9/11 Pentagon video goes public for first time

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
gusteman

Re: 9/11 Pentagon video goes public for first time

Bericht door gusteman » 10 sep 2011, 23:19

MetalPig schreef:
gusteman schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling van je vraag, als je niet eens zelfs maar probeert om te weten te komen wat er in het filmpje wordt aangehaald?
Heb ik hierboven uitgelegd dacht ik.
"Dacht je"?? Je bent er niet zeker van of wat?
Daarenboven is "hierboven" behoorlijk onduidelijk.
Je hoeft het niet in een quote te copy-pasten maar kan je misschien de datum/tijd geven en eventueel de alinea zodat ik het even kan bekijken?

MetalPig schreef:
gusteman schreef:Ik snap de zin niet van debatteren als je niet naar de standpunten van de anderen luistert. :shock:
Lijkt me behoorlijk éénrichtings-verkeer te zijn. [think]
Ik kan moeilijk luisteren als je geen antwoord geeft he.
Het filmpje (waar je dus niet naar gekeken hebt) verwoordde voor een deel mijn standpunten. Als jij er niet wil naar kijken heeft het geen zin om daarover een debat te voeren. Dat heeft niks te maken met "niet kunnen luisteren omdat er geen antwoord wordt gegeven".

Dit wordt hier dus stilaan nog maar eens zo'n zinloze discussie waar er oeverloos wordt ge-emmerd over details welke geen enkel belang hebben, maar blijkbaar nodig zijn omdat jij je interessant wil voelen.

En daar doe ik dus niet meer aan mee.

Bye Bye [wave]

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 9/11 Pentagon video goes public for first time

Bericht door MetalPig » 12 sep 2011, 08:44

gusteman schreef:
MetalPig schreef:
gusteman schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling van je vraag, als je niet eens zelfs maar probeert om te weten te komen wat er in het filmpje wordt aangehaald?
Heb ik hierboven uitgelegd dacht ik.
"Dacht je"?? Je bent er niet zeker van of wat?
Daarenboven is "hierboven" behoorlijk onduidelijk.
Je hoeft het niet in een quote te copy-pasten maar kan je misschien de datum/tijd geven en eventueel de alinea zodat ik het even kan bekijken?
Het was het bericht waar jij op reageerde... Sterker nog,je quootte de uitleg in je eigen bericht en vroeg vervolgens naar die uitleg... Vaag.

gusteman schreef:
MetalPig schreef:
gusteman schreef:Ik snap de zin niet van debatteren als je niet naar de standpunten van de anderen luistert. :shock:
Lijkt me behoorlijk éénrichtings-verkeer te zijn. [think]
Ik kan moeilijk luisteren als je geen antwoord geeft he.
Het filmpje (waar je dus niet naar gekeken hebt) verwoordde voor een deel mijn standpunten.
Welk deel? Moet ik dat maar gokken als ik zit te kijken? Ik wil geen filmpje van een half uur (is maar een voorbeeld he) kijken als jouw mening maar in 2 minuten verstopt zit en ik weet niet welke twee minuten.
gusteman schreef:Dit wordt hier dus stilaan nog maar eens zo'n zinloze discussie waar er oeverloos wordt ge-emmerd over details welke geen enkel belang hebben, maar blijkbaar nodig zijn omdat jij je interessant wil voelen.
Nee, omdat ik wil weten wat jij wilt met deze discussie. Ik ben immers met jou aan het praten, niet met een youtube-filmpje.
gusteman schreef:En daar doe ik dus niet meer aan mee.
Bye Bye [wave]
Zelf weten.

Ik vind de 10e verjaardag niet eens zo'n slecht moment om te besluiten om het verleden te laten rusten en de truthers geen aandacht meer te schenken.

WW2016

Re: 9/11 Pentagon video goes public for first time

Bericht door WW2016 » 29 apr 2014, 14:47

Zeer typisch hoe selectief MetalPig reageert op de goeie posts van Gusteman. De echt interessante niet verklaarbare zaken gewoon compleet negeren, lekker makkelijk zo.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 9/11 Pentagon video goes public for first time

Bericht door MetalPig » 29 apr 2014, 15:22

WW2016 schreef:Zeer typisch hoe selectief MetalPig reageert op de goeie posts van Gusteman. De echt interessante niet verklaarbare zaken gewoon compleet negeren, lekker makkelijk zo.
Ik ga het niet nalezen; het is 2,5 jaar geleden. Als jij graag oude koeien uit de sloot wilt trekken moet je dat zelf weten, maar daar doe ik niet aan mee. Ik wacht tot jij in dat andere topic met belangrijke on-topic zaken komt.

Plaats reactie