onderhuidse computer: filmpje

Het basisidee achter nanotechnologie is dat het mogelijk moet zijn, als de chemische samenstelling en het driedimensionale bouwplan van een stof bekend is, deze stof te maken door de juiste bouwstenen op de goede plaats samen te voegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3448
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

onderhuidse computer: filmpje

Bericht door lowlandsrouter » 23 mei 2006, 14:43

De computer draait op oxygen & glucose...



lol, wederom een leuk voorbeeld van de mogelijkheden uit de nabije? toekomst :shock: :mrgreen:

Wellicht is dit ook de tattoo van de toekomst?
Laatst gewijzigd door lowlandsrouter op 06 sep 2007, 01:49, 3 keer totaal gewijzigd.
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

moonwalker

Bericht door moonwalker » 13 jul 2006, 16:41

Tjeez he....Je moet minstens een opleiding voor een arts hebben om alles te begrijpen wat daar geschreven staat.

Is wel leuk eigenlijk, maar ik wil liever niet zo iets in me hebben...

Asmodea

Bericht door Asmodea » 19 jul 2006, 11:28

heh, nou nee..zoiets wil ik absoluut niet hebben.
een chip in je hersenen of onder je huid, computertje op je hand...wat willen ze van ons maken :shock:
The Matrix....Machines/Computers take over the world aaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa

kingfellow

Bericht door kingfellow » 25 jul 2006, 08:38

Nou,doe mij er maar 1.als
je hem maar niet ziet als ik hem niet wil zien.

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3448
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 25 jul 2006, 14:46

Als ik een tattoo neem dan is ie heel zeker op deze technologie gebasseerd!

Verder is dit echt een uitkomst voor mensen met een chronische ziekte, ze hoeven niet meer op controle afspraken, maar kunnen zelf bepaalde informatie over hun lichaam in de gaten houden en als nodig naar een arts gaan. Kortom zoek er geen matrix ideeen achter maar functionaliteit.
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Plaats reactie