Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80668
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Tammy » 27 feb 2024, 11:23

Afbeelding

Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins.

AMSTERDAM - Uit een omvangrijk wetenschappelijk onderzoek naar de effecten van de coronavaccins blijkt dat er vier zeldzaam voorkomende bijwerkingen zijn gevonden.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4186426 ... onavaccins

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Heel goed dat ze dit hebben ontdekt.
Het was bij het uitdelen van de vaccins al bekend dat men niet wist wat voor eventuele bijwerkingen er op de lange termijn zouden kunnen ontstaan.
Die kans zat er in en dat is toen ook verteld, dat heb ik toen ook in mijn achterhoofd gehouden die mogelijkheid toen ik een beslissing ging nemen.
Hoe meer men weet hoe beter ook voor toekomstige vaccinaties voor welke ziekte dan ook.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Witte wel » 27 feb 2024, 12:35

Steeds meer desinformatie wordt waarheid. Wat in het artikel wordt vernoemd was al bekend, dat was desinformatie, en is nu ineens nieuwe waarheid.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80668
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Tammy » 27 feb 2024, 12:44

Wat was desinformatie ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Witte wel » 27 feb 2024, 15:16

Over de prion ziekte daar hoor of zie je niets over. Ik heb daarover al eerder gepost, met onderbouwing. Daar zijn in 2021 al rapporten over geschreven. De prion ziekte wordt als bijwerking gelinkt aan de Pfizer vaccins.
Die aandoening wil je niet krijgen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80668
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Tammy » 27 feb 2024, 16:52

Ik heb eens gekeken naar wat jij zegt Witte wel maar kwam wat jij zegt tegen op een site met een idioot uitziende zombie die je aanstaart.
Dat soort Niburu achtige sites neem ik niet serieus.
https://www.frontnieuws.com/studies-leg ... 19-vaccin/

In de volgende heb ik meer vertrouwen in.
https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... senziekten

Er zullen in de nabije toekomst nog wel meer zaken aan het licht komen want het onderzoek gaat gewoon door.
En dat is alleen maar goed, hoe meer we weten hoe beter.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Witte wel » 27 feb 2024, 21:49

IK heb daar al eerder over gepost. Er staan gewoon medische rapporten gepost op het net. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijk sites als frontnieuws om daar inhoudelijkheid te vinden dan sla je de plank behoorlijk mis. Je moet even de goeie zoektermen gebruiken.
Toen ik hierover postte, inclusief linken, werd er niet op gereageerd dus ging ik er vanuit dat het niet interessant genoeg was. Wat gezondheid en wetenschap stelt is niet waar, en dat was in 2021 al bekend. Classen Immunotherapies, Inc., Manchester (USA), heeft daar in 2020 al uitvoerig onderzoek naar gedaan en over gerapporteerd.
Ze kunnen nog zo mooi hun verhaal vertellen. De ziekte van Creutzfeldt-Jakob is wel degelijk aangetoond, heb ik ook al onderzoeksrapporten van gelezen.
Die vindt je inderdaad niet op Niburu achtige sites, zoals jij dat noemt, die vindt je bij de echte wetenschap. De Reuters link op de door jou aangewezen gezondheid en wetenschap site zegt mij al genoeg. De eigenaar van deze site is in feite de Belgische overheid. CEBAM verstrekt geen garanties over de juistheid of volledigheid van de op deze website vermelde informatie, staat in hun disclaimer. De Vlaamse overheid komt niet rechtstreeks tussen in de inhoud: CEBAM werkt onafhankelijk, schrijven ze.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80668
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Tammy » 28 feb 2024, 02:30

Ik voel me juist niet aangetrokken tot sites als Frontnieuws en dat weet je Witte wel.
Ik kwam het als eerste tegen, dat soort Niburu achtige sites kunnen mij gestolen worden.
Maar dat is bekend bij mij.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vier zeldzame bijwerkingen gevonden bij coronavaccins

Bericht door Witte wel » 28 feb 2024, 07:38

De site waar je meer vertrouwen in hebt is in feite een overheids voorlichtingskanaal in een ander jasje. Frontnews komt met een zombiefoto die indruk moet wekken, gezondheid en wetenschap met een factcheck waarbij de betrouwbaarheid ook te betwijfelen valt. Het is erg moeilijk momenteel betrouwbare info te verkrijgen. Het beste is de onafhankelijke wetenschap zelf, en dergelijke instellingen en organisaties zijn er genoeg, alleen je moet ze leren vinden. Het net staat vol met rapportages en conclusies waar nagenoeg niemand erg in heeft.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie