Georgia Guidestones

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Seshat
Onderzoeker
Berichten: 304
Lid geworden op: 05 mei 2011, 16:52

Georgia Guidestones

Bericht door Seshat » 11 jul 2020, 14:29

https://www.mysterieuzewereld.nl/georgia-guidestones/

Fascinerend dat er in de jaren tachtig een monument is geplaatst in Georgia dat refereert aan Stonehenge.
Alleen op dit monument staan teksten in verschillende talen. Het moest een soort steen van Rosetta worden met een universele boodschap die alle elementen kon weerstaan.
De tekst op de stenen hebben mensen beangstigd. Is het een oproep om de wereldbevolking uit te dunnen?
De Guidestones zijn op dit moment actueel vanwege de mythes rond het coronavirus. Het suggereert volgens complotdenkers dat er een elite bestaat, die een groot deel van de mensheid wil uitroeien.

Wat denken jullie?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Fenna » 11 jul 2020, 14:46

Het zou mij niet verbazen dat er mensen zijn met deze gedachten.
Ik vermoed dat Gates zich hier ook wel in kan vinden.
Feit is mijns inziens wel dat er teveel mensen op deze aarde rondlopen, maar ik denk dat de natuur dat zelf wel een stokje voor steekt een dat menselijk ingrijpen niet nodig is.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Georgia Guidestones

Bericht door univers » 11 jul 2020, 14:51

Feit is mijns inziens wel dat er teveel mensen op deze aarde rondlopen, maar ik denk dat de natuur dat zelf wel een stokje voor steekt een dat menselijk ingrijpen niet nodig is.
Vooral aan de kustlijnen, worden er heel veel mensen weggespoeld.
Goeie handel, zwemvesten. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Georgia Guidestones

Bericht door gusteman » 12 jul 2020, 11:45

Seshat schreef:
11 jul 2020, 14:29
Wat denken jullie?
Wat ik denk? Ik denk zo veel ... en zo vaak ... eigenlijk stop ik nooit met denken.

Voor wat betreft de Georgia Guidestones: vooreerst stel ik vast dat dit nogmaals gaat over een ietsiepietsie klein detail uit de enorme geschiedenis van de Verenigde Staten, een minuscuul stukje Amerikaans erfgoed waarover wereldwijd de wildste speculaties zijn ontstaan.

Er staan in andere landen even verbluffende monumenten en gedenkstenen maar geen haan die daarnaar kraait.

Dit geeft al aan dat Amerikanen er blijkbaar een noodzaak in vinden om alles op te blazen buiten proportie.

Amerikanen vinden zichzelf trouwens ook zo ON-GE-LO-FE-LIJK belangrijk. Dat heb ik al vaak genoeg gezien en zelfs meegemaakt; wanneer een Amerikaan in een ander land vertoeft en daar wordt betrapt op een wetsovertreding (meestal invoer van goederen of verkeersovertredingen) dan gaat die onmiddellijk op zijn achterste poten staan en begint te oreren "dat hij een Amerikaans staatsburger is en ontzettend veel rechten heeft; dat niemand het recht heeft tegen hem op te treden" enzovoort enzovoort.
Zich voegen naar de wetten van het land waarin hij verblijft is kennelijk niet besteed aan Amerikanen.

Zij overspoelen ook de planeet met HUN visies op van alles en nog wat en iedereen moet daar dan maar genoegen mee nemen.

En vooral: de doorsnee Amerikaan houdt er altijd één of ander geloof op na, een religie of toch minstens een geloofsgemeenschap als basis voor hun opinies en besluitvorming ..... en dan maar hakken op de moslims.

Maar het zijn ook die geloofsovertuigingen die hen vehinderen om open te staan voor andere standpunten en opinies wanneer die niet aansluiten bij hun overtuigingen ..... zoals de Georgia Guidelines.

Want wanneer je die volstrekt onbevooroordeeld gaat lezen dan begrijp je dat ze bedoeld zijn met het welzijn van de mensheid en de planeet in gedachten.

Ik ben er zelfs van overtuigd dat indien die richtlijnen wereldwijd zouden worden toegepast we zouden leven op een planeet waar de mensheid in harmonie met zichzelf en de natuur zou bestaan.

En dat is dan MIJN Five Cents.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Fenna » 12 jul 2020, 11:48

univers schreef:
11 jul 2020, 14:51
Feit is mijns inziens wel dat er teveel mensen op deze aarde rondlopen, maar ik denk dat de natuur dat zelf wel een stokje voor steekt een dat menselijk ingrijpen niet nodig is.
Vooral aan de kustlijnen, worden er heel veel mensen weggespoeld.
Goeie handel, zwemvesten. :mrgreen:
:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Kristof Piessens » 12 jul 2020, 12:50

gusteman :post:

In jouw laatste alinea's klop je op de spreekwoordelijke juiste nagel.

Als dit niet wereldwijd bekend is geweest dan heeft Amerika een sterke troef in handen waarmee zij het juk van de manipulaties van zich kunnen afwerpen en zich baseren op een geschiedenis waarin oorlogvoeren verboden is op de gebruikelijke manier anders zouden de toenmalige presidenten niet hebben gereageerd met volstrekt genegeerde berichten van de partijen die er bij betrokken waren, dat dezelfde aanleiding zou zijn tot een strategische weerwraak, maar de reacties zelf zijn het gevolg van een misleiding gebaseerd op een idee/gedachte dat je geen mensen mag doden maar toch doet, vandaar de reïncarnatieproces opstart en vandaar dat echte volkstellingen niet meer georganiseerd worden.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie