Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
gouwepeer

Re: Vaccingate

Bericht door gouwepeer » 16 sep 2019, 20:31

Determinist schreef:
16 sep 2019, 12:56
* Post met zeer relevante informatie *
Nu mis ik toch wel de "vind ik leuk" button op dit forum :hands: :post:

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 17 sep 2019, 02:29

Determinist schreef:
16 sep 2019, 12:56
Mypos schreef:
16 sep 2019, 12:04
Op de eerste plaats bedankt voor het uitzoeken hiervan.
Graag gedaan. ;P!
Mypos schreef:
16 sep 2019, 12:04
Ten tweede zie ik opeens enorm veel taal omhoog komen bij je die ik niet van je gewend ben (gore leugens, stront in de ogen etc). Ik neem aan dat dit de emotie is bij je die met dit onderwerp te maken heeft.
Dat klopt. Goede observatie.
Dit onderwerp is belangrijk voor mij. Niet alleen omdat het mijzelf aangaat, maar ook anderen zoals familie, kinderen, vrienden enzovoort. Maar ook om iedereen op dit forum.

Het onderwerp gaat over leven en dood en alle ziektes daar tussen in. Ik wil dat ik en anderen goede informatie krijgen zodat we de juiste beslissingen kunnen nemen.
Erg belangrijk dus.

Ik verwacht eigenlijk ook dat iedereen dit een belangrijk onderwerp vindt en dat men verantwoordelijk omgaat met het onderwerp.

Ik wordt dus furieus en behoorlijk nijdig als er overduidelijk gelogen en gemanipuleerd wordt en zeker als onschuldige mensen daar de dupe van worden.
In veel gevallen voor eigen gewin.
Ten derde zal ik het later nog eens wat meer bestuderen maar ik denk niet dat je alle interpretaties hiervan door anderen allemaal maar onder het tapijt kan vegen omdat de uitkomst je niet aanstaat.
Ik snap niet dat jij niet nijdig bent. Dat jij niet nu alles wil weten over jouw opmerking hier op het forum. Dat jij niet furieus bent op diegenen die je voorgelogen hebben en niet nijdig bent op jezelf dat je zonder meer andermans leugens hebt doorgegeven.

Het lijkt erop dat jij nu je schouders ophaalt zo van "ach, ik kijk het wel een keertje naar". Zo nonchalant omgaan met jouw opmerking die door anderen opgepakt kunnen worden en gebruikt wordt bij eventuele belangrijke beslissingen.

Ik heb moeite gestoken om deze specifieke desinformatie te achterhalen in de hoop dat anderen die geloofden in de leugen dit nu duidelijk zouden zien en wellicht daarvan leren.
Je had het in een ander topic over "leren van fouten". Nou, het aannemen van informatie die overduidelijk gemanipuleerd is en gebruikt wordt voor andermans gewin is een fout die je kan herstellen door de fout in te zien.

Aan je laatste reactie te zien interesseert het je geen ene reet en wil je alleen maar je eigen opmerking bagatelliseren door te wijzen op mijn zoektocht als "het onder het tapijt vegen omdat de uitkomst mij niet aanstaat".

En er valt mij in dit geval niets aan te staan, welke kant dan ook. Ik lees de bron en zie wat anderen daarvan maken. Anderen die bewust het zaakje manipuleren. Zwart-op-wit.
Het interesseert me zeker wel. Maar ik heb andere prioriteiten in het leven. Ik heb net een docu gezien van Tegenlicht over voedselbossen en dat soort dingen heeft voor mij prioriteit boven het hele vaccinatie verhaal. Ik ben namelijk zelf bezig met het ontwikkelen van een voedselbos. En de meeste mensen hebben hun hakken toch al in het pro of anti kamp gezet wat betreft de vaccinaties.

Maar deze uitspraak van de rechtbank is inderdaad een van de haken en ogen die er zitten aan het hele vaccinatie verhaal dus ik zal er als ik de tijd en de zin er in heb me er wel verder in verdiepen. Dus in ieder geval nogmaals dank voor het bovenhalen van deze info.

De andere reacties die hier gegeven worden in het topic van Gusteman oa ga ik verder niet op in. Te onzinnig.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 17 sep 2019, 08:43

Mypos schreef:
17 sep 2019, 02:29
Het interesseert me zeker wel. Maar ik heb andere prioriteiten in het leven. Ik heb net een docu gezien van Tegenlicht over voedselbossen en dat soort dingen heeft voor mij prioriteit boven het hele vaccinatie verhaal. Ik ben namelijk zelf bezig met het ontwikkelen van een voedselbos. En de meeste mensen hebben hun hakken toch al in het pro of anti kamp gezet wat betreft de vaccinaties.

Maar deze uitspraak van de rechtbank is inderdaad een van de haken en ogen die er zitten aan het hele vaccinatie verhaal dus ik zal er als ik de tijd en de zin er in heb me er wel verder in verdiepen. Dus in ieder geval nogmaals dank voor het bovenhalen van deze info.

De andere reacties die hier gegeven worden in het topic van Gusteman oa ga ik verder niet op in. Te onzinnig.
Nou, dan plaats ik mijn reactie maar naar de andere deelnemers aan de discussie toe.

Vooreerst: dit is geen reactie Ad Hominem ... ik wil er enkel op wijzen dat Mypos in zijn tot nu toe laatste reactie net hetzelfde gedrag vertoont als dat wat hij verwijt aan de politici die stellen geen tijd en/of zin te hebben om in te gaan op de argumenten van Frank Ruessink.

Waardoor, nog steeds het redeneringspatroon van Mypos volgend, hij zelf het gras van onder zijn voeten maait. :shock: [doh]

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 17 sep 2019, 11:47

gusteman schreef:
17 sep 2019, 08:43
Mypos schreef:
17 sep 2019, 02:29
Het interesseert me zeker wel. Maar ik heb andere prioriteiten in het leven. Ik heb net een docu gezien van Tegenlicht over voedselbossen en dat soort dingen heeft voor mij prioriteit boven het hele vaccinatie verhaal. Ik ben namelijk zelf bezig met het ontwikkelen van een voedselbos. En de meeste mensen hebben hun hakken toch al in het pro of anti kamp gezet wat betreft de vaccinaties.

Maar deze uitspraak van de rechtbank is inderdaad een van de haken en ogen die er zitten aan het hele vaccinatie verhaal dus ik zal er als ik de tijd en de zin er in heb me er wel verder in verdiepen. Dus in ieder geval nogmaals dank voor het bovenhalen van deze info.

De andere reacties die hier gegeven worden in het topic van Gusteman oa ga ik verder niet op in. Te onzinnig.
Nou, dan plaats ik mijn reactie maar naar de andere deelnemers aan de discussie toe.

Vooreerst: dit is geen reactie Ad Hominem ... ik wil er enkel op wijzen dat Mypos in zijn tot nu toe laatste reactie net hetzelfde gedrag vertoont als dat wat hij verwijt aan de politici die stellen geen tijd en/of zin te hebben om in te gaan op de argumenten van Frank Ruessink.

Waardoor, nog steeds het redeneringspatroon van Mypos volgend, hij zelf het gras van onder zijn voeten maait. :shock: [doh]
De mensen die graag verplichte vaccinatie in willen voeren en mensen die grote verhalen vertellen over hoe vaccinaties de wereld hebben gered hebben de bewijslast in deze. Zij mogen bewijzen dat vaccinaties veilig zijn en waar het vaccinatiegraad percentage precies vandaag komt en hoe dat wetenschappelijk onderbouwd is. Niet ik of anderen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 22 sep 2019, 23:40

Antivaxxervliegtuigje boven PSV-stadion
EINDHOVEN - Een opvallend vliegtuigje vloog voorafgaand aan de wedstrijd PSV - AJAX boven het stadion. Een banier met de tekst ‘DIJKHOFF VACCIN BEWIJS??’ wapperde achter het vliegtuigje aan.

Merlijn van Dijk 22-09-19, 18:39 Laatste update: 18:51 Bron: ED
4
De tekst lijkt afkomstig van Frank Ruesink, die volgens zijn Facebookpagina de ‘pijnlijke verzwegen waarheid’ over de ‘vaccinatie-industrie’ aan het licht wil brengen. Daarvoor liet Ruesink niet alleen een vliegtuigje met reclame vliegen. In het station zijn ook flyers verspreid. Daarop staat dat fractieleider van de VVD en PSV-fan Klaas Dijkhoff al maanden iets kwijt is. Mensen die het antwoord weten kunnen 250 euro winnen.

Voorafgaand aan de wedstrijd vroeg Joep Schreuder van de NOS Dijkhoff naar de flyer. Die reageerde laconiek en wilde er verder niet op ingaan. ,,Dit is een meneer die is nogal nadrukkelijk en hardnekkig aanwezig in zijn standpunt. Die kwam mij ook hier bezoeken”, zei Dijkhoff. ,,Maar dat is verder niet zo heel belangrijk.”

https://www.ad.nl/eindhoven/antivaxxerv ... 13Z9ZzRnUI

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 sep 2019, 09:55

Mypos schreef:
17 sep 2019, 11:47
Zij mogen bewijzen dat vaccinaties veilig zijn en
Ga je nog verduidelijken wat die 'veiligheid' is? Het enige wat je ons verteld hebt is dat het niet om de bijwerkingen gaat. Maar wat het wel is hou je tot nu toe zorgvuldig geheim.
Mypos schreef:
17 sep 2019, 11:47
waar het vaccinatiegraad percentage precies vandaag komt en hoe dat wetenschappelijk onderbouwd is
Ik heb een link gepost met uitleg. Heeft dat geholpen?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 sep 2019, 10:29

MetalPig schreef:
23 sep 2019, 09:55
Mypos schreef:
17 sep 2019, 11:47
Zij mogen bewijzen dat vaccinaties veilig zijn en
Ga je nog verduidelijken wat die 'veiligheid' is? Het enige wat je ons verteld hebt is dat het niet om de bijwerkingen gaat. Maar wat het wel is hou je tot nu toe zorgvuldig geheim.
Mypos schreef:
17 sep 2019, 11:47
waar het vaccinatiegraad percentage precies vandaag komt en hoe dat wetenschappelijk onderbouwd is
Ik heb een link gepost met uitleg. Heeft dat geholpen?
Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik het een flauwe vraag vind die jezelf ook wel kunt beantwoorden.

Ik vroeg niet om uitleg mbt de vaccinatiegraad, ik vroeg om wetenschappelijk bewijs hiervoor. En aangezien Dijkhoff nog steeds niet over de brug is gekomen zal het er waarschijnlijk ook niet zijn.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 23 sep 2019, 10:53

Mypos schreef:
23 sep 2019, 10:29
ik vroeg om wetenschappelijk bewijs hiervoor. En aangezien Dijkhoff nog steeds niet over de brug is gekomen zal het er waarschijnlijk ook niet zijn.
Als jij je tijd nou eens zou steken in het doorlezen van al het wetenschappelijk onderzoek van pakweg de laatste 50 jaar zou jij die vraag niet hoeven te stellen.

Beetje vreemd dat je op Dijkhoff zit te wachten. Een politicus, die wel wat beters (nou ja beter, het blijft een politicus) te doen heeft het werk te doen die iedereen kan doen met een beetje googlen.
Wil je wetenschappelijke antwoorden dan ga je naar een wetenschapper.

Of moeten we ook aan Dijkhoff vragen om wetenschappelijk bewijs dat de Aarde rond is?

Maar zoals gebleken in dit topic ben je helemaal niet geïnteresseerd in antwoorden. Want daar heb je geen tijd voor en zin in.

Maar met zoveel andere zaken is het zo dat je moeite dient te doen. IK zou zeggen, sla die politici gewoon over en raadpleeg de publiek beschikbare wetenschappelijke documentatie.
Jij zegt dat die er niet is. Maar dat komt omdat je nog niet gekeken hebt. Of moet ik dat nu hier ook voor je uitkauwen?
Want mijn gevoel zegt, zodra hier relevante info wordt geplaatst je dit toch niet gaat bekijken omdat je er geen zin en tijd voor hebt.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 sep 2019, 12:55

Determinist schreef:
23 sep 2019, 10:53
Mypos schreef:
23 sep 2019, 10:29
ik vroeg om wetenschappelijk bewijs hiervoor. En aangezien Dijkhoff nog steeds niet over de brug is gekomen zal het er waarschijnlijk ook niet zijn.
Als jij je tijd nou eens zou steken in het doorlezen van al het wetenschappelijk onderzoek van pakweg de laatste 50 jaar zou jij die vraag niet hoeven te stellen.

Beetje vreemd dat je op Dijkhoff zit te wachten. Een politicus, die wel wat beters (nou ja beter, het blijft een politicus) te doen heeft het werk te doen die iedereen kan doen met een beetje googlen.
Wil je wetenschappelijke antwoorden dan ga je naar een wetenschapper.

Of moeten we ook aan Dijkhoff vragen om wetenschappelijk bewijs dat de Aarde rond is?

Maar zoals gebleken in dit topic ben je helemaal niet geïnteresseerd in antwoorden. Want daar heb je geen tijd voor en zin in.

Maar met zoveel andere zaken is het zo dat je moeite dient te doen. IK zou zeggen, sla die politici gewoon over en raadpleeg de publiek beschikbare wetenschappelijke documentatie.
Jij zegt dat die er niet is. Maar dat komt omdat je nog niet gekeken hebt. Of moet ik dat nu hier ook voor je uitkauwen?
Want mijn gevoel zegt, zodra hier relevante info wordt geplaatst je dit toch niet gaat bekijken omdat je er geen zin en tijd voor hebt.
Ik ben Malle Pietje niet. 50 jaar aan wetenschappelijk onderzoek doorlezen? Heb wel wat beters te doen.

Ik ben zeer zeker geinteresseerd in antwoorden. Bv het antwoord van Klaas Dijkhoff. Maar Dijkhoff gaat een uitdaging aan en houdt zich daarna stil. Je moet toegeven dat het een vrij briljante actie is met het vliegtuigje boven het stadion en de flyer in het stadion. Zo worden weer een heleboel mensen bereikt en aangezien ze er dus achter komen dat er geen bewijs is voor het BMR vaccin word de groep anti/ex vax weer groter.

Je vorige post waarin je een aantal feiten stelt uit een rechtszaak en dat de uitleg die diverse journalisten daaran geven totaal verkeerd is komt ik nog op terug.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 23 sep 2019, 13:13

Mypos schreef:
23 sep 2019, 12:55
50 jaar aan wetenschappelijk onderzoek doorlezen? Heb wel wat beters te doen.
Waar ben je bang voor?
Bang dat jou ideeën niet steekhoudend zijn?
Bang dat er een illusie doorgeprikt wordt?

Zie mijn onderschrift.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 23 sep 2019, 13:25

Mypos schreef:
23 sep 2019, 12:55
aangezien ze er dus achter komen dat er geen bewijs is voor het BMR vaccin word de groep anti/ex vax weer groter.
Met een pamflet en een vliegtuigje komen ze er DUS achter DAT er geen bewijs is?

Is dat jouw manier van waarheidsvinding? Is dat nu echt het niveau waarop er omgegaan wordt met een belangrijk onderwerp als gezondheid?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 sep 2019, 14:26

Mypos schreef:
23 sep 2019, 10:29
Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik het een flauwe vraag vind die jezelf ook wel kunt beantwoorden.
Nee, ik kan niet weten wat jij bedoelt met veiligheid. Ik had iets bedacht maar dat bleek het niet te zijn. Ik heb geen zin om nog 99 dingen te verzinnen zodat jij nog 99 keer kan zeggen dat je dat niet bedoelt.
De gemakkelijkste oplossing is dat jij het gewoon even zelf meldt.
Mypos schreef:
23 sep 2019, 10:29
Ik vroeg niet om uitleg mbt de vaccinatiegraad, ik vroeg om wetenschappelijk bewijs hiervoor.
En ik vroeg niet of mijn link bewijs bevatte, maar of het je geholpen heeft in je zoektocht naar dat bewijs.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 sep 2019, 14:28

Mypos schreef:
23 sep 2019, 12:55
Ik ben Malle Pietje niet. 50 jaar aan wetenschappelijk onderzoek doorlezen? Heb wel wat beters te doen.
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen dat het bewijs niet bestaat?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 sep 2019, 20:14

Fenna schreef:
23 sep 2019, 13:13
Mypos schreef:
23 sep 2019, 12:55
50 jaar aan wetenschappelijk onderzoek doorlezen? Heb wel wat beters te doen.
Waar ben je bang voor?
Bang dat jou ideeën niet steekhoudend zijn?
Bang dat er een illusie doorgeprikt wordt?

Zie mijn onderschrift.
Heb je enig idee hoe lang je bezig bent met het doorlezen van 50 jaar van wetenschappelijk onderzoek???

1 wetenschappelijk rapport alleen al kost je klauwen met tijd. Ze maken het er ook niet makkelijk op met al die vaktermen....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 sep 2019, 20:16

MetalPig schreef:
23 sep 2019, 14:28
Mypos schreef:
23 sep 2019, 12:55
Ik ben Malle Pietje niet. 50 jaar aan wetenschappelijk onderzoek doorlezen? Heb wel wat beters te doen.
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen dat het bewijs niet bestaat?
Logisch nadenken, onderzoek en vertrouwen op mijn intuitie. Vooral die laatste erg belangrijk omdat je tegenwoordig voor elk standpunt wel iets kunt vinden om het te staven.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 24 sep 2019, 10:52

Mypos schreef:
23 sep 2019, 20:16
Logisch nadenken, onderzoek en vertrouwen op mijn intuitie. Vooral die laatste erg belangrijk omdat je tegenwoordig voor elk standpunt wel iets kunt vinden om het te staven.
Ja ..... we hebben hier al volop kunnen genieten van die intuïtie ..... nu is het nog wachten op dat staven van jouw standpunt(-en?).

Maar we zijn geduldig hoor, neem gerust je tijd ervoor :search:

:kantoor:

:book:

:tvtoestel:

:pcboos:

:ijskast:

:wacht:

:tv:

:geleerde:

:sleepy

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 24 sep 2019, 12:17

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 24 sep 2019, 12:35

:rolfl: ;P! gus
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 24 sep 2019, 17:40

gusteman schreef:
24 sep 2019, 10:52
Mypos schreef:
23 sep 2019, 20:16
Logisch nadenken, onderzoek en vertrouwen op mijn intuitie. Vooral die laatste erg belangrijk omdat je tegenwoordig voor elk standpunt wel iets kunt vinden om het te staven.
Ja ..... we hebben hier al volop kunnen genieten van die intuïtie ..... nu is het nog wachten op dat staven van jouw standpunt(-en?).

Maar we zijn geduldig hoor, neem gerust je tijd ervoor :search:

:kantoor:

:book:

:tvtoestel:

:pcboos:

:ijskast:

:wacht:

:tv:

:geleerde:

:sleepy
Dank voor deze nuttige bijdrage aan de discussie.

De standpunten zijn allang gestaafd. Scroll het topic nog maar eens door.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 24 sep 2019, 18:06

Mypos schreef:
24 sep 2019, 17:40
De standpunten zijn allang gestaafd. Scroll het topic nog maar eens door.
Zoals deze van je zeker?

Mypos schreef:
11 sep 2019, 09:45
Je zal waarschijnlijk niet op de hoogte zijn van het feit dat de rechtbank heeft geoordeeld dat er al 32 jaar geen veiligheidsonderzoeken zijn geweest naar vaccins.

Plaats reactie