25 redenen waarom suiker heel slecht voor je is!

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

25 redenen waarom suiker heel slecht voor je is!

Bericht door taigitu » 21 mar 2021, 11:52

25 redenen waarom suiker heel slecht voor je is!

augustus 2, 2020 Muriel

Ben jij ook zo dol op suiker?

Ohhh, heerlijk die taartjes, koekjes, bonbons, chocoladerepen cakejes en zakken met snoep.
En al die andere lekkere dingen waar suiker in zit, zoals in frisdrank. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Vooral chocola en snoepjes vind je terug in mijn dagelijkse menu 😉. Máár, er is een hele grote dikke ‘maar’!
En dat is dat suiker onwijs ongezond is. Waarschijnlijk weet je dat al en is dat niet iets nieuws.
Maar, bij het zien van de onderstaande redenen waarom suiker onwijs ongezond is, zul je denk ik wel even achter je oren krabben.
Ik schrok mij in ieder geval kapot…!
Het heeft mij doen beseffen dat minder suiker eten een dringende noodzaak is en dat ben ik dan ook gaan doen.

En dan nu: 25 redenen waarom suiker heel slecht voor je is!

Lees meer via de link:
https://veertigplusmus.nl/25-redenen-wa ... 208_879098

Afbeelding

Ik het bij een topic over De dag van de slaap een link gezet over gezondheid en fruit met betrekking tot ons suikerinname.
Hieronder zet ik even de link naar naar dat topic op dit forum:
viewtopic.php?f=39&t=22166


Afbeelding


Welk Fruit Mag Je Eten Bij Diabetes Type 2? Uitleg + 13 Gezonde Tips

Suikerspiegel Verlagen / Diabetes Omkeren

Als je diabetes type 2 hebt en jij op je dieet wilt letten moet je goed oppassen met suiker in fruit.
Gelukkig zijn er genoeg vruchten die niet veel suiker bevatten en zelfs gezond zijn als je suikerziekte hebt.
In dit artikel leer je welke 13 fruiten je wel en niet mag eten en hoe je dit op een zo gezond mogelijke manier doet als je diabetes hebt.

PAS OP
Die zijn er wel degelijk. Dat ergens "fruit" of "fruitsuiker" inzit wil niet zeggen dat het gezond is.
Sterker nog: ik durf te stellen dat 99% van alle producten waar fruit inzit dramatisch slecht voor je zijn.
Zeker als je diabetes hebt.

Lees het hele artikel via de link:
https://www.ziektevrijleven.nl/welk-fruit-mag-eten/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie