Zijn er echt dode aliens opgeslagen in militaire faciliteiten?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Zijn er echt dode aliens opgeslagen in militaire faciliteiten?

Bericht door univers » 14 nov 2021, 09:12

Hoewel, zoals u wellicht weet, ik niet veel geloof heb in de theorie dat UFO's op aarde zijn neergestort en dat hun verminkte bemanningen zijn opgeborgen in een soort 'cryogene tanks'. Maar ik denk dat het niet onmogelijk is. Tegenwoordig zijn er niet veel meldingen van dit specifieke type. In de jaren vijftig en zestig waren dergelijke verhalen echter overal. Zoals je nu zult zien. Denk eens na over de volgende woorden: “Het onderwerp UFO's is er een die me al heel lang interesseert. Ongeveer tien of twaalf jaar geleden deed ik een poging om erachter te komen wat zich in het gebouw op de luchtmachtbasis Wright-Patterson bevond waar de informatie is opgeslagen die door de luchtmacht is verzameld, en dit verzoek werd begrijpelijkerwijs afgewezen. Het staat nog steeds boven Top Secret.” Intrigerende woorden;Senator Barry Goldwater , voormalig voorzitter van de inlichtingencommissie van de Amerikaanse Senaat. Jarenlang ging het gerucht dat er op Wright-Patterson Air Force Base, Dayton, Ohio, een hoogst geclassificeerde (en beslist verboden terrein) reeks kamers, vliegtuighangars en ondergrondse kamers bestaat, waar de bewaarde overblijfselen van een aantal van dode buitenaardse wezens worden opgeslagen samen met het wrak van hun gecrashte en herstelde ruimtevaartuig. In specifiek generieke en folkloristische termen is de locatie van dit verbazingwekkende bewijs in de volksmond bekend geworden als Hangar 18.

Lees verder : https://mysteriousuniverse.org/2021/11/ ... acilities/


Samenvatting: Nadat een UFO neerstort in Arizona, als gevolg van een ruimtebotsing met een lancering van een NASA-satelliet, probeert de Amerikaanse regering het incident om politieke redenen in de doofpot te stoppen
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie