?? Wat lul je nou man. Daar is dit hele topic voor geopend, om updates te geven mbt de strijd van Ruessink tegen de vaccinatielobby. Ik heb al een heleboel van deze lappen geplaatst, waarom begin je daar nu opeens over te zeiken?
Omdat de lap tekst waarop ik reageer NIET over vaccinaties gaat, maar over belastingschuld.
Ik heb niks tegen lappen tekst die hier on topic zijn, dus in de context van vaccinaties.

Dus inderdaad ga ik dan zeiken en je daarop wijzen en dan kom je met een reactie om nogmaals te benadrukken dat je updates geeft over de strijd van Ruessink tegen de vaccinatielobby en de opmerking dat je er verder niet op in gaat. Wat heeft belastingschuld te maken met vaccinatie Mypos?
jij eraan moet gaan geloven dat vaccinaties toch niet de heilige graal zijn zoals wat jij beweert.
Sinds de introductie van het principe van vaccineren en de doorlopende wetenschappelijke publicaties van de jawel pakweg minimaal 50 jaar is het niet IK DAT DIT VERZIN.
Het zijn de professionals in de verschillende vakgebieden die dit aantoonbaar beweren. Gedocumenteerd en wel.

Maar jij VERTIKT het je te verdiepen in deze vakgebieden en vindt het blijkbaar dat ik zeik als ik zie dat je lappen tekst over belastingen plaatst in een discussie over vaccinaties en ik NOG STEEDS zit te wachten op enige inhoudelijke reactie.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 27 sep 2019, 14:38

Mypos schreef:
27 sep 2019, 13:48
Spammen van lappen teksts?? Wat lul je nou man.
Ehm.
De regeltjes schreef: - Citeer bij een nieuwsbericht of artikel een gedeelte en plaats daarna de link naar het artikel er bij.
- Altijd bronvermelding bij het plaatsen van een bericht van het internet of tekst wat niet van jou is, dit is verplicht.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 27 sep 2019, 14:41

Mypos schreef:
27 sep 2019, 13:48
dat vaccinaties toch niet de heilige graal zijn zoals wat jij beweert.
Volgens mij claimt niemand dat vaccins de heilige graal zijn...

Mypos, wat is veiliger: het mazelenvaccin of de mazelen? Als je antwoordt, dan graag met onderbouwing.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 30 sep 2019, 21:57

HOE EEN NOS VERSLAGGEEFSTER BEVESTIGDE WAAROM IK OOK MET EEN POLITIEK WINTER VAKANTIEBOEK MOET KOMEN

Terwijl ik gisteren het terrein van het Openluchtmuseam opliep, kwam ik dezelfde verslaggeefster van de NOS tegen die ik al twee keer eerder had ontmoet.

De eerste keer was bij de VVD bijeenkomst in de Bilt waar ik mijn eerste ontmoeting had met de heer Klaas Dijkhoff.

De tweede keer was bij de VVD bijeenkomst in Aalsmeer waar ik mijn eerste ontmoeting had met de heer Rutte,

En nu zag ik haar ook voor de derde keer bij de VVD bijeenkomst in Arnhem. De stad waar ik mijn ontmoeting zou hebben met VVD partijvoorztter mevrouw van der Wal.

De laatste keer dat ik deze NOS verslaggeefster had gesproken in Aalsmeer hadden we onze telefoonnummers uitgewisseld. Dit onder het mom: "ik hou je op de hoogte".

Dit heb ik niet gedaan omdat tot dan toe mijn vertrouwen in de NOS niet al te hoog was, dat zij opeens wel aandacht zouden besteden aan de verzwegen waarheid.

Nu we elkaar voor de derde keer spraken, prees zij mijn doorzettingsvermogen en concludeerden we dat je taak als mens maar zeker als journalist is "doorvragen als je echt wilt weten wat de waarheid is ".

Nu zij nogmaals mij vroeg om haar op te hoogte te houden van mijn acties, heb ik haar toegezegd dat ik dat ook echt ga doen.

Want als haar collega Joep Schreuder, de heer Dijkhoff lastige vragen kan stellen waarom zou zij en andere NOS collega's dat op een gegeven moment niet kunnen doen?

Terwijl ik richting de lunch liep waar ik zeker een moment zou vinden om met VVD partijvoorzitter Mevrouw van Der Wal te spreken, besloot ik dat ik een aantal projecten ook in de toekomst door ga zetten.

Een daarvan is het Politiek Vakantieboek. Het uitbrengen van het Politiek Zomer Vakantieboek heeft heel veel aandacht opgeleverd in Den Haag voor de verzwegen waarheid. Dus ga ik ook komen met een Politiek Winter Vakantieboek.

Houd hiervoor mijn nieuwe website www.frankruesink.nl in de gaten.

Gezonde groet,
Frank Ruesink
ps: Mijn gesprek met de VVD partijvoorzitter was positief. Goed om mijn zoektocht ook met haar te bespreken en nog eens na te vragen waarom zij denkt dat haar collega geen antwoorden geeft.

Mijn naam verdween in haar aantekeningenboekje en ze zou het verder met de heer Dijkhoff bespreken.

ps 2: To be continued.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 03 okt 2019, 12:39

MIJN VERVOLGVRAAG AAN KLAAS DIJKHOFF: IS DE WAARHEID SPREKEN NIET VEEL FIJNER VOOR JE DAN DE WAARHEID VERZWIJGEN?

Vol verwachtingen klopte eergisteren mijn hart,
Doet die het of doet die het niet.

Het is duidelijk, het is alweer 3 oktober, hij doet het niet.
Wel beloven maar niet leveren heeft sinds mijn ontmoeting met Klaas Dijkhoff net voor de wedstrijd PSV-AJAX een nieuwe wending gekregen.

Voetbalsupporters zingen regelmatig: “het is stil aan de overkant”. Maar vanuit Klaas Dijkhoff blijft het al heel lang stil.

WAT ONTSTOND ER IN ONS GESPREK VOOR PSV-AJAX?

Voorafgaand aan PSV-Ajax kwamen er in mijn gesprek met de heer Dijkhoff al een paar hoge woorden uit. Naast zijn vraag om te stoppen met vragen stellen was daar zijn uitspraak dat hem geadviseerd was om niet te reageren op mijn vragen.

En dus daarmee zijn uitspraak om de gemaakte afspraak met mij niet na te komen.

Hoe bijzonder is dit eigenlijk? Een fractievoorzitter die niet langer zelf zijn eigen verantwoordelijkheid neemt om wel of niet te reageren.

Je zou bijna gaan denken: “waar is hij zo bang voor?”
Is het de waarheid? Is de waarheid te confronterend om naar buiten te brengen?

Ik heb dezelfde vraag ook al eens aan de staatssecretaris Paul Blokhuis gesteld. Maar voor de heer Dijkhoff wordt deze vraag ook met de dag relevanter.

Staat hij inderdaad teveel onder druk vanuit de industrie of vanuit zijn eigen partij om te zwijgen? Afgelopen zaterdag sprak ik de VVD Partijvoorzitter en zij liet mij weten dat zij zich niet met deze kwestie heeft bemoeid. En ja, ik geloofde haar.

Dus naar wie luistert hij wel?
Wie adviseert hem om niet te reageren en zijn afspraken niet na te komen?

Wie het weet mag het zeggen.
Ik denk dat iedereen die dit leest wel een vermoeden heeft.

Want elke Nederlander weet ondertussen wel dat als de waarheid wordt verzwegen er altijd één ding is dat gewoon doorpraat.

“Money Talks”. (Speciaal voor alle AC/DC fans https://tinyurl.com/op43eg6)

Maar zolang de waarheid wordt verzwegen, blijft er voor mij maar één optie over. Vanuit de menselijke verbinding vanuit respect vragen blijven stellen aan politici, die hoe je het went of keert met hun stem beslissingen over ons nemen.

WAAROM EEN NIEUWE TWEEDE BELOFTE DOEN ALS JE DE EERSTE AL NIET NAKOMT?

De meest bijzondere uitspraak van de heer Dijkhoff tijdens ons gesprek was wel: “ik heb één bewijsstuk en die ga ik je na vandaag wel toesturen”.

Mijn mond viel natuurlijk open toen hij dit zei. Niet reageren, je afspraak niet nakomen, klagen over het feit dat ik vragen blijf stellen en dan ook nog eens informatie niet delen.

HOE KAN HET?

✨ Hoe kan het dat een politicus eerst hoog van de toren blaast door mij en vele ex-vaccers te beledigen met een zeer disrespectvolle brief?

✨ Hoe kan het dat een politicus er bewust voor kiest om een tweedeling in de samenleving te creëren?

✨ Hoe kan het, dat je geen bewijzen aanlevert terwijl je hier duidelijke afspraken over hebt gemaakt?

✨ Hoe kan het dat je als politicus klaagt over mijn aanhoudende manier van vragen stellen en dan vervolgens doodleuk tegen de NOS verslaggever live op televisie zegt dat het niet belangrijk is?

✨ Hoe kan het Klaas Dijkhoff? Jij weet hoe dit kan maar er zijn ondertussen heel veel mensen, die allang niet meer begrijpen hoe dit kan.

Dus daarom kies ik ervoor om Klaas Dijkhoff uit te nodigen om samen met mij eens naar Thanh Hagoort te gaan. Ik nodig hem uit om eens tegen haar te zeggen dat “het niet belangrijk is”.

Ik weet zeker dat het hem goed zou doen om weer eens de mensen te spreken, die nog elke dag last hebben van jou ongenuanceerde en hardnekkige standpunt.

Maar natuurlijk nodig ik hem van harte uit om als nog te reageren op de onderstaande email die ik hem vorige week stuurde (zie ps 1).

In de afgelopen maanden heb ik al aardig wat lessen geleerd in geduld hebben.

Dus tot die tijd ga ik nog eens rustig nadenken over mijn volgende stap om eens echt oprechte antwoorden vanuit Den Haag te krijgen.

En ja in het systeem (de politiek) stappen en van binnenuit de ziekte van de verzwegen waarheid op te lossen behoort ondertussen zelfs tot de mogelijkheden.

Sinds mijn ontmoeting sluit ik ook deze optie niet uit.

Beste Klaas Dijkhoff, Ik wens je veel wijsheid en moreel besef toe. Vergeet nooit de wijze uitspraak van Mark Twain. Ik weet zeker dat het toepassen van deze wijsheid je veel vreugde gaat opleveren en dat laatste gun ik je van harte.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink
---------------------------------------------------------------
ps 1: Hierbij de email die ik vorige week naar de heer Dijkhoff stuurde, die ik nu wel openlijk deel omdat ik geloof dat transparantie helpt in het oplossen van heel veel maatschappelijke problemen.

Beste Klaas Dijkhoff,

Graag kom ik nog even terug op ons gesprek van afgelopen zondag. Ik heb je verzoek gehoord om te stoppen met brieven schrijven.

Net zoals ik je verzoek hoorde om ons gesprek van afgelopen zondag niet te filmen. Aan dit laatste heb ik gehoor gegeven. Aan het eerste wil ik ook gehoor geven.

Ik begrijp je verzoek namelijk heel goed want natuurlijk leidt het af van andere zaken, die voor jou momenteel belangrijker zijn.
Dus heb ik voor mezelf besloten dat ik je een voorstel doe zodat we kunnen stoppen met onze uitwisseling.

Volgens mij is dit iets wat ook goed voor jou is.
Ik heb mijn voorstel verwoord in de bijgevoegde link.


Laat duidelijk zijn dat dit voorstel minder gewenst is dan het aanleveren van de afgesproken bewijzen.
Voor de vele jonge ouders in Nederland is het aanleveren van deze bewijzen natuurlijk van levensbelang.

Maar zoals we ondertussen allebei wel weten is het wrange dat deze bewijzen niet bestaan.

Dit gegeven maakt de gedachte van verplicht vaccineren natuurlijk extra pijnlijk,

Maar gelukkig hoef ik deze verantwoordelijkheid niet te dragen,
Deze persoonlijke verantwoordelijkheid heb jij op je genomen toen je op 23 augustus 2018 jouw Klaasbrief publiceerde.

Ik ben benieuwd wat je van mijn voorstel vindt.
Ook deze keer ben ik bereid om aankomende week in Den Haag langs te komen om dit te bespreken.

Deze persoonlijke email ga ik tot 1 oktober as. ook niet op facebook zetten.

Ik kies ervoor om je tot 1 oktober rustig de tijd te geven om te overleggen met jouw mensen, die je adviseren wat een passende reactie is.

Ik hoop dat het een reactie vanuit het hart is en niet vanuit het hoofd en dat het een reactie is die niet gebaseerd is op angst maar op vertrouwen.

Mocht ik op 1 oktober nog geen reactie hebben vernomen, dan ga ik er vanuit dat dit onderwerp inderdaad niet belangrijk voor je is zoals je tegen Joep Schreuder zei.

Ook dit laatste is natuurlijk een keus.
We leven in een vrij land dus jij bepaalt, hoe jij ermee omgaat.

Ik mijn eerste brief op 5 mei jl. was mijn vraag: “wordt het verbinden of blijft het veroordelen?”.

Nu is mijn vraag “wordt het verbinden of blijft het negeren?”.

Ik kijk uit naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Frank Ruesink

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 03 okt 2019, 12:42

Schitterend dit. Dijkhoff is echt zijn eigen graf aan het graven.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 03 okt 2019, 13:49

Mypos schreef:
03 okt 2019, 12:42
Schitterend dit.
Ja, Frank blijft beweren dat er geen bewijzen zijn. Prachtig. Wat een kansloze gast.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 03 okt 2019, 15:09

Wie is Frank?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 03 okt 2019, 15:12

univers schreef:
03 okt 2019, 15:09
Wie is Frank?
Iemand wiens Facebook-posts door Mypos hierheen gekopieerd worden.

Plaats reactie