Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 10 okt 2019, 10:55

Mypos schreef:
10 okt 2019, 09:35
Er word nu dna gevonden in vaccins van menselijke foetussen met kankergenen.

https://childrenshealthdefense.org/wp-c ... Iiv0dx1pLs
Jaja. Wie heeft wat gevonden?
Een antivax organisatie heeft een pamflet samengesteld met zogenaamd onderzoek van een onbekend bedrijf aangaande niet benoemde genen.

Je verwart hier een pamflet met niet onderbouwde claims met daadwerkelijk onderzoek.

Uiteraard krijg je kanker van vaccins omdat zij dat zeggen. Meer info heb je niet nodig.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 10 okt 2019, 11:02

Determinist schreef:
10 okt 2019, 10:55
Mypos schreef:
10 okt 2019, 09:35
Er word nu dna gevonden in vaccins van menselijke foetussen met kankergenen.

https://childrenshealthdefense.org/wp-c ... Iiv0dx1pLs
Jaja. Wie heeft wat gevonden?
Een antivax organisatie heeft een pamflet samengesteld met zogenaamd onderzoek van een onbekend bedrijf aangaande niet benoemde genen.

Je verwart hier een pamflet met niet onderbouwde claims met daadwerkelijk onderzoek.

Uiteraard krijg je kanker van vaccins omdat zij dat zeggen. Meer info heb je niet nodig.
Ok dus dan komt het weer neer op wat je gelooft. Onderzoek van andere organisaties geloof je wel maar van deze (omdat het in jouw ogen antivax organisaties zijn) geloof je het niet. Ik geloof/vertrouw heel weinig van het RIVM bv. Maar daar heb ik goeie reden toe. Die zijn bewezen onbetrouwbaar.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 10 okt 2019, 11:40

Mypos schreef:
10 okt 2019, 11:02
Ok dus dan komt het weer neer op wat je gelooft. Onderzoek van andere organisaties geloof je wel maar van deze (omdat het in jouw ogen antivax organisaties zijn) geloof je het niet.
Nee. Ik geloof pas iets als ik de claims onderbouwd zie.
Of in ieder geval een poging daartoe.

Dit pamflet spreekt over een niet door hun uitgevoerd onderzoek door een door hun onbenoemd bedrijf, zonder enige details over het onderzoek, de gebruikte methodes, de namen van de onderzoekers, de gebruikte cellijnen, waar het onderzoek gepubliceerd is, door wie het gepubliceerd is, wanneer dit onderzoek is uitgevoerd.
Ik zie niet eens een link naar het onderzoek zelf.

Hoe wil je nu dit zien als enige informatie waar je wat mee kan?
Kan jij dat bepalen? Kan ik dat bepalen? Kan iemand dit bepalen?

Nee.

Dus enige conclusies over het pamflet kan je niet bepalen.
En aangezien de claims buitengewoon onwaarschijnlijk zijn moet ik niet anders stellen dan dit niet te geloven.

Het is een goede houding pas iets te geloven als je de claims kan onderzoeken en dit kan evalueren.

Dus, beste Mypos, ik moet een directe bron hebben van het onderzoek zodat ik ZELF kan bepalen wat de waarde daarvan is.
We hebben hier slechts een roeptoeter van een antivax organisatie over een onbekend onderzoek, door onbekende onderzoekers met onbekende details. Maar met onwaarschijnlijke claims.

Ik vraag mij af waarom je dit pamflet wel gelooft en alle onderzoeken waar je wel directe inzage in hebt niet.

Bias misschien?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 11 okt 2019, 10:56

Mypos schreef:
09 okt 2019, 16:39
MetalPig schreef:
09 okt 2019, 15:36
Als wij hier op een klein forumpje Frank al op meerdere onwaarheden kunnen betrappen dan is het wel opmerkelijk dat hij zegt dat het tijd wordt dat jonge ouders de waarheid cq een eerlijk verhaal te horen krijgen.
Volgens mij leef jij in je eigen fantasiewereldje.....
Het verbaast me niet dat jij dat denkt. Er ontgaat je wel meer.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 15 okt 2019, 02:51

BIG IN JAPAN - DE KRACHT VAN EEN OPRECHT GEÏNTERESSEERDE JOURNALIST

Vandaag had ik de eer om door één van de grootste kranten van Japan geïnterviewd te worden.

Bijzonder om te ontdekken hoe oprecht geïnteresseerd deze journalist was in de Nederlandse situatie.

In een uitgebreide reportage gaat de krant Asahi Shinbun (oplage van 6 miljoen per dag) aandacht besteden aan de groeiende twijfel van ouders over het gezondheidsbeleid van de Nederlandse overheid.

In een kleine anderhalf uur stonden we stil bij:

✨het westvoorstel "Wijzginging in de Kinderopvang" van Rens Raemakers - D66 waarin hij schrijft "dat vaccinaties onweerlegbaar veilig zijn"

✨ de zoektocht van de heer Klaas Dijkhoff naar twee bewijsstukken waarvan de heer Rens Raemakers er één schijnt te hebben

✨ het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, dat praat over het gebruik van één geaborteerde foetus terwijl in Amerika in een rechtszaal werd aangetoond dat het er zeker 76 zijn

✨hoe het farmaceuten lukte om 32 jaar hun afspraken niet na te komen bij de Amerikaanse overheid als gaat over de veiligheid van hun producten

✨ het feit dat een aantal Nederlandse banken de relatie heeft verbroken met de producent van het BMR vaccin omdat is aangetoond dat zij al jarenlang in gebreke blijft bij externe veiligheidscontroles.

Dit terwijl de heer Klaas Dijkhoff mij nog steeds een onverantwoordelijk ouder vind omdat ik niet wil dat mijn kinderen in aanraking komen met een product van een onetisch bedrijf.

✨het feit dat in Amerika al 4 miljard dollar is uitgekeerd aan vaccinatieschade, maar dat de heer Rens Ramaekers toch stelt dat het onweerlegbaar veilig is;

✨ de omgang van het RIVM met kinderen zoals Freek Hagoort, die is overleden nadat hij in aanraking kwam met het product dat volgens de heer Rens Ramaekers onweerlegbaar veilig is;

✨ de omgang van Lareb met kinderen zoals Devan Coumans, die direct nadat hij in aanraking kwam met het product, dat volgens Rens Ramaekers onweerlegbaar veilig is, met een hartstilstand werd opgenomen in het ziekenhuis.

✨het idee van Staatssecretaris Paul Blokhuis om Bol.com een aantal boeken niet meer weer te laten geven in de zoekresultaten omdat deze boeken de gemaakte afspraken met Europa niet ondersteunen.

✨ de rechtszaak uit Rotterdam in 2011 waarin staat dat "over het algemeen bekend is dat kinderen kunnen overlijden na vaccinaties en dat dit wordt gezien als een complicatie van normaal medisch handelen." En wat zei de heer Rens Ramaekers ook alweer??

✨ het feit dat mijn 14 jarig zoon nog geen alcohol mag drinken, maar wel zelf mag bepalen dat hij zich wil laten inspuiten met een product waarvan dus over het algemeen bekend zou moeten zijn dat hij daaraan kan komen te overlijden.

(ik denk alleen niet dat hem dat wordt verteld, immers zoals de reclameslogan luidt "een prik is zo gepiept")

✨ De oprecte verbazing van de Nederlandse Overheid dat steeds minder ouders blindelings vertrouwen op de voorlichting van het RIVM.

Eindconclusie was wel dat Nederland een fantastisch land is om in te wonen.

Hier kan je als bezorgde vader in 2019 tenminste:

✨ rechtstreeks in contact komen met politici en hen dagelijks van nieuwe informatie voorzien

✨ zelf onderzoek doen naar een verzwegen waarheid op het belangrijkste onderwerp in je leven : de gezondheid van je kinderen.

✨een visie op gezondheid ontwikkelen waarin je niet afhankelijk bent van medicijnen en je daarmee als ouder de overheid bakken met geld bespaart (alleen wordt deze visie liever geridiculiseerd dan omarmd)

✨ vertrouwen op politici waarvan je weet dat zij ook vaders en moeders zijn, dat ook zij een sociaal geweten hebben en dat ook zijn van mening kunnen veranderen .

Ik weet zeker dat er een mooi stuk van wordt gemaakt in de Asahi Shinbun. Als deze uitkomt laat ik het weten.

Gezonde groet,
Frank Ruesink

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 15 okt 2019, 08:22

Qua dicussiestijl zijn er grote overeenkomsten tussen Mypos en Krankzinng001. Preken, preken, preken, maar alleen met andermans woorden.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 15 okt 2019, 08:31

Gebrek aan intelligentie. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 15 okt 2019, 09:24

MetalPig schreef:
15 okt 2019, 08:22
Qua dicussiestijl zijn er grote overeenkomsten tussen Mypos en Krankzinng001. Preken, preken, preken, maar alleen met andermans woorden.
Ook mijn idee.
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 15 okt 2019, 13:46

MetalPig schreef:
15 okt 2019, 08:22
Qua dicussiestijl zijn er grote overeenkomsten tussen Mypos en Krankzinng001. Preken, preken, preken, maar alleen met andermans woorden.
Bedankt voor deze zinnige bijdrage weer! Ik kan je zo in het hokje Fenna, Univers stoppen tegenwoordig.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 15 okt 2019, 14:37

Mypos schreef:
15 okt 2019, 13:46
Bedankt voor deze zinnige bijdrage weer!
Mja, als je geen antwoord geeft op on-topic-vragen dan krijg je vanzelf andersoortige reacties.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 15 okt 2019, 15:26

Mypos schreef:
15 okt 2019, 13:46
Bedankt voor deze zinnige bijdrage weer! Ik kan je zo in het hokje Fenna, Univers stoppen tegenwoordig.
En daar moet MetalPig van onder de indruk zijn.
:rolfl:
Van hem kan je nog heel wat leren Mypos.
Hij heeft meer in zijn pink dan in jij in je hele lijf.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 15 okt 2019, 15:54

Ik plaats mensen nooit in hokjes, zo ook jou niet.
Is maar 1 plekje waar je inpast, een beerput.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 15 okt 2019, 16:57

Graag weer on-topic zonder ad hominems

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 15 okt 2019, 17:01

;P!
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 15 okt 2019, 19:38

THIERRY BAUDET - ALS JE DIT TOLEREERT DAN ZIJN JOUW KINDEREN DE VOLGENDE

Vanochtend vroeg werd ik wakker en dacht:
"wat kan ik nu nog doen?".

Met verbijstering las ik gisteravond,
de uitslag van het debat van vanmiddag al.

En terwijl ik om 07:00 uur naar mijn spelende twee dochters keek, kwam er maar 1 ding in mij op.

En dat is dit bericht sturen aan Thierry Baudet.

Beste Thierry Baudet,

Onze ontmoeting op 4 juli was kort en krachtig.
Jouw keus was helder.

Je moet gedacht hebben: "Ik ga me niet met hem verbinden".
Dat recht heb je en daar maakte je goed gebruik van.

Sinds die tijd is mijn aandacht dan ook bewust niet op jou gericht geweest. Je kan je als politicus ook niet over elk onderwerp druk maken. Dat begrijp ik ook wel.

Zoals ik altijd zeg: "choose your battles".
Het mag ondertussen voor velen duidelijk zijn:
"opstaan tegen verplichte vaccinatie is mijn battle".

Een van de redenen waarom ik blij was met het Politiek Zomer Vakantieboek was mijn stukje over jou op één van de eerste pagina's.

Even los van de inhoud die jij als politicus naar buiten brengt ben jij voor mij een mens, die in zijn leven wel uit z'n comfortzone heeft durven stappen.

Dit was ook mijn boodschap aan elke politicus, die ik op 4 juli aansprak en mijn Politieke Zomerboek gaf. "Wees niet zo bang". "Stap uit je comfortzone". "Stel vragen en doe onderzoek".

Met pijn in mijn hart moet ik vanochtend helaas concluderen,
dat deze boodschap nog lang niet duidelijk genoeg is overgekomen.

Blijkbaar moeten nog heel veel 2e Kamerleden, nog veel harder met de neus op de feiten worden gedrukt.

Maar dat komt later nog wel.

TERUG NAAR DEZE OCHTEND

Terwijl ik vanochtend vroeg mijn twee meiden zag spelen dacht ik alleen maar aan de zin: "If you tolerate this than your children will be next".

Deze titel van The Manic Street Preachers is direct van toepassing op de gehele discussie in politiek Den Haag over de battle van vele mensen die net als ik houden van waarheid, eerlijkheid en vrijheid.

Want...

✨ Als jij tolereert dat Klaas Dijkhoff het spel van de farmaceutische industrie meespeelt om de waarheid te verzwijgen, dan zijn jouw kinderen de volgende.

✨ Als jij tolereert dat dezelfde politicus de waarheid verzwijgt dat hij al maandenlang weet dat er geen bewijs is, dat het BMR vaccin veilig is en dit niet vertelt, dan zijn jouw kinderen de volgende.

✨ Als jij tolereert dat dezelfde politicus de waarheid over het wetenschappelijke onderzoek naar 95% dekkingsgraad bewust verzwijgt, dan zijn jouw kinderen de volgende.

✨ Als jij tolereert dat een politicus in alle vrijheid een hele grote groep mensen beledigt, geen bewijzen levert en weigert om daar zijn excuses voor te maken, dan zijn jouw kinderen de volgende.

✨ En als jij tolereert dat tijdens de geschiedenislessen onze kinderen niet leren dat IG Farben (Bayer) Auschwitz en WO2 heeft gefinancierd, dan zijn jouw kinderen de volgende.

✨ En dus als wij als ouders tolereren dat politici in Den Haag daar niets over durven te zeggen, omdat ze te bang zijn om hun nek uit te steken en niet durven om in opstand te komen tegen de macht van de farmaceutische industrie.....

✨ dan weten alle ouders, dan zijn onze kinderen de volgende.

Beste Thierry, ik wens jou vandaag net zoals alle andere collega's in de Tweede Kamer veel wijsheid toe.

Want Evert Jan Slootweg, Leonie Sazias, Lodewijk Asscher, Pieter.Heerma, Jesse Klaver, Hugo de Jonge, Paul Blokhuis, Gert-Jan Segers, Kees van der Staaij, Lilian Marijnissen, Geert Wilders, Tunahan Kuzu, Sophie Hermans ook voor jullie geldt, als jullie dit tolereren, dan zijn ook jullie (klein) kinderen de volgende.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

ps 1: Met dank aan The Manic Street Preachers voor dit prachtige nummer, die mij er elke dag weer aan herinnert waarom ik wederom in de pen klim en niet rust voordat iemand in Den Haag opstaat en aan alle jonge ouders de verzwegen waarheid vertelt.

Want het is waar:
If you tolerate this than your children will be next.

ps 2: En onthoud Klaas Dijkhoff en Rens Raemakers - D66 net zoals tijdens PSV-AJAX zou ook vandaag de wijsheid wel eens van boven kunnen komen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 16 okt 2019, 07:04

Hmmm. Deze man blijft vasthouden aan een 100% veilig vaccin.
En deze bestaat niet. Niets is 100% veilig, zelfs water niet.

Je zult dus geen bewijs kunnen vinden en geen wetenschappelijk onderzoek en statistische gegevens van decennia dat vaccins 100% veilig zijn.
Kansloos.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 16 okt 2019, 12:28

Mypos schreef:
15 okt 2019, 19:38
✨ En als jij tolereert dat tijdens de geschiedenislessen onze kinderen niet leren dat IG Farben (Bayer) Auschwitz en WO2 heeft gefinancierd, dan zijn jouw kinderen de volgende.
En Hugo Boss ontwierp SS-uniformen.

Maar wat heeft dat met de veiligheid van vaccins te maken?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 16 okt 2019, 12:46

Determinist schreef:
16 okt 2019, 07:04
Hmmm. Deze man blijft vasthouden aan een 100% veilig vaccin.
En deze bestaat niet. Niets is 100% veilig, zelfs water niet.

Je zult dus geen bewijs kunnen vinden en geen wetenschappelijk onderzoek en statistische gegevens van decennia dat vaccins 100% veilig zijn.
Kansloos.
Dit word wel beweerd door politici. Dat vaccins veilig zijn en dat hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is.

Heb jij wel eens van Dr Rath gehoord? Heb laatst een lezing van hem gezien waar de haren je van overeind gaan staan. Ging over Big Pharma en de geschiedenis van deze bedrijven.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 16 okt 2019, 12:50

MetalPig schreef:
16 okt 2019, 12:28
Mypos schreef:
15 okt 2019, 19:38
✨ En als jij tolereert dat tijdens de geschiedenislessen onze kinderen niet leren dat IG Farben (Bayer) Auschwitz en WO2 heeft gefinancierd, dan zijn jouw kinderen de volgende.
En Hugo Boss ontwierp SS-uniformen.

Maar wat heeft dat met de veiligheid van vaccins te maken?
Lijkt me nogal logisch. Die miljarden industrie is voor geen meter te vertrouwen. Wat jij en anderen doen is je vertrouwen leggen in de handen van een bedrijfstak wat de meest weerzinwekkende dingen heeft uitgevoerd om macht en controle te verkrijgen, wat na WO2 nog decennia lang door nazi's is bestuurd.

Die maken vaccins en dat spuit jij je kinderen in en wilt dat ook andere mensen VERPLICHT dat hun kinderen inspuiten. Waanzin.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 16 okt 2019, 13:05

Mypos schreef:
16 okt 2019, 12:46
Dit word wel beweerd door politici. Dat vaccins veilig zijn en dat hier wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is.
Klopt. Vaccins zijn veilig. Maar niet 100% veilig.
Deze man wil graag bewijs zien dat vaccins 100% veilig zijn.

Dat zal hij nooit krijgen omdat er bewijs is dat ze NIET 100% veilig zijn (komende uit onderzoek en statistiek)
Geen bewijs dat ze 100% veilig zijn (dat is het gevolg van het feit dat ze niet 100% veilig zijn).

Ik weet niet wat die man nu eigenlijk wil.

Plaats reactie