World War 3

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
erben

Re: World War 3

Bericht door erben » 09 jun 2013, 23:49

tofu_kronos schreef:Het gaat straks tussen de russen en de israeliers. En als de rest slim is houden ze zich er buiten.
Als je het zo zegt, denk ik dat de rest niet slim is... vooral Amerika.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: World War 3

Bericht door Vitharr » 10 jun 2013, 08:32

erben schreef:Ik heb zo het gevoel dat de grote jongens zich er mee gaan bemoeien en dan staan de Russen met de rug tegen de muur.
Weet je zeker dat je de Russen niet wat onderschat? Je schrijft over 'de grote jongens'. Voor zover ik weet heeft Amerika het grootste militaire apparaat maar wordt gevolgd door Rusland en daarna China. En China en Rusland zijn elkaar volgens mij ook niet slecht gezind als een dergelijk conflict mocht ontstaan.
Morgen is vandaag ook gisteren....

carbon

Re: World War 3

Bericht door carbon » 10 jun 2013, 17:22

Rusland heeft nog 30.000 atoom bommen, meest al oudere ..In Nederland heeft America er 22 staan!

erben

Re: World War 3

Bericht door erben » 10 jun 2013, 18:00

Vitharr schreef:
erben schreef:Ik heb zo het gevoel dat de grote jongens zich er mee gaan bemoeien en dan staan de Russen met de rug tegen de muur.
Weet je zeker dat je de Russen niet wat onderschat? Je schrijft over 'de grote jongens'. Voor zover ik weet heeft Amerika het grootste militaire apparaat maar wordt gevolgd door Rusland en daarna China. En China en Rusland zijn elkaar volgens mij ook niet slecht gezind als een dergelijk conflict mocht ontstaan.
oké, maar rusland en china tegen de rest? dat lijkt me een uitgemaakte zaak omdat de rest simpelweg in de meerderheid is. En China heeft natuurlijk enorm veel belang bij de export richting Europa en de VS, dus ik denk dat China zich eebuiten houdt of zich tegen Rusland keert.

tofu_kronos

Re: World War 3

Bericht door tofu_kronos » 10 jun 2013, 18:41

We moeten gewoon die dochter van putin in de gaten houden. Als die van papa Nederland moet verlaten dan is het hommeles. En als de bilderbergjes uit den haag ook het land verlaten dan is het helemaal hommeles.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 31 aug 2013, 21:21

Wel, zowel de eerste als de tweede oorlog zijn door o.m de bankiers en grote bedrijven opgezet. Van 'toeval' is nooit sprake geweest en deze oorlogen zijn gelanceerd om verschillende redenen.(EN betaald door o.m. de Bush familiem ja ja de presidenten!!!)
Een van de groepen(Maar zeker niet de enige) die achter bijna alles wat er gebeurt zijn de Vrijmetselaars (hoger dan 33ste graad). Deze zaten dus ook achter de eerste en de tweede wereldoorlog.
Nu is Albert Pike een zeer hoge vrijmetselaar geweest
en er ligt een brief van hem aan Mazinni in een Brits Museum, wat zaken erg verduidelijkt:
"The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions."

Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.

"The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm." 3

After this Second World War, Communism was made strong enough to begin taking over weaker governments. In 1945, at the Potsdam Conference between Truman, Churchill, and Stalin, a large portion of Europe was simply handed over to Russia, and on the other side of the world, the aftermath of the war with Japan helped to sweep the tide of Communism into China.

(Readers who argue that the terms Nazism and Zionism were not known in 1871 should remember that the Illuminati invented both these movements. In addition, Communism as an ideology, and as a coined phrase, originates in France during the Revolution. In 1785, Restif coined the phrase four years before revolution broke out. Restif and Babeuf, in turn, were influenced by Rousseau - as was the most famous conspirator of them all, Adam Weishaupt.)

"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time."



Need I say more?

tofu_kronos

Re: World War 3

Bericht door tofu_kronos » 31 aug 2013, 22:14

De laatste strijd tussen het goede en kwade, god en de duivel. Hopelijk vinden jullie het niet erg, maar ik kies de kant van de duivel. Een reptiel, genaamd enki die ons kennis gaf en leerde dat goden niet bestaan. Volgens de sumeriers.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13659
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: World War 3

Bericht door Fenna » 31 aug 2013, 22:15

Vitharr schreef:Volgens mij zitten we er al een tijdje in overigens. :wink:
Denk ik ook, maar dan wel digitaal, daar kunnen ze zo onmetelijk veel schade mee aanrichten
Maar ik vrees dat het nog wel verder gaat escaleren.

Op W.G. was een you tube filmpje met een ex Illuminati (ik dacht overigens dat je nooit bij zo'n club weg kon zonder dat je een koppie kleiner werdt gemaakt) die ook al eens voorspelde dat WW III ergens tussen 2012 en 2017 zou losbarsten, past wel in de voorspelling van Ensar.

Zelf heb ik het duistere vermoeden dat de oorlog nog wel eens eerder kan gaan uitbarsten en dat Amerika het 'feestje' alleen start, zij willen het ten koste van alles.
Als je dan dat verhaal van die Kerry hoort is het helemaal wel duidelijk , ze basseren alles weer op vaagheden net als toen des tijds met Irak.
Die oorlog zijn ze volgens mij al jaren aan het voorbereiden, door mensen 'oorlogsrijp' te maken.
Eerst een crisis de wereld in te helpen (veroorzaakt door de banken, lees Rothschild en consorten).
De bevolking het leven zuur te maken door allerlei zekerheden af te pakken,dan worden mensen beïnvloedbaarder.
Mensen op te stoken tegen moslims, ik ben niet echt een fan maar of alle beweringen juist zijn die door de media de wereld in geholpen worden heb ik ook zo mijn twijfels over.
Afbeelding
Afbeelding

tofu_kronos

Re: World War 3

Bericht door tofu_kronos » 31 aug 2013, 22:20

Pindar schreef:(EN betaald door o.m. de Bush familiem ja ja de presidenten!!!)

Heb je het over directe familie, of ook verre familie zoals een hele verre achternicht. Die direct afstamt van Alexander en die weer van de sumerische koningen. Zoals Elisabeth, ver familie lid van de bushes, de Clintons, en een hoop andere amerikaanse presidenten. En waarom heeft het witte huis de royal suite, voor elisabeth. Een stuk dat groter is dan de presidentiele woonruimte.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 31 aug 2013, 22:33

tofu_kronos schreef:
Pindar schreef:(EN betaald door o.m. de Bush familiem ja ja de presidenten!!!)

Heb je het over directe familie, of ook verre familie zoals een hele verre achternicht. Die direct afstamt van Alexander en die weer van de sumerische koningen. Zoals Elisabeth, ver familie lid van de bushes, de Clintons, en een hoop andere amerikaanse presidenten. En waarom heeft het witte huis de royal suite, voor elisabeth. Een stuk dat groter is dan de presidentiele woonruimte.
Ik heb het o.m. over Prescot Bush, de opa van ex president Bush, Die hele Bush familie bestaat zo'n beetje uit pedofielen, cocaine snuivers en seriemoordenaars!

Maar goed dat ze nooit 'gekozen' zijn!

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 31 aug 2013, 22:35

tofu_kronos schreef:De laatste strijd tussen het goede en kwade, god en de duivel. Hopelijk vinden jullie het niet erg, maar ik kies de kant van de duivel. Een reptiel, genaamd enki die ons kennis gaf en leerde dat goden niet bestaan. Volgens de sumeriers.

? vergeet je Enlil niet. Hoewel er opzettelijke taalfouten zijn gemaakt door o.m. Zetchin! Hij is dan ook een disinformant.

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 10:00

Zegt wie?
Je zal jezelf bedoelen denk?

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 10:18

Cees schreef:Zegt wie?
Je zal jezelf bedoelen denk?

waarom zeg je dit?

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 10:38

Omdat jij zegt dat Zecharia Sitchin een desinformant is, waar je totaal geen bewijs voor hebt.
Daarbij kan je zijn naam niet eens schrijven, dus neem ik jouw bewereing helemaal niet serieus.

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:04

Cees schreef:Omdat jij zegt dat Zecharia Sitchin een desinformant is, waar je totaal geen bewijs voor hebt.
Daarbij kan je zijn naam niet eens schrijven, dus neem ik jouw bewereing helemaal niet serieus.

Dat ik zijn naam niet goed gespeld heeft , heeft meer te maken met dat ik even haast had. Ik heb hier boeken van hem staan.
Anyway, bekijk de films van Arizona Wilder op youtube!
Zij is een insider en is er mee naar buiten gekomen.
verder heeft hij idd totaal verkeerde interpretaties gemaakt van de sumerische teksten en dat zeg ik niet , maar mensen die die taal beheersen. Zecharia Sitchin (Ik schrijf het nu goed, maar ik neem niet aan dat je nu opeens me wel gelijk geeft, niet dat dat belangrijk is hoor, de waarheid behoort het belangrijkste te zijn.)
Anyway, Zecharia Sitchin is absoluut niet zuiver op de graad! Volgens insiders heeft deze rare kwibus meegedaan met de satanische rituelen van 'onze'
EL-ite.
En waarom verdedig je hem zo fervent, ben je een aanhanger of zo van die gast?

Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:06

Hier het vervolg van bovenstaande:
Zecharia Sitchin Was A Fraud And A Monster

This is a message to all the fans of the Ancient Astronaut Theory about some very disturbing facts about Zecharia Sitchin, who is best known for his books about how an ET race called the Annunaki came from their planet Nibiru to Earth and created humans as a slave species to mine gold for them.
I regret to inform you all that Sitchin was a fraud. And to make things even more creepy, he was both a member of the Illuminati and a shapeshifting reptoid! In David Icke’s 1999 documentary “Revelations of a Mother Goddess,” Ms. Arizona Wilder explained to Icke that Sitchin was a reptoid and he had the job of disinforming humanity. After Wilder told him this, Icke said that would explain why Sitchin warned him not to push the reptilian idea in his work. When Icke met Sitchin face to face way back in the day, Icke asked him why he never said anything about ancient Sumer’s numerous reptilian motifs in his books (such as the fact that the Annunaki were sometimes shown to be human while at other times were depicted as having reptilian or fish-like skin), and after Icke asked him this Sitchin warned him, “Don’t touch the reptoids Icke!” It wasn’t until Arizona Wilder exposed these facts that Icke found out why Sitchin said this. And by the way, the Annunaki were actually the reptoids, as Icke explains in his 1999 book “The Biggest Secret.”
Further, Leo Zagami, an ex-Freemason, explained in the video http://www.youtube.com/watch?v=YwFY5Y6NEiw that the Vatican played a big role in telling Sitchin what kind of disinformation to write. This only shows all the more that Sitchin truly is an Illuminati member since the Vatican is one of the most powerful division of the global New World Order spider web.
http://planet.infowars.com/weird-news/z ... -a-monster


Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:19

Hier een clip met Arizona Wilder over Sitchin


http://www.youtube.com/watch?v=SvvkaRX1Zuw#t=30


Met vriendelijke groeten


Pindar

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:25

Nog meer over de leugens van Sitchin

http://www.youtube.com/watchv=4ANCw63IkwU

Cees

Re: World War 3

Bericht door Cees » 01 sep 2013, 11:33

Die Arizona Wilder aka Jennifer Ann Kealey aka Jennifer Ann Greene is zelf één grote hoax.
Heb niets aan jou linkjes waarvan je laatste het ook niet doet.
Als zij Sitchin een reptiel noemt die van gedaante kan veranderen moet je jezelf wel even achter de oren krabben, vind je ook niet?

Pindar

Re: World War 3

Bericht door Pindar » 01 sep 2013, 11:38

Cees schreef:Die Arizona Wilder aka Jennifer Ann Kealey aka Jennifer Ann Greene is zelf één grote hoax.
Heb niets aan jou linkjes waarvan je laatstehet ook niet doet.


wel, je hoeft het ook niet met me eens te zijn.
Voor mij is het meer dan duidelijk.

Alleen gezien de tijdspanne tussen mijn en jouw bericht lijkt het er op dat je niet alles gezien hebt,

En zoals ik eerder vroeg, waarom verdedig je die Sitchen zo fervent? Aanhanger of fan of zo?
Ik krijg een beetje de indruk dat je die gast hoe dan ook moet verdedigen en dat doet me een beetje naar cognitieve dissonantie ruiken. ;)
Gewoon effe zeggen dat iets of iemand een grote hoax is zonder het aan te tonen doe je precies wat je mij eerder verweet! Niet al te best he? ;)


En o ja, waarom moet ik mezelf achter de oren krabben?

Sorry, maar ik begreep dat het hier een soort alternatief forum is waar men toch gewoon zijn zegje mag doen?
waarom reageer je dan zo? Bevalt iets niet wat ik hier zeg?



btw sorry voor de link, hier de goeie

http://www.youtube.com/watch?v=4ANCw63IkwU
Met vriendelijke groeten

Pindar
Laatst gewijzigd door Pindar op 01 sep 2013, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie