De armen zullen sterven, de rijken niet

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

De armen zullen sterven, de rijken niet

Bericht door univers » 14 apr 2022, 17:26

De arrogantie van de machthebbers achter de schermen kent geen grenzen, want zij zien zichzelf als God.

Daarom stellen ze ook dat in de nabije toekomst de armen zullen sterven en de rijken blijven leven.
Als je niet begrijpt dat er in de achtergrond een satanische sekte aan de touwtjes trekt https://www.niburu.co/het-complot/14874 ... gaat-komen , dan zal je ook nooit de werkelijke reden kunnen begrijpen van wat er nu gebeurt.

De Illuminati https://www.niburu.co/blijvend-actueel/ ... illuminati oftewel de satanische sekte bestaat uit een combinatie van hooggeplaatste vrijmetselaars en kabbalistische Joden. Een klein groepje in de top van de piramide die grotendeels bepaalt wat er op deze wereld gebeurt.

Het is niet alleen een relatief klein groepje mensen, het is ook een heel arrogant groepje mensen die zichzelf vele malen beter vindt dan de rest van de wereld. De rest van de wereld die ze dikwijls aanduiden als goyim en waarvan er veel te veel zijn op deze wereld.

https://www.niburu.co/het-complot/17305 ... ijken-niet
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1550
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De armen zullen sterven, de rijken niet

Bericht door Kristof Piessens » 15 apr 2022, 05:23

Toch bizar voor woorden, als ik dit zo lees...

Als ik afga op de uitleg via de linken in het startersbericht, is het ontstaan van illuminatie zeker al 252 jaar bestaande, op basis van die protocollen waarvan de toplaag quasi joodse oorsprong kent, is de planning tot het gewilde resultaat vanaf dan pas geldig en gaande...

Maar er is mij een verhaal ter ore gekomen dat mij een totaal ander beeld geeft van hoe het joodse wrok doorheen de geschiedenis ideeën heeft voortgebracht die in verband stonden met de actuele gebeurtenissen van dat moment of van die periode dat hiervoor besloten werd actie te ondernemen.
In dat kader vertel ik over het plaatsje Monsanto in Portugal dat destijds fungeerde als toevluchtsoord tijdens WW2 voor joodse mensen, daar was een familie die reeds al ondernemerservaring hebben/hadden, en nog een ander familie dat van hetzelfde heeft/had, daar kwam een koppel uit die met elkaar trouwden, later verhuisden naar amerika en zo ontstond de bedrijfsnaam 'Monsanto' waaraan het begrip 'bevolkingsreductie' aan te danken heeft mede door de onrechtmatige/onterechte vervolgingen van nazi Duitsland, maar die ondernemers zelf die het bedrijf stichtten hebben nooit doelbewust letterlijk en figuurlijk willen werken aan bevolkingsreductie maar staken al hun eigen woede/wraak in hun bedrijf jegens WW2.

Nu is het Vroegere 'Monsanto' overgenomen door een Duitse bedrijf 'Bayern'...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie