Militaire getuige in Varginha UFO-incident in Brazilië beweert dat hij hielp bij het vangen van een ET

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Militaire getuige in Varginha UFO-incident in Brazilië beweert dat hij hielp bij het vangen van een ET

Bericht door univers » 16 jan 2022, 09:43

In januari 1996 beweerde een aantal mensen in Varginha, Brazilië, getuige te zijn geweest van een UFO en een of meer buitenaardse wezens te hebben ontmoet. Terwijl het verhaal zich verspreidde, kwamen er berichten binnen dat het Braziliaanse leger twee ET's had gevangengenomen en het nieuws werd opgepikt door de reguliere media, waaronder The Wall Street Journal in de VS. Terwijl het incident en het ooggetuigenverslag van drie vrouwelijke getuigen een lokale disc- gevormd waterreservoir en toeristische bezienswaardigheden die op het verhaal inspelen, het leger en de Braziliaanse regering hebben de UFO noch de buitenaardse wezens bevestigd. Dat kan veranderen na deze week, toen een man naar voren kwam die beweerde dat hij een soldaat was in 1996, deelnam aan de vangst van de buitenaardse wezens en zeer dicht bij een van hen was.

UFO-onderzoeker en verslaggever Edison Bonaventura interviewde Saulo José Machado en plaatste de video ( bekijk hem hier in het Portugees ) op zijn Enigmas e Mistérios (Riddles and Mysteries) YouTube-kanaal. Portal Vigiliabekeek de video in het Portugees en Google leverde de Engelse vertaling van dit interessante account door Machado – die beweert dat hij een laaggeplaatste junior soldaat was in januari 1996 toen zijn leven voor altijd werd veranderd door een reis met andere soldaten vanuit zijn basis in Belo Horizonte in Zuidoost-Brazilië naar Varginha voor een geheime operatie. Maak daar ook een ongebruikelijke operatie van - het eerste wat ze merkten was dat ze geweren zonder munitie bij zich hadden. Terwijl hij het gebied veegde waar ze werden afgezet, beweert hij dat twee andere soldaten uit het bos kwamen met een vreemd wezen.

“Het eerste dat mijn aandacht trok, was het zeer grote hoofd. Het hoofd is volledig onevenredig aan het lichaam. En een heel groot rood oog. En toen, in die 10 seconden of zo dat ik het moest observeren, merkte ik dat het behoorlijk vettig was. Donker, een roodachtige, meer ijzerkleurige, maar erg olieachtige, en een rare geur die me aan aceton deed denken.” (Google Vertaling)


Nederlands ondertitelt.

Lees verder : https://mysteriousuniverse.org/2022/01/ ... ure-an-et/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie