Ooggetuigen praten over het observeren van puin van het in 1947 neergestorte buitenaardse vaartuig in Roswell

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Ooggetuigen praten over het observeren van puin van het in 1947 neergestorte buitenaardse vaartuig in Roswell

Bericht door univers » 16 okt 2022, 08:46

Afbeelding

Het incident in Roswell, New Mexico, dat plaatsvond in 1947, betrof de berging van rubber en metaalafval van een ranch. Het leidde tot complottheorieën over een vliegende schotel en de betrokkenheid van de Amerikaanse regering. Het puin werd gevonden door officieren van het Roswell Army Air Field.

Op 8 juli 1947 bracht het Roswell Army Air Field een persbericht uit waarin stond dat het een vliegende schotel had teruggevonden. Later werd echter onthuld dat het object een weerballon was. In 1994 identificeerde de Amerikaanse luchtmacht het object als een bewakingsballon die deel uitmaakte van een nucleair testproject dat bekend staat als Project Mogul.

Het incident werd in de jaren zeventig niet veel besproken. In een interview met Stanton Friedman zei Jesse Marcel, een voormalige luitenant-kolonel, dat hij geloofde dat het puin dat in Roswell werd gevonden buitenaards was. Ufologen begonnen toen verschillende samenzweringstheorieën over het incident te promoten. Ze beweerden dat de schotel een buitenaards ruimtevaartuig was en dat het leger de inzittenden had teruggevonden.

Ondanks de verschillende complottheorieën over het incident, wordt er in de media nog steeds over het verhaal over het incident gesproken. Het wordt beschouwd als de meest grondig ontkrachte UFO-claim die ooit is gedaan.

0:00 Jesse Marcel Sr.

1:07 Jesse Marcel Jr.

3:05 Bill Brazel Jr., zoon van WW "Mac" Brazel

9:09 Marian Strickland, buurman van WW "Mac" Brazel

11:20 Loretta Proctor, buurman van WW "Mac" Brazel



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... swell.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ooggetuigen praten over het observeren van puin van het in 1947 neergestorte buitenaardse vaartuig in Roswell

Bericht door Tammy » 16 okt 2022, 12:07

Dit is 1 van de grootste cover-ups die de mensheid kent.
Ik denk al sinds mijn twaalfde dat er wel degelijk een ufo is neergestort.
En mijn visie is na alle informaties door de jaren heen niet veranderd.
Niet omdat ik eraan wil vasthouden dat het een ufo is geweest maar omdat ik geen reden zie om het oorspronkelijke verhaal opzij te zetten.

Ik denk ook dat de technologie van die ufo tot heden ten dage word gebruikt.
En dat de Stealth die technologie ook in zich heeft, en het zal in heel veel zaken die wij niet mogen weten ook worden toegepast.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ooggetuigen praten over het observeren van puin van het in 1947 neergestorte buitenaardse vaartuig in Roswell

Bericht door univers » 16 okt 2022, 12:13

Er zijn meerdere ufo's neergestort, die geborgen zijn.
Nu nog uitzoeken, hoe je een portaal maakt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie