Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Plaats reactie
4l13N

Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Bericht door 4l13N » 17 apr 2022, 18:16

In artikelen die sinds maart 2022 zijn gepubliceerd op verschillende weblogs en honderden keren zijn gedeeld op Facebook, wordt beweerd dat coronavaccins kunnen leiden tot aids, of "viaids" – "Vaccine-Induced Acquired Immunodeficiency Syndrome" – en dat ze het immuunsysteem "vernietigen". In de artikelen worden interviews aangehaald met de advocaat Reiner Fuellmich, die geen bewijs levert, en de osteopaat Elizabeth Eads, die een onlogisch mechanisme omschrijft dat in feite geen enkel verband aantoont tussen hiv en het door coronavaccins opgewekte spike-eiwit. Medische experts hebben herhaaldelijk aan AFP uitgelegd dat coronavaccins het immuunsysteem trainen om het coronavirus af te weren, en dat er geen logica zit in het veronderstelde verband met aids – dat in feite wordt veroorzaakt door een ander virus (hiv).

"Arts slaat alarm: de komende maanden krijgen miljoenen mensen aids door de coronaprik", luidt de kop van deze blogpost door NineForNews, gepubliceerd op 24 maart 2022 en 380 keer gedeeld op Facebook.

https://factchecknederland.afp.com/doc.afp.com.32879H9

https://factcheck.vlaanderen/factcheck/ ... k-ontstaan

https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... iv-variant

ALLEEN INHOUDELIJK REAGEREN!

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Bericht door Fenna » 17 apr 2022, 19:57

NineForNews moet je niet serieus nemen.
Nep nieuws site.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Bericht door Osiris » 18 apr 2022, 08:59

The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80579
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Bericht door Tammy » 18 apr 2022, 09:45

Nee dat doen ze niet.

NineForNews - Nibiru-Odysee en weet ik veel wat nog meer voor sites spelen in op de angst van mensen voor een veranderde wereld.
Schreeuwende koppen en dingen worden weggelaten om het verhaaltje maar te laten kloppen.
Helaas trappen mensen erin.

Ik heb je 3 linken bekeken 4l13N.
Het gaat ook over gevallen die ver voor de Corona pandemie zijn beschreven.
Dus voor de vaccins.
Duidelijke uitleg van de materie.
Alleen met 1 ding heb ik grote twijfels.
Ik denk dat Covid 19 wel uit een lab komt en niet van vleermuizen.
Eens weten we het zeker, tot nu toe houd China alle echte onderzoeken tegen.

Aids is een ander gebied dan Corona.
Ben benieuwd wanneer het nieuws komt dat we in reptielen gaan veranderen door de vaccins.
Ik hoop dat ik net zo mooi word als die reptielenvrouw in de serie V.

De wereld is veranderd, deal with it.
Die onzichtbare virussen zijn een gevaar voor de mensheid.
Zoals zoveel dingen dat zijn.
Die schattige maakbare Disney wereld bestaat niet echt die sommige mensen schijnbaar willen zien.
Dus gaan we er van alles bijhalen wat er niks mee te maken heeft of zaken die niet waar zijn.

Laat men ernstige zaken niet verdraaien tot iets wat schijnbaar voor sommige mensen makkelijker mee om te gaan is dan de harde realiteit.
Hersens bij elkaar houden dus in de echte wereld, dan komen we al een heel eind verder.

Dit was mijn bijdrage op deze tweede Paasdag.
Meer inhoudelijkheid heb ik niet beste 4l13N.
Fijne dag. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Nee, coronavaccins veroorzaken geen aids

Bericht door Witte wel » 18 apr 2022, 10:45

Tammy schreef:
18 apr 2022, 09:45
NineForNews - Nibiru-Odysee en weet ik veel wat nog meer voor sites spelen in op de angst van mensen voor een veranderde wereld.
Odysee is exact hetzelfde als youtube, een videokanaal waar iedereen video's kan posten, het kent alleen niet de censuur die youtube wél kent en staat toe dat een vrije mening getoond wordt. Zij verspreiden dus niets en spelen ook nergens op in, dat zijn de mensen zelf die sommige video's posten. Misschien eens handig om bij het bekijken van een hier geposte video de rechtse kolom met tegengeluid eens aan te klikken, dan kom je de vele desinformatie tegen en veel van wat onze kranten ons doen geloven. Odysee en Rumble doen zelf niets maar laten het volk aan het woord, iets wat youtube en Meta al lang achter zich gelaten hebben en volop censureren en waar de gedapo heerst.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie