Lees hier het verhaal van Beforeitsnews.com .Adverteer hier op Before It's News . Profielfoto 15 1 Door @OratorBlog Info

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Lees hier het verhaal van Beforeitsnews.com .Adverteer hier op Before It's News . Profielfoto 15 1 Door @OratorBlog Info

Bericht door univers » 26 nov 2021, 10:27

Absoluut bewijs dat president Trump direct verantwoordelijk is voor de lancering van de wereldwijde pandemie en mRNA Vax-operatie.

12 Topmislukkingen van DJT om wij de mensen te beschermen. Sorry, de waarheid doet me ook tot het uiterste pijn

Ik ben toegewijd aan het vertellen van de waarheid boven alles. Maar voor de eerste keer wil ik de waarheid niet vertellen

Vechten voor vrijheid en de toekomst van de mensheid is mijn persoonlijke missie in het leven.

Ik heb 5 jaar achter elkaar fulltime gewerkt, onderzoek en vecht op sociale media als een digitale soldaat.

Maar nu ben ik bang dat Donald J. Trump, die ik fel heb verdedigd en zelfs The Chosen One heb genoemd, een gecontroleerde oppositie is.

President Trump had EEN ECHTE KAMPIOEN van Wij The People kunnen zijn door simpelweg NIET de voortzetting van het volgende te ondertekenen:

Lees verder : https://beforeitsnews.com/u-s-politics/ ... 85490.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Lees hier het verhaal van Beforeitsnews.com .Adverteer hier op Before It's News . Profielfoto 15 1 Door @OratorBlog

Bericht door 4l13N » 26 nov 2021, 10:56

Beforeitsnews.com is niet betrouwbaar.
Before It's News (BIN, waar ook het meeste thuishoort) is een burgerjournalistiek-outfit, waar iedereen alles kan schrijven en het naar boven kan laten gaan. Althans, dat was de bedoeling, want het werd prompt overspoeld met complottheoretici en is nu een uitlaatklep voor een "ongegeneerd losgeslagen"[1] kijk op wereldgebeurtenissen en religieuze profetie. De site wordt ondersteund door advertenties voor "natuurlijke gezondheidssupplementen" en sleazy clickbait gericht op de paranoïde.

De site werd in 2008 opgericht door dotcom-investeerder en Falun Gong-beoefenaar Chris Kitze. BIN beschrijft zichzelf als "People Powered News®", [noot 1] en accepteert verhalen van elke politieke achtergrond, hoewel de politieke verhalen volledig vanuit conservatieve gezichtspunten zijn en BIN zelfs zo ver gaat dat het een speciale categorie "Obama Birthplace Controversy" heeft. De website betrad de (soort van) mainstream toen "chart guy" Donald Trump een kaart omhoog hield tijdens een van zijn bijeenkomsten van BIN.[4]

De site wordt door sommige complottheoretici gebruikt om hun YouTube-video's over huisdierentheorieën te promoten, waarbij sommige artikelen slechts een enkele YouTube-video zijn, en een aanzienlijk deel van de inhoud van de site bestaat uit bloggers die hun verhalen opnieuw posten met links naar hun eigen site. Opmerkingen zijn ingeschakeld voor de meeste artikelen en zijn een vrolijke puinhoop van tegenstrijdige idiote theorieën ("die beelden zijn geen UFO, het is Project Blue Beam") verweven met niet te onderscheiden Poe's Law-trollen.

De site heeft ook een podcast genaamd BIN Radio. De Skeptical Humanities-blog gebruikte Before It's News als een rijke bron van idiotie voor hun serie "This Week In Conspiracy".
https://rationalwiki.org/wiki/Before_It%27s_News

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Lees hier het verhaal van Beforeitsnews.com .Adverteer hier op Before It's News . Profielfoto 15 1 Door @OratorBlog

Bericht door univers » 26 nov 2021, 10:59

Beforeitsnews.com is niet betrouwbaar.
Wie wel ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie