Vaccingate

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
MetalPig
Invisible Pink Unicorn

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 14:47

Mooi zijstapje en een kijkje in jouw leven, maar waarom begin je hierover?

Welke relatie heeft dat met "2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie."

Probeer je te beargumenteren dat de arts in kwestie niet integer is?

Vitharr
Brabbeldas

Bericht door Vitharr » 08 nov 2019, 19:27

Wat mij hier wel ongelofelijk schokt is het gemak waarmee feiten totaal uit hun verband gerukt worden. Ik ben zelf kritisch maar hou het graag realistisch en op feiten gebaseerd. Het verrast me daarnaast dat op een discussieforum het verwijt te discussiëren om het discussiëren aangevoerd wordt als zijnde onverwacht en ongewenst. Ik heb hier geprobeerd een inhoudelijke discussie te voeren met Mypos over wat Frank publiceert. Gezien de plottwist waarbij na een uit de lucht gegrepen sentiment als weerlegging van de zelf aangevoerde bron werd misbruikt ben ik tot de treurige conclusie gekomen dat discussiëren met Mypos zinloos is omdat hij enkel zijn boodschap wil verkopen. Hallelujah!

Daarom kan ik niet anders dan tevens concluderen dat correct gesteld wordt dat dit soort antivax-bullshit levensgevaarlijk is. Frank Ruesink is geen waarheidsvinder maar een aandachtsprostituee. Ik weet dat vaccins dodelijk kunnen zijn. De erkenning staat op de door mij gelinkte VAERS pagina onder RET. Maar ik weet 1 ding 6 Sigma zeker, de onzin in dit topic is giftiger dan alle mazelen en vaccins bij elkaar. Ik denk dat ik dit als bijwerking van vaccins moet melden bij VAERS!

De eer aan mezelf houdend wens ik hier hooguit nog te discussiëren over paintball-gerelateerde zaken.

De MAZEL Mypos!
Morgen is vandaag ook gisteren....

univers
Observer

Bericht door univers » 08 nov 2019, 20:12

Eindelijk zegeviert het verstand. :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Fenna
Kletskous

Bericht door Fenna » 08 nov 2019, 21:26

Je word verstandig Vitharr ;P!
.............................................................................................
Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen.
Khaled Hosseini.

Mypos
Leraar

Bericht door Mypos » 09 nov 2019, 10:10

Vitharr schreef:
08 nov 2019, 19:27
Wat mij hier wel ongelofelijk schokt is het gemak waarmee feiten totaal uit hun verband gerukt worden. Ik ben zelf kritisch maar hou het graag realistisch en op feiten gebaseerd. Het verrast me daarnaast dat op een discussieforum het verwijt te discussiëren om het discussiëren aangevoerd wordt als zijnde onverwacht en ongewenst. Ik heb hier geprobeerd een inhoudelijke discussie te voeren met Mypos over wat Frank publiceert. Gezien de plottwist waarbij na een uit de lucht gegrepen sentiment als weerlegging van de zelf aangevoerde bron werd misbruikt ben ik tot de treurige conclusie gekomen dat discussiëren met Mypos zinloos is omdat hij enkel zijn boodschap wil verkopen. Hallelujah!

Daarom kan ik niet anders dan tevens concluderen dat correct gesteld wordt dat dit soort antivax-bullshit levensgevaarlijk is. Frank Ruesink is geen waarheidsvinder maar een aandachtsprostituee. Ik weet dat vaccins dodelijk kunnen zijn. De erkenning staat op de door mij gelinkte VAERS pagina onder RET. Maar ik weet 1 ding 6 Sigma zeker, de onzin in dit topic is giftiger dan alle mazelen en vaccins bij elkaar. Ik denk dat ik dit als bijwerking van vaccins moet melden bij VAERS!

De eer aan mezelf houdend wens ik hier hooguit nog te discussiëren over paintball-gerelateerde zaken.

De MAZEL Mypos!
Dank voor je bijdrage aan de discussie Vitharr. Had al wel gedacht dat het ongeveer zo zou lopen. Fijn weekend! :peace:

Tammy
Forumbeheerster

Bericht door Tammy » 17 nov 2019, 11:31

Duitsland verplicht inentingen tegen mazelen, op straffe van opvangverbod.

De Duitse Bondsdag heeft vandaag ingestemd met het wetsvoorstel om inentingen tegen de mazelen vanaf maart 2020 te verplichten. Het voorstel werd met met steun van CDU/CSU, SPD en FDP aangenomen. Alleen de AfD stemde tegen; de Groenen en Die Linke onthielden zich van stemming.

In het wetsvoorstel staat dat ouders kinderen die naar de dagopvang of naar school gaan, moeten laten inenten. De vaccinatieplicht geldt ook voor onder andere leraren, personeel van kinderdagverblijven en medisch personeel. Bij het overtreden van de wet kunnen kinderen een verbod opgelegd krijgen om naar de dagopvang te gaan. In de andere gevallen kunnen boetes tot 2500 euro worden opgelegd.

De aanleiding voor het voorstel is een toename van het aantal besmettingen met mazelen in Duitsland. Dit jaar zijn al meer dan 500 gevallen vastgesteld. Minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) noemde het voorstel dan ook van belang voor de kinderveiligheid.

Op dit moment heeft 92,7 procent van de kinderen die in Duitsland met school beginnen de vaccinaties tegen de mazelen gehad. Dat is onder de 95 procent die volgens experts nodig is om een uitbraak te voorkomen.

In 14 andere Europese landen zijn vaccinaties voor meerdere ziektes al verplicht. In onder meer Frankrijk, Italië en Polen worden kinderen al verplicht gevaccineerd tegen de mazelen. In Nederland zijn vaccinaties niet verplicht.

https://nos.nl/artikel/2310432-duitslan ... erbod.html

In een video van NOSop3 wordt uitgelegd wat de gevaren van niet vaccineren zijn:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar

Bericht door Mypos » 17 nov 2019, 18:32

Bizar nieuws inderdaad. Daar gaat de vrijheid in Duitsland. Weer een stukje dichter bij een Orwelliaanse staat.

Mypos
Leraar

Bericht door Mypos » 17 nov 2019, 18:33

Tammy schreef:
17 nov 2019, 11:31
Duitsland verplicht inentingen tegen mazelen, op straffe van opvangverbod.

De Duitse Bondsdag heeft vandaag ingestemd met het wetsvoorstel om inentingen tegen de mazelen vanaf maart 2020 te verplichten. Het voorstel werd met met steun van CDU/CSU, SPD en FDP aangenomen. Alleen de AfD stemde tegen; de Groenen en Die Linke onthielden zich van stemming.

In het wetsvoorstel staat dat ouders kinderen die naar de dagopvang of naar school gaan, moeten laten inenten. De vaccinatieplicht geldt ook voor onder andere leraren, personeel van kinderdagverblijven en medisch personeel. Bij het overtreden van de wet kunnen kinderen een verbod opgelegd krijgen om naar de dagopvang te gaan. In de andere gevallen kunnen boetes tot 2500 euro worden opgelegd.

De aanleiding voor het voorstel is een toename van het aantal besmettingen met mazelen in Duitsland. Dit jaar zijn al meer dan 500 gevallen vastgesteld. Minister van Volksgezondheid Jens Spahn (CDU) noemde het voorstel dan ook van belang voor de kinderveiligheid.

Op dit moment heeft 92,7 procent van de kinderen die in Duitsland met school beginnen de vaccinaties tegen de mazelen gehad. Dat is onder de 95 procent die volgens experts nodig is om een uitbraak te voorkomen.

In 14 andere Europese landen zijn vaccinaties voor meerdere ziektes al verplicht. In onder meer Frankrijk, Italië en Polen worden kinderen al verplicht gevaccineerd tegen de mazelen. In Nederland zijn vaccinaties niet verplicht.

https://nos.nl/artikel/2310432-duitslan ... erbod.html

In een video van NOSop3 wordt uitgelegd wat de gevaren van niet vaccineren zijn:

Nogal een richtingsverkeer Tammy. Alleen een filmpje met de gevaren van niet vaccineren. Geen filmpje met de gevaren van wel vaccineren?

Tammy
Forumbeheerster

Bericht door Tammy » 17 nov 2019, 19:02

Ik kwam dit artikel tegen in de kranten Mypos.
En daar zit dit filmpje bij.
Geeft een goede uitleg over het nut van vaccineren.
Mijn artikel gaat over wat Duitsland gaat doen.

Heb jij een filmpje over de nadelen van vaccinatie ?
Plaats dat dan ook hier.
Wil ik wel zien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie