Ernst Kuipers bij Jinek over nieuw pasje: ‘Geen bloed van een gevaccineerde’

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Ernst Kuipers bij Jinek over nieuw pasje: ‘Geen bloed van een gevaccineerde’

Bericht door Tammy » 05 okt 2021, 11:57

Ernst Kuipers bij Jinek over nieuw pasje: ‘Geen bloed van een gevaccineerde’

Steeds vaker komen mensen het ziekenhuis binnen met een pasje waarop staat ‘ik wil geen bloed van een gevaccineerd persoon’. Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg, zei gisteravond bij Jinek dat ziekenhuizen inmiddels al „enkele tientallen” patiënten hebben gezien met dit pasje.

Volgens Kuipers zijn het mensen met verschillende aandoeningen die aangeven geen bloed te willen ontvangen van een gevaccineerd persoon. „Het is heel wisselend, mensen die voor een operatie komen, bijvoorbeeld voor kanker, of zwangere vrouwen. Het kan van alles zijn.” Eva Jinek verduidelijkt het even: „Dat zijn mensen die mogelijk een bloedtransfusie nodig hebben en nadrukkelijk zeggen ‘Dat wil ik niet, omdat ik niet wil dat het vaccin in mijn bloed terechtkomt’.”

Lees verder via link :

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... ccineerde/





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Een nieuwe groep in deze pandemie.
Men wilt geen bloedtransfusie van een gevaccineerd persoon.
In de praktijk betekent dit dus helemaal geen bloedtransfusie.
Ben benieuwd hoeveel mensen zich dat hebben gerealiseerd toen ze het pasje namen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie