Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 09 jan 2020, 10:46

Mypos schreef:
09 jan 2020, 00:03
Vitharr schreef:
08 jan 2020, 23:56
Mypos schreef:
08 jan 2020, 23:16
Ja en? Wat wil je daar mee zeggen?
Dat er beperkingen mogelijk zijn op dat recht volgens de grondwet.
Ja en?
Ja en? Ja en? Dat het grondrecht dus niet zo absoluut is als jij denkt te weten.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 10 jan 2020, 22:25

Leuk artikel uit de Wahington Post, 20 december 2019.

Er wordt telkens weer met een beschuldigende vinger gewezen naar 'Big Pharma' en hun geldzucht.

Nu blijkt de oprichter van één van de grootste anti-vaxer bewegingen een meneer te zijn (Joseph Mercola) die multimiljonair is geworden door het verkopen van 'natuurproducten' en vitaminepreparaten ... onderwijl het anti-vaxer volkje financieel steunend.

Ja, nogal wiedes, want het zijn net die anti-vaxers die hem zijn miljoenen hebben bezorgd.

Ook interessant om weten over die man en zijn invloed op goedgelovige burgers: Joseph Mercola's benefits

Tot zover de 'propere handen' anti-vaxer beweging.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 11 jan 2020, 11:53

Gusteman schreef :
Nu blijkt de oprichter van één van de grootste anti-vaxer bewegingen een meneer te zijn (Joseph Mercola) die multimiljonair is geworden door het verkopen van 'natuurproducten' en vitaminepreparaten ... onderwijl het anti-vaxer volkje financieel steunend.

Ja, nogal wiedes, want het zijn net die anti-vaxers die hem zijn miljoenen hebben bezorgd.
Heel bijzonder om dit te lezen . :mrgreen:
Echte onbaatzuchtige mensen moet je met een vergrootglas zoeken in deze wereld.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 13 jan 2020, 12:03

Ik moest toch nog even terugkomen om het volgende bericht te plaatsen. Er is op 2 en 3 dec de Global Vaccine Safety Summit gehouden en wat er hier is gezegd is een doorbraak voor de mensen die kritisch zijn richting vaccinaties oftewel Anti vaxxers. Het hoofd van de wetenschappers van de VN heeft hier het volgende verklaard:

“I don’t think we can overemphasize the fact we really don’t have very good safety monitoring systems in many countries and this adds to the miscommunication and the misapprehensions.”

“Because we’re not able to give very good clear-cut answers when people ask questions about the deaths that have occurred due to a particular vaccine, and this always gets blown up in the media,”


Met andere woorden geeft ze hier dus toe dat de dood een mogelijke bijwerking kan zijn van vaccinaties (iets wat trouwens ook op de bijsluiter staat vermeld), dat er geen goeie onderzoeken zijn die bewijzen dat vaccinaties veilig zijn (iets wat Frank en Dijkhoff natuurlijk ook al geconstateerd hadden) en dat niet duidelijk is waarom mensen dood gaan door vaccinaties.

https://nationalfile.com/video-united-n ... ns-needed/

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 13 jan 2020, 12:36

Dacht dat je weg was.
Je lijkt net een virus wat weer telkens terug komt.
Niet uit te roeien.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vaccingate

Bericht door taigitu » 13 jan 2020, 12:41

Ik las een poosje geleden op de site van Want to know.
Daarop staan verschillende reacties van mensen uit het vak.
Zelf ben ik in eerste instantie voorzichtig/afwijzend naar vaccineren.
En dat dat goed is geweest heb ik aan mijzelf bewezen.

Ik krijg al zo'n 12 of meerdere jaren een uitnodiging voor de griepprik.
Ik heb hem alleen de eerste keer genomen omdat ik zogezegd in de 'kwetsbare groep zit'.
Daarna nooit meer, en ik heb geen enkele keer griep gekregen. Ik ben zelfs totaal
niet verkouden ed. geweest terwijl mijn kinderen op bezoek kwamen/komen al
snotterend en grieperig. Terwijl 1 kind wel de griepprik neemt en daarna even
een paar dagen tot ruim een week de 'lappenmand' in kan.
Daarmee bedoel ik niet dat het één of het ander precies is wat iedereen nodig heeft
maar wel dat men er voorzichtig mee moet zijn.

Hier het artikel met de verschillende meningen:


https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/va ... -kinderen/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 13 jan 2020, 12:48

Ik heb ook geen griepprik.
Citroenen veel suiker en schot strörum 80%, is de beste medicijn.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 13 jan 2020, 12:57

:post:
Uni en taigitu.
Ik pas er ook voor en houd me aan uni's recept.
Heb in 20 jaar geen echte griep (influenza) meer gehad.
Mijn lijf heeft het zelf opgeruimd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 13 jan 2020, 13:22

Mypos schreef:
13 jan 2020, 12:03
Met andere woorden geeft ze hier dus toe dat de dood een mogelijke bijwerking kan zijn van vaccinaties <...>
Dat zijn wel *heel* andere woorden... Woorden die iets heel anders zeggen dan Swaminathan.

Ze heeft het over miscommunicatie en misvattingen, niet over de dood.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 13 jan 2020, 14:23

MetalPig schreef:
13 jan 2020, 13:22
Mypos schreef:
13 jan 2020, 12:03
Met andere woorden geeft ze hier dus toe dat de dood een mogelijke bijwerking kan zijn van vaccinaties <...>
Dat zijn wel *heel* andere woorden... Woorden die iets heel anders zeggen dan Swaminathan.

Ze heeft het over miscommunicatie en misvattingen, niet over de dood.
Ik zou het toch nog maar even opnieuw lezen als ik jou was.....

deaths that have occurred due to a particular vaccine

Zijn haar letterlijke woorden.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 13 jan 2020, 14:38

Mypos schreef:
13 jan 2020, 14:23
Ik zou het toch nog maar even opnieuw lezen als ik jou was.....

deaths that have occurred due to a particular vaccine

Zijn haar letterlijke woorden.
Ja, als je de woorden uit hun context haalt dan heb je gelijk [clap] [clap] [clap]

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 13 jan 2020, 19:52

Mypos schreef:
13 jan 2020, 12:03
Ik moest toch nog even terugkomen om het volgende bericht te plaatsen. Er is op 2 en 3 dec de Global Vaccine Safety Summit gehouden en wat er hier is gezegd is een doorbraak voor de mensen die kritisch zijn richting vaccinaties oftewel Anti vaxxers. Het hoofd van de wetenschappers van de VN heeft hier het volgende verklaard:

“I don’t think we can overemphasize the fact we really don’t have very good safety monitoring systems in many countries and this adds to the miscommunication and the misapprehensions.”

“Because we’re not able to give very good clear-cut answers when people ask questions about the deaths that have occurred due to a particular vaccine, and this always gets blown up in the media,”


Met andere woorden geeft ze hier dus toe dat de dood een mogelijke bijwerking kan zijn van vaccinaties (iets wat trouwens ook op de bijsluiter staat vermeld), dat er geen goeie onderzoeken zijn die bewijzen dat vaccinaties veilig zijn (iets wat Frank en Dijkhoff natuurlijk ook al geconstateerd hadden) en dat niet duidelijk is waarom mensen dood gaan door vaccinaties.

https://nationalfile.com/video-united-n ... ns-needed/
Zoals gewoonlijk: je begrijpt er geen zak van.

Maar dat verwondert mij niet want je haalt je informatie uit een video die werd ge-produced door Alex Jones van Info Wars, de Godfather of Fake News.

Ter info: een lijstje van de meest vooraanstaande fake news, onzin en idioterie websites.
Altijd nuttig om even te raadplegen vooraleer hun leugens te verspreiden.

Oh ja, voor ik afsluit, een vraagje aan Mypos: kan jij bewijzen dat jij de schriftelijke toestemming had om gedeelten uit dat artikel op National File dit forum te publiceren?
Indien jij die schriftelijke toestemming niet kan voor leggen heb jij plagiaat gepleegd en moet Tammy jouw bericht verwijderen ofwel het aanpassen door die zinnen weg te halen.
Tevens riskeer je in dat geval een klacht wegens schending van auteursrechten en loop je kans op gerechtelijke vervolging.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 13 jan 2020, 22:50

Nou, dan staat hem wat te wachten dan. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 14 jan 2020, 17:23

Fenna schreef:
13 jan 2020, 12:36
Dacht dat je weg was.
Je lijkt net een virus wat weer telkens terug komt.
Niet uit te roeien.
Heb je al een vaccin geprobeerd?
-

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Vaccingate

Bericht door The Grey » 14 jan 2020, 17:30

Mypos schreef:
13 jan 2020, 12:03
Ik moest toch nog even terugkomen om het volgende bericht te plaatsen. Er is op 2 en 3 dec de Global Vaccine Safety Summit gehouden en wat er hier is gezegd is een doorbraak voor de mensen die kritisch zijn richting vaccinaties oftewel Anti vaxxers. Het hoofd van de wetenschappers van de VN heeft hier het volgende verklaard:

“I don’t think we can overemphasize the fact we really don’t have very good safety monitoring systems in many countries and this adds to the miscommunication and the misapprehensions.”

“Because we’re not able to give very good clear-cut answers when people ask questions about the deaths that have occurred due to a particular vaccine, and this always gets blown up in the media,”


Met andere woorden geeft ze hier dus toe dat de dood een mogelijke bijwerking kan zijn van vaccinaties (iets wat trouwens ook op de bijsluiter staat vermeld), dat er geen goeie onderzoeken zijn die bewijzen dat vaccinaties veilig zijn (iets wat Frank en Dijkhoff natuurlijk ook al geconstateerd hadden) en dat niet duidelijk is waarom mensen dood gaan door vaccinaties.

https://nationalfile.com/video-united-n ... ns-needed/
Misschien moet je wat van je "research" tijd besteden aan begrijpend lezen in het Engels ipv antivax filmpjes kijken.
Het enige wat hij zegt is dat, omdat er niet overal goede registratiesystemen zijn, er miscommunicatie ontstaat.
In de tweede zin staat dat, omdat ze niet altijd kristal heldere antwoorden kunnen geven, het altijd opblaast in de media.

Met andere woorden; de reden dat antivaxxers zoals jij bestaan is omdat er ruimte wordt gegeven voor speculatie zijnde het door niet-kristalheldere verklaringen (wat overigens compleet begrijpelijk is) of het ontbreken van informatie.

Overigens heb ik op je link geklikt. En het filmpje wat was gepost kwam van info wars. Van een zekere griezel Alex Jones.
Ik kan deze youtube episode ten zeerste aanraden
-

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 14 jan 2020, 18:15

The Grey schreef:
14 jan 2020, 17:23
Heb je al een vaccin geprobeerd?
:rolfl:
Tegen hem is geen kruid gewassen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 14 jan 2020, 22:18


:mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 15 jan 2020, 09:25

@ Vitthar: :rolfl:
:post:

@ The Grey: de 'Last Week Tonight' video is meer dan duidelijk, dus ... :post:

1 - 0 voor de waarheidbevinding !

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 18 jan 2020, 12:34

WAAROM ZITTEN ER ZOVEEL BANGE MANNEN IN DEN HAAG?

Op een dag als vandaag schaam ik me er bijna voor dat ik man ben. Met ongeloof zie ik al die mannen met hun ongekende hijgerige scoringsdrift.

Stoere mannentaal voor de bühne als er een relletje is #blenderactie maar op de achtergrond te bang om het echte probleem op te lossen.

Het zijn politici als Paul Blokhuis (ChristenUnie), Klaas Dijkhoff (VVD) en Maarten Hijink (SP), die met de dag meer angst hebben voor:

✨ Al die hoogopgeleide vrouwen, die zich niet meer laten misleiden door de leugens van vaccinleverancier GSK. https://tinyurl.com/tv46h2l

✨ Al die beschermende grootouders, die niet langer toestaan dat hun kleinkinderen in een door de farmaceuten gedomineerde onethische wereld opgroeien https://tinyurl.com/tvu3d8s

✨ De woede van al die mannen, die steeds meer ontdekken dat de farmaceuten al 32 jaar hun afspraken schenden als het gaat om het verstrekken van veiligheidsbewijzen. https://tinyurl.com/vvylgvj

✨ Al die heldere tieners, die steeds meer beseffen wat voor een verwoestende werking het HPV vaccin heeft gehad op het leven van vele (Amerikaanse) lotgenoten https://tinyurl.com/yadx9rma

PAUL BLOKHUIS VERZWIJGT DE WAARHEID ALS DEZE VOOR HEM TE PIJNLIJK IS

Staatssecretaris Paul Blokhuis was er gisteren als de kippen bij om te waarschuwen voor fantasieverhalen op het internet. Maar dezelfde Paul Blokhuis is te bang om de waarheid met ons te delen.

Vorig jaar ontdekte hij dat zijn Ministerie loog over het feit dat er niet 1 levende geaborteerde foetus was gebruikt voor de productie van vaccins maar minimaal 76 levende foetussen.

Levende foetussen waarvan o.a. het hartje, de tong, de milt in stukjes werden gesneden voor het verwerken van vaccins.

Dit zijn niet mijn uitspraken maar niemand minder dan Stanley Plotkin, de godfather in vaccinatieland verklaarde dit alles onder ede. https://tinyurl.com/srn5fmm

En wat deed onze man in Den Haag? Bracht hij de waarheid naar buiten? Nee hij zweeg.

✨ Te bang om zijn persoonlijke doelstellingen niet te halen.

✨ Te bang dat hij in Europa zou worden afgerekend voor een dalende vaccinatiegraad in Nederland.

✨ Te bang voor al die woedende ouders dat het RIVM nooit openheid van zaken heeft gegeven over menselijk DNA in vaccins.

✨ Te bang omdat niemand weet wat het lange termijn effect hiervan is op kinderen.

De waarheid verzwijgen is wat bange mannen doen. Moedige mannen vertellen de waarheid hoe confronterend deze ook is.

Het zwijgen van Paul Blokhuis is ontluisterd als het gaat om de verzwegen vaccinatie waarheid.

Het is niemand minder dan Dr. Soumya Swaminathan, Chief Scientist van de World Health Organisation (W.H.O.), die achter gesloten deuren wel erkent dat er geen goede veiligheidssystemen zijn om de vaccinatiedoden te monitoren. https://tinyurl.com/vm2ep3d

Geen woord hoor je hierover van Paul Blokhuis. Te bang omdat anders ouders ook nog eens zouden horen van Heidi Larson, Directeur van het Vaccine Confidence Project dat ook artsen steeds minder vertrouwen krijgen in de veiligheid van vaccins. https://tinyurl.com/vpcf43k.

Het blijft bij Paul Blokhuis net zo stil als bij Klaas Dijkhoff, die ook nog steeds te bang is om aan iedereen de waarheid te vertellen dat hij mij de twee beloofde vaccinatiebewijzen niet heeft gestuurd.

MAARTEN HIJINK VINDT SCOREN BELANGRIJKER DAN DE PIJNLIJKE WAARHEID DELEN

Als winnaar van de Vaccinatie Sales Talent Award stond hij gisteren vooraan om punten te scoren in de vaccinatie blender affaire.

Maar waar was jij Maarten Hijink om van de daken te schreeuwen dat op deze week wederom een farmaceut werd veroordeeld?

Ditmaal was Roche aan de beurt. 1,5 miljard dollar boete omdat zij ten onrechte hadden beweerd dat het bekende griepgeneesmiddel Tamiflu effectief was in het beheersen van potentiële pandemieën.

Eens te meer werd ook hier duidelijk dat ook deze farmaceut lobbyisten, belangrijke opinieleiders en ghostwriters gebruikte om Tamiflu te promoten met een bedrieglijke belofte aan regeringen die bang zijn voor een grieppandemie. #leugens #arrogantie https://tinyurl.com/v3vsssp

Dit is het echte nieuws Maarten waar jij je als politicus druk over moet maken!

Maar stilzwijgend sta jij aan de kant als het onthutsende nieuws van de W.H.O. naar buitenkomt https://tinyurl.com/yx3doy6u

Al deze informatie is allemaal te pijnlijk om te zien, dus maak jij je druk over een blender. Het zijn mannen zoals jij dat ik me soms schaam dat ik man ben.

Angstige politici die niet zoals Pieter Omtzigt een probleem echt tot op de bodem uitzoeken maar in plaats daarvan boven op de eerste de beste rel in te gaan.

Mannen als Maarten Hijink en Paul Blokhuis hebben de taak om onze kinderen beschermen tegen alle misstanden in de vaccinatie-industrie maar laten het na.

Dus wordt het tijd dat veel meer moedige mensen opstaan, net zoals Robert F. Kennedy Jr. al jaren doet.

Voor mij een dappere man, die in Amerika succesvol opstaat tegen de onethische misstanden in de farmaceutische industrie.

Voor mij een inspiratiebron, die ik op 21 maart a.s. persoonlijk ga ontmoeten als we allebei op dezelfde demonstratie spreken in München.

Dit als aanmoediging voor iedereen om zich hardop uit te spreken over de vele misstanden in de vaccinatie-industrie.

Met gezonde groet

Frank Ruesink

ps: Martha van Loij nogmaals hartelijk dank voor jouw uitnodiging om namens de VaccinatieRaad in München te spreken. Ik kijk er naar uit.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 18 jan 2020, 12:46

Heb je dit ook gezien Mypos?

Op Één vandaag een reactie van een arts gezien op de win-actie van de ’vruchtbaarheidscoach, deze man spreekt er schande van.
Het artikel begint op 16min.30.
https://www.npostart.nl/eenvandaag/15-0 ... AT_2123869
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie