In India Is Een Baby Met Vier Armen En Vier Benen Geboren

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

In India Is Een Baby Met Vier Armen En Vier Benen Geboren

Bericht door univers » 22 jan 2022, 09:16

Een Indiase vrouw beviel van een baby die, naast de gebruikelijke ledematen, twee extra armen en twee groeiende benen op zijn borst en buik had.

Afbeelding

Lokale bewoners hebben het kind al uitgeroepen tot de volgende incarnatie van een Indiase godheid.
De abnormale baby werd geboren op 17 januari 2022 in het Sadar-ziekenhuis, in het oosten van India. Het geslacht van de baby is nog niet bekend gemaakt.

Afbeelding

Op de gepubliceerde foto's ligt het kind bij zijn moeder op schoot in een ziekenhuiskamer en staan ​​er verbaasde mensen om zich heen.

Hoogstwaarschijnlijk trad deze anomalie op in de vroege stadia van de zwangerschap als gevolg van een onjuiste ontwikkeling van de tweeling, waardoor het lichaam van de ene tweeling gedeeltelijk werd opgenomen door het lichaam van de andere.

Eerder werden dergelijke kinderen herhaaldelijk in India geboren en velen van hen werden ook beschouwd als de incarnatie van een godheid.

Gelukkig kunnen dergelijke anomalieën tegenwoordig snel worden geëlimineerd door een operatie, maar de media hebben nog niet aangegeven of een dergelijke operatie bij dit kind zal worden uitgevoerd.

https://anomalien.com/a-baby-with-four- ... -in-india/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: In India Is Een Baby Met Vier Armen En Vier Benen Geboren

Bericht door taigitu » 22 jan 2022, 09:54

Als ik de baby zo bekijk lijkt het mij alsof er 'in aanleg' een tweeling geboren had moeten worden.
Ik zie de twee extra benen maar ook de bibs aanwezig.
Ik hoop dat het kindje een zo normaal mogelijk leven kan leiden.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: In India Is Een Baby Met Vier Armen En Vier Benen Geboren

Bericht door Fenna » 22 jan 2022, 11:36

Zo zie ik het ook taigitu.
Dat vermoeden staat overigens ook in het artikel.
Ik hoop dat het kindje geopereerd kan worden en dat de ouders niet teveel opgaan in het geloof dat het de Godin Shri Lakshmi is en het daarom zo laten zoals het gebruiken geboren is.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie