Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
4l13N

Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door 4l13N » 07 feb 2021, 05:45

Ik weet het niet voor honderd procent zeker, maar voor 100 miljard procent zeker dat het vaccin tegen het coronavirus bedoeld is om ons DNA aan te passen. We hebben het hier over het grootste publieke experiment aller tijden.

Transhumanisme

Onze kinderen maken al deel uit van dit experiment, alle waarschuwingen van klokkenluiders ten spijt. Kijk, dat jij en ik hem niet nemen interesseert ze ook niet zoveel. Er blijven nog zoveel honderden miljoenen mensen over die hem wel nemen en daar ligt ook de focus op.

Je kan alle eigenschappen van een mens aanpassen als je aan het DNA gaat sleutelen. Als je kijkt naar de generaties van de afgelopen 40 jaar zie je al dat er veel mensen structureel zijn veranderd door de DNA cellijnen in vaccinaties. Kijk naar de bouw, het bewustzijn (zowel positief als negatief), neurologisch en psychisch. Onze kinderen, ja dat is de generatie waar ze de meeste focus op hebben gelegd. Het gaat om de evolutionaire stap, namelijk die van het transhumanisme.

https://www.dlmplus.nl/2020/07/05/coron ... eranderen/

Iedereen die dit allemaal maar wilde fantasieën van doorgedraaide complotdenkers vindt, zal mogelijk pas weer terug willen zwemmen als de fuik zich te ver gesloten heeft, en die tijd gaat snel komen.

Ze hebben een probleem gecreëerd en komen vervolgens wereldwijd met de oplossing, een vaccin.

Trap er niet in mensen. Het is te onwerkelijk, te groots, te duivels voor velen. Velen zullen in de val gaan trappen, alweer.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door univers » 07 feb 2021, 05:55

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door Kristof Piessens » 07 feb 2021, 07:27

Tjah, de basis van deze chaotische tumult vinden wij terug in de geschiedenis, door het gebruik van gifstoffen en de gevolgen van vervuiling...mensen kunnen zich niet aanpassen, al is de bedoeling te komen tot een transhumanisme waarbij ziektes niet zullen bestaan, en iedereen plots gezond zal zijn...kennis is macht maar die kennis van wat ik nu in de wereld zie is een farce met hetgeen werkelijk gebeurd.

Dna gaan veranderen schiet een grens over waarbij terugkeer niet mogelijk is...daarom pleit ik voor een onafhankelijke organisatie die deze zaken aanklaagt en grenzen stelt aan wat met de technologie kan gebeuren en mag...het zal nog heel wat jaartjes duren eer mensen gaan beseffen dat ze in een val getrapt zijn waarin ze niet meer uit kunnen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door Fenna » 07 feb 2021, 08:06

:post: Kristof en 4l13N.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door MetalPig » 11 feb 2021, 07:36

Mag deze naar Complottheorieen?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door Determinist » 11 feb 2021, 12:10

Idd

4l13N

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door 4l13N » 15 feb 2021, 07:42

Dit is geen complottheorie. Word eens wakker.

Coronavaccins zijn zogeheten mRNA-vaccins. Het werkt als volgt: de vaccinontwikkelaars halen de virulente genen uit het genoom van een virus en daar zetten ze vervolgens een gen in van Covid. Dan heb je een leeg virus met een Covid-gen erin, je vaccineert eigenlijk met een ander soort virus waar je alle virulente genen uit hebt gehaald, maar je brengt het toch weer in de mens met een Covid-gen erin. Als het vaccin wordt ingespoten, krijg je een hele hoge concentratie RNA ‘s in je cellen. Wat de ontwikkelaars zich niet hebben gerealiseerd, is dat een hoge concentratie viraal RNA door een bepaalde reactie in DNA kan worden omgezet en teruggeplaatst in je eigen genoom. Dit is de manier waarop je genetisch kunt worden veranderd door het coronavaccin.


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door MetalPig » 15 feb 2021, 08:14

4l13N schreef:
15 feb 2021, 07:42
Coronavaccins zijn zogeheten mRNA-vaccins. Het werkt als volgt: de vaccinontwikkelaars halen de virulente genen uit het genoom van een virus en daar zetten ze vervolgens een gen in van Covid.
Nope. Het vaccin bevat instructies voor je lichaam om zelf het eiwit te maken waarmee het virus omhuld is. Vervolgens valt je afweersysteem dat eiwit aan, en onthoudt dat voor het moment dat het virus binnenkomt.

Het DNA van het virus zit niet in het vaccin.


Je complot-gebral zal op een aantal sites wel klakkeloos aangenomen worden, maar hier zitten een paar mensen die wel weten hoe het werkt.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door Fenna » 15 feb 2021, 09:07

MetalPig schreef:
15 feb 2021, 08:14
Het vaccin bevat instructies voor je lichaam.....
Weet jij wat er in zit?
Ik wel.
Ik heb deze brief van Hugo de Jonge met inhoud van het vaccin.
Zie hieronder.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

4l13N

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door 4l13N » 15 feb 2021, 10:50

MetalPig schreef:
15 feb 2021, 08:14
4l13N schreef:
15 feb 2021, 07:42
Coronavaccins zijn zogeheten mRNA-vaccins. Het werkt als volgt: de vaccinontwikkelaars halen de virulente genen uit het genoom van een virus en daar zetten ze vervolgens een gen in van Covid.
Nope. Het vaccin bevat instructies voor je lichaam om zelf het eiwit te maken waarmee het virus omhuld is. Vervolgens valt je afweersysteem dat eiwit aan, en onthoudt dat voor het moment dat het virus binnenkomt.

Het DNA van het virus zit niet in het vaccin.


Je complot-gebral zal op een aantal sites wel klakkeloos aangenomen worden, maar hier zitten een paar mensen die wel weten hoe het werkt.
Ah, u denkt het beter te weten dan de wetenschapper uit de video, Moleculair bioloog Dr. P. Borger? Knap hoor. [clap] "nee

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door MetalPig » 15 feb 2021, 14:23

4l13N schreef:
15 feb 2021, 10:50
Ah, u denkt het beter te weten dan de wetenschapper uit de video, Moleculair bioloog Dr. P. Borger? Knap hoor. [clap] "nee
Nee, ik weet niks beter. Ik herhaal alleen wat algemeen bekend is over de werking van het vaccin.

Denkt Dr. P. Borger het beter te weten dan de vaccinmakers? Knap hoor...

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door MetalPig » 15 feb 2021, 14:27

Fenna schreef:
15 feb 2021, 09:07
MetalPig schreef:
15 feb 2021, 08:14
Het vaccin bevat instructies voor je lichaam.....
Weet jij wat er in zit?
Ik wel.
Ik heb deze brief van Hugo de Jonge met inhoud van het vaccin.
Dan zijn De Jonge, jij en ik het eens; het mRNA codeert voor het spike-eiwit.

gusteman

Re: Corona vaccin moet ons DNA gaan veranderen

Bericht door gusteman » 16 feb 2021, 08:43

Ik wil de discussie niet onderbreken, maar ik heb een vraag aan Alien die mij niet onbelangrijk lijkt:

in je post van 15 feb 08:42 schrijf je
4l13N schreef:
15 feb 2021, 07:42
Wat de ontwikkelaars zich niet hebben gerealiseerd, is dat een hoge concentratie viraal RNA door een bepaalde reactie in DNA kan worden omgezet en teruggeplaatst in je eigen genoom. Dit is de manier waarop je genetisch kunt worden veranderd door het coronavaccin.
Als de ontwikkelaars zich niet hebben gerealiseerd dat er een bijwerking aan het vaccin was, waardoor het coronavaccin(sic) genetische veranderingen kan teweeg brengen, dan betekent dit dat zij er zich niet van bewust waren ... en dat dit dus een ongewilde bijwerking is.

Daar tegenover staat wat je schreef in je OP op 07 feb 06:45, namelijk dit:
4l13N schreef:
07 feb 2021, 05:45
Ik weet het niet voor honderd procent zeker, maar voor 100 miljard procent zeker dat het vaccin tegen het coronavirus bedoeld is om ons DNA aan te passen. We hebben het hier over het grootste publieke experiment aller tijden.
Hieruit blijkt dan weer dat die genetische manipulatie geen ongewilde bijwerking zou zijn maar een bewust geplande werking ... en dus in tegenspraak met wat je daarna beweerde.

Het kan enkel één van de twee zijn, niet allebei tegelijk.

Kan jij (Alien) hier klaarheid in brengen aub? :hands:

Met bij voorbaat dank van elke lezer die deze tegenspraak heeft opgemerkt en zich dezelfde vraag heeft gesteld.

Plaats reactie