Kunnen mensen het magnetische veld van de aarde voelen?

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Kunnen mensen het magnetische veld van de aarde voelen?

Bericht door Witte wel » 30 mar 2020, 19:17

univers schreef:
30 mar 2020, 08:56
Witte een uur geleden, kon ik amper lopen van de pijn, als ik een stap zette, kon ik wel door de grond zakken.
Heb een magnetiet net boven mijn stuitje geplakt, kan nu weer zonder pijn lopen.
Ja Uni, maar ik weet wel dat velen er baat bij hebben magnetisch materiaal toe te passen, dat is niet het punt. Er wordt informatie gegeven zonder onderbouwing en als je dan door lijkt kom je op webshops terecht of aangeboden producten. Veel wat wordt gesteld op dergelijke sites kent geen onderbouwing. Vindt men ook niet belangrijk als men het product of de behandeling maar neemt. De informatie is zo geschreven dat men geloofwaardigheid gaat hechten aan het te kopen product en de theorie die er achter schuilt is niet relevant meer. Het internet staat er vol mee en het doorlinken kan een aardige cent op leveren natuurlijk maar heeft niets met wetenschap te maken.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Kunnen mensen het magnetische veld van de aarde voelen?

Bericht door Gast1 » 31 mar 2020, 07:57

Klopt Witte, ik krijg ook de 'hik' als er telkens weer iets dwangmatig wordt aangeboden.
Altijd maar weer dat "Kopen, kopen kopen" ... Geld, geld en nog een geld ...

Plaats reactie