Ook apen liepen in oertijd op twee benen

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 15 jun 2007, 16:46

The Return schreef:
Frans schreef:Maar er zijn anatomisch perfect menselijke voetafdrukken gevonden naast dinosaurus afdrukken uit DEZELFDE periode. Dus .... hoe kan dat dan?
Daar is mij weinig van bekend. Heb je een link daar naar?
Dat is een al lang geleden doorgeprikte hoax. Iedereen die wel eens een strandwandeling heeft gemaakt weet hoe voetafdruken van wandelende mensen er uitzien: geen afzonderlijke teen afdrukken (alleen de contour van alle tenen) een ongelijkmatige druk in het zand (niet overal even diep) en een beetje zand dat door de voetafzet een stukje naar achteren geschoven is (breuk in de afdruk). De zogenaamde menselijke voetafdruk naast de dino klauwafdruk ziet er uit zoals iemand die nog nooit een strandwandeling heeft gemaakt denkt dat voetafdrukken er uitzien en ze dus naar eigen idee heeft uitgeboord in de rotsbodem.

Frans, heb je een fotootje van die hoax? dan is meteen te zien wat ik bedoel. Hieronder echte voetafdrukken in vochtig zand. Hij is nogal groot, en dus lekker duidelijk. :mrgreen:

Afbeelding
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Plaats reactie