Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 18 jan 2020, 12:48

Fen, onbegonnen werk, past niet in zijn straatje.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 18 jan 2020, 13:05

Fenna schreef:
18 jan 2020, 12:46
Heb je dit ook gezien Mypos?

Op Één vandaag een reactie van een arts gezien op de win-actie van de ’vruchtbaarheidscoach, deze man spreekt er schande van.
Het artikel begint op 16min.30.
https://www.npostart.nl/eenvandaag/15-0 ... AT_2123869
Dat is niet de enige arts die er schande van spreekt. Er zijn zoveel huisartsen en hoogleraren die hier schande over spreken. Terwijl er een tijd terug ook een actie is geweest dat je een tablet kreeg als je je WEL liet vaccineren. En dat is natuurlijk allemaal prima.

Er heerst gewoon nog heel veel onwetendheid bij veel artsen over vaccinaties en ze hebben enorme sterke banden met de farmaceutische industrie wat zorgt voor vertroebeling van de mening.

Maar feit is gewoon dat er geen onderzoeken zijn die aan kunnen tonen dat vaccins veilig zijn. En er zijn enorm veel ouders die kinderen hebben die gevaccineerd zijn en daardoor enorm ernstige bijwerkingen hebben gekregen of zelfs zijn overleden. Zij zijn de stuwende kracht achter dit hele verhaal.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 18 jan 2020, 13:06

Fenna schreef:
18 jan 2020, 12:46
Heb je dit ook gezien Mypos?

Op Één vandaag een reactie van een arts gezien op de win-actie van de ’vruchtbaarheidscoach, deze man spreekt er schande van.
Het artikel begint op 16min.30.
https://www.npostart.nl/eenvandaag/15-0 ... AT_2123869
Die link klopt niet trouwens.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 18 jan 2020, 13:08

Er heerst gewoon nog heel veel onwetendheid bij veel artsen over vaccinaties en ze hebben enorme sterke banden met de farmaceutische industrie wat zorgt voor vertroebeling van de mening.
Het is maar goed, dat jij de wijsheid in pacht hebt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 18 jan 2020, 14:42

Mypos schreef:
18 jan 2020, 13:06
Fenna schreef:
18 jan 2020, 12:46
Heb je dit ook gezien Mypos?

Op Één vandaag een reactie van een arts gezien op de win-actie van de ’vruchtbaarheidscoach, deze man spreekt er schande van.
Het artikel begint op 16min.30.
https://www.npostart.nl/eenvandaag/15-0 ... AT_2123869
Die link klopt niet trouwens.
Ik zie het.
Je kan als je durft, want ze zijn behoorlijk kritisch over anti vaxxers, de uitzending terug kijken op NPO 1, een vandaag 15 jan. 18.00u
Het begint op 16min.30. na het artikel over varkensboeren.

Het Dunning-Kruger effect wat besproken word is interessant en vind ik treffend voor de onozelheid van de anti vaxxers.

Jou argument dat men dood kan gaan aan een vaccinatie, vind ik erg zwak om daarom maar niet te vaccineren.
Er zijn zoveel oorzaken waar men dood aan kan gaan.
Aan alles kleeft een risico.
Dan moet je ook niet meer de deur uit gaan want je zou een dodelijk ongeluk kunnen krijgen of thuis van de trap af kunnen vallen en een dodelijk val maken, stikken in een pinda enz.enz.

Vaccineren heeft vele malen bewezen dat het meer voordelen heeft dan nadelen, maar dat wil jij niet zien.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 18 jan 2020, 19:03

Mypos schreef:
18 jan 2020, 13:05
Maar feit is gewoon dat er geen onderzoeken zijn die aan kunnen tonen dat vaccins veilig zijn.
Dat is geen feit maar een fantasie. Hier heb je 1 van de vele onderzoeken:
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 711002601

De eerste zin in de conclusie:
No major safety problems following H1N1 or seasonal influenza vaccines were detected in the 2009–2010 season in weekly sequential analyses.
Er bestaan dus wel degelijk onderzoeken die aantonen dat vaccins veilig zijn. Zoals ik al vaker zei kun je de conclusie wel betwisten maar het bestaan ervan niet.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 20 jan 2020, 11:02

Mypos schreef:
18 jan 2020, 13:05
Dat is niet de enige arts die er schande van spreekt. Er zijn zoveel huisartsen en hoogleraren die hier schande over spreken. Terwijl er een tijd terug ook een actie is geweest dat je een tablet kreeg als je je WEL liet vaccineren. En dat is natuurlijk allemaal prima.
Link?
Kan hier namelijk helemaal niks over vinden....
-

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 20 jan 2020, 11:03

Mypos schreef:
18 jan 2020, 12:34
WAAROM ZITTEN ER ZOVEEL BANGE MANNEN IN DEN HAAG?

Op een dag als vandaag schaam ik me er bijna voor dat ik man ben. Met ongeloof zie ik al die mannen met hun ongekende hijgerige scoringsdrift.

Stoere mannentaal voor de bühne als er een relletje is #blenderactie maar op de achtergrond te bang om het echte probleem op te lossen.

Het zijn politici als Paul Blokhuis (ChristenUnie), Klaas Dijkhoff (VVD) en Maarten Hijink (SP), die met de dag meer angst hebben voor:

✨ Al die hoogopgeleide vrouwen, die zich niet meer laten misleiden door de leugens van vaccinleverancier GSK. https://tinyurl.com/tv46h2l

✨ Al die beschermende grootouders, die niet langer toestaan dat hun kleinkinderen in een door de farmaceuten gedomineerde onethische wereld opgroeien https://tinyurl.com/tvu3d8s

✨ De woede van al die mannen, die steeds meer ontdekken dat de farmaceuten al 32 jaar hun afspraken schenden als het gaat om het verstrekken van veiligheidsbewijzen. https://tinyurl.com/vvylgvj

✨ Al die heldere tieners, die steeds meer beseffen wat voor een verwoestende werking het HPV vaccin heeft gehad op het leven van vele (Amerikaanse) lotgenoten https://tinyurl.com/yadx9rma

PAUL BLOKHUIS VERZWIJGT DE WAARHEID ALS DEZE VOOR HEM TE PIJNLIJK IS

Staatssecretaris Paul Blokhuis was er gisteren als de kippen bij om te waarschuwen voor fantasieverhalen op het internet. Maar dezelfde Paul Blokhuis is te bang om de waarheid met ons te delen.

Vorig jaar ontdekte hij dat zijn Ministerie loog over het feit dat er niet 1 levende geaborteerde foetus was gebruikt voor de productie van vaccins maar minimaal 76 levende foetussen.

Levende foetussen waarvan o.a. het hartje, de tong, de milt in stukjes werden gesneden voor het verwerken van vaccins.

Dit zijn niet mijn uitspraken maar niemand minder dan Stanley Plotkin, de godfather in vaccinatieland verklaarde dit alles onder ede. https://tinyurl.com/srn5fmm

En wat deed onze man in Den Haag? Bracht hij de waarheid naar buiten? Nee hij zweeg.

✨ Te bang om zijn persoonlijke doelstellingen niet te halen.

✨ Te bang dat hij in Europa zou worden afgerekend voor een dalende vaccinatiegraad in Nederland.

✨ Te bang voor al die woedende ouders dat het RIVM nooit openheid van zaken heeft gegeven over menselijk DNA in vaccins.

✨ Te bang omdat niemand weet wat het lange termijn effect hiervan is op kinderen.

De waarheid verzwijgen is wat bange mannen doen. Moedige mannen vertellen de waarheid hoe confronterend deze ook is.

Het zwijgen van Paul Blokhuis is ontluisterd als het gaat om de verzwegen vaccinatie waarheid.

Het is niemand minder dan Dr. Soumya Swaminathan, Chief Scientist van de World Health Organisation (W.H.O.), die achter gesloten deuren wel erkent dat er geen goede veiligheidssystemen zijn om de vaccinatiedoden te monitoren. https://tinyurl.com/vm2ep3d

Geen woord hoor je hierover van Paul Blokhuis. Te bang omdat anders ouders ook nog eens zouden horen van Heidi Larson, Directeur van het Vaccine Confidence Project dat ook artsen steeds minder vertrouwen krijgen in de veiligheid van vaccins. https://tinyurl.com/vpcf43k.

Het blijft bij Paul Blokhuis net zo stil als bij Klaas Dijkhoff, die ook nog steeds te bang is om aan iedereen de waarheid te vertellen dat hij mij de twee beloofde vaccinatiebewijzen niet heeft gestuurd.

MAARTEN HIJINK VINDT SCOREN BELANGRIJKER DAN DE PIJNLIJKE WAARHEID DELEN

Als winnaar van de Vaccinatie Sales Talent Award stond hij gisteren vooraan om punten te scoren in de vaccinatie blender affaire.

Maar waar was jij Maarten Hijink om van de daken te schreeuwen dat op deze week wederom een farmaceut werd veroordeeld?

Ditmaal was Roche aan de beurt. 1,5 miljard dollar boete omdat zij ten onrechte hadden beweerd dat het bekende griepgeneesmiddel Tamiflu effectief was in het beheersen van potentiële pandemieën.

Eens te meer werd ook hier duidelijk dat ook deze farmaceut lobbyisten, belangrijke opinieleiders en ghostwriters gebruikte om Tamiflu te promoten met een bedrieglijke belofte aan regeringen die bang zijn voor een grieppandemie. #leugens #arrogantie https://tinyurl.com/v3vsssp

Dit is het echte nieuws Maarten waar jij je als politicus druk over moet maken!

Maar stilzwijgend sta jij aan de kant als het onthutsende nieuws van de W.H.O. naar buitenkomt https://tinyurl.com/yx3doy6u

Al deze informatie is allemaal te pijnlijk om te zien, dus maak jij je druk over een blender. Het zijn mannen zoals jij dat ik me soms schaam dat ik man ben.

Angstige politici die niet zoals Pieter Omtzigt een probleem echt tot op de bodem uitzoeken maar in plaats daarvan boven op de eerste de beste rel in te gaan.

Mannen als Maarten Hijink en Paul Blokhuis hebben de taak om onze kinderen beschermen tegen alle misstanden in de vaccinatie-industrie maar laten het na.

Dus wordt het tijd dat veel meer moedige mensen opstaan, net zoals Robert F. Kennedy Jr. al jaren doet.

Voor mij een dappere man, die in Amerika succesvol opstaat tegen de onethische misstanden in de farmaceutische industrie.

Voor mij een inspiratiebron, die ik op 21 maart a.s. persoonlijk ga ontmoeten als we allebei op dezelfde demonstratie spreken in München.

Dit als aanmoediging voor iedereen om zich hardop uit te spreken over de vele misstanden in de vaccinatie-industrie.

Met gezonde groet

Frank Ruesink

ps: Martha van Loij nogmaals hartelijk dank voor jouw uitnodiging om namens de VaccinatieRaad in München te spreken. Ik kijk er naar uit.
Kan je deze zooi niet lekker uitprinten en boven je bed hangen? Dan lezen meer mensen het.
Waarom doe je copy pastas zonder enige context?

Wil je weer preken?
-

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 20 jan 2020, 22:18

Dankzij een leuke stimulans van een forumlid kwam ik toevallig dit tegen:
Vaccinweigeraars helpen vaccinatie-onderzoekers

Tijdens een mazelenepidemie in de Bible Belt die in 2013 voor 2700 geregistreerde patiënten opleverde hebben de getroffen families meegewerkt aan een onderzoek naar de effecten van een mazelenbesmetting.

Op de website van het ErasmusMC, dat dit onderzoek uitvoerde, is een korte samenvatting gepubliceerd. De uitbraak in 2013 vond vooral plaats bij orthodox protestanten, die uit geloofsovertuiging vaccinaties weigeren. ‘Je denkt misschien dat orthodox protestante mensen niet veel op hebben met de wetenschap. Maar niets was minder waar. De ouders ondersteunden ons onderzoek van harte’, vertelt Rik de Swart van de afdeling Viroscience van het Erasmus MC.

Scholen
De onderzoekers namen bloedmonsters van leerlingen op drie christelijke scholen om het effect van het virus op de afweer te onderzoeken. Bijzonder was dat niet alleen tijdens, maar ook geruime tijd na infectie is gekeken naar de patiënten. Dit onderzoek liet zien dat zij tot enkele jaren na hun ziekte vatbaarder waren voor andere infecties. Dat is in 2018 gepubliceerd in een wetenschappelijk tijdschrift.

De bloedmonsters zijn ook ter beschikking gesteld van andere onderzoekers. Amerikaanse en Britse wetenschappers ontdekten dat een speciaal type afweercellen, die zorgen voor het geheugen van het afweersysteem, na de infectie met het mazelenvirus zijn verdwenen. De resultaten zijn later met proeven bij fretten bevestigd.

Vaccinatie
‘Deze studie levert nieuwe inzichten in het mechanisme waarmee mazelen voor langere tijd een verhoogd risico op infectieziekten veroorzaakt. Die inzichten onderstrepen het belang van vaccinatie’, zegt De Swart. Volgens de onderzoekers onderstreept hun werk nog eens hoe belangrijk het is om tegen mazelen te vaccineren: dat beschermt niet alleen tegen het mazelenvirus, maar voorkomt ook dat het afweersysteem door het virus wordt verzwakt.

Bron: https://www.geloofenwetenschap.nl/index ... derzoekers
Er blijken gewoon onderzoeken te zijn die aangeven dat mazelen onveilig zijn. Hoe is het mogelijk zeg... :shock: :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 jan 2020, 20:33

Voor alle blinde gelovers in het nut en de veiligheid van vaccins, tekst gekopieerd van iemand anders:

Iemand vroeg mij wat ik bedoelde met “je bent dus voldoende gewaarschuwd”. Ik heb haar geantwoord: ik bedoel dat vaccinaties een creatie zijn van mannen als Dr Stanley Plotkin die er multi miljonair door zijn geworden. Je zou voor een goede beeldvorming eens kunnen luisteren naar Stanley Plotkin under oath. Er is een rechtszaak in Amerika van twee gescheiden ouders. Vader is een vriend van een kinderarts Paul Offit, die aan Dr Stanley Plotkin “the Godfather of vaccins”, heeft gevraagd om in de rechtszaal te spreken namens de vader. De vader wil dat zijn dochter alle vaccinaties alsnog krijgt volgens het schema in Amerika. Ik meen dat ze 72 dosis moet krijgen. De moeder van het meisje “faith”, wil dat haar dochter geen enkel vaccin meer krijgt. Voordat de zaak voor de rechter komt, mag de advocaat van de moeder Dr Plotkin onder ede vragen stellen. De briljante advocaat Aaron Siri ondervraagt Dr Plotkin in een negen uur durend proces. Siri begint met vragen over de vele reizen die Plotkin maakt om vaccinaties te promoten bij universiteiten en regeringen. Plotkin vertelt van zijn bezoeken aan Europa. Vervolgens vraagt Siri naar de verdiensten van Plotkin en wordt duidelijk dat Plotkin miljoenen verdient en banden heeft met alle vaccin fabrikanten, de CDC, FDA, VAERS en Bill Gates Foundation. Maw Plotkin verdient goud geld aan vaccinaties en zal net als Bill Gates er alles aan doen om zijn kip met de gouden eieren in leven te houden.
Tijdens de zitting verklaart Plotkin ook onder ede dat hij en zijn team experimenten hebben uitgevoerd op weeskinderen, honderd duizenden mensen in Belgisch Kongo, en op kinderen van gedetineerden. (Mengele is er niets bij). Plotkin geeft toe dat hij in een ethische commissie die deze experimenten moest rechtvaardigen heeft gezegd “dat het ethisch verantwoord is om op personen experimenten uit te voeren die slechts in vorm mens zijn”. Vervolgens legt Siri bloot dat er menselijke foetussen gebruikt worden bij de fabricage van vaccins. Ook de levensgevaarlijk uitwerking van andere dierlijke weefsels die in vaccins zitten en alle gifstoffen die in vaccins zitten worden besproken (enkele tientallen zijn bewust eraan toegevoegd om een immuunreactie uit te lokken, andere zijn er in geslopen tijdens het productie proces, zoals Glyfosaat).
Als klap op de vuurpijl ondervraagt Aaron Siri wederom op briljante wijze over de gevaren van deze gifstoffen en vreemd DNA wanneer ze in een lichaam worden ingespoten. Plotkin draait en draait maar moet toegeven dat dat grote problemen veroorzaakt.
Ik heb het hele interview van begin tot eind beluisterd. Vele malen heb ik teruggespoeld om te zien of ik het goed begrepen had.
Plotkin begint heel arrogant en zelfverzekerd aan de ondervraging. Al snel heeft hij spijt dat hij heeft ingestemd met de rechtszaak omdat hij langzaam maar zeker zijn eigen graf graaft nu zo duidelijk is wat voor beerput er schuil gaat achter de vaccinatie industrie.

Maar het meest opvallende en walgelijke vind ik dat Plotkin niet één maal tijdens de hele ondervraging laat weten dat hij en zijn mensen bezig zijn met de gezondheid van miljoenen mensen.
In Amerika schuift - mede door Trump en Kennedy - het deksel van de beerput af. De vaccin industrie richt zijn pijlen nu op Europa.

Dus: je bent gewaarschuwd. Of je gelooft de media, Plotkin en de vele andere schoften die schathemeltje rijk worden over de hoofden van onschuldige mensen, of je gelooft de mensen zoals ik. Mensen die niets te verliezen hebben. Mensen die spijt hebben dat zij ooit hun kinderen hebben laten vaccineren omdat hun artsen zeiden dat dat voor de gezondheid van hun kind nodig was. Mensen die niet wisten welke gifstoffen er in gespoten werden. Mensen die de gevolgschade (zoals oorontsteking, flauwvallen,eczeem) niet koppelden aan de vaccinaties. Mensen die zich zijn gaan inlezen en die zich rot geschrokken zijn.
Mensen zoals Dr Stephanie Seneff en Dr Hans Moolenburgh die uitleggen tot in detail hoe het immuunsysteem echt werkt. Mensen als Dr Thomas Cowan die uitleggen hoe het immuunsysteem en de darmflora van een baby verzwakt raakt door de vaccins.
Aan jou de keus.
Één van de 9 delen

Met dank aan Ina Diesel

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 22 jan 2020, 07:39

Mypos schreef:
21 jan 2020, 20:33
tekst gekopieerd van iemand anders:
Ja, we verwachten intussen niets anders meer van je.
Mypos schreef:
21 jan 2020, 20:33
De vader wil dat zijn dochter alle vaccinaties alsnog krijgt volgens het schema in Amerika. Ik meen dat ze 72 dosis moet krijgen.
72 [clap] "nee [doh]

In plaats van te typen "ik meen 72" had ze ook even onderzoek kunnen doen en opschrijven dat het om 10 vaccinaties gaat.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 22 jan 2020, 09:01

:post: MetalPig.
Mypos schreef:
21 jan 2020, 20:33
Ik meen dat ze 72 dosis moet krijgen.
Bij 72 doses kan je er van op aan dat de patiënt er schade van op loopt zo niet dood aan gaat omdat het dan een overkill aan virus ingespoten krijgt.
Een arts zal dat nooit geven.
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 22 jan 2020, 10:20

Fenna schreef:
22 jan 2020, 09:01
:post: MetalPig.
Mypos schreef:
21 jan 2020, 20:33
Ik meen dat ze 72 dosis moet krijgen.
Bij 72 doses kan je er van op aan dat de patiënt er schade van op loopt zo niet dood aan gaat omdat het dan een overkill aan virus ingespoten krijgt.
Een arts zal dat nooit geven.
Goh. 72 is dus een overkill volgens jou? Hoe zit dat met 54?

Saying kids get 72 doses of vaccines is a propaganda tool to scare parents.
Do they get their kids 72 doses of vaccines?

That sounds like a lot…

It sounds like a lot because it is an inflated number that is meant to scare parents.

Kids today do routinely get:

13 vaccines, including 5 doses of DTaP, 4 doses of IPV (polio), 3 or 4 doses of hepatitis B, 3 or 4 doses of Hib (the number of doses depends on the vaccine brand used), 4 doses of Prevnar, 2 or 3 doses of rotavirus (the number of doses depends on the vaccine brand used), 2 doses of MMR, 2 doses of Varivax (chicken pox), 2 doses of hepatitis A, 1 doses of Tdap, 2 or 3 doses of HPV (the number of doses depends on the age you start the vaccine series), 2 doses of MCV4 (meningococcal vaccine), and yearly influenza vaccines
protection against 16 vaccine-preventable diseases, including diphtheria, tetanus, pertussis, measles, mumps, rubella, polio, chicken pox, pneumococcal disease, hepatitis A, hepatitis B, meningococcal disease, HPV, rotavirus, Hib, and flu
about 28 doses of those vaccines by age two years (with yearly flu shots)
about 35 doses of those vaccines by age five years (with yearly flu shots)
as few as 23 individual shots by age five years if your child is getting combination vaccines, like Pediarix or Pentacel and Kinrix or Quadracel and Proquad
about 54 doses of those vaccines by age 18 years, with a third of that coming from yearly flu vaccines

https://vaxopedia.org/2018/07/15/do-kid ... -vaccines/

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 22 jan 2020, 11:26

Mypos schreef:
22 jan 2020, 10:20
about 54 doses of those vaccines by age 18 years, with a third of that coming from yearly flu vaccines
Die griepprikken hoeven niet met terugwerkende kracht worden toegediend dus die vervallen.
Blijft over: 36 in 18 jaar; gemiddeld 2 per jaar. Nounou, wat een overkill zeg.

En al vind je 't wel veel (wat volkomen subjectief is), dan nog is het naar mijn mening te prefereren boven '16 vaccine-preventable diseases, including diphtheria, tetanus, pertussis, measles, mumps, rubella, polio, chicken pox, pneumococcal disease, hepatitis A, hepatitis B, meningococcal disease, HPV, rotavirus, Hib, and flu'.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 22 jan 2020, 12:42

:post: MetalPig.
Je bent me net voor.

Mypos zou eens iemand moeten zien sterven aan een van deze ziektes, dan vallen hem misschien de schellen van zijn ogen.
Alhoewel ik het niet verwacht dat hij zijn standpunt dan bijstelt.

Een oom van mij is gestorven aan Meningococcen en een jochie bij mijn zoon op school heeft maanden in het ziekenhuis gelegen en heeft het ter nauwer nood overleeft.
Mijn oom, dat was 32 jaar geleden en was binnen 2 dagen dood en dat jochie is 28 jaar geleden.
Inentingen waren er toen nog niet.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 22 jan 2020, 12:48

Is er geen vaccin tegen de virus mypos ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 22 jan 2020, 12:54

Daar hebben ze nog geen kruid tegen gevonden :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 22 jan 2020, 13:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 22 jan 2020, 13:09

:post:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 22 jan 2020, 16:25

univers schreef:
22 jan 2020, 12:48
Is er geen vaccin tegen de virus mypos ?
Ik meen me toch een "ik ga weg" topic te herinneren
-

Plaats reactie