RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 05 nov 2021, 14:32

Afbeelding

RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken.

Bij coronatests genomen monsters worden vanaf deze week steekproefsgewijs onderzocht op aanwezigheid van het griepvirus en andere luchtwegvirussen. Onder andere het RIVM gaat de geanonimiseerde monsters op andere virussen dan het coronavirus controleren om de verspreiding van het griepvirus in de gaten te kunnen houden.

Lees verder via link :

https://www.nu.nl/coronavirus/6166189/r ... oeken.html

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Osiris » 05 nov 2021, 21:09

Had Camebridge University bijna een jaar geleden al gedaan op 1500 positieve testen uit een klein plaatsje , wat bleek na dieper onderzoek ?
Ruim 80 % was achteraf influenza A + B waar de test positief op reageerde, de andere procenten was onduidelijk oftewel niks Covid, maar wel weer aantallen voor de statistieken waar de maatregelen op gebaseerd worden.

Ook het Koch instituut had het al gedaan,geloof met 600 positieve testen; 98% waren totaal ander oorzaken, slechts 2 % was mogelijk Corona ( meerdere virussen uit zelfde familie ) gerelateerd, dus wederom 100% geen Covid.

Heb hier al talloze keren aangegeven dat die PCR test niet test op welk virus dan ook, viraal of bacterieel , dat een Duitser genaamd Drosden deze test en protocollen voor het detecteren van een virus gefalsificeerd heeft.

De oorspronkelijke maker Karry Mullis ( RIP ) heeft meerder malen uitdrukkelijk gezegd dat de PCR geen virus kan detecteren. Onmogelijk.
Drosden heeft de cycli van amplificatie aangepast, ver over de oorspronkelijke tussen 24 en 30 X , het hogere percentage geeft al onbetrouwbaarheid en false positieven, waardoor mensen met een ontstoken teen nog positief testen.
Met als uitkomst het 'vermoeden van een virus '.
Wereldwijd word er rond de 40X amplificatie gebruikt, behalve net na de uitrol van de vaccins ( omlaag gebracht, minder positieven, 'kijk de vaccins werken !' ) Fuck off.

Drosden heeft dit in opdracht gedaan en had nauwe banden met een bedrijf die deze tests produceerde en nu wereldwijd gebruikt worden.
Hij is er schatrijk van geworden.

Dus het woord besmettingen met covid/corona, wat elke keer weer gebruikt word is fake en heeft alles te maken met statistische psychologische manipulatie om maatregelen te rechtvaardigen die als vaccinatiedwang dienen.

Met andere woorden; du bisst im arsh genommen om maar in Klaus Schwab taal te reflecteren
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 06 nov 2021, 06:04

Osiris schreef :
De oorspronkelijke maker Karry Mullis ( RIP ) heeft meerder malen uitdrukkelijk gezegd dat de PCR geen virus kan detecteren. Onmogelijk.
Drosden heeft de cycli van amplificatie aangepast, ver over de oorspronkelijke tussen 24 en 30 X , het hogere percentage geeft al onbetrouwbaarheid en false positieven, waardoor mensen met een ontstoken teen nog positief testen.
Met als uitkomst het 'vermoeden van een virus '.
Wereldwijd word er rond de 40X amplificatie gebruikt, behalve net na de uitrol van de vaccins ( omlaag gebracht, minder positieven, 'kijk de vaccins werken !' ) Fuck off.
Dt is niet waar Osiris wat er word verteld over Karry Mullis zijn uitspraak.
De uitspraak komt niet van Karry Mullis maar van John Lauritsen uit een artikel uit 1996 over hiv en aids.

Ik denk dat jij im arsh genommen bent beste Osiris. :wink:


Hieronder plaats ik wat over deze uitspraak.
De rest kan men via de linken lezen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hoe zit het met de bedenker van PCR-test?

Een quote van die wordt toegeschreven aan Kary Mullis, een Amerikaanse wetenschapper die de PCR-test heeft uitgevonden, gaat al zeker sinds juli rond op Twitter en Facebook. Mullis zou hebben gesteld dat zijn test ongeschikt is om een infectieus virus aan te tonen. Deze quote is niet van Mullis. Op 3 juli liet persbureau Reuters al zien dat de uitspraak uit een artikel uit 1996 komt over hiv en aids. Het artikel is geschreven door John Lauritsen. In dit stuk wordt Mullis wel een keer aangehaald, maar de quote die op Twitter rondgaat is van Lauritsen.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -test-rivm


Fact check: Inventor of method used to test for COVID-19 didn’t say it can’t be used in virus detection.
By Reuters Staff
5 MIN READ

Correction Nov. 13, 2020: The verdict of this fact check has been changed from false to misleading, to reflect that the quote examined may have been a fair reflection of Mullis’s views, even if not a direct quote. The body of the text is updated in places to further clarify this.
Social media users have been sharing a quote attributed to the inventor of the Polymerase Chain Reaction (PCR) test, currently being used to detect COVID-19, which says “PCR tests cannot detect free infectious viruses at all”. This quote appears not to be a direct quote from the inventor, Kary Mullis, has lost some context and does not mean COVID-19 testing is fraudulent, as suggested by some social media posts.

The posts have been shared over 1,000 times on Facebook (here , here , here).

The post begins with the words “COVID-19 TEST a FRAUD?”, then introduces the alleged quote from Mullis, who invented the PCR method in 1985 and was recognized for this achievement by being awarded the Nobel Prize in Chemistry in 1993 (here).
https://www.reuters.com/article/uk-fact ... SKBN24420X
Daarnaast is de uitspraak wel correct. Met een PCR-test kan je, zoals NUcheckt al eerder schreef, niet aantonen of je op dat moment besmettelijk bent, en of het virus in je lichaam dus infectueus is. Met een PCR-test kan je wel betrouwbaar nagaan of je geïnfecteerd bent door het coronavirus. De PCR-test is dus niet frauduleus, zoals naar aanleiding van deze quote wordt gesteld op sociale media.

Over de bruikbaarheid van de test bij deze pandemie heeft Mullis nooit een uitspraak gedaan, hij is vorig jaar overleden.
https://www.nu.nl/nucheckt/6071555/nuch ... atest.html

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Witte wel » 06 nov 2021, 09:04

Ik heb al eerder verwezen naar de familie Thomson maar blijkbaar is die boodschap bij velen niet doorgedrongen. Dat zijn de eigenaren van Reuters en zij bepalen wat er door hun gepubliceerd wordt. Spit die familie wat door en een kwartje gaat vallen.
Maar het moet natuurlijk niet. Als men gewoon zondermeer aanneemt dat Reuters betrouwbaar is dan is dat ook een mening natuurlijk. Ik probeer alleen hiermee de plaat voor velen hun ogen weg te nemen en soms met resultaat.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door univers » 06 nov 2021, 09:24

k probeer alleen hiermee de plaat voor velen hun ogen weg te nemen en soms met resultaat.
Denk je dat het je gaat lukken ? "nee

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door univers » 06 nov 2021, 09:25

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Kristof Piessens » 06 nov 2021, 10:09

Witte wel schreef:
06 nov 2021, 09:04
Ik heb al eerder verwezen naar de familie Thomson maar blijkbaar is die boodschap bij velen niet doorgedrongen. Dat zijn de eigenaren van Reuters en zij bepalen wat er door hun gepubliceerd wordt. Spit die familie wat door en een kwartje gaat vallen.
Maar het moet natuurlijk niet. Als men gewoon zondermeer aanneemt dat Reuters betrouwbaar is dan is dat ook een mening natuurlijk. Ik probeer alleen hiermee de plaat voor velen hun ogen weg te nemen en soms met resultaat.
https://www.standaard.be/cnt/001cbu1a

Elektronische financiele leverancier ? oorsprong is canadees thomson, willen wat neertellen voor reuters om minder afhankelijk te worden van financiele informatie, het draait hem daar om, een mogelijke fusie...maar de werkelijke eigenaar die thomson heeft gesticht is inmiddels overleden, nabestaanden van die eigenaar zijn hier mee bezig volgens het artikel, wikipedia vermeld het overlijden zonder meer.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 06 nov 2021, 10:42

Witte wel schreef :
Ik heb al eerder verwezen naar de familie Thomson maar blijkbaar is die boodschap bij velen niet doorgedrongen. Dat zijn de eigenaren van Reuters en zij bepalen wat er door hun gepubliceerd wordt. Spit die familie wat door en een kwartje gaat vallen.
Maar het moet natuurlijk niet. Als men gewoon zondermeer aanneemt dat Reuters betrouwbaar is dan is dat ook een mening natuurlijk. Ik probeer alleen hiermee de plaat voor velen hun ogen weg te nemen en soms met resultaat.
Niet doorgedrongen bij velen schrijf je.
Wat moet er doorgedrongen zijn Witte wel ?
Jouw visie of kijk op zaken ?
En als we dat niet zo zien dan zijn we niet doordrongen?

Je zegt ook ieder zijn mening , maar als ze anders denken hebben ze een plaat voor hun ogen.
Zo lees ik het, of lees ik het fout ?

Je sprak in het algemeen maar ik neem mijzelf even als voorbeeld.

Ik zou nooit tegen jou zeggen dat je een plaat voor je hoofd hebt omdat je een andere kijk hebt op zaken dan ik wat betreft deze pandemie.
Ik zou nooit tegen jou zeggen dat wat ik vertel over iets en jij ziet dat toch anders dat mijn verhaal niet is doorgedrongen bij jou.
Waarom zou ik dat wel zeggen Witte wel ?
Dat zou ik toch wel erg aanmatigend vinden van mijzelf.

Wat jij vind moet jij weten Witte wel en het is leuk om elkaars visies te lezen, zo ook met de andere leden.
Maar bord voor je ogen en niet doordrongen zijn als je afwijkt van jouw kijk erop is iets waarvan ik denk zoals men soms zegt in de Engelse taal die zich daar uitstekend voor leent:

You are better than that Witte wel. :wink:

Ik vind je een hele leuke kerel en ook vol humor en intelligentie.
Blijf geloven wat je wilt en denken zoals we allemaal doen.
Soms zo verschillend als wat , maar dat maakt het ook interessant.

Maar om in jouw woorden ook te spreken, dit is mijn mening en jij hebt de jouwe.
En die kan je ook gewoon uiten hier op het forum zoals iedereen.
Dus ook wat je schreef , ik wilde alleen even reageren erop.
I know, ik ben misschien lang van stof , kan er ook niks aan doen :mrgreen:

Reuters publiceerde het in November, andere eerder , misschien werken ze samen , maar maakt niet uit.
Het gaat om het bericht wat schijnbaar niet klopt.

Ciao en fijne dag. :peace:

https://fullfact.org/online/pcr-test-mullis/

https://www.aap.com.au/factcheck/pcr-in ... nfections/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Osiris » 06 nov 2021, 10:43

Niet mee eens, Tammy.
Heb zelf de video/opname gezien van interview, inderdaad over het HIV gebeuren, waar Karry Mullis dit zelf zegt.
Was maar een kort fragment van jaren geleden.

De social media is onderdeel van fake info, de factcheckers worden betaald door instanties die hun gelogen verhaal naar buiten willen hebben.
Jij gelooft het , ik mijdt het als de pest, controlled
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 06 nov 2021, 10:58

Zou mooi zijn Osiris als je dat intervieuw kon vinden.
Maar dan het hele intervieuw , korte stukjes zijn niet zinvol.
Je moet het totaalplaatje horen.

Jouw goed recht om de media niet te geloven.
Doe ik ook niet altijd.
En meer dan jij denkt .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Witte wel » 06 nov 2021, 10:59

@Kristof
https://interessantetijden.nl/2020/11/1 ... eat-reset/
En de rest is aan jezelf uit te zoeken.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Witte wel » 06 nov 2021, 11:14

Tammy schreef:
06 nov 2021, 10:42
Zo lees ik het, of lees ik het fout ?
Ja, met die plaat bedoel ik het beeld dat voorgehouden wordt wat de werkelijkheid bedekt.

Je hoeft tegenwoordig maar een ietwat confronterende opmerking te maken en het wordt direct als negatief gezien merk ik op. Iets wat ik dagelijks in de huidige samenleving ervaar al moet ik opmerken dat steeds meer mensen andere inzichten beginnen te krijgen. Dat zijn veelal ondernemers van midden en klein bedrijf. De bouwstenen voor een paralelle samenleving.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 06 nov 2021, 12:01

Witte wel schreef :
Ja, met die plaat bedoel ik het beeld dat voorgehouden wordt wat de werkelijkheid bedekt.
Het is maar net wiens werkelijkheid ermee word bedekt Witte wel.
Dat is toch voor iedereen anders denk ik.
Je hoeft tegenwoordig maar een ietwat confronterende opmerking te maken en het wordt direct als negatief gezien merk ik op.
Nou ik vind wat je schreef geen confronterende opmerking hoor Witte wel.
Misschien vind jij dat maar ik versta iets anders onder confronterende opmerkingen, en die heb ik jou echt niet zien maken.

Jij schrijft iets en ik reageer daarop.
En ik ben iemand die schrijft wat ze denkt, dat doe ik altijd.
En ik las jouw bericht en hoe je het formuleerde en daar wilde ik iets over zeggen.
En dat heb ik ook gedaan.

Maar niet omdat het confronterend was zoals jij denkt, want dat was het niet voor mij.
Niet in mijn belevingswereld.
Confronterende opmerkingen zijn van een andere kaliber bij mij, jouw bericht was dat niet.
Ik reageerde erop omdat ik het aanmatigend vond.
En dat zie je ook in de huidige samenleving waar jij het net over hebt Witte wel met jouw voorbeeld .
Dat zie jij goed, jouw voorbeeld gebeurt inderdaad ook.

Net als mensen die andersdenkende wappies noemen en omgekeerd andersdenkende zombies noemen die zelf niet kunnen nadenken en alles geloven enz.
De tweedeling is er helaas .
En wat is dat jammer.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Osiris » 06 nov 2021, 14:52

Heb gezocht naar die oorspronkelijke video van Kary Mullis,na bijna anderhalf jaar alleen nog een klein stuk terug te vinden ,wat ik al eerder heb geplaatst.
Juist het stuk over te hoge cycli die alleen maar vals positieve uitslagen geeft en dat het geen virus detecteert, plus dat het niet bewijst of je ziek bent,
is er vanaf geknipt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Witte wel » 06 nov 2021, 15:02

Geschreven tekst Tammy, dat blijft soms een probleem, heb ik soms ook wat moeite mee. Het kent geen emoties en ik ga niet achter iedere zin een smilie zetten.
Ik begreep uit jou schrijven dat je gepikeerd was over de door mij vernoemde plaat. Ik gebruik af en toe beeldspraak en dat lijkt dan soms op een gezegde wat overeenkomsten kent. Dat heb ik dus ook verkeerd begrepen. Kan gebeuren toch.
:hands:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Witte wel » 06 nov 2021, 15:04

Osiris schreef:
06 nov 2021, 14:52
Heb gezocht naar die oorspronkelijke video van Kary Mullis,na bijna anderhalf jaar alleen nog een klein stuk terug te vinden ,wat ik al eerder heb geplaatst.
Juist het stuk over te hoge cycli die alleen maar vals positieve uitslagen geeft en dat het geen virus detecteert, plus dat het niet bewijst of je ziek bent,
is er vanaf geknipt.
Ik weet welke je bedoeld Osiris, ik heb hem destijds ook helemaal gezien. Ik dacht dat ik hem ook op de site van de blauwe tijger gezien had. Zal eens wat speuren.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: RIVM gaat bij coronatests genomen monsters op griepvirus onderzoeken

Bericht door Tammy » 07 nov 2021, 07:20

Toch bedankt voor de moeite Osiris voor het zoeken. ;P!

Geschreven woord is af en toe zeker moeilijk Witte wel.
Hoe men het zelf bedoeld word niet altijd zo gelezen.
Het is goed om er dan over te praten en het uit te leggen.
Bedankt voor de uitleg. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie