Het ruimteprogramma dat we niet te zien krijgen: de topgeheime natuurlijk

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Het ruimteprogramma dat we niet te zien krijgen: de topgeheime natuurlijk

Bericht door univers » 10 okt 2021, 18:16

Controleren wereldwijde overheidsinstanties onze toegang tot wat bekend is over de ruimte en de mogelijkheden van buitenaards leven? Een studie van de beschikbare gegevens suggereert sterk dat het antwoord een definitief ""Ja!" is. Als we nog verder gaan, zijn er goede, solide aanwijzingen dat een of ander geheim onderdeel van de regering clandestien een geheim ruimteprogramma uitvoert. Toen NASA-astronaut Neil Armstrong op 20 juli 1969 zijn eerste stappen op het oppervlak van de maan zette, begon een nieuw tijdperk in het ruimteprogramma van de Verenigde Staten. Verdere bemande missies gingen door tot 1972. Er werden plannen opgesteld om een ​​permanente, bemande basis op het oppervlak van de maan te vestigen. Toen, in 1973, lanceerde NASA zijn eerste ruimtestation, Skylab. Acht jaar later werd de Space Shuttle onthuld. Tegenwoordig zijn de zaken echter heel anders. NASA heeft geen bemand ruimteprogramma meer. De enige manier voor Amerikaanse astronauten om in een baan om de aarde te komen en tijd door te brengen in het internationale ruimtestation, is door mee te liften met de Russen. Wat ging er mis? Sommigen zeggen dat er niets mis is gegaan.

De theorie is eerder dat hoewel bemande ruimteprogramma's grotendeels zijn gestopt, er - diep in het hart van militaire instanties - een geheime groep bestaat die een clandestien ruimteprogramma uitvoert. We hebben het misschien zelfs over zeer geheime terugkeermissies naar de maan, en mogelijk zelfs geheime vluchten naar Mars. Controleert een machtige groep wat we weten - of niet - over de geheimen van de ruimte? Ja. UFO-autoriteit Richard Dolan zegt : “In de loop der jaren ben ik geen tekort aan stille, serieuze mensen tegengekomen die me vertellen dat ze weten dat er zo'n geheim programma bestaat. Zijn er bases aan de andere kant van de maan? Ik weet het niet zeker, maar ik kan het niet uitsluiten." Een persoon die ervan overtuigd is dat er een geheime ruimtegroep is, is Gary McKinnon, een Britse man met een ufologisch Zwaard van Damocles dat het grootste deel van een decennium boven zijn hoofd hing, nadat hij in 2001 een zeer onverstandige beslissing had genomen om de Amerikaanse regering te hacken voor geheimen van het soort UFO's. systemen van zowel NASA als het Amerikaanse leger, kwam hij een lijst tegen met de titel 'Non-Terrestrial Officers' .

Lees verder :https://mysteriousuniverse.org/2021/10/ ... of-course/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie