Welkom in Controle Staat Nederland.

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
American Dawn

Welkom in Controle Staat Nederland.

Bericht door American Dawn » 20 okt 2006, 17:37

Hallo slaven!!

Het nieuwe biometrische paspoort wordt al uitgegeven.

Ons openbaar vervoer wordt al langzaam voorbereid op de o.v. chip

zodat big brother kan zien waar we op en van de trein stappen of op welke metro bus of tram stappen.....(gps word op al deze vervoers middelen aan o.v. chip gekoppeld)
Anoniem reizen is wel mogelijk en wel duurder . (nog wel)
De kilometerheffing komt er ook aan en gps moet het ook weer gaan doen ,dus niet alleen camera's op de snelwegen maar BB weet dus altijd op welke wegje uithangt.(weg Alibi)

mijn voorspelingen

verdere plannen in de toekomst.
zeer nabij: Laat er toevallig een "volks vertegenwoordiging" komen die dit helemaal top vind.>>>>>
nabij:
Intelligente camera's in en om O.V. en openbare ruimte.
iets verder
"verplichte aanshaf HD t.v. het digitale signaal werkt niet meer (net zoals ze analoog de stekker er uit gaan trekken).
Reden HD t.v is een geschikt medium om verborgen manipulatie mee uit te voeren en zal in de toekomst niet alleen geschikt zijn als ontvanger maar ook als zender (voor geluids signalen werkt dit al, speakers kunnen fungeren als microfoon.)




Link zie het logo van de ontwikkelaar van de O.V. chip (666?)
:twisted:

http://www.translink.nl/content.asp?lan ... L&pageID=1

Leuk die geheime beeldtaal van geheime genootschappen :mrgreen:


Nog zo eentje: :wink: het ov-chip teken lijkt op enkel boeien

http://www.ov-chipkaart.nl/


http://www.hetverzet.nl/

Animal

Re: Welkom in Controle Staat Nederland.

Bericht door Animal » 20 okt 2006, 18:32

American Dawn schreef:Hallo slaven!!
Inderdaad.

Anet

Bericht door Anet » 20 okt 2006, 19:09

Van mij krijgen ze geen vingerafdruikken .. dan maar geen bio paspoort. [neenee]

Maan

Bericht door Maan » 20 okt 2006, 19:58

Volgens mij ontkomen we er niet aan, of we moeten onszelf buiten de maatschappij plaatsen.
Zelf heb ik ooit mijn pc de deur uitgedaan toen bekend werd dat ieder internet verkeer opgeslagen zou worden, zodat bekeken kon worden wie wat deed. Er zou alleen gebruik van worden gemaakt in verdachte omstandigheden, jaja....
Maar goed, ben toch weer online, dus bevestig ik gelijk wat ik al dacht, ik ontkom er niet aan en waarschijnlijk velen met mij.

Nog een voorbeeldje:

In Amerika is een jong meisje opgepakt en ondervraagd door de veiligheidsdienst omdat ze op haar msn KILL BUSH!!! had geschreven.
Dit bericht is dus onderschept en er is gelijk aktie ondernomen. Daar krijg je toch de rillingen van over je ruggegraat?

Waarschijnlijk komt er ook nog wel een dna database waarin iedereen zich moet registreren en een continue telefoontap bij ieder huishouden.
Tja veiligheid boven alles he? :(

Liefs Maan

Ravertje

Bericht door Ravertje » 20 okt 2006, 20:57

hahah
Liever illegaal dan legaal met een chip in mn harsens en een bioklotepas 8) :mrgreen:
Nou ben k alleen maar illegaal bezig dus past er wel bij :mrgreen:

Anet

Bericht door Anet » 21 okt 2006, 00:37

Je hebt daar een punt, Maan! [duim]

Ravertje

Bericht door Ravertje » 21 okt 2006, 01:35

maan schreef: Nog een voorbeeldje:

In Amerika is een jong meisje opgepakt en ondervraagd door de veiligheidsdienst omdat ze op haar msn KILL BUSH!!! had geschreven.
Dit bericht is dus onderschept en er is gelijk aktie ondernomen. Daar krijg je toch de rillingen van over je ruggegraat?

Liefs Maan
Nee dat meen je toch niet hea :? :?
je moest eens weten hoevaak er in msn namen staan dood aan of toen van gogh ner vermoord was zag je in vele msn namen (ook bij mij)
Mohammed B we steken jou ook kapot en van die dingen is maar voorbeeld hea.
En wat er op het I-net wel niet wordt geschreven.....
Vind toch wel tever gaan hoor ga we in de bergen in turkey wonen
en hoe willen ze dat dan doen met al die afrikanen ?
Afmaken zeker omdat ze dat niet hebben allemaal :/
ik doe er iig niet aan mee

Maan

Bericht door Maan » 21 okt 2006, 07:36

Tja Amerika he, daar zijn ze nog een stapje verder als wij als het gaat om nationale veiligheid. Het kromme, de ouders waren eignlijk alleen boos dat zij er niet van te voren over waren ingelicht, want ze snapten ook wel dat je, ook indirect, de president niet mocht bedreigen....

Ik hoop ieder geval het tijdperk van de uitgestorven privacy niet meer mee te maken.

Liefs Maan

Anet

Bericht door Anet » 21 okt 2006, 12:45

Maan schreef:
Ik hoop ieder geval het tijdperk van de uitgestorven privacy niet meer mee te maken.
Sorry Maan ... maar je zit er al midden in, hoor! En over tien jaar is de privecy uitgestorven. [crygr]

Animal

Bericht door Animal » 21 okt 2006, 13:43

Volgens mij bestaat privacy nu al niet meer.

Van alle tastbare vormen is de overheid van op de hoogte.
Alleen onze duistere en donkere gedachten weten ze nog niet. Die laatste drempel zal ook worden doorbroken.

In de toekomst zal de overheid ook weten wat jullie denken.

Romaine

Bericht door Romaine » 21 okt 2006, 15:56

Geniet er nu nog maar van, er komt straks ook nog een Rfid-chip overal in te zitten. Die kunnen als ik me niet vergis op 3 of op 10 meter worden uitgelezen. Zou me niets verbazen als ze dergelijke chips op nog grotere afstand inleesbaar maken.

Die chips komen overal in alles wat je koopt in te zitten. Gelukkig zijn er ook weer mensen die ze onschadelijk kunnen maken. Uitleg staat ergens op het web aantal keer.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 21 okt 2006, 16:28

Waarom is iedereen bang om hun privacy te verliezen? Bang om niet meer in vrijheid te kunnen leven. Ik maak me daar echt niet druk om.

Anet

Bericht door Anet » 21 okt 2006, 17:03

Romaine schreef:
Die chips komen overal in alles wat je koopt in te zitten.
Ze zijn er al een tijdje mee bezig ... ik had laatst een broek gekocht, binnenin zat een labeltje waarop stond: "Dit label niet verwijderen", je snapt het zeker wel ... *knip*.


Fox schreef:
Waarom is iedereen bang om hun privacy te verliezen? Bang om niet meer in vrijheid te kunnen leven.
Je onderschat de situatie heel erg.
Je komt er nog wel een keer op terug, nu zie je het misschien nog niet, maar later wel. En dan ga je spijt hebben dat je toendertijd hiertegen nooit in verweer bent gegaan. :wink:
Ik vind het jammer dat je de bui niet ziet hangen, er zijn gelukkig steeds meer mensen die zich realiseren wat er gaande is. Deze mensen moeten zich groeperen en hiertegen in opstand komen. :wink:

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 21 okt 2006, 17:08

Ik onderschat het misschien maar anderen overschatten de situatie naar mijn mening dan ook weer. Zo'n vaart loopt het niet. Ik zie heus wel wat er allemaal gaande in onze maatschappij en dat de privacy van ieder individu steeds verder wordt teruggedrongen, maar ik juich dit zelfs toe. Ieder zijn mening.

Maar wat gaan dan precies gebeuren volgens Anet en consorten? ;)

Anet

Bericht door Anet » 21 okt 2006, 19:42

Fox schreef:
Ik zie heus wel wat er allemaal gaande in onze maatschappij en dat de privacy van ieder individu steeds verder wordt teruggedrongen, maar ik juich dit zelfs toe. Ieder zijn mening.
Het is jammer dat je iets toejuigt, waarvan je niet eens precies weet wat de consekwentie's zijn. :?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 21 okt 2006, 19:49

Als je me die dan precies kan vertellen misschien verander ik dan wel van mening.

Anet

Bericht door Anet » 21 okt 2006, 21:54

FoX schreef:Als je me die dan precies kan vertellen misschien verander ik dan wel van mening.
Nee ... ik denk dat je oud genoeg bent om zelf op ondezoek uit te gaan.
Daarbij heb ik geen zin je mening te veranderen, dat doe je zelf maar. :wink: :D

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 22 okt 2006, 03:41

Anet schreef:
FoX schreef:Als je me die dan precies kan vertellen misschien verander ik dan wel van mening.
Nee ... ik denk dat je oud genoeg bent om zelf op ondezoek uit te gaan.
Daarbij heb ik geen zin je mening te veranderen, dat doe je zelf maar. :wink: :D
Waarom ga je dan in godsnaam de discussie aan als je me niet eens kunt laten overtuigen of laat staan mijn mening kan doen laten veranderen. Zeg dan gewoon niets en verder heeft het niets met hoe oud ik ben te maken. Overtuig me en zeg in het vervolg niet dat ik er nog achter zal komen laat me er dan achter komen, daarvoor is o.a dit forum :) .

Maan

Bericht door Maan » 22 okt 2006, 09:18



Er zitten natuurlijk wel twee kanten aan het verhaal.
Als je heel zwart-wit nadenkt kun je natuurlijk ook zeggen, als je niets te verbergen hebt is het ook geen probleem dat ze alles van je weten.
En als je iets doet wat niet mag, zijn de consequenties voor je zelf.

In principe sta ik hier ook achter. Ik leef gewoon mijn eigen leven, ik werk , ik betaal belasting, en op een dag ga ik weer dood. Dus wat zal het mij rukken dat de overheid weet welke kleur onderbroek ik 's ochtends aantrek. Bovendien kunnen ze echte misdadigers, terroristen, etc. nu makkelijker lokaliseren en in de kiem smoren.
MAAR........

Kennis is macht. En macht is gevaarlijk, daar word altijd misbruik van gemaakt. De rechten van de mens zijn nu al vrij interpreteerbaar, en dat zal alleen maar vrijer worden.
Het zal uiteindelijk verboden gaan worden ook maar iets negatiefs tegenover de regering uit te spreken, simpel om iedere vorm van anarchie meteen de kop in te drukken, fora als deze zullen verboden worden. Iedere complottheorie is een aanslag tegen de staat.
Ieder ? bij een regeringsbesluit is een vorm van anarchie.

Dan gaat het mij wel schelen wat de regering van mij weet. Mijn recht van vrijheid van meningsuiting zal immers verdwijnen. Communisme in zijn extreemste vorm zal de ultieme regeringsvorm zijn, en als iedere vorm van privacy is verdwenen, zullen we toch ondergronds moeten gaan.

( ik zal nu maar vast mijn computerkennis moeten gaan opvijzelen, wil ik later nog vrij gebruik van internet maken zonder dat er iemand mee leest..... :shock: )

Ik kan natuurlijk niet zeggen in welk tijdsbestek dit allemaal zal gaan gebeuren, ik hoop pas over een 100 jaar ofzo. Maar je weet het niet, ze zullen er geen bericht in de telegraaf over plaatsen lijkt me...

Dus, nee ik wil mijn privacy nooit opgeven, recht van meningsuiting is een kostbaar goed. En we moeten er voor willen vechten dit te behouden.
Ookal denk je nu niets te verbergen te hebbben. Ookal betekend het dat terroristen op een andere, misschien omslachtigere manier, bestreden moeten worden. Ik weiger een slaaf van de staat te zijn. Mijn moeder heeft mij immers op deze aarde gezet, en niet de regering. Zij hebben dus geen zeggenschap over mijn dna, en vingerafdrukken. Die zijn van mij, en dat wil ik graag zo houden.

Liefs Maan :cry:

Maan

Bericht door Maan » 22 okt 2006, 10:36

Ben gelijk maar eens opzoek gegaan naar de mogelijkheden en kwam uit bij darknets. Iemand hier bekend mee?
Hier gaat om om volledig anoniem internet verkeer. Nadeeltje is dat natuurlijk ook de klootzakken als pedofielen hier maar wat graag gebruik van willen maken. Toch lijkt het mij voor nu wel de oplossing, misschien hier ook maar een darknet adres van maken.....

Plaats reactie