Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 14:47

Mooi zijstapje en een kijkje in jouw leven, maar waarom begin je hierover?

Welke relatie heeft dat met "2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie."

Probeer je te beargumenteren dat de arts in kwestie niet integer is?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 08 nov 2019, 19:27

Wat mij hier wel ongelofelijk schokt is het gemak waarmee feiten totaal uit hun verband gerukt worden. Ik ben zelf kritisch maar hou het graag realistisch en op feiten gebaseerd. Het verrast me daarnaast dat op een discussieforum het verwijt te discussiëren om het discussiëren aangevoerd wordt als zijnde onverwacht en ongewenst. Ik heb hier geprobeerd een inhoudelijke discussie te voeren met Mypos over wat Frank publiceert. Gezien de plottwist waarbij na een uit de lucht gegrepen sentiment als weerlegging van de zelf aangevoerde bron werd misbruikt ben ik tot de treurige conclusie gekomen dat discussiëren met Mypos zinloos is omdat hij enkel zijn boodschap wil verkopen. Hallelujah!

Daarom kan ik niet anders dan tevens concluderen dat correct gesteld wordt dat dit soort antivax-bullshit levensgevaarlijk is. Frank Ruesink is geen waarheidsvinder maar een aandachtsprostituee. Ik weet dat vaccins dodelijk kunnen zijn. De erkenning staat op de door mij gelinkte VAERS pagina onder RET. Maar ik weet 1 ding 6 Sigma zeker, de onzin in dit topic is giftiger dan alle mazelen en vaccins bij elkaar. Ik denk dat ik dit als bijwerking van vaccins moet melden bij VAERS!

De eer aan mezelf houdend wens ik hier hooguit nog te discussiëren over paintball-gerelateerde zaken.

De MAZEL Mypos!
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 08 nov 2019, 20:12

Eindelijk zegeviert het verstand. :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 08 nov 2019, 21:26

Je word verstandig Vitharr ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 nov 2019, 10:10

Vitharr schreef:
08 nov 2019, 19:27
Wat mij hier wel ongelofelijk schokt is het gemak waarmee feiten totaal uit hun verband gerukt worden. Ik ben zelf kritisch maar hou het graag realistisch en op feiten gebaseerd. Het verrast me daarnaast dat op een discussieforum het verwijt te discussiëren om het discussiëren aangevoerd wordt als zijnde onverwacht en ongewenst. Ik heb hier geprobeerd een inhoudelijke discussie te voeren met Mypos over wat Frank publiceert. Gezien de plottwist waarbij na een uit de lucht gegrepen sentiment als weerlegging van de zelf aangevoerde bron werd misbruikt ben ik tot de treurige conclusie gekomen dat discussiëren met Mypos zinloos is omdat hij enkel zijn boodschap wil verkopen. Hallelujah!

Daarom kan ik niet anders dan tevens concluderen dat correct gesteld wordt dat dit soort antivax-bullshit levensgevaarlijk is. Frank Ruesink is geen waarheidsvinder maar een aandachtsprostituee. Ik weet dat vaccins dodelijk kunnen zijn. De erkenning staat op de door mij gelinkte VAERS pagina onder RET. Maar ik weet 1 ding 6 Sigma zeker, de onzin in dit topic is giftiger dan alle mazelen en vaccins bij elkaar. Ik denk dat ik dit als bijwerking van vaccins moet melden bij VAERS!

De eer aan mezelf houdend wens ik hier hooguit nog te discussiëren over paintball-gerelateerde zaken.

De MAZEL Mypos!
Dank voor je bijdrage aan de discussie Vitharr. Had al wel gedacht dat het ongeveer zo zou lopen. Fijn weekend! :peace:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 17 nov 2019, 11:31

Duitsland verplicht inentingen tegen mazelen, op straffe van opvangverbod.

De Duitse Bondsdag heeft vandaag ingestemd met het wetsvoorstel om inentingen tegen de mazelen vanaf maart 2020 te verplichten. Het voorstel werd met met steun van CDU/CSU, SPD en FDP aangenomen. Alleen de AfD stemde tegen; de Groenen en Die Linke onthielden zich van stemming.

In het wetsvoorstel staat dat ouders kinderen die naar de dagopvang of naar school gaan, moeten laten inenten. De vaccinatieplicht geldt ook voor onder andere leraren, personeel van kinderdagverblijven en medisch personeel. Bij het overtreden van de wet kunnen kinderen een verbod opgelegd krijgen om naar de dagopvang te gaan. In de andere gevallen kunnen boetes tot 2500 euro worden opgelegd.

De aanleiding voor het voorstel is een toename van het aantal besmettingen met mazelen in Duitsland. Dit jaar zijn al meer dan 500 gevallen vastgesteld. Minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) noemde het voorstel dan ook van belang voor de kinderveiligheid.

Op dit moment heeft 92,7 procent van de kinderen die in Duitsland met school beginnen de vaccinaties tegen de mazelen gehad. Dat is onder de 95 procent die volgens experts nodig is om een uitbraak te voorkomen.

In 14 andere Europese landen zijn vaccinaties voor meerdere ziektes al verplicht. In onder meer Frankrijk, Italië en Polen worden kinderen al verplicht gevaccineerd tegen de mazelen. In Nederland zijn vaccinaties niet verplicht.

https://nos.nl/artikel/2310432-duitslan ... erbod.html

In een video van NOSop3 wordt uitgelegd wat de gevaren van niet vaccineren zijn:


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 17 nov 2019, 18:32

Bizar nieuws inderdaad. Daar gaat de vrijheid in Duitsland. Weer een stukje dichter bij een Orwelliaanse staat.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 17 nov 2019, 18:33

Tammy schreef:
17 nov 2019, 11:31
Duitsland verplicht inentingen tegen mazelen, op straffe van opvangverbod.

De Duitse Bondsdag heeft vandaag ingestemd met het wetsvoorstel om inentingen tegen de mazelen vanaf maart 2020 te verplichten. Het voorstel werd met met steun van CDU/CSU, SPD en FDP aangenomen. Alleen de AfD stemde tegen; de Groenen en Die Linke onthielden zich van stemming.

In het wetsvoorstel staat dat ouders kinderen die naar de dagopvang of naar school gaan, moeten laten inenten. De vaccinatieplicht geldt ook voor onder andere leraren, personeel van kinderdagverblijven en medisch personeel. Bij het overtreden van de wet kunnen kinderen een verbod opgelegd krijgen om naar de dagopvang te gaan. In de andere gevallen kunnen boetes tot 2500 euro worden opgelegd.

De aanleiding voor het voorstel is een toename van het aantal besmettingen met mazelen in Duitsland. Dit jaar zijn al meer dan 500 gevallen vastgesteld. Minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) noemde het voorstel dan ook van belang voor de kinderveiligheid.

Op dit moment heeft 92,7 procent van de kinderen die in Duitsland met school beginnen de vaccinaties tegen de mazelen gehad. Dat is onder de 95 procent die volgens experts nodig is om een uitbraak te voorkomen.

In 14 andere Europese landen zijn vaccinaties voor meerdere ziektes al verplicht. In onder meer Frankrijk, Italië en Polen worden kinderen al verplicht gevaccineerd tegen de mazelen. In Nederland zijn vaccinaties niet verplicht.

https://nos.nl/artikel/2310432-duitslan ... erbod.html

In een video van NOSop3 wordt uitgelegd wat de gevaren van niet vaccineren zijn:

Nogal een richtingsverkeer Tammy. Alleen een filmpje met de gevaren van niet vaccineren. Geen filmpje met de gevaren van wel vaccineren?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 17 nov 2019, 19:02

Ik kwam dit artikel tegen in de kranten Mypos.
En daar zit dit filmpje bij.
Geeft een goede uitleg over het nut van vaccineren.
Mijn artikel gaat over wat Duitsland gaat doen.

Heb jij een filmpje over de nadelen van vaccinatie ?
Plaats dat dan ook hier.
Wil ik wel zien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 nov 2019, 21:59

BRIEF AAN MINISTER GRAPPERHAUS – WAAROM NEMEN WE VOOR 1 KEER NIET EEN VOORBEELD AAN DE CHINEZEN?

Beste Meneer Grapperhaus,

Onze ontmoeting was kort en krachtig op het CDA congres.
Een korte uitwisseling over mijn missie, een foto en u moest weer door.

Op weg naar huis schreeuwde alles in mij om een vervolg van deze ontmoeting.

Want in ons gesprek zei ik u al: "de Minister van Justitie moet een grotere rol gaan spelen in het vaccinatiedebat".

Misschien dacht u toen: “dit is toch voor de Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge?"

Ja dat ook, maar we hebben in dit debat onmiskenbaar ook u als Minister van Justitie nodig.

Want praat je over vaccinaties, dan praat je over farmaceuten en praat je over farmaceuten dan praat je automatisch over grootschalige misstanden. Zie daar uw rol in dit debat.

Ik weet zeker dat uw coalitiepartner, de VVD onder leiding van Sophie Hermans, Klaas Dijkhoff en Minister-president mij volledig volgen in deze visie.

Want als 1 partij wil dat misdaden hard worden aangepakt dan is het de VVD wel. https://tinyurl.com/qw8epb2.

De VVD uitspraak: “Iedere crimineel moet weten dat hij in Nederland vroeg of laat wordt gepakt” is een hele directe
aansporing voor mensen als Ben Lucas, CEO van MSD NL (MERCK & CO) en Rolf Remorie (GSK) om snel werk te maken van de adviezen uit het Sustainalytics rapport. https://tinyurl.com/wr35c9u

Dit rapport gaf mij en vele ander jonge ouders een ontluisterend beeld van alle misdaden en een chronisch gebrek aan ethisch moraal in de farmaceutische industrie.

DE CHINEZEN LATEN ZIEN HOE JE JE BURGERS BESCHERMT TEGEN BIG PHARMA

Het is menige Nederlander vast ontgaan, maar in China is deze maand Changchun Changsheng, een grote vaccinemaker, failliet gegaan.

Natuurlijk kwam dit niet omdat ze een slechte commercieel visie hadden. Maar dit kwam omdat ze net als de westerse farmaceuten een chronisch gebrek aan ethische normen hanteerden.

Dus hebben de Chinezen ook ontdekt hoe schaamteloos vaccinemakers handelen.

Frauderen met data en vaccins verkopen, die helemaal geen bescherming bieden https://tinyurl.com/t9apfn7

En wat deed de Chinese overheid? Die greep keihard in, iets waar we in Nederland nog veel van kunnen leren Minister Grapperhaus.

De Chinese overheid keek niet weg toen honderdduizenden Chinese kinderen werden ingeënt met een frauduleus vaccin.
https://tinyurl.com/ulspy94 en https://tinyurl.com/y9bpodq7

De uitspraak van Premier Li Keqiang de nummer 2 van China was recht uit mijn hart gegrepen "The company violated a moral bottom line". https://tinyurl.com/rgx9ldx

Maar Minister Graperhaus wat is nou het verschil tussen deze Chinese farmaceut en de farmaceuten die onze Nederlandse kinderen voorzien van vaccinaties?

Hebben Merck & Co (MSD) en GSK nog niet de laagste tree van moraliteit bereikt? Wat is hier nog voor nodig? Nog meer Vioxx schandalen van Merck & Co? Nog meer dan 9.400 productaansprakelijkheidszaken voor Merck & Co?

U weet wel Merck & Co, de leverancier van het BMR vaccin waar de Duitse kinderen volgend jaar toe gedwongen om worden om zich mee in te enten.

Ik hoef toch niet tot de conclusie te komen dat de Chinese overheid een hogere morele standaard heeft dan de Nederlandse?

BEGRIJPT U ONZE STAATSSECRETARIS VAN VOLKSGEZONDHEID NOG?

Begrijpt u Paul Blokhuis nog? Ik niet meer. Ik sprak hem natuurlijk zelf vorige week. Maar deze staatssecretaris heeft er geen enkel probleem mee om ons als belastingbetaler een morele les te leren.

Maar wanneer gaat hij GSK te Zeist eens de les leren? Of is het normaal dat ik als belastingbetaler moet meebetalen aan het fiasco met het Mexicaanse Griepvaccin? https://tinyurl.com/y2my7z8r

Nee Minister Grapperhaus, dat is niet normaal.
Zie hier dus nogmaals uw rol.

Als zowel Hugo de Jonge, Bruno Bruins, Paul Blokhuis als het RIVM - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu achterwege laat om deze farmaceuten in Nederland aan te pakken, dan bent u aan zet.

GAAN WE SAMEN IN NEDERLAND BIG PHARMA EENS AANPAKKEN VANUIT DE OVERHEID?

✨ Kunnen we alsnog niet eens GSK aanpakken voor het verzwijgen van de bijwerkingen van de Mexicaanse griep vaccin? https://tinyurl.com/wpegb8c

✨ Kunnen we met terugwerkende kracht Bayer niet eens gaan vervolgen voor hoe zij willens en wetens een met HIV besmet product op de markt brachten? https://tinyurl.com/vaqh6gc

✨ Kunnen we GSK niets eens dwingen om alle misstanden rondom het Infanrix Hexa vaccin openbaar te maken?

Het 1,271 tellende gelekte rapport met daarin de 36 dode kinderen over twee jaar is natuurlijk maar het topje van de ijsberg geweest. https://tinyurl.com/vedtur6

✨ Zouden we niet eens een inval moeten doen bij Merck & Co (MSD NL) om te kijken welke vaccinrapporten ze nog meer verzwegen?

Want laten we eerlijk zijn, u denkt toch ook niet dat het verzwegen rapport naar de veiligheidsresultaten van het BMR vaccin het enige rapport is, dat met schokkende cijfers in de doofpot is beland?

✨ Waarom staan we toe dat de Commercieel Directeur van GSK de overheid mag adviseren over het te voeren vaccinatiebeleid?

Zou we deze organisatie niet eens beter moeten monitoren om te voorkomen dat ze onze overheid omkopen. https://tinyurl.com/uzb8qst

✨ Kunnen we hiervoor de handen op elkaar krijgen Minister Grapperhaus?

✨ Wanneer starten we een diepgaand onderzoek naar alle misstanden in de vaccinindustrie door deze farmaceutische bedrijven?

Laat duidelijk zijn ik kan niet wachten. Laten we de aanpak van de Chinese overheid voor 1 keer volgen.

WE MOETEN ALS MANNEN WEL MOEDIG ZIJN

Beste Minister Grapperhaus, laat dit een open uitnodiging zijn voor u.

Laat dit een uitnodiging zijn om u persoonlijk in te zetten om onze kinderen te beschermen tegen de misstanden van de farmaceutische industrie.

En natuurlijk weet ik wel hoe de hazen lopen. Je moet als Minister echt moed hebben om op te treden tegen Big Pharma en dat is niet voor iedereen weg gelegd.

Maar u bent met alle respect a Big Man!
Dus ik zou zeggen, ga er voor.

Laat de aanklacht die is ingediend door Dr. Rath bij het Internationaal Strafhof als bron van inspiratie voor u zijn. https://tinyurl.com/tgsy58v

Kijk niet weg.
Stop u hoofd niet in het zand.

Blijf niet bewust onwetend zoals sommige andere politici zich denken te kunnen veroorloven anno 2019.

Want u weet dat als de politiek en het huidige rechtssysteem blijft wegkijken, dat een volkstribunaal met de dag dichterbij komt.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

ps: En ondertussen hou ik vertrouwen in het Nederlandse rechtssysteem waar u verantwoordelijk voor bent en heeft mijn advocate zojuist de eerste brief naar de heer Klaas Dijkhoff uitgestuurd, dit om de verzwegen waarheid boven tafel te krijgen.

ps 2: En stap ik door om in Nederland een echt eerlijke voorlichting te krijgen over vaccinaties. Dit doe ik gelukkig niet alleen, vele mensen steunen mij hierin waarvoor mijn dank groot is.

ps 3: Een nieuwe actie is bijna rond: https://www.doneeractie.nl/tijd-voor-ee ... li…/-39256

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 nov 2019, 22:00

Tammy schreef:
17 nov 2019, 19:02
Ik kwam dit artikel tegen in de kranten Mypos.
En daar zit dit filmpje bij.
Geeft een goede uitleg over het nut van vaccineren.
Mijn artikel gaat over wat Duitsland gaat doen.

Heb jij een filmpje over de nadelen van vaccinatie ?
Plaats dat dan ook hier.
Wil ik wel zien.
In dit topic staan tig links over de nadelen van vaccinaties.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 20 nov 2019, 22:16

Maar dat weet ik Mypos.
Waarom heb je dan een probleem met het filmpje uit het artikel dat ik heb geplaatst ?
Hoezo eenrichting ?
Allebei de kanten staan er nu in, lijk me goed niet ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 nov 2019, 23:23

Tammy schreef:
20 nov 2019, 22:16
Maar dat weet ik Mypos.
Waarom heb je dan een probleem met het filmpje uit het artikel dat ik heb geplaatst ?
Hoezo eenrichting ?
Allebei de kanten staan er nu in, lijk me goed niet ?
De algehele norm is dat filmpje wat jij post. Deze informatie wordt gedeeld en gepushd vanuit de politiek vooral en de meeste mensen geloven deze dingen. Dit topis is juist begonnen om het tegengeluid te laten horen. Maar prima hoor. :peace:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 20 nov 2019, 23:49

Aha op die manier Mypos.
Ik snap wat je bedoelt , ik laat de rest aan jou over . :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 nov 2019, 03:12

Tammy schreef:
20 nov 2019, 23:49
Aha op die manier Mypos.
Ik snap wat je bedoelt , ik laat de rest aan jou over . :peace:
Je insinueert nu dat ik niet beide kanten van het verhaal wil horen. Dat lijkt me niet helemaal juist Tammy.

Kijk dat jij aan de Pro vaccinatie kant staat is duidelijk. Vandaar dat ik mijn opmerking plaatste. Niet alleen de ene kant laten zien.

We kunnen prima op de inhoud discussieren toch?

Aangezien de meeste vaccinaties maar 5 max 10 jaar werkzaam zijn, hoe denk jij er dan over dat er word gesproken over de dekkingsgraad van 95% van de bevolking? Het grootste gedeelte van de bevolking loopt namelijk ongevaccineerd rond.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 21 nov 2019, 08:13

Mypos schreef:
21 nov 2019, 03:12
Je insinueert nu dat ik niet beide kanten van het verhaal wil horen. Dat lijkt me niet helemaal juist Tammy.
:rolfl: :rolfl: :rolfl:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 21 nov 2019, 10:10

Mypos schreef:
21 nov 2019, 03:12
Je insinueert nu dat ik niet beide kanten van het verhaal wil horen.
Dat wil je ook niet :rolfl:

Alles wat jij post is een kant van het verhaal en als iemand anders een tegengeluid laat horen begin je te steigeren omdat het jou theorieën mogelijk aan het wankelen kan brengen.
Bij een discussie moet je twee partijen hebben, één voor en één tegen anders heb je geen discussie, maar dat accepteer jij niet.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vaccingate

Bericht door Tammy » 21 nov 2019, 10:39

Mypos schreef :
Je insinueert nu dat ik niet beide kanten van het verhaal wil horen. Dat lijkt me niet helemaal juist Tammy.
Jeetje Mypos wat lees jij raar zeg.
Ik insinueer helemaal niks.
Ik weet dat je de voordelen kent van vaccinatie want daar zit het vol van berichten daarover in de topics hier.
Jij laat een tegengeluid horen , prima toch.

Ik bedoel dus met mijn opmerking ik laat het aan jou over dat ik me verder niet bemoei met jouw topic.
Jij wilt jouw punt duidelijk maken dus go ahead.

Ik plaats even een bijbehorende artikel uit Duitsland over de beslissing daar die ze hebben genomen met bijbehorend filmpje uit het artikel en je schiet weer in een kramp.

Relax Mypos, lees eerst eens rustig een bericht.

Anders moet men daar ook een vaccinatie voor gaan uitvinden de : lees mij goed vaccinatie prik vanaf 21 jaar gratis af te halen bij alle forums.

Take care Mypos. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 21 nov 2019, 18:37

Tammy schreef:
21 nov 2019, 10:39
Jij wilt jouw punt duidelijk maken dus go ahead.
Offtopic: In mijn ervaring wordt er hier geen punt duidelijk gemaakt maar enkel een mening uitgedragen. Inhoudelijk past dit topic beter in religie en levensbeschouwing dan in Biomedische wetenschap. Wetenschap wordt hier immers wel aangevallen maar niet toegepast zoals menigeen al vast heeft gesteld. De aanleiding van dit topic is iemand's acties om nota-bene een politicus te vragen met wetenschappelijk onderbouwde bewijzen te komen dat vaccinaties veilig zijn. Dat is dus vragen om de waarheid, aan een politicus...

De wetenschappelijk onderbouwde bewijzen zijn er wel, maar zullen door een politicus nooit gedeeld worden omdat wetenschappelijke veiligheid niet hetzelfde is als retorische veiligheid. Wetenschappelijke veiligheid is het bewust accepteren van aanvaardbare risico's. Retorische veiligheid is de risico 0 benadering. De wetenschappelijke veiligheid is transparant, zie bijvoorbeeld VAERS. Voor een politicus is het echter veiliger het risico niet te noemen en als je er om gevraagd wordt je te onthouden van commentaar. En aldus geschiedde...

Van vaccinaties wordt erkend dat ze bijwerkingen hebben. Ook wordt erkend dat complicaties kunnen leiden tot de dood. Er is een afweging gemaakt tussen welk risico genomen wordt met een vaccin. Zoals hier al aangegeven is men van mening dat het risico bij mazelen groter is dan het risico van het vaccin. Daar kun je over discussiëren, maar uitleg aan een politicus vragen vind ik een publiciteitsstunt. Vervolgens VAERS als bewijs aanvoeren om de inhoud van datzelfde VAERS te ontkrachten klinkt mij heel erg religieus in de oren hoor...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 21 nov 2019, 18:54

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie