Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 15 aug 2019, 09:30

Mypos schreef:
13 aug 2019, 13:44
Ik zou het eind van het filmpje toch ook nog even bekijken als ik jou was. Interview met een amerikaanse arts tijdens een rechtszaak, de heer PLotkin, nr 2 op de lijst belangrijkste mensen mbt vaccinaties en als daar je oren niet van gaan klapperen dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb dan maar de hele video bekeken, ook het interview met de arts.

Ik heb zelfs meer gedaan, ik heb dat interview opgezocht, met name dan het transcript zoals het door de gerecht stenograaf (in het transcript betiteld als 'reporter') werd genoteerd.
Het betreft een interview dat zowat een ganse dag heeft geduurd.
Dit interview werd niet afgenomen tijdens een rechtszaak, of in een rechtbank, maar was bedoeld om de kwalificaties van Dr Plotkin te toetsen op hun eventuele bruikbaarheid in een rechtszaak die twee ouders tegen elkaar hadden ingespannen: de moeder weigerde vaccinatie van het kind, de vader wilde juist wel het kind gevaccineerd zien (STATE OF MICHIGAN IN THE CIRCUIT COURT FOR THE COUNTY OF OAKLAND 3 FAMILY DIVISION - Matheson vs Schmitt - CASE NO. : 2015-831539-DM).
Het interview werd afgenomen in New Hope, Pennsylvania, op 11 januari 2018.

Het transcript, in PDF vorm hier te lezen (maar je kan het ook downloaden en dan lezen), beslaat 403 bladzijden en ik heb ze allemaal gelezen zonder dat mijn oren op enig moment gingen flapperen. Als je er zou aan twijfelen, het stukje dat in de door jou aangebrachte video wordt getoond gaat van blz 340 lijn 5 tot blz 357 lijn 14.
Meer nog: ik zou je (jij, Mypos dus) aanraden om zelf ook eens dat volledige interview te lezen, en niet enkel die paar lijntjes er uit halen om iemand bewust in een negatief perspectief te plaatsen ... want dat is echt wel journalisme op zijn slechtst, bevooroordeeld en onheus: uit de zeventien en een halve bladzijden interview heeft de maker van de video net die paar zinnetjes gelicht die Dr Plotkin kunnen laten overkomen als een onethisch varken.
Maar zo kan je ook Goebels laten overkomen als een bevlogen, kunstminnende maecenas (toch waar het beelden en portretten van Hitler betrof).

Uit dat interview blijkt namelijk zo helder als wat dat vaccinatie bescherming biedt aan 98 % van de mensen en er zelfs nog minder dan 2 % last ondervindt van negatieve bijwerkingen.
En inderdaad, in enkele gevallen zijn dit extreem zware bijwerkingen ... en wanneer je het hebt over pakweg zeventigduizend gevallen op een wereldbevolking van 7 miljard dan zijn dat inderdaad slechts 'enkele gevallen' want dit loopt op tot maximum 0,00001 procent van die bevolking.
Maar daar staan tegenover al die andere mensen die wèl baat hebben bij vaccinatie, die wèl ontsnappen aan dodelijke besmettingen, en dat zijn dan die andere 99,99999 %.

Wat jij, en andere anti-vaccin betogers, hier beweert is dat we eigenlijk toch beter wel zouden géén vaccins geven aan de volledige wereldbevolking, en dat lijkt verdedigbaar want als je leest wat in die bijsluiters staat dan wordt je pas ècht bang, dan ga je al snel denken dat het middel erger is dan de kwaal.
Met andere woorden: laat ons dan de vaccinatieverplichting maar afschaffen want die maakt meer ziek dan gezond.
En wat met virale besmettingen? Dat wordt dan zo'n beetje Lotto spelen, je zet je centen in en met wat geluk heb jij juist die éne treffer uit de zoveel miljoen en blijf je onbeschadigd ... de andere spelers hebben dan wel pech, zij zitten met de besmetting, de erbij horende epidemie en heel waarschijnlijk zelfs een pandemie.

Och, eigenlijk zou dit de planeet wel kunnen ten goede komen: het aantal mensen op aarde zou drastisch verminderen waardoor ook de klimaatopwarming al vrij snel geen extra opstootjes meer van de mens zou krijgen.

En zo zie je maar: zelfs als is het standpunt van de anti vaccin betogers zo gek als een draaideur, ergens zou het dan toch positief kunnen zijn.

P.S.: ik heb hier twee maal het woord betogers gebruikt. En dat is correct want een betoger is niet altijd iemand die deelneemt aan een betoging; een betoger is in de eerste plaats iemand die een betoog houdt, een stelling/standpunt naar voor brengt en verdedigt op basis van argumenten.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 15 aug 2019, 10:19

gusteman schreef:
15 aug 2019, 09:30
Mypos schreef:
13 aug 2019, 13:44
Ik zou het eind van het filmpje toch ook nog even bekijken als ik jou was. Interview met een amerikaanse arts tijdens een rechtszaak, de heer PLotkin, nr 2 op de lijst belangrijkste mensen mbt vaccinaties en als daar je oren niet van gaan klapperen dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb dan maar de hele video bekeken, ook het interview met de arts.

Ik heb zelfs meer gedaan, ik heb dat interview opgezocht, met name dan het transcript zoals het door de gerecht stenograaf (in het transcript betiteld als 'reporter') werd genoteerd.
Het betreft een interview dat zowat een ganse dag heeft geduurd.
Dit interview werd niet afgenomen tijdens een rechtszaak, of in een rechtbank, maar was bedoeld om de kwalificaties van Dr Plotkin te toetsen op hun eventuele bruikbaarheid in een rechtszaak die twee ouders tegen elkaar hadden ingespannen: de moeder weigerde vaccinatie van het kind, de vader wilde juist wel het kind gevaccineerd zien (STATE OF MICHIGAN IN THE CIRCUIT COURT FOR THE COUNTY OF OAKLAND 3 FAMILY DIVISION - Matheson vs Schmitt - CASE NO. : 2015-831539-DM).
Het interview werd afgenomen in New Hope, Pennsylvania, op 11 januari 2018.

Het transcript, in PDF vorm hier te lezen (maar je kan het ook downloaden en dan lezen), beslaat 403 bladzijden en ik heb ze allemaal gelezen zonder dat mijn oren op enig moment gingen flapperen. Als je er zou aan twijfelen, het stukje dat in de door jou aangebrachte video wordt getoond gaat van blz 340 lijn 5 tot blz 357 lijn 14.
Meer nog: ik zou je (jij, Mypos dus) aanraden om zelf ook eens dat volledige interview te lezen, en niet enkel die paar lijntjes er uit halen om iemand bewust in een negatief perspectief te plaatsen ... want dat is echt wel journalisme op zijn slechtst, bevooroordeeld en onheus: uit de zeventien en een halve bladzijden interview heeft de maker van de video net die paar zinnetjes gelicht die Dr Plotkin kunnen laten overkomen als een onethisch varken.
Maar zo kan je ook Goebels laten overkomen als een bevlogen, kunstminnende maecenas (toch waar het beelden en portretten van Hitler betrof).

Uit dat interview blijkt namelijk zo helder als wat dat vaccinatie bescherming biedt aan 98 % van de mensen en er zelfs nog minder dan 2 % last ondervindt van negatieve bijwerkingen.
En inderdaad, in enkele gevallen zijn dit extreem zware bijwerkingen ... en wanneer je het hebt over pakweg zeventigduizend gevallen op een wereldbevolking van 7 miljard dan zijn dat inderdaad slechts 'enkele gevallen' want dit loopt op tot maximum 0,00001 procent van die bevolking.
Maar daar staan tegenover al die andere mensen die wèl baat hebben bij vaccinatie, die wèl ontsnappen aan dodelijke besmettingen, en dat zijn dan die andere 99,99999 %.

Wat jij, en andere anti-vaccin betogers, hier beweert is dat we eigenlijk toch beter wel zouden géén vaccins geven aan de volledige wereldbevolking, en dat lijkt verdedigbaar want als je leest wat in die bijsluiters staat dan wordt je pas ècht bang, dan ga je al snel denken dat het middel erger is dan de kwaal.
Met andere woorden: laat ons dan de vaccinatieverplichting maar afschaffen want die maakt meer ziek dan gezond.
En wat met virale besmettingen? Dat wordt dan zo'n beetje Lotto spelen, je zet je centen in en met wat geluk heb jij juist die éne treffer uit de zoveel miljoen en blijf je onbeschadigd ... de andere spelers hebben dan wel pech, zij zitten met de besmetting, de erbij horende epidemie en heel waarschijnlijk zelfs een pandemie.

Och, eigenlijk zou dit de planeet wel kunnen ten goede komen: het aantal mensen op aarde zou drastisch verminderen waardoor ook de klimaatopwarming al vrij snel geen extra opstootjes meer van de mens zou krijgen.

En zo zie je maar: zelfs als is het standpunt van de anti vaccin betogers zo gek als een draaideur, ergens zou het dan toch positief kunnen zijn.

P.S.: ik heb hier twee maal het woord betogers gebruikt. En dat is correct want een betoger is niet altijd iemand die deelneemt aan een betoging; een betoger is in de eerste plaats iemand die een betoog houdt, een stelling/standpunt naar voor brengt en verdedigt op basis van argumenten.
Toch bijzonder dat jij het interview van een man die nr 2 op de lijst van Pro vaccin BETOGERS gebruikt als argument dat vaccinatie aan 98% van de mensen bescherming biedt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat deze man niet gaat verkondigen dat vaccins niet goed werken.

Ik had ook niet anders van je verwacht trouwens dan dit antwoord wat je nu geeft dus wat dat betreft doe je het weer goed. Maar dat je de etische werkwijze van deze man (en ergens doet het je toch aan Goebels denken gezien het voorbeeld dat je gebruikt) niet afkeurt is wel een behoorlijke fout. Hij geeft toe dat er weefsel van geaborteerde foetussen in vaccins wordt gestopt oa. Als jij dat je kinderen in wilt spuiten prima, maar ik doe dat liever niet. En het lijkt mij vrij normaal dat ik die keus heb. Dat jij mij die keus af wilt nemen is pas de echte waanzin. Wat verder nog wordt getoond in het interview is dat ze experimentele vaccins testen op weeskinderen en gehandicapte kinderen. Even voor de duidelijkheid mbt de ethiek.

Verder is je gebrek aan respect voor mensen met een andere mening duidelijk. Het siert je niet.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 15 aug 2019, 12:43

Mypos.
Moet je nou altijd een hele lap tekst kopiëren?
Kan je niet alleen dat stuk selecteren en kopiëren/plakken
Waar jij op wil reageren?
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 15 aug 2019, 15:11

Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Toch bijzonder dat jij het interview van een man die nr 2 op de lijst van Pro vaccin BETOGERS gebruikt als argument dat vaccinatie aan 98% van de mensen bescherming biedt. Het lijkt mij vrij duidelijk dat deze man niet gaat verkondigen dat vaccins niet goed werken.
Wat is daar zo bijzonder aan?
Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Ik had ook niet anders van je verwacht trouwens dan dit antwoord wat je nu geeft dus wat dat betreft doe je het weer goed.
Ja, wat is het nu?
Als je verwacht had dat ik die man zou steunen in zijn argumentering, hoe kan je het dan 'bijzonder' vinden dat ik dit doe?

Met 'bijzonder' wordt doorgaans bedoeld dat iets buiten het alledaagse valt, in se weinig tot niet voorspelbaar.

Hier blaas je dus warm en koud tegelijk, en dit helemaal in tegenstelling tot wat Dr Plotkin verklaart in het interview.
Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Wat verder nog wordt getoond in het interview is dat ze experimentele vaccins testen op weeskinderen en gehandicapte kinderen. Even voor de duidelijkheid mbt de ethiek.
Ja, dit maakt wel duidelijk dat je het transcript niet hebt gelezen, meer zelfs, je hebt niet eens de moeite genomen om de zeven bladzijden die ik speciaal voor jou heb opgezocht door te nemen.
Want dan had je dit gelezen:
(van pag 343 lijn 15 tot en met pag 346 lijn 23)

Q
What organs did you harvest from these fetuses?
A
Well, I didn't personally harvest any, but
a whole range of tissues were harvested by
co-workers.
Q
And these pieces were then cut up into
little pieces, right?
A
Yes.
Q
And they were cultured?
A
Yes.
Q
Some of the pieces of the fetuses were pituitary gland that were chopped up into pieces
to --
A
Mm-hmm.
Q
Included the lung of the fetuses?
A
Yes.
Q
Included the skin?
A
Yes.
Q
Kidney?
A
Yes.
Q
Spleen?
A
Yes.
Q
Heart?
A
Yes.
Q
Tongue?
A
I don't recall, but probably yes.
Q
So I just want to make sure I understand.
In your entire career -- this was just one study. So I'm going to ask you again, in your entire
career, how many fetuses have you worked with approximately?
A
Well, I don't remember the exact number, but quite a few when we were studying them originally before we decided to use them to make vaccines.
Q
Do you have any sense?
I mean, this one study had 76.
How many other studies did you have that you used aborted fetuses for?
A
I don't remember how many.
Q
You're aware, are you aware that the, one of the objections to vaccination by the plaintiff in this case is the inclusion of aborted fetal tissue in the development of vaccines and the fact that it's actually part of the ingredients of vaccines?
A
Yeah, I'm aware of those objections.
The Catholic church has actually issued a document on that which says that individuals who need the vaccine should receive the vaccines, regardless of the fact, and that I think it implies that I am the individual who will go to hell because of the use of aborted tissues, which I am glad to do.
Q
Do you know if the mother's Catholic?
A
I have no idea.
Q
Okay.
A
But she should consult her priest.
Q
If she has a -- if she's, in fact, Christian, I guess, right?
In any event, so we have 76 in this study.
Would you approximate it's been a few hundred fetuses?
A
Oh, no, I don't think it was that many.
Probably not many more than in this paper.
And I should stipulate that we had
nothing to do with the cause of the abortion.
Q
Some of these were for psychiatric institutions, correct?
A
Actually, all I can say is that the fetuses that I personally worked with actually came from Sweden, from a Swedish co-worker.
And so I, in no case, was able to determine what exactly the reason for the abortion was.
Q
I'm just asking you, some of the fetuses that you did use did come from abortions from people who were in psychiatric institutions, correct?
A
I don't know that.
What I'm telling you is that I got them from a co-worker; and if it's stated in the paper, it's true.
But, otherwise, I do not know.
Q
So if it's in the paper, you don't contest it, right?
A
I don't contest it, no.

(van pag 348 lijn 20 tot en met pag 349 lijn 5)

Q
Have you ever expressed that it's better to perform experiments on those less likely to be able to contribute to society, such as children with handicap, than with children without or adults without handicaps?
A
I don't remember specifically, but it's possible.
And, again, I repeat that in the 1960s, that was more or less common practice.
I've since changed my mind.
But those were, that was a long time ago.
En dat is nu precies wat mij stoort aan de wijze van rapporteren door Frank Ruessink: hij beschouwt acties die zestig jaar geleden werden uitgevoerd alsof die gisteren werden toegepast en trekt daar conclusies uit om iemand te veroordelen.
En als ik jou (jij dus, Mypos) goed begrijp steun jij hem daarin ... tss tss tss :roll:

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 15 aug 2019, 15:38

Verderzetting van mijn betoog:

Om nog wat extra duidelijkheid te scheppen over de ethische kant van het werk van Dr Plodkin, deze opmerking op een webpagina van NVKP: zitten er menselijke cellen in vaccins?
Standpunt NVKP

Bij vaccinproductie zijn verschillende cellijnen in gebruik. De oorsprong van een aantal van deze cellijnen is humaan foetaal weefsel. Het gaat om menselijk embryonaal weefsel, deels door abortus verkregen. Ondanks filtering van deze kweekbodem cellen kunnen onbedoeld residuen van menselijk DNA in het uiteindelijke vaccin terecht komen.

Voor het kweken van virussen is een levende gastheer (cellen) nodig.

Voorbeelden van cellijnen in relatie met vaccins in het RVP zijn:

MRC-59 cellijn (Medical Research Council -5), afgeleid van normaal longweefsel van een 14-weken oud mannelijke foetus door JP Jacobs in september 1966. Abortus vanwege psychiatrische redenen.
De WI-38 (Wistar Institute-38) menselijke diploïde cellijn afgeleid door L. Hayflick van normale embryonale (3 maanden dracht) longweefsel van het vrouwelijke geslacht. Reden van abortus?
Vero, oorspronkelijk nier epitheelweefsel van de Afrikaanse groene aap.
Een eerder gebruikt poliovaccin is jarenlang besmet geweest met apenvirussen waarvan uiteindelijk, 30 jaar later, erkend werd dat ze tumoren hebben veroorzaakt en duidelijk betrokken waren bij tumoren in mensen. Over het Simian virus 40 (SV40) is veel in de medische literatuur te vinden. (red.: ook in het Oops, an error occurred! Code: 201908141652193461bc6c onder ‘bijwerkingen’

Bij het kweken van griepvaccins worden bevruchte kippeneieren gebruikt. Eén ei per vaccin!

Binnen bepaalde geloofsovertuigingen of bij de keuze voor vegetarisch of veganistisch eten kan het gebruik van dierlijke producten in vaccins bezwaarlijk zijn.

Het gebruik van bewust geaborteerde foetussen roept veel vragen op. Zowel vanuit verschillende geloofsovertuigingen, als ook vanuit ethische overwegingen. Denk hierbij ook aan de kennis en ervaringen van gedragsveranderingen bij personen na orgaandonatie of bloedtransfusies.

Standpunt RIVM

Nee, er zitten geen menselijke foetale cellen in het vaccin. Bij de productie van het vaccin wordt een continue cellijn gebruikt die oorspronkelijk eenmalig afkomstig is van een menselijke foetale cel. Een continue cellijn is een menselijke of dierlijke cel die oneindig wordt doorgekweekt en gebruikt om viruscellen op te laten groeien. Om vaccins tegen virussen te maken, zijn namelijk levende cellen nodig en door gebruik te maken van een continue cellijn zijn er niet steeds nieuwe menselijke of dierlijke cellen nodig.
Hier lezen we duidelijk dat bij NVKP een relatie wordt gezocht tussen het voor onderzoek gebruikte celmateriaal, terwijl RIVM dit niet vermeldt.

En dit laatste is de enige correcte handelwijze, want het celmateriaal dat zestig jaar geleden werd gebruikt om onderzoek en productie van antistoffen op te starten werd verkregen uit geaborteerde foetussen; die foetussen werden aan de laboratoria geleverd nadat de abortus werd uitgevoerd. En die werd niet uitgevoerd in opdracht van de laboratoria of enig iemand die verantwoordelijk was voor of deelnam aan de onderzoeken en productie.
Laat ik het zo stellen: de 'normale' gang van zaken bij het behandelen van een geaborteerde foetus bestaat erin dat die in een verbrandingsoven terecht komt. In het geval van de onderzoeken werden een aantal geaborteerde foetussen niet naar de verbrandingsoven gebracht maar wel naar laboratoria gestuurd waar een deel ervan werd gebruikt voor onderzoek naar en productie van vaccins.
De gedeelten ervan die niet geschikt waren voor onderzoek en productie kwamen alsnog in de verbrandingsoven terecht.

Trouwens, enig idee om hoeveel geaborteerde foetussen het gemiddeld per jaar gaat die verbrand worden?
Die de oven ingaan samen met geamputeerde lichaamsdelen, bij zwaarlijvigen weggesneden stukken huid en vet, verwijderde kankers, restanten van onder treinen terechtgekomen individuen, slachtoffers van grote rampen of terreuraanslagen en dergelijke meer?

Per jaar worden in Nederland gemiddeld 27.000 abortussen uitgevoerd op vrouwen die in Nederland woonachtig zijn; met inbegrip van de vrouwen komend uit het buitenland gaat het om 30.500 zwangerschapsafbrekingen.

Op welke wijze kan je dan 'ethisch verantwoord' omgaan met dat 'materiaal'?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 16 aug 2019, 08:36

Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Als jij dat je kinderen in wilt spuiten prima, maar ik doe dat liever niet. En het lijkt mij vrij normaal dat ik die keus heb. Dat jij mij die keus af wilt nemen is pas de echte waanzin.
Als je niet inspuit, welke maatregelen neem je dan wel om te voorkomen dat je kind een risico wordt voor de volksgezondheid?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vaccingate

Bericht door Fenna » 16 aug 2019, 09:42

:post: MetalPig en gusteman.
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 aug 2019, 00:09

Frank voert dus een strijd tegen vaccineren vooral via Facebook. Ik heb hier even zijn laatste post geplaatst voor de geinteresseerden.

PAUL BLOKHUIS - MAG HET VANAF NU IETS VROUWVRIENDELIJKER?

Beste Paul,

Het zomerreces is weer voorbij. Ik hoop dat jij ook veel nieuwe inzichten hebt gekregen.

Ik heb veel bijgeleerd van de zomer. Zo gaf onder andere het interview dat jij met je broer gaf mij een mooie bevestiging.

Jouw statement dat je bezig bent om verplicht vaccineren te voorkomen,klonk mij als muziek in de oren.

Zonder twijfel kunnen wij elkaar hier binnenkort de hand in schudden.Hopelijk op dezelfde vriendelijke manier zoals Klaas Dijkhoff mij de hand gaf toen hij beloofde mij de bewijzen te sturen.

WAAROM MOET IK BLIJVEN VERTOUWEN?

Toch zijn er een aantal zaken, die ik niet begrijp.Laat ik het vandaag kort houden, dus hou ik het bij twee zaken.

1) Waarom moet ik vertrouwen op een instituut als het RIVM als een belangrijk deel van de waarheid wordt verzwegen?

Laat ik één voorbeeld even:
* Er is nooit farmocokinetisch onderzoek gedaan naar het BMR vaccin. Het ministerie, het RIVM en leverancier Merck & CO weten helemaal niet of het BMR vaccin veilig is.

Als Klaas Dijkhoff dit weet, als jij het weet, ik het weet en dus ook steeds meer Nederlanders het weten.

Waarom zeggen jullie dan niet gewoon: "we voeren een experiment uit met kinderen in Nederland. We zien over 20 jaar wel of het goed heeft uitgepakt"?

Natuurlijk is dit een ongemakkelijk verhaal maar wel de waarheid.

Ik heb al meerder keren verwezen naar de gerechtelijke uitspraak, dat farmaceuten al 32 jaar lang de afspraken schenden als het gaat om bewijzen leveren dat vaccins veilig zijn.

2) Waarom moet ik vertrouwen op het Ministerie van VWS als een belangrijk deel van de waarheid wordt verzwegen?

Laat ik één voorbeeld geven:

Jij laat binnen het Ministerie uitzoeken dat er gebruik gemaakt is van het longweefsel van één geaborteerde foetus.Jij presenteert dit ergens in juni als een feit in Kesteren.

Dit terwijl ondertussen half Nederland allang weet,
dat er minimaal 76 (levende) geaborteerde foetussen zijn gebruikt en dat het niet bleef bij alleen het longweefstel.

Waarom zeg je dan niet gewoon: "de gehele waarheid, die de heer Plotkin ons heeft laten zien is zo gruwelijk en pijnlijk,
dus vertellen we vanuit de overheid slechts de halve waarheid"?.

Maar los van het verzwijgen van de feitelijke waarheid is er nog een andere groot maatschappelijk probleem, dat tot nu toe onderbelicht is geweest.

Een maatschappelijk probleem waar jij als je wilt direct op kan ingrijpen. Tenminste al je echt wil.

WAAROM STA JIJ TOE DAT MOEDERS NOG STEEDS GERIDICULISEERD WORDEN?

Dat Özcan Akyol in zijn column van 2 mei jl. zonder kennis van zaken moeders veroordeelt doet pijn in mijn hart.
Alleen dan kan ik nog denken, ach hij weet niet beter

Dat de Volkskrant in een groots artikel op een ongepaste manier misbruik maakt van vrouwelijke emoties raakt mij enorm. https://tinyurl.com/y2w3k4q2

Maar zelfs dan kan kan ik nog denken, ach die mannen weten niet beter.

Maar ik ik vind het ronduit onbegrijpelijk dat jij in de vaccinatie-alliantie steunt op iemand die zich niet schaamt voor zijn vrouwonvriendelijke denkbeelden en uitingen.

De bijgevoegde afbeelding op zijn twitter account staat symbool voor een beleid, dat al jarenlang wordt gevoerd.

Het ontkennen van de wijsheid van vele honderden moeders,
die hebben ervaren hoe hun kind veranderde na een inenting.

Vele vrouwen hebben met allerlei onderbouwde feiten aangetoond wat er niet klopt.

En wat doet de overheid?

Die zou het goede voorbeeld moeten geven qua respect en begrip voor vrouwen,die door schade en schande de echte werkelijkheid hebben ontdekt.

Maar het tegendeel is waar.

Het zou je als staatssecretaris sieren als jij met meer begrip, respect en waardering zou praten over de moeders,
die nog elke dag de pijn van het inenten bij hun kind ervaren.

Als jij dit doet samen met iedereen in de vaccinatie-alliantie, ben je direct het goede voorbeeld voor heel veel journalisten, die nog steeds wegkijken en zorgen voor verdeeldheid in plaats van eenheid.

Ik wens je veel wijsheid toe.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 21 aug 2019, 07:57

Mypos schreef:
21 aug 2019, 00:09
Het ministerie, het RIVM en leverancier Merck & CO weten helemaal niet of het BMR vaccin veilig is.
Wat wordt hier precies met veiligheid bedoeld? De bijwerkingen staan gewoon in de bijsluiter, dus er moet iets anders bedoeld worden lijkt me.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 aug 2019, 10:46

MetalPig schreef:
16 aug 2019, 08:36
Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Als jij dat je kinderen in wilt spuiten prima, maar ik doe dat liever niet. En het lijkt mij vrij normaal dat ik die keus heb. Dat jij mij die keus af wilt nemen is pas de echte waanzin.
Als je niet inspuit, welke maatregelen neem je dan wel om te voorkomen dat je kind een risico wordt voor de volksgezondheid?
Gewoon zorgen dat je kind goed gezond is misschien? Gezond eten vooral, maar ook genoeg beweging.

Als er kinderen een risico zijn dan zijn het wel gevaccineerde en zwakke kinderen. Die zijn een risico voor mijn kind aangezien zij de ziekteverwekker in zich dragen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 aug 2019, 10:50

MetalPig schreef:
21 aug 2019, 07:57
Mypos schreef:
21 aug 2019, 00:09
Het ministerie, het RIVM en leverancier Merck & CO weten helemaal niet of het BMR vaccin veilig is.
Wat wordt hier precies met veiligheid bedoeld? De bijwerkingen staan gewoon in de bijsluiter, dus er moet iets anders bedoeld worden lijkt me.
Bijwerkingen is wat anders als wetenschappelijk bewijs dat het BMR vaccin veilig is. DIt is er namelijk niet. Dit heeft Dijkhoff niet kunnen leveren.

Ik hoop dat dit nu niet in een welles nietes spelletje belandt. Doe gewoon even serieus onderzoek, dan kun je maar tot 1 conclusie komen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 21 aug 2019, 12:22

Mypos schreef:
21 aug 2019, 10:46
MetalPig schreef:
16 aug 2019, 08:36
Mypos schreef:
15 aug 2019, 10:19
Als jij dat je kinderen in wilt spuiten prima, maar ik doe dat liever niet. En het lijkt mij vrij normaal dat ik die keus heb. Dat jij mij die keus af wilt nemen is pas de echte waanzin.
Als je niet inspuit, welke maatregelen neem je dan wel om te voorkomen dat je kind een risico wordt voor de volksgezondheid?
Gewoon zorgen dat je kind goed gezond is misschien? Gezond eten vooral, maar ook genoeg beweging.
Hoe voorkomt dat dat je kind (bijvoorbeeld) mazelen oploopt en verspreidt?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 21 aug 2019, 12:35

Mypos schreef:
21 aug 2019, 10:50
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 07:57
Mypos schreef:
21 aug 2019, 00:09
Het ministerie, het RIVM en leverancier Merck & CO weten helemaal niet of het BMR vaccin veilig is.
Wat wordt hier precies met veiligheid bedoeld? De bijwerkingen staan gewoon in de bijsluiter, dus er moet iets anders bedoeld worden lijkt me.
Bijwerkingen is wat anders als wetenschappelijk bewijs dat het BMR vaccin veilig is.
Ja dat het volgens jou/Ruesink iets anders is was de reden van mijn vraag. Maar wat *is* die veiligheid dan, als het niet om bijwerkingen gaat?

(Dit is m.i. geen welles-nietes-spelletje maar een vraag om duidelijkheid wat bedoeld wordt.)

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 22 aug 2019, 11:15

MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:22
Mypos schreef:
21 aug 2019, 10:46
MetalPig schreef:
16 aug 2019, 08:36

Als je niet inspuit, welke maatregelen neem je dan wel om te voorkomen dat je kind een risico wordt voor de volksgezondheid?
Gewoon zorgen dat je kind goed gezond is misschien? Gezond eten vooral, maar ook genoeg beweging.
Hoe voorkomt dat dat je kind (bijvoorbeeld) mazelen oploopt en verspreidt?
Een goed afweer en immuunsysteem zorgt daar voor en als het kind het krijgt dat het lichaam het goed kan bestrijden.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 22 aug 2019, 11:19

MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:35
Mypos schreef:
21 aug 2019, 10:50
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 07:57

Wat wordt hier precies met veiligheid bedoeld? De bijwerkingen staan gewoon in de bijsluiter, dus er moet iets anders bedoeld worden lijkt me.
Bijwerkingen is wat anders als wetenschappelijk bewijs dat het BMR vaccin veilig is.
Ja dat het volgens jou/Ruesink iets anders is was de reden van mijn vraag. Maar wat *is* die veiligheid dan, als het niet om bijwerkingen gaat?

(Dit is m.i. geen welles-nietes-spelletje maar een vraag om duidelijkheid wat bedoeld wordt.)
Lees de verhalen van mensen met kinderen met vaccinatieschade dan weet je wat er met veiligheid bedoelt word.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 aug 2019, 11:22

Mypos schreef:
22 aug 2019, 11:15
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:22
Hoe voorkomt dat dat je kind (bijvoorbeeld) mazelen oploopt en verspreidt?
Een goed afweer en immuunsysteem zorgt daar voor en als het kind het krijgt dat het lichaam het goed kan bestrijden.
Hoe weet het immuunsysteem vaneen gezond kind hoe het mazelenvirus bestreden moet worden?
Laatst gewijzigd door MetalPig op 23 aug 2019, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 aug 2019, 11:24

Mypos schreef:
22 aug 2019, 11:19
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:35
Ja dat het volgens jou/Ruesink iets anders is was de reden van mijn vraag. Maar wat *is* die veiligheid dan, als het niet om bijwerkingen gaat?
(Dit is m.i. geen welles-nietes-spelletje maar een vraag om duidelijkheid wat bedoeld wordt.)
Lees de verhalen van mensen met kinderen met vaccinatieschade dan weet je wat er met veiligheid bedoelt word.
Nou blijkbaar niet, anders zou ik het niet vragen.
In mijn beleving valt vaccinschade namelijk onder de bijwerkingen.

Wat is vaccinatieschade als het geen bijwerking is? Deze keer in je eigen woorden graag; "lees de verhalen maar" is te simpel.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 aug 2019, 11:59

MetalPig schreef:
23 aug 2019, 11:22
Mypos schreef:
22 aug 2019, 11:15
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:22
Hoe voorkomt dat dat je kind (bijvoorbeeld) mazelen oploopt en verspreidt?
Een goed afweer en immuunsysteem zorgt daar voor en als het kind het krijgt dat het lichaam het goed kan bestrijden.
Hoe weet het immuunsysteem vaneen gezond kind hoe het mazelenvirus bestreden moet worden?
Wat zijn dit nou voor rare vragen? Dat is toch wat een immuunsysteem doet? Het bestrijden van ziektes.....

Ik vind dit nu eerlijk gezegd topic vervuiling worden. Zeg gewoon waar je naar toe wilt of op doelt.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 23 aug 2019, 12:00

MetalPig schreef:
23 aug 2019, 11:24
Mypos schreef:
22 aug 2019, 11:19
MetalPig schreef:
21 aug 2019, 12:35
Ja dat het volgens jou/Ruesink iets anders is was de reden van mijn vraag. Maar wat *is* die veiligheid dan, als het niet om bijwerkingen gaat?
(Dit is m.i. geen welles-nietes-spelletje maar een vraag om duidelijkheid wat bedoeld wordt.)
Lees de verhalen van mensen met kinderen met vaccinatieschade dan weet je wat er met veiligheid bedoelt word.
Nou blijkbaar niet, anders zou ik het niet vragen.
In mijn beleving valt vaccinschade namelijk onder de bijwerkingen.

Wat is vaccinatieschade als het geen bijwerking is? Deze keer in je eigen woorden graag; "lees de verhalen maar" is te simpel.
Je hebt gelijk. Vaccinatieschade is een bijwerking van het vaccin.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 23 aug 2019, 12:29

Mypos schreef:
23 aug 2019, 11:59
MetalPig schreef:
23 aug 2019, 11:22
Hoe weet het immuunsysteem vaneen gezond kind hoe het mazelenvirus bestreden moet worden?
Wat zijn dit nou voor rare vragen? Dat is toch wat een immuunsysteem doet? Het bestrijden van ziektes.....
Voor iemand die zulke stellige meningen heeft over vaccins vind ik dat een heel merkwaardige opmerking. Je lijkt geen idee te hebben wat vaccins doen :?

Plaats reactie