Roswell: The Fear of Talking About the Bodies

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Roswell: The Fear of Talking About the Bodies

Bericht door univers » 18 apr 2021, 00:04

Afbeelding\

Als er één ding was waar zoveel van degenen die de waarheid van de Roswell-affaire van juli 1947 kenden, bang voor waren, dan was het wel de kwestie van de lichamen die op de plaats van de crash waren gevonden. De "Black Widow" (zoals ik haar noemde in mijn boek uit 2005, Body Snatchers in the Desert ), geboren in 1922, was in dienst geweest van het Oak Ridge National Laboratory, Tennessee, vanaf het midden van de jaren veertig tot begin jaren vijftig. Terwijl ze daar was, en bij drie gelegenheden tussen mei en juli 1947, zag ze een aantal ongewoon uitziende lichamen naar de faciliteit worden gebracht - en onder strikte beveiliging. Ze zagen eruit als gewone Japanners, zei ze. Anderen vertoonden echter de tekenen van bepaalde medische aandoeningen: dwerggroei, te grote hoofden en uitpuilende ogen. Een paar van de lichamen waren zwaar beschadigd - alsof ze bij gewelddadige ongelukken waren betrokken, wat het geval bleek te zijn. In totaal werden vijftien van dergelijke lichamen onder grote geheimhouding naar Oak Ridge gebracht; ze zijn allemaal naar verluidt gebruikt in bepaalde experimenten op grote hoogte, op basis van ballonnen in New Mexico, waarvan er één leidde tot de Roswell-legende. Of, werd een deel van de legende, is waarschijnlijk correcter. De Black Widow zei: 'Die lichamen - de Roswell-lichamen - waren geen buitenaardse wezens. De regering kan zich niets aantrekken van die verhalen over buitenaardse lichamen die in Roswell zijn gevonden, behalve om de waarheid te verbergen. " Ze voegde eraan toe: “Ik weet helemaal niets over hoe deze mensen werden overgebracht [naar de Verenigde Staten], maar ik hoorde op Oak Ridge dat sommigen van hen [in de Verenigde Staten] eind 1945 waren en met Japanse doktoren waren overgebracht. en nazi-doktoren [die soortgelijke experimenten hadden gedaan. Dat is toen een deel hiervan begon. "

Afbeelding

Lees : meer. https://mysteriousuniverse.org/2021/04/ ... he-bodies/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Roswell: The Fear of Talking About the Bodies

Bericht door univers » 14 nov 2021, 10:09

Fysiek bewijs dat buitenaardse wezens zijn teruggevonden op Roswell-dia's die zijn geverifieerd door Kodak
Pas op voor nieuwe informatie, want al het andere dat aan het einde van het Roswell-verhaal wordt toegevoegd, moet nauwkeurig worden onderzocht en met extreme vooroordelen worden behandeld.

Dit is het veronderstelde buitenaardse wezen in de zaak:
Afbeelding

Credit: Slidebox Media/Mirror/UFO-waarnemingsbeelden/UFO News/Canva.
Dit is het veronderstelde buitenaardse wezen in de Kodak-dia die in de glazen kast zat die aan Tom Carey UFO-onderzoeker werd gegeven. Of het echt is of niet, ik weet het niet – maar als het echt is, dan is dat geweldig, we hebben meer informatie nodig, maar als dat niet het geval is, schaam je je omdat je mensen probeert te misleiden om een ​​krokodil te geloven.
Ik kwam deze belachelijke bewering tegen in de Mirror, een grote Britse krant via een Google-zoekopdracht en duidelijk werd ik ertoe aangetrokken omdat het buitenaards en UFO-gerelateerd is.

Afbeelding
Credit: Tom Carey/Mirror/UFO Sighting's Footage/UFO News/Canva.
Ik kon het niet helpen dat ik werd aangetrokken door de Alien-tag lol. En hoewel ik er “vrijwel meteen” tot aangetrokken was, dacht ik toch even na over het gebruik van de “tagwoorden of trefwoorden” omdat ze niet alleen door browsers in hun zoekresultaten worden gebruikt.
Blijkbaar is de foto geverifieerd door Kodak en is hij uit 1947 en oké, dat is moeilijk te negeren, maar het is nauwelijks wereldveranderend ...

Afbeelding
Credit: Tom Carey/Mirror/UFO Sighting's Footage/UFO News/Canva.
Carey gelooft dat de wezens 1,20 meter lang zijn en voegde eraan toe: "Het hoofd lijkt bijna op een insect."

Lees verder : Credit: Tom Carey/Mirror/UFO Sighting's Footage/UFO News/Canva.
Carey gelooft dat de wezens 1,20 meter lang zijn en voegde eraan toe: "Het hoofd lijkt bijna op een insect."

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie