Economische crisis ook complot?

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door Tammy » 16 apr 2014, 05:36

Hallo allemaal.

Discussies kunnen verhit raken.
Niks mis mee maar blijf bij het onderwerp a.u.b.
Met respect naar elkaar toe ook al ben je het er niet mee eens wat de ander zegt.

Vanaf hier ontopic weer.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door Gast1 » 16 apr 2014, 05:57

Vitharr schreef:
Witte wel schreef:Als men nu eens gewoon zich bezig hield met de kern van het verhaal en geen vingers allerhande kanten uit gaat staan wijzen dan zou het resultaat van de discussie veel beter zijn.
Wat maakt het nu uit dat iemand de reactie van een ander op de persoon bekritiseerd. Daar gaat de topic toch niet over.
Als men zich aangesproken voelt reageert men hierop. Zo niet, dan blijf je gewoon bij het topic.
Het gebeurd wel vaker hier op het forum dat er wat botter gereageerd wordt. So what? Wat is het probleem.
Soms maakt dat de mens scherper en draagt het zelfs bij in de discussie. Vaak is het niet eens zo bot bedoeld dan het doet overkomen maar is gewoon een vorm van expressionisme.
Kunnen we niet gewoon daar doorheen prikken in het vervolg. Het komt zo vaak voor in diverse topics dat als er ook maar iemand zich persoonlijk aangevallen voelt, de gehele topic naar de mallemoer is of gaat.
T'is maar een idee hoor.
Ik zie het iets anders. Maar vooruit, ik verspil er geen energie meer aan. Ik ben uit gesproken.

:loveU:
Ook ik zie het iets anders en sluit me aan bij Vitharr; ook ik ben uitgesproken ... heu ... geschreven en dat wilde ik nog even kwijt.
Discussies kunnen zeker verhit raken en mijn leermoment is dat ik het blijkbaar dien te laten zoals het is.
Ik ben daar al 1001 keer achter gekomen en toch steeds weer, hoewel het hier eigenlijk best wel mee viel.

Excuses :oops:

Homo homini lupus
Laatst gewijzigd door Gast1 op 16 apr 2014, 06:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door univers » 16 apr 2014, 05:59

;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

WW2016

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door WW2016 » 16 apr 2014, 14:28

Goed om te zien dat niemand rente nog verder probeert te verdedigen alsof het iets normaals zou zijn.
1-0

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door Fenna » 07 sep 2019, 09:59

HOE ONS MONETAIRE SYSTEEM IN ELKAAR STORT
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Economische crisis ook complot?

Bericht door Osiris » 07 sep 2019, 12:26

Fenna schreef:
07 sep 2019, 09:59
HOE ONS MONETAIRE SYSTEEM IN ELKAAR STORT
Yep, ook onderdeel van het wereldwijde complot wat veelomvattend, zo niet bijna alles, is.
Maar de meesten hebben het nog steeds niet door op hoeveel vlakken....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie