Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 11 dec 2019, 13:47

Mypos schreef:
10 dec 2019, 20:47
The Grey schreef:
10 dec 2019, 15:54
Mypos schreef:
09 dec 2019, 16:04
Dat zijn allemaal dingen waar je over kunt discussieren. Neemt niet weg dat de tijdlijn vragen oproept toch? Hoe verklaar jij dit dan?

Twee antwoorden op je vragen:
1. Hygienische omstandigheden in Samoa zijn een stuk lager dan in Nederland.
2. Samoa is een test voor de mensen die willen dat elk land verplicht vaccineren gaat invoeren om zo de publieke opinie te beinvloeden. Wat aardig lukt, kijk maar naar iemand als Determinist die nu helemaal om is mbt verplichte vaccinatie. Dus het vaccin is waarschijnlijk zo gefabriceerd dat het de ziekte veroorzaakt. Een ander soort vaccin dan in Nederland. Als dit soort dingen constant zouden gebeuren, epidemieen na vaccinaties zouden er op een gegeven moment natuurlijk verbanden gelegd gaan worden.
(heb even de voorgaande quotes weggehaald anders wordt t een gigantisch nestje van posts)

Ik ben even op onderzoek uit gegaan. Want de tijdlijn is inderdaad een beetje warrig.
Dit staat er op de UNICEF website:
The Government of Samoa officially declared a state of emergency on 15 November 2019. UNICEF has delivered a total of 115,500 doses of measles vaccines to Samoa since 1 October, including the required diluent, syringes and safety boxes, as well as sufficient supplies of Vitamin A.

The national Measles Vaccination Campaign began on 20 November 2019 with mobile outreach vaccination sites and teams, and special vaccine booths. Since the launch of the campaign, the Ministry of Health has successfully vaccinated more than 33,500 individuals in both Upolu and Savai’i.
Twee belangrijke data, 15 november en 20 november.
Op de 15e heeft Samoa een noodsituatie uitgeroepen, op de 20e is de vaccinatie campagne van start gegaan. De hypothese dat de vaccins daarvoor verantwoordelijk zijn is bewezen niet waar. Aangezien er begonnen is met vaccineren na de uitbraak. (en ziektes gebasseerd op tachyonen niet bestaan :mrgreen: ).

Ik moet je gelijk nageven dat ik het raar vind dat ze zeggen "since October". Immers, waarom zou je vanaf Oktober al die vaccins daarheen sturen als er (nog) niks aan de hand is.
In dat opzich zou antwoord nummer 2 van je bericht logisch zijn. Echter, ik realiseerde me tijdens het schrijven van de post, 1 Oktober is de eerste dag van Q4! (kwartaal 4). Hoogstwaarschijnlijk houdt UNICEF deze aantallen bij per kwartaal en heeft de schrijver van dit persbericht deze cijfers uit het interne systeem gehaald.
Hierdoor vervalt het argument van een kwade opzet met tests en het beinvloeden van de publieke opinie.

Immers, even aangenomen dat het waar is, zou UNICEF express foute data op hun website zetten als ze met zoiets bezig zijn? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

Betreft de hygiene, kom ik nog op terug.
Deze bron vertelt een ander verhaal.

-Inhoud artikel-

https://www.vaccinatieschade.be/content ... kybs-vEG0w
Het "bewijs" van kwade opzet in dit artikel hangt weer op dat er op 1 okt een grote doos vaccins naar samoa is gegaan. Echter heb ik net plausibel aangetoond dat dit waarschijnlijk komt door de administratie van UNICEF.
Als je dat weghaalt, dan valt het hele argument van kwade opzet weg.

Daarnaast paar dingetjes uit het artikel:
Ook een aantal volwassen zijn overleden na hun vaccinatie. De officiële doodsoorzaak luidt “longontsteking”.
Mazelen veroorzaken een long ontsteking. Daarom staat dat als officiele doodsoorzaak, niet de mazelen. Maar longonsteking was de uiteindelijke oorzaak van de dood. Beetje hetzelfde dat als er als officiele doodsoorzaak nooit roken staat, maar longkanker.

Volgende:
Maar de houding van de overheid was precies het omgekeerde van wat wenselijk was. Edwin Tamamese, een pro-choice activist, was op eigen houtje begonnen met het verdelen van zo veel mogelijk vitamine A en C. Hij werd door de overheid gearresteerd en gevangen genomen!!!
Hier is het artikel van de BBC over dit voorval
Daarin staat dat hij werd gevangengezet omdat hij intervereerde met het vaccineren van mensen en dus onnodig mensen in gevaar bracht.

Nu kan je zeggen dat "big pharma" dit wou omdat ze anders geen winst meer kunnen maken. Maar zo kan ik ook zeggen dat lucht eigenlijk een psychedelica bevat om mensen slaafs te houden.
In het artikel staat dat hij vitamine A en C adviseerde om de mazelen te bestrijden.
Beginnen we met vitamine C:
Er is tot op heden geen bewijs (als dat er is zou ik graag een linkje naar het onderzoek ontvangen) dat dit werkt tegen mazelen.
Het enige wat ik hierover kon vinden is een onderzoek die door mazelen veroorzaakte longonsteking poogde te behandelen met vitamine E en C. Wat niet effectief bleek.
Ik vond wel websites waarop stond dat het werkte, maar geen bewijs. Alleen anekdotisch bewijs of gepresenteerd als feit.

Vitamine A:
De mazelen zorgen ervoor dat je lichaam een vitamine A tekort heeft. Hierom is het een goed idee om vitamine A toe tedienen aan mensen die mazelen hebben. Echter reduceert het alleen de doden die vallen door vitamine A tekort.
Overigens kwam ik erachter dat het zo werkt: Mazelen -> Vitamine A terkort -> Longontsteking
Hierdoor zorgt een dosis vitamine A er dus voor dat mensen minder snel en vaak een longontsteking krijgen.
Nogmaals, dit lost het probleem niet op. Slechts symptoon bestrijding!
Bronnetjes:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11869601
https://www.who.int/news-room/fact-shee ... il/measles

Vitamine A wordt ook gewoon toegediend aan mensen die de mazelen hebben. Echter is het niet een oplossing voor het probleem/de ziekte.
20 november: een grootscheepse vaccinatiecampagne start, in eerste instantie gericht op zwangere vrouwen (!!) en kinderen.
Die twee uitroeptekens vielen me op. Ik weet dat anti vaxxers vinden dat vaccins gevaarlijk zijn ed. Maar juist dit vaccin geven aan kinderen en ook aan zwangere vrouwen is essentieel, aangezien zij de groepen zijn met een verminderd immuunsysteem en dus veel kwetsbaarder zijn voor een dodelijke afloop van infectie.
Bron: Mirjam Wolf, die haar informatie rechtstreeks kreeg van inwoners van Samoa, en van familieleden die buiten de eilanden wonen.
Heel veel van de informatie die verwerkt zit in dit artikel lijkt gewoon van het internet af te komen. Mirjam Wolf kan ik zelf verder nergens vinden, kan jij die misschien voor mij opsporen?

Ben benieuwd wat je vind van deze informatie!
-

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 11 dec 2019, 13:48

The Grey schreef:
11 dec 2019, 13:05
Maar dit lijkt op een clickbait artikel
Dit is een typisch voorbeeld van een clickbait artikel. Het gebruikt een misleidende sensationele titel en rukt de informatie totaal uit verband en verzint er genadeloos zelf dingen bij.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen voor zichzelf het toestaan zo belazerd te worden. Dat ze zo lui zijn en goedgelovig dat ze alles maar zo slikken.
Zelfs als ze herhaaldelijk zijn gewezen op de schandalige riooljournalistiek. En om oprecht te helpen ze dat feitelijk te laten inzien zelf geen enkele moeite nemen om de bron die op een presenteerblaadje is aangereikt te raadplegen.

Diegene die het artikel onderschrijft heeft zeer zeker de bron niet gelezen. Dat kan niet anders, omdat men het verschil tussen bron en artikel mijlenver kan spotten.

Ik ga nu niet meer die moeite doen om het verschil tussen inhoud van artikel vs inhoud van studie hier uit te kauwen.

Voor wie wel echt geïnteresseerd is en echt iets wil leren waar dit over gaat. Lees de studies en raadpleeg de documentatie en plaats deze in de juiste context.
Is dat teveel moeite en heb je daar geen zin in dan is dat prima. Maar onthou je dan van het verspreiden van potentiële desinformatie, omdat je het verschil niet ingezien hebt tussen echte en onechte informatie.
En wie wil er nu onjuiste informatie doorgeven? Doe je dat in het dagelijkse leven ook?

Wellicht is het handiger om in plaats van een analyse van clickbait artikelen en de bron en dit uitvoering tegen een ongeïnteresseerde muur te bespreken alleen maar aan te geven dat geïnteresseerde mensen beter maar meteen de bron te raadplegen en dat de link naar het geplaatste artikel zonde van je energie is.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 14 dec 2019, 18:26

MetalPig schreef:
11 dec 2019, 10:27
Mypos schreef:
10 dec 2019, 20:47
Deze bron vertelt een ander verhaal.
2 dode kinderen na (niet door!) vaccinatie.
60 dode kinderen door mazelen.

Wat is veiliger Mypos, het vaccin of de ziekte?
Zowel de 2 dode kinderen het jaar ervoor als de 60 kinderen afgelopen november hebben een hele duidelijke link met het vaccin.

Dat zou jij toch zelfs toe moeten geven?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 14 dec 2019, 18:47

The Grey schreef:
11 dec 2019, 13:47
Mypos schreef:
10 dec 2019, 20:47
The Grey schreef:
10 dec 2019, 15:54


(heb even de voorgaande quotes weggehaald anders wordt t een gigantisch nestje van posts)

Ik ben even op onderzoek uit gegaan. Want de tijdlijn is inderdaad een beetje warrig.
Dit staat er op de UNICEF website:

Twee belangrijke data, 15 november en 20 november.
Op de 15e heeft Samoa een noodsituatie uitgeroepen, op de 20e is de vaccinatie campagne van start gegaan. De hypothese dat de vaccins daarvoor verantwoordelijk zijn is bewezen niet waar. Aangezien er begonnen is met vaccineren na de uitbraak. (en ziektes gebasseerd op tachyonen niet bestaan :mrgreen: ).

Ik moet je gelijk nageven dat ik het raar vind dat ze zeggen "since October". Immers, waarom zou je vanaf Oktober al die vaccins daarheen sturen als er (nog) niks aan de hand is.
In dat opzich zou antwoord nummer 2 van je bericht logisch zijn. Echter, ik realiseerde me tijdens het schrijven van de post, 1 Oktober is de eerste dag van Q4! (kwartaal 4). Hoogstwaarschijnlijk houdt UNICEF deze aantallen bij per kwartaal en heeft de schrijver van dit persbericht deze cijfers uit het interne systeem gehaald.
Hierdoor vervalt het argument van een kwade opzet met tests en het beinvloeden van de publieke opinie.

Immers, even aangenomen dat het waar is, zou UNICEF express foute data op hun website zetten als ze met zoiets bezig zijn? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk...

Betreft de hygiene, kom ik nog op terug.
Deze bron vertelt een ander verhaal.

-Inhoud artikel-

https://www.vaccinatieschade.be/content ... kybs-vEG0w
Het "bewijs" van kwade opzet in dit artikel hangt weer op dat er op 1 okt een grote doos vaccins naar samoa is gegaan. Echter heb ik net plausibel aangetoond dat dit waarschijnlijk komt door de administratie van UNICEF.
Als je dat weghaalt, dan valt het hele argument van kwade opzet weg.
Stel de vaccinatiecampagne is inderdaad begonnen op 20 november, dus we geloven jouw bron ipv mijn bron. Dan nog werden de eerste dodelijke slachtoffers pas gemaakt nadat de vaccinatiecampagne is begonnen. Voor vaccinatiecampagne 2 dodelijke slachtoffers (notabene door de vaccinatie!) na vac campagne 60 dodelijke slachtoffers. Zie jij het verband?
The Grey schreef:
11 dec 2019, 13:47
Daarnaast paar dingetjes uit het artikel:
Ook een aantal volwassen zijn overleden na hun vaccinatie. De officiële doodsoorzaak luidt “longontsteking”.
Mazelen veroorzaken een long ontsteking. Daarom staat dat als officiele doodsoorzaak, niet de mazelen. Maar longonsteking was de uiteindelijke oorzaak van de dood. Beetje hetzelfde dat als er als officiele doodsoorzaak nooit roken staat, maar longkanker.
Waarom staat er dan bij kinderen die overlijden wel mazelen als officiele doodsoorzaak? Verder niet zo'n belangrijk punt wat mij betreft.

The Grey schreef:
11 dec 2019, 13:47
Volgende:
Maar de houding van de overheid was precies het omgekeerde van wat wenselijk was. Edwin Tamamese, een pro-choice activist, was op eigen houtje begonnen met het verdelen van zo veel mogelijk vitamine A en C. Hij werd door de overheid gearresteerd en gevangen genomen!!!
Hier is het artikel van de BBC over dit voorval
Daarin staat dat hij werd gevangengezet omdat hij intervereerde met het vaccineren van mensen en dus onnodig mensen in gevaar bracht.

Nu kan je zeggen dat "big pharma" dit wou omdat ze anders geen winst meer kunnen maken. Maar zo kan ik ook zeggen dat lucht eigenlijk een psychedelica bevat om mensen slaafs te houden.
In het artikel staat dat hij vitamine A en C adviseerde om de mazelen te bestrijden.
Beginnen we met vitamine C:
Er is tot op heden geen bewijs (als dat er is zou ik graag een linkje naar het onderzoek ontvangen) dat dit werkt tegen mazelen.
Het enige wat ik hierover kon vinden is een onderzoek die door mazelen veroorzaakte longonsteking poogde te behandelen met vitamine E en C. Wat niet effectief bleek.
Ik vond wel websites waarop stond dat het werkte, maar geen bewijs. Alleen anekdotisch bewijs of gepresenteerd als feit.

Vitamine A:
De mazelen zorgen ervoor dat je lichaam een vitamine A tekort heeft. Hierom is het een goed idee om vitamine A toe tedienen aan mensen die mazelen hebben. Echter reduceert het alleen de doden die vallen door vitamine A tekort.
Overigens kwam ik erachter dat het zo werkt: Mazelen -> Vitamine A terkort -> Longontsteking
Hierdoor zorgt een dosis vitamine A er dus voor dat mensen minder snel en vaak een longontsteking krijgen.
Nogmaals, dit lost het probleem niet op. Slechts symptoon bestrijding!
Bronnetjes:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11869601
https://www.who.int/news-room/fact-shee ... il/measles

Vitamine A wordt ook gewoon toegediend aan mensen die de mazelen hebben. Echter is het niet een oplossing voor het probleem/de ziekte.
20 november: een grootscheepse vaccinatiecampagne start, in eerste instantie gericht op zwangere vrouwen (!!) en kinderen.
Die twee uitroeptekens vielen me op. Ik weet dat anti vaxxers vinden dat vaccins gevaarlijk zijn ed. Maar juist dit vaccin geven aan kinderen en ook aan zwangere vrouwen is essentieel, aangezien zij de groepen zijn met een verminderd immuunsysteem en dus veel kwetsbaarder zijn voor een dodelijke afloop van infectie.
Bron: Mirjam Wolf, die haar informatie rechtstreeks kreeg van inwoners van Samoa, en van familieleden die buiten de eilanden wonen.
Heel veel van de informatie die verwerkt zit in dit artikel lijkt gewoon van het internet af te komen. Mirjam Wolf kan ik zelf verder nergens vinden, kan jij die misschien voor mij opsporen?

Ben benieuwd wat je vind van deze informatie!
Het is algemeen bekend dat zowel vit A als C het immuunsysteem versterkt. Wat heeft een mens nodig bij de bestrijding van een ziekte? Juist, het immuunsysteem.

Grappig dat jij de ondersteuning van het immuunsysteem als symptoombestrijding noemt.. De hele westerse Farmaceutische industrie is nou juist symptoombestrijding. Daarom heb je ook zoveel discplines in een ziekenhuis. Longarts KNO arts, Maag-Darm-Lever arts etc etc. Allemaal hun eigen stukje van het lichaam waar ze de klacht bekijken en vaak een of ander medicijn voorschrijven om de symptomen van die klacht te verminderen. Wat dan weer zorgt voor allerlei bijwerkingen door die medicijnen waar je dan weer andere medicijnen voor kan krijgen. Briljant Business model. Niet erg ethisch, maar wel briljant.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 14 dec 2019, 19:19

Determinist schreef:
11 dec 2019, 13:48
The Grey schreef:
11 dec 2019, 13:05
Maar dit lijkt op een clickbait artikel
Dit is een typisch voorbeeld van een clickbait artikel. Het gebruikt een misleidende sensationele titel en rukt de informatie totaal uit verband en verzint er genadeloos zelf dingen bij.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen voor zichzelf het toestaan zo belazerd te worden. Dat ze zo lui zijn en goedgelovig dat ze alles maar zo slikken.
Zelfs als ze herhaaldelijk zijn gewezen op de schandalige riooljournalistiek. En om oprecht te helpen ze dat feitelijk te laten inzien zelf geen enkele moeite nemen om de bron die op een presenteerblaadje is aangereikt te raadplegen.

Diegene die het artikel onderschrijft heeft zeer zeker de bron niet gelezen. Dat kan niet anders, omdat men het verschil tussen bron en artikel mijlenver kan spotten.

Ik ga nu niet meer die moeite doen om het verschil tussen inhoud van artikel vs inhoud van studie hier uit te kauwen.

Voor wie wel echt geïnteresseerd is en echt iets wil leren waar dit over gaat. Lees de studies en raadpleeg de documentatie en plaats deze in de juiste context.
Is dat teveel moeite en heb je daar geen zin in dan is dat prima. Maar onthou je dan van het verspreiden van potentiële desinformatie, omdat je het verschil niet ingezien hebt tussen echte en onechte informatie.
En wie wil er nu onjuiste informatie doorgeven? Doe je dat in het dagelijkse leven ook?

Wellicht is het handiger om in plaats van een analyse van clickbait artikelen en de bron en dit uitvoering tegen een ongeïnteresseerde muur te bespreken alleen maar aan te geven dat geïnteresseerde mensen beter maar meteen de bron te raadplegen en dat de link naar het geplaatste artikel zonde van je energie is.
Toch wel heel bijzonder dat in het geval van de rechtszaak tegen de HHS er toch heel duidelijk uit komt dat de opgevraagde informatie mbt de veiligheid van de vaccins mbt 30 jaar niet geleverd is door de HHS onder het mom van "kwijt geraakt". En dat de HHS heeft aangegeven vanaf nu beter hun best te gaan doen hierop. Vandaar dat de zaak door ICAN wordt beschouws als gewonnen. HHS kon gewoon geen bewijs leveren mbt de veiligheid van vaccins anders hadden ze dat wel gedaan.

Ook heel raar trouwens is dat je er een hele rare wet is die ervoor zorgt dat de Farmaceutische bedrijven niet verantwoordelijk zijn voor enige schade door bijwerkingen. Hebben ze ook weer vrij briljant geregeld.

Dus wat mij betreft prima dat mensen naar de originele link gaan om te bekijken hoe de rechtszaak in elkaar zit en dan hun eigen conclusies trekken. :peace:

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 15 dec 2019, 12:51

Mypos schreef:
14 dec 2019, 18:47
Stel de vaccinatiecampagne is inderdaad begonnen op 20 november, dus we geloven jouw bron ipv mijn bron. Dan nog werden de eerste dodelijke slachtoffers pas gemaakt nadat de vaccinatiecampagne is begonnen. Voor vaccinatiecampagne 2 dodelijke slachtoffers (notabene door de vaccinatie!) na vac campagne 60 dodelijke slachtoffers. Zie jij het verband?
De noodtoestand werd al eerder uitgeroepen (17 Nov). Waarbij er al duidelijk was dat het een uitbraak van mazelen was. Echter gaan mensen niet gelijk dood dat duurt een tijdje...
Je voert nu de snelle responsetijd op als argument waarom vaccins mensen dood maken.
Beetje hetzelfde dat je zegt, in de grote steden vermoorden ambulance medewerkers meer mensen dan in het platteland, omdat er meer mensen overlijden nadat ze in een ambulance zijn geweest (responsetijd in steden is sneller, dus statistisch gezien overleiden meer mensen nadat ze in ambulances zijn geweest).
Mypos schreef:
14 dec 2019, 18:47
Waarom staat er dan bij kinderen die overlijden wel mazelen als officiele doodsoorzaak? Verder niet zo'n belangrijk punt wat mij betreft.
Ik vermoed zelf dat het niet alleen bij kinderen wordt opgeschreven dat het mazelen zijn. Er zullen er ook een aantal zijn met longontsteking als doodsoorzaak. Mazelen veroorzaken dat, maar dat betekent niet dat mazelen zelf niet verantwoordelijk kunnen zijn. Subtiel verschil, maar als iemand dood is, en er zijn meerdere factoren. Dan is het vaak moeilijk om vast te stellen welke het precies was.

Mypos schreef:
14 dec 2019, 18:47
Het is algemeen bekend dat zowel vit A als C het immuunsysteem versterkt. Wat heeft een mens nodig bij de bestrijding van een ziekte? Juist, het immuunsysteem.
Het immuunsysteem is niet de oplossing voor alles. Deze kan ook overbelast raken, en dan zijn andere hulpmiddelen nodig. Of dingen die niet bestreden kunnen worden (zoals bacterien), daarvoor hebben we anti-biotica. Te veel vitamine A is ook niet gezond trouwens.
Mypos schreef:
14 dec 2019, 18:47
Grappig dat jij de ondersteuning van het immuunsysteem als symptoombestrijding noemt.. De hele westerse Farmaceutische industrie is nou juist symptoombestrijding. Daarom heb je ook zoveel discplines in een ziekenhuis. Longarts KNO arts, Maag-Darm-Lever arts etc etc. Allemaal hun eigen stukje van het lichaam waar ze de klacht bekijken en vaak een of ander medicijn voorschrijven om de symptomen van die klacht te verminderen. Wat dan weer zorgt voor allerlei bijwerkingen door die medicijnen waar je dan weer andere medicijnen voor kan krijgen. Briljant Business model. Niet erg ethisch, maar wel briljant.
Grappig dat jij niet leest wat ik schrijf. Uit het eerder gelinkte artikel blijkt dat vitamine A helpt bij het tegen gaan van longontstekingen. Welke veroorzaakt worden door het tekort aan vitamine A, veroorzaakt door mazelen. Het is dus per definitie een symptoon.

Betreft de verscheidenheid aan disciplines, dat is ook nodig omdat het menselijk lichaam best wel super complex is. Zo complex dat je als peroson nooit dat hele ding kan snappen tot op het niveau wat meerdere specialisten dat doen. Er is ook een reden waarom een huisartsen studie nog langer duurt dan een normale medische specialisten opleiding.

Ziekenhuizen zijn helemaal geen big business (niet zoals jij ze beschrijft in ieder geval). Als ze inderdaad die niet ethische geldmachines zijn en alle docters in het complot zitten of eraan mee werken. Dan zouden ze 1 afdeling hebben. Pijnstiller uitgifte. Symptonen worden daarmee bestreden, want 99% van de symptonen komt neer op pijn. En dan zijn ze klaar. Geen dure medische specialisten, geen complexe dingen. Gewoon iedereen een doosje Oxy.

Wat ik wel met je eens ben (tenminste dit destileer ik uit je text) is dat er meer tussen de verschillende afdelingen van ziekenhuizen moet worden gecommuniceert. Daar zijn inmiddels ook al allemaal initiatieven toe! Gelukkig is deze zwakheid inmiddels ook geidentificeert

Wat jij als verdienmodel ziet, is hetzelfde als zeggen dat een automonteur ook prima aan een ruimteschip kan sleutelen, en dat er alleen een onderscheid is tussen de monteurs. Omdat de NASA en Chevrolet geld moeten verdienen.
-

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 15 dec 2019, 13:02

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 15 dec 2019, 17:30

Hij is echt zo briljant bezig. Heeft weer een lichtkar gehuurd met daarop een aantal boodschappen. Op zijn FB staan ook filmpjes met Roemer en Hijink met de uitreiking van de award.










HET SP CONGRES – HET WAS DE DAG DAT WIJ ERBIJ WAREN




🍅 Het was de dag van de eerste Vaccinatie Sales Talent Award uitreiking aan Maarten Hijink.

🍅 Het was de dag dat de politiek eraan werd herinnerd om Freek Hagoort Thanh Hagoort nooit te vergeten.

🍅 Het was de dag om alle SP leden te informeren over de reden waarom juist een SP’er deze award kreeg.

🍅 Het was de dag dat ik Renske Leijten enigszins geëmotioneerd (verbaasde ik mezelf over) kon bedanken voor het goede voorbeeld dat zij is voor vele politici in Nederland. #pitbull #strijder

🍅 Het was de dag dat ik Agnes Kant (Directeur Lareb) op een zeer bijzondere manier misliep maar wel genoot van ons oogcontact (to be continued).

🍅 Het was de dag dat Frank de Graaf Lilian Marijnissen bewust maakte van de verzwegen waarheid. Zelfs nadat hij op een komische manier bijna vast kwam te zitten met haar in de draaideur.😉

🍅 Het was de dag, dat we heel veel begrip kregen van SP leden, die van ons de Vaccinatie Sales Award flyer kregen.

🍅 Het was de dag, dat Emile Roemer (oud SP fractievoorzitter) kort een luisterend oor had voor ons verhaal.

🍅 Het was de dag, waarop ik me realiseerde dat je nooit te bang moet zijn om politici voor de zoveelste keer te confronteren met de verzwegen (vaccinatie) waarheid.

🍅 Het was de dag, dat ik me besefte, dat je als mens elke dag weer een verschil kan maken in het leven van anderen.

🍅 Het was de dag, dat ik dankbaar was dat zoveel mensen mij hebben gesteund in de afgelopen maanden.🙏

🍅 Het was de dag, waarop ik besloot dat ik volgend jaar ga zorgen dat de farmaceuten deze award uitreiking gaan sponsoren.

Want als er één industrie is die profiteert van een gebrek aan een kritische houding van de Nederlandse politiek over dit onderwerp dan zijn zij het wel.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink



Ps 1: Maarten Hijink was natuurlijk nog maar de talent award winnaar, de grote winnaar van de Vaccinatie Sales Award 2019 wordt later bekend gemaakt.

Ps 2: Met dank aan een bevriende journalist voor het doorgeven van de voor mij niet te achterhalen locatie🙏

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 17 dec 2019, 11:08

Geen antwoord?
-

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 17 dec 2019, 11:35

Geen antwoord?
Dan mag je wachten, tot je een ons weegt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 29 dec 2019, 14:06


gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 29 dec 2019, 15:48

Inderdaad, vaccins kunnen massaal geproduceerd worden maar iedereen voorzien van dagelijks voedsel lukt niet.
Eigenlijk zou dat zinnetje moeten eindigen op ... lukt NOG niet.

Maar ... het aantal mensen dat wereldwijd niet kan voorzien worden van dagelijks voedsel mindert elke dag.
Elke dag weer wordt er, langzaam maar zeker en onomkeerbaar, werk gemaakt van dit probleem, net zoals het voorzien van drinkbaar water, onderwijs en medische verzorging.

Als je de moeite wil nemen om de twee argumenten
- vaccins produceren
- mensen voorzien van dagelijks voedsel
binnen hun werkelijke context te plaatsen zal je vaststellen dat ze totaal niets met elkaar te maken hebben en dat er geen enkel causaal verband te vinden is.

De tekst op het plaatje is dus een non-argument, een drogreden en derhalve niet eens de moeite waard om verder op door te gaan.

Het geeft ons wel opnieuw een meer helder inzicht in jouw manier van redeneren, deduceren, observeren, vaststellen, concluderen.

Waarvoor mijn welgemeende dank.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 02 jan 2020, 09:35

Het begin van een nieuw jaar is telkens weer het aangewezen moment voor een nieuwe insteek.

Ik vroeg me dan ook af: wat zouden antivaxxers wel voor bedenkingen hebben bij een vaccin tegen kanker?
Zouden ze daar ook bedenkingen bij hebben? En welke zouden dat dan kunnen zijn?

Ik ben daar heel erg benieuwd naar en aangezien binnen dit onderwerp een aantal tegenstanders van vaccineren graag hun standpunten uiteen zetten henut ik deze mogelijkheid tot het bekomen van antwoorden op mijn vragen (aan antivaxxers) hieromtrent.
Bestaat er tegen 2030 een vaccin tegen kanker? schreef: Ze is 34 jaar oud en daarmee de jongste wetenschapper van deze reeks. Toch moet kankeronderzoekster Damya Laoui niet onderdoen voor haar collega’s. In 2018 werd ze door het tijdschrift New Scientist uitgeroepen tot het grootste wetenschapstalent van Vlaanderen en Nederland. Het jaar voordien verscheen ze op de lijst van de "European Innovators under 35" van het prestigieuze Massachusetts Institute of Technology.



Professor Laoui doet met haar team baanbrekend onderzoek naar een nieuwe therapie tegen kanker. Zal zij ervoor zorgen dat kanker over 10 jaar een chronische ziekte wordt?

"Als ik dat zou zeggen, hangt morgen heel België aan mijn telefoon om te vragen waar ze de behandeling kunnen krijgen. Helaas gaat wetenschappelijk onderzoek niet zo snel, al boeken we wel mooie vooruitgang."
Die vooruitgang is vooral te danken aan een vrij recent inzicht. “Vroeger dacht men dat tumoren alleen maar uit corrupte cellen bestonden. Nu weten we dat dat niet zo is. Sterker nog: sommige cellen uit de tumor kunnen we zelfs gebruiken om ons lichaam te vaccineren tegen een mogelijk herval of om kleine uitzaaiingen te vernietigen.”
Op de website ( [lamp] BRON) vind je ook enkele video's uit het interview met de professor.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 02 jan 2020, 10:38

gusteman schreef:
02 jan 2020, 09:35
Ik vroeg me dan ook af: wat zouden antivaxxers wel voor bedenkingen hebben bij een vaccin tegen kanker?
Dat ze er kanker van kunnen krijgen :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 02 jan 2020, 11:14

gusteman schreef:
02 jan 2020, 09:35
Ik vroeg me dan ook af: wat zouden antivaxxers wel voor bedenkingen hebben bij een vaccin tegen kanker?
Zouden ze daar ook bedenkingen bij hebben? En welke zouden dat dan kunnen zijn?
Vrijwel met dezelfde argumenten die ze al aanvoeren. Maar met dat verschil dat kanker en de gevolgen daarvan bij de huidige anti-vaxxers helder is.
Iedereen kan zien dat deze ziekte, waar erg veel verschillende versies van bestaan flink om zich heen grijpt en slachtoffers maakt bij familie, vrienden, kennissen etc.
Wellicht zelf wel te maken kreeg met deze ziekte. Het gevaar en de gevolgen zijn dus niet te ontkennen. Het is een ziekte die in 2020 nog steeds zeer veel slachtoffers maakt.
En iedereen vreest het te krijgen. Want we weten wat het met ons kan doen.

Maar zodra deze ziekte is bestreden en dat het niet vaak meer voorkomt en dat bij eventueel het krijgen daarvan de overlevingskans zeer groot is, zal er een nieuwe generatie van anti-vaxxers ontstaan die het gevaar niet meer inziet.
Vergelijkbare opmerkingen zal je dan krijgen dat kanker helemaal niet zo'n ernstige ziekte is. Dat het door de verbeterde hygiëne komt en hogere levensstandaard dat het verdwenen is.
(met misleidende grafiekjes dat kanker al veel eerder verminderde sinds de introductie van chemotherapie).
Uiteraard kan je beter kanker op natuurlijke wijze krijgen dan het voorkomen. Daar wordt je sterker van. Ook dat het niet 100% veilig is, want er zijn mensen die niet tegen het middel kunnen.
De industrie, ja follow the money, die verdienen eraan. En alle organisaties, dokters en wetenschappers zitten in het complot. En jeetje, je dient om de zoveel jaar een extra shot medicijn te krijgen, want de effectiviteit neemt na decennia wat af. Wat de industrie natuurlijk spekt. En stiekem doen ze er andere stoffen in die je ziek maken. En al die gevallen van kanker die opeens voordoen in gemeenschappen waar men geen medicatie neemt is het gevolg van de industrie die expres ze kanker gegeven hebben om ons te laten zien dat we het echt nodig hebben. En ook daar is de levensstandaard veel minder wat uiteraard de oorzaak is van het opnieuw opkomen van de ziekte.

Ach ja.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 02 jan 2020, 11:37

En alweer uitstekend verwoord. [clap] [clap]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 04 jan 2020, 15:32

Determinist schreef:
02 jan 2020, 11:14
gusteman schreef:
02 jan 2020, 09:35
Ik vroeg me dan ook af: wat zouden antivaxxers wel voor bedenkingen hebben bij een vaccin tegen kanker?
Zouden ze daar ook bedenkingen bij hebben? En welke zouden dat dan kunnen zijn?
Vrijwel met dezelfde argumenten die ze al aanvoeren. Maar met dat verschil dat kanker en de gevolgen daarvan bij de huidige anti-vaxxers helder is.
Iedereen kan zien dat deze ziekte, waar erg veel verschillende versies van bestaan flink om zich heen grijpt en slachtoffers maakt bij familie, vrienden, kennissen etc.
Wellicht zelf wel te maken kreeg met deze ziekte. Het gevaar en de gevolgen zijn dus niet te ontkennen. Het is een ziekte die in 2020 nog steeds zeer veel slachtoffers maakt.
En iedereen vreest het te krijgen. Want we weten wat het met ons kan doen.

Maar zodra deze ziekte is bestreden en dat het niet vaak meer voorkomt en dat bij eventueel het krijgen daarvan de overlevingskans zeer groot is, zal er een nieuwe generatie van anti-vaxxers ontstaan die het gevaar niet meer inziet.
Vergelijkbare opmerkingen zal je dan krijgen dat kanker helemaal niet zo'n ernstige ziekte is. Dat het door de verbeterde hygiëne komt en hogere levensstandaard dat het verdwenen is.
(met misleidende grafiekjes dat kanker al veel eerder verminderde sinds de introductie van chemotherapie).
Uiteraard kan je beter kanker op natuurlijke wijze krijgen dan het voorkomen. Daar wordt je sterker van. Ook dat het niet 100% veilig is, want er zijn mensen die niet tegen het middel kunnen.
De industrie, ja follow the money, die verdienen eraan. En alle organisaties, dokters en wetenschappers zitten in het complot. En jeetje, je dient om de zoveel jaar een extra shot medicijn te krijgen, want de effectiviteit neemt na decennia wat af. Wat de industrie natuurlijk spekt. En stiekem doen ze er andere stoffen in die je ziek maken. En al die gevallen van kanker die opeens voordoen in gemeenschappen waar men geen medicatie neemt is het gevolg van de industrie die expres ze kanker gegeven hebben om ons te laten zien dat we het echt nodig hebben. En ook daar is de levensstandaard veel minder wat uiteraard de oorzaak is van het opnieuw opkomen van de ziekte.

Ach ja.
Tja ik denk niet dat ik hier serieus op in hoef te gaan. Of verwacht je dat wel?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 04 jan 2020, 15:36

Laten we met zijn allen de plannen van Dijkhoff en de rest van de VVD omarmen. Verplichte vaccinatie! Laten we het recht op ons eigen lichaam weggeven! De overheid weet toch veel beter wat goed voor ons is dan wijzelf?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 04 jan 2020, 15:36

PIETER OMTZIGT (CDA) – WAAROM WE MEDE DANKZIJ JOU DE NAÏVITEIT LOSLATEN IN 2019

Beste Pieter Omtzigt,

Laat ik maar direct met de deur in huis vallen. Wat een goed interview van jou bij De Telegraaf. https://tinyurl.com/r5qtato

De inzichten, die jij deelde en jouw aanpak inzake de misstanden bij de Belastingdienst, zijn voor mij en vele anderen direct toepasbaar in het ontmaskeren van de misstanden in de vaccinatie-industrie.

Door jouw gezamenlijke inspanning met Renske Leijten zijn de ogen gelukkig bij heel veel mensen opengegaan.

Je kan je bijna afvragen: "als je ogen in 2019 niet zijn open gegaan wanneer dan wel?".

☯ Want als je in 2019 nog niet bent gaan beseffen, dankzij Joyce van der Est directeur ASN Bank, dat farmaceuten heel vaak onethisch handelen, wanneer dan wel? #Sustainalyticsrapport https://frankruesink.nl/joyce-van-der-est-respect-2/

☯ Want als je in 2019 nog niet hebt ontdekt, dankzij een politicus als Hugo de Jonge, dat de pijnlijke vaccinatie waarheid niet wordt verteld door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, wanneer dan wel? #cellijnen #geaborteerde #foetussen https://frankruesink.nl/minister-vws-hugo-de-jonge-2/

☯ En als je in 2019 nog niet tot de conclusie bent gekomen, dankzij een politicus als Klaas Dijkhoff, dat je als mens altijd moet opkomen voor je eigen recht, wanneer dan wel? #rechtszaak https://frankruesink.nl/steun-mijn-missie/

☯ En als je in 2019 nog steeds niet de illusie voorbij bent, dankzij een politicus als Maarten Hijink SP dat alle politici wel een kritische houding hebben in het vaccinatiedebat, wanneer dan wel? https://frankruesink.nl/vaccinatie-sale ... van-het-ja…/

DANK VOOR JOUW INSPANNINGEN DIT JAAR

Dus Pieter,

✅ Dank voor jouw inspanningen dit jaar. https://tinyurl.com/wlv6lbk

✅ Dank dat jij ons bewust maakt dat wij als mensen De Tegenmacht moeten gaan vormen.

✅ Dank dat jij ons bewust maakt dat wij de naïviteit moeten loslaten dat overheidsinstanties altijd het beste met ons voor hebben.

✅ Dank dat jij ons (nog eens) bewust maakt dat de media het nalaat om een actieve rol te spelen in het ontmaskeren van de chronische misstanden bij de overheid.

✅ Dank dat jij ons (nog eens) bewust maakt dat je politici keer op keer moet confronteren met de ongemakkelijke waarheid.

✅ Dank voor onze ontmoeting op het CDA Congres in Maarssen waar jij een luisterend oor had voor mijn persoonlijke verhaal en de vele misstanden, die ik niet vaak genoeg kan benoemen oog in oog met een politicus. https://frankruesink.nl/grapperhaus-2/

Net zo vaak tot het Ministerie van Justitie en Veiligheid keihard ingrijpt om de verantwoordelijken te straffen voor het achterhouden en verzwijgen van de waarheid.

Beste Pieter Omtzigt, dank dat ik mede dankzij jou nog meer vertrouwen heb gekregen dat we als bevolking volgend jaar de ziekte in de vaccinatie-industrie in Nederland definitief gaan ontmaskeren.

Want als jij in 2019 de ziekte bij de Belastingdienst hebt kunnen ontmaskeren, dan kan ik dit met vele anderen ook in 2020 doen in de vaccinatie-industrie.

Ik ben er meer dan klaar voor. Dus in 2020 pak ik definitief door met:

✨ mijn aanklacht tegen Klaas Dijkhoff VVD dat hij zijn afspraken niet nakomt en niet de waarheid vertelt;

✨ het verder ontmaskeren van het naïeve idee dat farmaceuten het beste voor hebben met onze gezondheid

✨ concrete acties om het bewustzijn te vergroten dat wij als mensen De Tegenmacht zijn #gskikkombinnenkortopbezoek;

✨ politici aan te spreken op hun persoonlijke verantwoordelijkheid om de verzwegen waarheid onder ogen te zien en ons de gehele waarheid te vertellen Vaccinatie Sales Award Uitreiking 2019 aan Paul Blokhuis

Voor nu wens ik jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling toe en laten we gaan genieten van een nieuw jaar waarin nog meer pijnlijke waarheden aan het licht mogen komen om ons zo te bevrijden van alle misstanden.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

<<<<<<<<<<<<<<

Hallo Mypos, ik breek even in je bericht.
Na de gezonde groet van meneer Frank stond hier een oproep om geld te doneren.
Compleet met de link waar dat kon.
Dat is niet toegestaan op dit forum dus dat stukje tekst heb ik ( Tammy ) na overleg met Determinist verwijderd.

Tot zover deze mededeling.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 05 jan 2020, 18:24

MANNEN BESCHERM JE ZWANGERE VROUW EN JE KINDEREN TEGEN DE WITTE JASSEN ARROGANTIE VAN GLAXO SMITH KLINE (GSK)

Beste mannen,

Laat 2020 het jaar worden van de gezondheidsrevolutie.
Laat 2020 het jaar zijn dat we massaal uit de mindf*ck van de farmaceutische industrie stappen.

Denk je aan mindf*ck, dan denk je aan Victor Mids. Hij laat ons, als niet praktiserend arts, zien hoe je middels het witte jassen effect mensen overtuigt.

Hij laat zien, hoe je eigen wil ondermijnd wordt door het witte jassen effect. Lees zeker dit interview in de Volkskrant https://tinyurl.com/y2l3r9tu.

Het mooie van Victor Mids is dat hij ons leert hoe je het witte jassen effect op een positieve manier kan gebruiken.

Maar besef dat farmaceuten precies dezelfde technieken jaar in jaar uit op een negatieve manier gebruiken. We lopen vaak zonder dat we er bewust van zijn als schapen achter hun witte jas aan.

Dit omdat farmaceuten zoals GSK zijn afgestudeerd op het inzetten van al deze witte jassen technieken.

Het is dus hoog tijd dat we in 2020 elkaar gaan helpen om de witte jassen arrogantie van de farmaceuten te ontmaskeren!

In het afgelopen jaar heb ik ontdekt dat veel te weinig mannen zich hier bewust van zijn.

Daarom een speciaal bericht voor al die mannen, die samen met hun zwangere vrouw, nadenken over de 22 weken GSK Boosterix vaccin.

HOE ZIET DE WITTE JASSEN ARROGANTIE ERUIT BIJ GSK

👨‍⚕GSK wordt ontmaskerd in het bewust verzwijgen van de bijwerkingen bij het Mexicaanse Griep vaccin https://www.bmj.com/content/362/bmj.k3948

Maar toch blijven we geloven dat GSK dit in de toekomst niet nog een keer doet. #illusie #arrogantie

👨‍⚕GSK stopt rapport in de doofpot na ernstige bijwerkingen van het Infanrix Hexa vaccin in 2012. https://tinyurl.com/wk8lmlz

Maar zelfs na deze affaire blijven we geloven dat GSK het verzwijgen van bijwerkingen nooit ten koste van de gezondheid van onze kinderen zou doen. #illusie #arrogantie

👨‍⚕GSK wordt in Nederland in 2018 wederom veroordeeld voor het bewust verzwijgen van bijwerkingen voor medicijnen voor kinderen. https://tinyurl.com/tjmlogb

Daarmee bleek het vertrouwen uit 2012 een illusie te zijn maar gaan we erop vertrouwen dat de overheid ons beschermt tegen de misstanden van GSK. #illusie #arrogantie

👨‍⚕GSK wordt veroordeeld voor grootschalige omkoopschandalen in China, Polen en Syrië https://tinyurl.com/gpugven en https://tinyurl.com/rtjqrwe

Hoe kan het dat dit bedrijf, dat keer op keer in de fout gaat, met open armen wordt ontvangen door politici zoals Maarten Hijink, Sophie Hermans en Rens Raemakers - D66 om onze overheid te beïnvloeden in het vaccinatiedebat. #illusie #arrogantie

Ja ook onze politici worden betoverd door het witte jassen effect. Je vraagt je af hoeveel doden moeten er vallen voordat we de illusie en de arrogantie echt ontmaskeren?

👨‍⚕GSK wordt veroordeeld voor 14 dode baby’s in Argentinië na een vaccinatie experiment. https://tinyurl.com/vray5x4

Maar toch durft GSK op haar website ons nog in de illusie te laten geloven dat transparantie, respect, integriteit en respect voor patiënten de kernwaarden van hun bedrijf zijn.

Dit is het toppunt van witte jassen arrogantie. Blijven beweren dat je "goed bent" terwijl zoveel rechtszaken hebben aangetoond dat je "fout handelt".

Ik vraag me dus oprecht af waarom je als man je zwangere vrouw en je ongeboren baby in 2020 met een gerust hart toe zou vertrouwen aan GSK. https://tinyurl.com/sjknecq en https://tinyurl.com/wj8nqcm

HET WORDT TIJD DAT WE ALS MANNEN IN 2020 NIET LANGER AAN DE ZIJLIJN BLIJVEN TOEKIJKEN

✨ Besef als man wat het betekent als je vrouw oog in oog met een witte jas bezwijkt onder de keuze illusie.

✨ Besef als man wat het betekent als je vrouw oog in oog met een witte jas onbewust akkoord gaat met iets wat ze niet wil.

✨ Laten we in 2020 beseffen dat bedrijven als GSK geweldige verkopers van ziekte zijn maar geen geweldige verkopers van gezondheid.

✨ Laat 2020 het jaar zijn dat we ons als Nederlandse mannen niet langer laten manipuleren door het witte jassen effect.

✨ Laat 2020 het jaar zijn dat we de illusies van de farmaceutische industrie definitief doorprikken.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Plaats reactie