Vroeger Amerika: de sleutel tot de verloren beschaving van de aarde

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Vroeger Amerika: de sleutel tot de verloren beschaving van de aarde

Bericht door univers » 22 dec 2021, 07:48

Mensen waren in Amerika lang voordat ons dat werd verteld, en de Australische Aboriginals hebben een genetische band met de Amazone, die ooit grote steden had. FRANK JOSEPH kijkt naar de nieuwe ontdekkingen in het nieuwste boek van Graham Hancock.
Als voormalig hoofdredacteur (1993 tot 2007) en doorlopend schrijver voor Ancient American - een Amerikaans tijdschrift dat de invloed van de Oude Wereld op de Nieuwe Wereld vóór 1492 onderzoekt - komen er vaak recent uitgebrachte materialen over pre-Columbiaanse mogelijkheden op mijn pad. Ik was echter verrast toen ik ontdekte dat Graham Hancocks nieuwste boekdeel, America Before , opmerkelijk vergelijkbaar is met Before Atlantis (2013), mijn eigen boek, zes jaar eerder gepubliceerd, in meer dan titel.

Beide werken gaan over de Bering-landbrugtheorie, megalithische uitlijningen met het sterrenbeeld Cygnus, de moai van Paaseiland , Gobekli Tepe, de ontdekkingen van Albert Goodyear, Stonehenge in Brazilië, de schuilplaats Meadowcroft Rock, Neanderthalers, de Clovis First Controversy, Pedra Furada, enz. ., enz. Andere onderwerpen die eerder in Amerika zijn behandeld - Ohio's Great Serpent Mound, Noord-Amerikaanse grondwerken, de Piasu Bird, Cahokia, et al. – werden eveneens uitvoerig beschreven in mijn eerdere uitgaven: Discovering the Mysteries of Ancient America (2006) , Atlantis and Other Lost Worlds (2008), Unearthing Ancient America (2009), Advanced Civilizations of Prehistoric America (2010),Lost Worlds of Ancient America (2012), Lost Colonies of Ancient America (2014), en Lost History of Ancient America (2016).

Afbeelding
Professor in aardwetenschappen dr. James Kennett en andere onderzoekers veronderstellen op basis van het bewijs dat een gefragmenteerde komeet bijna 12.800 jaar geleden de aarde insloeg, met snelle klimaatveranderingen, megafauna-uitstervingen, plotselinge afname van de menselijke bevolking en culturele verschuivingen en wijdverbreide bosbranden (verbranding van biomassa) tot gevolg. . Ze bestudeerden de impactsferules op 18 locaties in negen landen op vier continenten voor hun studie. (Grafisch krediet: YDB Research Group)

Afbeelding
Onderzoekers brachten overeenkomsten in genen, mutaties en willekeurige stukjes DNA van Midden- en Zuid-Amerikaanse stammen in kaart met groepen in andere delen van de wereld, waaronder Australië. Warmere kleuren geven de sterkste affiniteiten aan. Onderzoeker Skoglund zei dat "een statistisch duidelijk signaal dat de inheemse Amerikanen in het Amazonegebied van Brazilië verbindt met de huidige Australo-Melanesiërs en Andaman-eilandbewoners" werd bevestigd. (Grafisch krediet: Pontus Skoglund, Harvard Medical School)

Lees verder : https://www.newdawnmagazine.com/article ... vilisation
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie