Het Rendlesham Forest UFO-incident: manipulatie van de geest en desinformatie.

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Het Rendlesham Forest UFO-incident: manipulatie van de geest en desinformatie.

Bericht door univers » 14 feb 2022, 11:59

Nadat ik heb aangetoond waarom ik concludeer dat de hele Area 51/Bob Lazar-affaire een ingenieus complot was om het te laten lijken dat de Amerikaanse regering UFO's in handen heeft (terwijl dat echt niet het geval is), laat ik je vandaag zien waarom , zoals ik het zie, was het beroemde (of beruchte) incident in Rendlesham Forest, Suffolk, Engeland in december 1980 ook een list. In dit geval, om te zien in hoeverre de menselijke geest kan worden gemanipuleerd en zo ongeveer alles kan zien.

Nick Redfern
14 februari 2022

https://mysteriousuniverse.org/2022/02/ ... formation/


Het Rendlesham Forest UFO-incident vond plaats tussen de nachten van 26 december 1980 en 27 december 1980 in het Rendlesham Forest, gelegen in het graafschap Suffolk, Engeland. Het incident omvatte waarnemingen van onverklaarbare lichten, een ontmoeting met een niet-geïdentificeerd object en fysiek bewijs, evenals talrijke ooggetuigenverslagen, zowel verzameld door als verstrekt door militair personeel.
Het incident is nogal controversieel, vooral de verklaringen van stafsergeant Jim Penniston van het 81st Security Police Squadron van de United States Air Force (USAF). De heer Penniston beweert een echt fysiek vaartuig te hebben aangeraakt en schetsen van vreemde hiërogliefenachtige symbolen die zich op het vaartuig bevonden, te hebben waargenomen en gekopieerd.


Van alle gevallen van UFO-waarnemingen door de geschiedenis heen
Er zijn maar een paar gevallen waarin UFO's een driehoekige vorm hebben
Ook hebben zeer weinig van deze waarnemingen melding gemaakt van de landing van een niet-geïdentificeerd vliegend object op het aardoppervlak
Weinigen van hen hebben een monument
Groot-Brittannië Roswell - Rendlesham UFO-incident Uitleg:
ongeveer veertig jaar geleden was een afgelegen bos in Suffolk het toneel van een van de beroemdste vermeende UFO-waarnemingen in de geschiedenis. Dus wat is er precies gebeurd, en zullen we het ooit zeker weten?
In december 1980 werden verschillende waarnemingen van een UFO gemeld in Rendlesham Forest... Veel mensen denken dat deze mysterieuze gebeurtenissen het belangrijkste UFO-incident zijn dat zich in het VK heeft voorgedaan.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie