Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door taigitu » 17 okt 2012, 10:27

Tammy schreef:Ook hier mijn excuses voor de overlast.

Geen excuses nodig Tammy, de oorzaak ligt buiten jouw forum.
Ik zelf denk dat de partij (farmacie) die benadeeld wordt in de artikelen en linken die ik wilde gebruiken, het zó hebben neergezet/geformuleerd dat ze op deze manier verdere verspreiding over het net kunnen voorkomen. Want anders zou een door mij overgetikte tekst gewoon geplaatst moeten kunnen worden. Dus moet het in de formulering van die tekst zitten, die beveiliging.
Dat is voor mij de enige logische verklaring.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door taigitu » 17 okt 2012, 11:19

Gewoon blijven geven die griepprik

‘Vriend’ en ‘vijand’ waren uitgenodigd om op de debatmiddag van 13 juni 2012, georganiseerd door de Gezondheidsraad in Nederland, hun punten uiteen te zetten, als spreker dan wel als deelnemer aan het debat.

Nogal vreemd te moeten constateren dat deze uitnodiging blijkbaar slechts een beperkt kringetje ingewijden betrof en velen hiervan niét op de hoogte waren… Te verwachten argument vanuit die hoek : “dit was toch ruim van tevoren op internet aangekondigd”.

Voornaamste uitspraken en conclusies tijdens deze ‘open’ debatdag :

* Roel Coutinho (RIVM) : “Ook al is het onduidelijk hoe effectief de jaarlijkse griepprik is, het intenten moet voorlopig gewoon doorgaan”. Coutinho gaf toe dat de huidige vaccins ‘matig’ zijn. Nieuw onderzoek vindt hij niet haalbaar. Hij ziet grote problemen, niet alleen in ethisch opzicht, maar ook praktisch.

* Eén van de sprekers arts-microbioloog Miquel Ekkelenkamp : ‘Het onderzoek dat er is, is kwalitatief en methodologisch onder de maat. De studies die er zijn, zijn helemaal niet zo goed. Er is echt nieuw onderzoek nodig.’

* Internist professor Jos van der Meer van het UMC St Radboud in Nijmegen : ‘Er is onvoldoende reden de vaccinatie nu af te schaffen, en daarmee de vaccinatie infrastructuur te slopen.’ Wel gaf hij toe NIET achter de griepvaccinatie te staan, mocht deze nu ingevoerd worden.

* ‘De Gezondheidsraad heeft voor een spannende en zinvolle vorm gekozen om zo’n hete kwestie als de griepvaccinatie in brede kring te bediscussiëren. In de toekomst mag dit beslist vaker gaan gebeuren bij onderwerpen die de gemoederen in beroering brengen’.
Deze link zeker even lezen als je familie of vrienden in een tehuis hebt zitten: http://www.nursing.nl/home/nieuw/7982/g ... 0griepprik
Geen bewijs en nieuw onderzoek nodig
........Verschillende aanwezigen bij het debat zeiden het onbegrijpelijk te vinden dat de overheid het griepvaccin aan iedereen boven de 60 aanbiedt, terwijl er geen goed bewijs is dat het vaccin ook echt werkt in deze groep. Deze mening onderschrijft in ieder geval spreker arts-microbioloog Miquel Ekkelenkamp, die al eerder Nursing.nl haalde met zijn uitspraken in Trouw, eind vorig jaar. In zijn pleidooi: 'Het onderzoek dat er is, is kwalitatief en methodologisch onder de maat. De studies die er zijn, zijn helemaal niet zo goed. Er is echt nieuw onderzoek nodig.'

Niet schadelijk
'Het is wel waarschijnlijk dat het effectief is', luidde het weerwoord van Roel Coutinho van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). 'Het is in ieder geval niet schadelijk.' Coutinho gaf toe dat de huidige vaccins 'matig' zijn. Hij ziet daarom uit naar nieuwe griepvaccins die breder werken en betere bescherming bieden. Nieuw onderzoek vindt Coutinho niet haalbaar. Hij ziet grote problemen, niet alleen in ethisch opzicht, maar ook praktisch.
http://www.gezondheidsraad.nl/nl/nieuws ... vaccinatie

In dit verband niet helemaal off-topic : de uitspraak van het op 23 mei 2012 voorziene vonnis van huisarts Hans van der Linden wordt zes weken aangehouden en staat nu aangekondigd voor 4 juli 2012. Het vonnis is inmiddels uitgesproken ten gunste van dr. Hans van der Linden. : http://www.steunhuisartsinproces.nl/proces
Het lijkt erop dat er dit jaar geen grote actie zal komen voor de griepprik?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

bramati

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door bramati » 18 okt 2012, 22:42

taigitu schreef:
Tammy schreef:Ook hier mijn excuses voor de overlast.

Ik zelf denk dat de partij (farmacie) die benadeeld wordt in de artikelen en linken die ik wilde gebruiken, het zó hebben neergezet/geformuleerd dat ze op deze manier verdere verspreiding over het net kunnen voorkomen.


Sorry dat ik dit zo zeg, maar dat is onzin. Er is geen enkele software die zoiets ingebouwd zou hebben, en al helemaal niet onder druk van 1 bepaalde industriegroep.

Trouwens, jij hebt hier op dit forum blijkbaar al genoeg berichten geplaatst waar de "farmacie" niet zo blij mee zou zijn. Waarom zijn die dan niet geblokkeerd :)

Nee, wat de oorzaak van je probleem ook is, het is geen complot :)

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door taigitu » 18 okt 2012, 23:43

bramati schreef:
taigitu schreef:
Tammy schreef:Ook hier mijn excuses voor de overlast.

Ik zelf denk dat de partij (farmacie) die benadeeld wordt in de artikelen en linken die ik wilde gebruiken, het zó hebben neergezet/geformuleerd dat ze op deze manier verdere verspreiding over het net kunnen voorkomen.


Sorry dat ik dit zo zeg, maar dat is onzin. Er is geen enkele software die zoiets ingebouwd zou hebben, en al helemaal niet onder druk van 1 bepaalde industriegroep.

Trouwens, jij hebt hier op dit forum blijkbaar al genoeg berichten geplaatst waar de "farmacie" niet zo blij mee zou zijn. Waarom zijn die dan niet geblokkeerd :)

Nee, wat de oorzaak van je probleem ook is, het is geen complot :)

Ik heb nergens geschreven dat het een complot is of dat ik zeker weet hoe dit is geregeld. Als je goed leest zie je dat ik denk dat iets is gecodeerd omdat wanneer ik de tekst overtik in word en dat dan later kopieer en plak, deze tekst dezelfde reactie oproept als zou ik direct van de site kopiëren en plakken.
Het is zo dat er meer sites zijn die zo zijn ingeregeld dat je er niets van kan overnemen om ergens ander te plaatsen, alleen die zorgen er niet voor dat je een uur niet op dit forum kan komen.
Maar als jij weet hoe dit, niet alleen mij, dit overkomt........ ik lees het graag.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

bramati

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door bramati » 18 okt 2012, 23:59

taigitu schreef:
bramati schreef:
taigitu schreef: Ik zelf denk dat de partij (farmacie) die benadeeld wordt in de artikelen en linken die ik wilde gebruiken, het zó hebben neergezet/geformuleerd dat ze op deze manier verdere verspreiding over het net kunnen voorkomen.
Sorry dat ik dit zo zeg, maar dat is onzin. Er is geen enkele software die zoiets ingebouwd zou hebben, en al helemaal niet onder druk van 1 bepaalde industriegroep.

Trouwens, jij hebt hier op dit forum blijkbaar al genoeg berichten geplaatst waar de "farmacie" niet zo blij mee zou zijn. Waarom zijn die dan niet geblokkeerd :)

Nee, wat de oorzaak van je probleem ook is, het is geen complot :)
Ik heb nergens geschreven dat het een complot is of dat ik zeker weet hoe dit is geregeld. Als je goed leest zie je dat ik denk dat iets is gecodeerd omdat wanneer ik de tekst overtik in word en dat dan later kopieer en plak, deze tekst dezelfde reactie oproept als zou ik direct van de site kopiëren en plakken.
Het is zo dat er meer sites zijn die zo zijn ingeregeld dat je er niets van kan overnemen om ergens ander te plaatsen, alleen die zorgen er niet voor dat je een uur niet op dit forum kan komen.
Maar als jij weet hoe dit, niet alleen mij, dit overkomt........ ik lees het graag.....
Als je goed leest dan zie je dat ik zeg dat wat je denkt onzin is. Ik heb jou geen woorden in de mond gelegd of geïmpliceerd dat jij iets anders bedoelde dan wat je schreef. :)

Waarschijnlijk kopieer je verborgen karakters mee in de tekst die je op dit forum plaatst. De forumsoftware pikt dit op, en flagt u als spammer omdat ge niet op een normale manier getypt hebt.

Probeer in het vervolg notepad eens, daar kopieer je minder (of zelf geen denk ik) verborgen karakters mee.

Die verborgen karakters kunnen het gevolg zijn van een bepaalde opmaak van je word, eventueel het gebruik van nummering en misschien zelfs tabs en regelinspringing.

Zonder dat ik meer weet over welke tekst je getypt hebt (inclusief eventuele opmaak of tekstschikking), welke versie van word je gebruikt en eventueel welke niet-standaard opties je hebt ingesteld in je word, kan ik je niet verder helpen. :(

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door taigitu » 19 okt 2012, 10:15

bramati schreef: Als je goed leest dan zie je dat ik zeg dat wat je denkt onzin is. Ik heb jou geen woorden in de mond gelegd of geïmpliceerd dat jij iets anders bedoelde dan wat je schreef. :)
Kan zijn, maar je benadrukt dat het geen complot is alsof ik schrijf dat dat wel zo zou zijn.
Waarschijnlijk kopieer je verborgen karakters mee in de tekst die je op dit forum plaatst. De forumsoftware pikt dit op, en flagt u als spammer omdat ge niet op een normale manier getypt hebt.
Dat is precies wat ik bedoel; in de tekst zit een 'codering' of zoals jij schrijft 'verborgen karakters' waardoor de tekst niet geknipt en geplakt kan worden.
Probeer in het vervolg notepad eens, daar kopieer je minder (of zelf geen denk ik) verborgen karakters mee.
Die verborgen karakters kunnen het gevolg zijn van een bepaalde opmaak van je word, eventueel het gebruik van nummering en misschien zelfs tabs en regelinspringing.
Als ik sec een random tekst tik in Word en die overzet op het forum is er niets aan de hand. Als ik de tekst sec overtik van die bepaalde site en het kan niet worden overgezet en ik kan een uur lang niet op het forum heeft dat volgens mij de maken met de opmaak van de tekst van die site en niets met Word.
Zonder dat ik meer weet over welke tekst je getypt hebt (inclusief eventuele opmaak of tekstschikking), welke versie van word je gebruikt en eventueel welke niet-standaard opties je hebt ingesteld in je word, kan ik je niet verder helpen. :(
Lief aangeboden, maar ik blijf hier niet te lang mee bezig.
Maar probeer maar eens de tekst van deze link over te zetten op het forum..... en dan onder het topic op dit forum over de integriteit van de farmaceutische industrie.
http://www.euronet.nl/~kmj/nieuws/16nieuws.htm
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Determinist » 19 okt 2012, 13:11

in het nieuwsADHD, Eli Lilly en de geheimhouding van het rapport

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Determinist » 19 okt 2012, 13:14

Code: Selecteer alles

strat tera
Geinig zeg.
probeer eens een reactie te geven met alleen bovenstaand woord.
Wel typen zonder spatie tussen de t's !

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Beatrix Kiddo » 19 okt 2012, 14:38

Googlen op dat woord maakt e.e.a. duidelijk. Het 'medicijn' wordt net zo gemarket als die blauwe erectiepillen, nl. via spam. Het woord zal dus wel op een lijst staan op de server, waardoor berichten met dat woord erin tegengehouden worden.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

bramati

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door bramati » 19 okt 2012, 14:57

Beatrix Kiddo schreef:Googlen op dat woord maakt e.e.a. duidelijk. Het 'medicijn' wordt net zo gemarket als die blauwe erectiepillen, nl. via spam. Het woord zal dus wel op een lijst staan op de server, waardoor berichten met dat woord erin tegengehouden worden.
Yep, dat zal het inderdaad zijn, je was mij net voor.

Ik denk dat we nu wel gerust kunnen stellen dat dit geen complot is. ^^


Deze smiley is hier op zijn plaats.
"solved:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door taigitu » 20 okt 2012, 23:31

WHO medewerkers ‘betaald door geneesmiddelenindustrie’ tijdens alarmfase Mexicaanse griep

Categorieën: Geneesmiddelen en alternatieven

Zoals in het juli augustusnummer van Medisch Dossier al werd onthuld, werden verschillende belangrijke adviseurs van de wereldgezondheidsorganisatie (WHO) betaald door grote farmaceutische bedrijven toen vorig jaar de dreiging van de Mexicaanse griep werd uitgeroepen tot epidemie. Zodra de WHO het dreigingniveau officieel verhoogde naar fase 6 traden de miljardencontracten die de farmaceutische bedrijven met gezondheidsinstellingen hadden afgesloten, in werking. Inmiddels zitten de bedrijven die destijds antivirale middelen verkochten, hun geld te tellen. GlaxoSmithKline (GSK) maakte onlangs bekend dat het in het eerste kwartaal 17 procent meer winst maakte vanwege de verkoop van Pandemrix inentingen voor Mexicaanse griep à 1 miljard dollar.

Het Europees Parlement en een onafhankelijk team zijn momenteel elk afzonderlijk aan het onderzoeken welke rol de WHO gespeeld heeft in de zogenaamde epidemie: met name de banden met de farmaceutische industrie worden onderzocht. Zoals Medisch Dossier heeft onthuld, werden verschillende invloedrijke WHO-commissies door farmaceutische bedrijven gesponsord, terwijl deze commissies advies uitbrachten over de verspreiding van het Mexicaanse-griepvirus (H1N1). Verschillende adviseurs van de WHO hebben tevens bekend dat ze geld kregen van geneesmiddelproducenten.

BRON:WDDTY, 2010; vol. 21, no 3 (Juni): 7-8; BMJ, 2010; 340: c2912
Van de hoofdredacteur van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde:
http://www.ntvg.nl/publicatie/Samenzwering
http://www.medischdossier.org/blog/8/wh ... griep.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Witte wel » 21 okt 2012, 13:03

Internationaal onderzoeksteam concludeert dat geen enkel griepvaccin werkt

Wellicht wist u het nog niet: al enige tijd geleden heeft een international team van de hoog in aanzien staande onafhankelijke Cochrane Collaboration na grondig onderzoek de conclusie getrokken dat niet één bestaand griepvaccin ook maar enige bescherming biedt tegen de griep. De miljarden die de farmaceutische industrie met de productie van deze volkomen nutteloze vaccins verdient zijn dan ook gebaseerd op regelrechte leugens. De theorie over hoe en waarom vaccinaties zouden werken wordt hiermee verder aan het wankelen gebracht.

Kudde immuniteit is 'sprookje'

De overheid houdt ons samen met de het door hen gesubsidieerde deel van de wetenschappelijke wereld al decennia voor dat de stoffen die in vaccins zitten ons immuunsysteem aanzetten tot het aanmaken van antilichamen, waardoor ons lichaam vroegtijdig schadelijke indringers kan herkennen en uitschakelen.

Aangezien geen enkel griepvaccin de griep blijkt tegen te houden, ook niet als deze van mens op mens wordt overgedragen, begint dit door vrijwel iedereen voor waar gehouden 'feit' steeds meer op een sprookje te lijken. Ook het concept van de 'kudde immuniteit', die zou ontstaan als (bijna) iedereen zich laat inenten, komt hiermee op de helling te staan. Immers, hoe kan een groep mensen of complete bevolking immuun zijn als de vaccins niet eens kunnen verhinderen dat ziektekiemen van de ene op de andere mens worden overgedragen?

Officiële onderzoeken bevoordelen industrie
Het onderzoek van de Cochrane Collaboration was zeer grondig en omvatte alle toonaangevende studies over vaccins die het maar te pakken konden krijgen. Schokkend: de overgrote meerderheid bleken slechte uitgevoerde studies die concludeerden dat vaccins wél werkten, maar enkel om de farmaceutische industrie te bevoordelen (2). Deze onderzoeken werden daarom linea recta in de prullenbak gegooid. In enkele gevallen werd er contact opgenomen met de wetenschappers die bepaalde onderzoeken hadden verricht, om zo meer informatie te verkrijgen.

Betrouwbaarheid vs. Manipulatie
Om deze reden levert het onderzoek van Cochrane het tot op heden meest betrouwbare beeld op over de werking van vaccins. Omdat de researchers -in tegenstelling tot de wetenschappers die doorgaans de studies naar vaccins uitvoeren- geen banden hebben met de farmaceutische industrie en dus niet door hen gesponsord en gefinancierd worden, konden ze de bestaande literatuur en wetenschappelijke onderzoeken nuchter en onbevooroordeeld bestuderen.

Bovendien stelt Cochrane dat 'uit het onderzoek blijkt dat betrouwbare bewijzen over griepvaccins dun gezaaid zijn en dat er daarnaast aanwijzingen zijn voor wijd verspreide manipulatie van de conclusies (van de officiële wetenschappelijke studies)...' Ook zijn er aantoonbare gevallen van zeer ernstige bijwerkingen van vaccins, waar echter nauwelijks melding van wordt gemaakt.

Overheid negeert resultaten
Het resultaten van het Cochrane onderzoek zijn extra wrang als bedacht wordt dat deze al op 7 juli 2010 werden gepubliceerd - ruim 2 jaar geleden dus. Sindsdien blijkt er helemaal niets veranderd te zijn en gaat de overheid, in samenwerking met de farmaceutische industrie en de door hen gesubsidieerde wetenschappers, vrolijk door het het massaal verstrekken van volstrekt nutteloze griepvaccins aan de burgerbevolking.

Op 28 september berichtten we dat uit een recente Canadees wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen die zich lieten inenten tegen de jaarlijkse seizoensgriep zelfs een hogere kans hadden de Mexicaanse griep te krijgen. Bovendien blijkt uit diverse andere onafhankelijke onderzoeken dat de soms zeer giftige hulpstoffen die in vaccins worden verwerkt -zoals kwik- buitengewoon schadelijke gevolgen voor de gezondheid kunnen hebben. Zo wordt bijvoorbeeld de autisme 'epidemie' van de laatste 20 jaar toegeschreven aan deze hulpstoffen.


Cochrane Collaboration
Gaia Health
KOPP

bron: Xandernieuws
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

bramati

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door bramati » 21 okt 2012, 14:20

Witte wel schreef:Internationaal onderzoeksteam concludeert dat geen enkel griepvaccin werkt
Vreemd, als ik het Cochrane onderzoek lees, zie ik het volgende staan...
"Authors' conclusions:
Influenza vaccines have a modest effect in reducing influenza symptoms and working days lost. There is no evidence that they affect complications, such as pneumonia, or transmission."

http://summaries.cochrane.org/CD001269/ ... thy-adults

Tenzij dat ik ergens niet goed begrepen heb, is dat volledig tegengesteld aan hoe xandernieuws het voorstelt

billy bonny

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door billy bonny » 06 jan 2014, 16:42


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door univers » 06 jan 2014, 18:15

In Den Haag zullen ze wel weer met een kutsmoes komen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

billy bonny

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door billy bonny » 06 jan 2014, 18:17

Sappig

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Witte wel » 06 jan 2014, 18:28

Wie zijn de mensen achter "Olympic Zion"?
Het web staat er vol van maar niet wie ze zijn.
Mogelijk wederom een angst site sponsored by zion.

Bergijp mij niet verkeerd. Ben felle tegenstander van alles wat met zionisme te maken heeft. Zionisten promoten vaak met dergelijke sites zoals deze. Hebben een © op hun sites maar zelf zijn ze vaak niet te vinden, zoals ook hier.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

IvanB

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door IvanB » 07 jan 2014, 19:41

Voor sommige patiënten, is het enten wel degelijk zinvol. Dat men er even wat beroerd van kan worden is bekend, echter zijn dit voorbijgaande bijwerkingen. Die bijwerkingen zijn nog altijd milder dan de risico's klachten die bij deze groep patiënten voor zeer levensbedreigende complicaties kunnen zorgen wanneer men een zware griep krijgt.

Natuurlijk is het makkelijk te beweren dat alleen de farmacie er wel bij vaart, dit is niet het geval.

Liever voorkomen dan genezen! daar is zeg maar wel over nagedacht, neem dat van mij aan.

billy bonny

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door billy bonny » 07 jan 2014, 19:52

Nee

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Huisarts hervat anti-griepprikcampagne

Bericht door Determinist » 07 jan 2014, 22:23

IvanB schreef:Voor sommige patiënten, is het enten wel degelijk zinvol. Dat men er even wat beroerd van kan worden is bekend, echter zijn dit voorbijgaande bijwerkingen. Die bijwerkingen zijn nog altijd milder dan de risico's klachten die bij deze groep patiënten voor zeer levensbedreigende complicaties kunnen zorgen wanneer men een zware griep krijgt.

Natuurlijk is het makkelijk te beweren dat alleen de farmacie er wel bij vaart, dit is niet het geval.

Liever voorkomen dan genezen! daar is zeg maar wel over nagedacht, neem dat van mij aan.
;P!
billy bonny schreef:Nee
"nee

Plaats reactie