Robots die dichtbij menselijke trekken komen.

Vragen, theorieën, ontdekkingen e,d, op het gebied van wiskunde, natuurkunde en chemie horen hier thuis.
Plaats reactie

MMe

Bericht door MMe » 17 jun 2007, 20:31

Nog ff en we hebben een android :shock:

The Return

Bericht door The Return » 17 jun 2007, 21:13

Eigenlijk... is dit alweer oud qua technologie. Die jappen liggen veel meer vooruit in robotechnologie. Daarbij lijkt die robo idd op de jonge Kevin Spacey.

Ik heb trouwens je topic wat breder gemaakt zodat er meerdere filmpjes in kwijt kunnen en dat in de toekomst ik je openingspost ook kan editen voor andere filmpjes. Als je het niet erg vind tenminste.

Die robot lijkt in eerste instantie eng. Maar moet je kijken hoe aanhalig die vrouw al is met betasten enzo. Jammer genoeg spreekt die robot nog wel van die typisch cheesy uitspraken wat direct al iets zegt over zijn A.I.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 17 jun 2007, 22:38

The Return schreef:Eigenlijk... is dit alweer oud qua technologie. Die jappen liggen veel meer vooruit in robotechnologie. Daarbij lijkt die robo idd op de jonge Kevin Spacey.

Ik heb trouwens je topic wat breder gemaakt zodat er meerdere filmpjes in kwijt kunnen en dat in de toekomst ik je openingspost ook kan editen voor andere filmpjes. Als je het niet erg vind tenminste.

Die robot lijkt in eerste instantie eng. Maar moet je kijken hoe aanhalig die vrouw al is met betasten enzo. Jammer genoeg spreekt die robot nog wel van die typisch cheesy uitspraken wat direct al iets zegt over zijn A.I.
NP

Plaats reactie