De Pharmacratische Inquisitie

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Plaats reactie
Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 07 mei 2018, 07:06

Arminius schreef:
06 mei 2018, 08:41
Er waren dus twee soorten Manna of Mana.

De Manna die uit de hemel kwam:

En de verborgen mana:

Wie oren heeft, moet horen wat de Geest tegen de gemeenten zegt.
Wie overwint zal ik van het verborgen manna geven, en ook een wit steentje waarop een nieuwe naam staat die niemand kent, behalve degene die het ontvangt.”
Openbaring 2, 17
Vooruit dan maar: wel eens van ORME vernomen?

Het witte poedergoud, Manna of ORME bestaat uit edelmetalen: goud, platina, palladium, osmium, ruthenium, rhodium en irridium.
Dit noemt men de PGM-groep (platinum group metals).
Saffier wordt nu irridium genoemd en was op de berg Horeb aanwezig (Exodus 24:10) wat een steen is of meteoriet van buitenaards materiaal.
In de oudheid was men al bekend met de wetenschap van atomen en kernen waardoor men witte-poedergoud kon maken via high-spin metallurgie, dat de ‘verheven staat’ van goud werd genoemd.
Ons lichaam bevat ook goud.
Onze hersenen (hypofyse en epifyse) bevatten 5 gram iridium en rhodium in high-spin toestand waardoor er ‘verlichting’ kan ontstaan.

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 07 mei 2018, 07:23

Gast1 schreef:
07 mei 2018, 07:06
Arminius schreef:
06 mei 2018, 08:41
Er waren dus twee soorten Manna of Mana.

De Manna die uit de hemel kwam:

En de verborgen mana:

Wie oren heeft, moet horen wat de Geest tegen de gemeenten zegt.
Wie overwint zal ik van het verborgen manna geven, en ook een wit steentje waarop een nieuwe naam staat die niemand kent, behalve degene die het ontvangt.”
Openbaring 2, 17
Vooruit dan maar: wel eens van ORME vernomen?

Het witte poedergoud, Manna of ORME bestaat uit edelmetalen: goud, platina, palladium, osmium, ruthenium, rhodium en irridium.
Dit noemt men de PGM-groep (platinum group metals).
Saffier wordt nu irridium genoemd en was op de berg Horeb aanwezig (Exodus 24:10) wat een steen is of meteoriet van buitenaards materiaal.
In de oudheid was men al bekend met de wetenschap van atomen en kernen waardoor men witte-poedergoud kon maken via high-spin metallurgie, dat de ‘verheven staat’ van goud werd genoemd.
Ons lichaam bevat ook goud.
Onze hersenen (hypofyse en epifyse) bevatten 5 gram iridium en rhodium in high-spin toestand waardoor er ‘verlichting’ kan ontstaan.
Goedemorgen Pierre

Die kende ik nog niet. Dit zal ik binnenkort eens nader onderzoeken. ;P!

Edit: Ik denk dat ik het heb gevonden
The manna, the white powder of gold, is the food, the light, one takes into their body. It is the Food of the Gods. A modern day Rabbi might tell you that no one has known how to make the manna, the white powder of Gold, since the destruction of the Temple of Solomon. The technique is, supposedly, a lost art or lost knowledge. But others argue that when the high priests left the Temple (when it was destroyed), the took the secret out into the desert and organized a commune called Qumrun. There, they became the Essenes. Eventually, the white powder was used to nourish a woman named Mary, and eventually, she gave birth to a man named Jesus. Some claim that it was the white powder of gold which allowed Jesus his many gifts, including his ascension into heaven.

https://shop.eck-tech.com/product.sc?productId=357
Gemaakt van? De amenita muscaria [jaja]
Laatst gewijzigd door Arminius op 07 mei 2018, 08:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 07 mei 2018, 07:24

Osiris schreef:
07 mei 2018, 05:41
Ook mooi beschreven in 'Het Oermysterie' van Graham Hancock.

Ook de oude Egyptenaren wisten van 'de poort van bewustzijn', het oog van Horus is de exacte dwarsdoorsnede van de pijnappelklier.
Ook wisten zij dat de zon-activiteit ( o.a. uitbarstingen,zonnewinden ) een belangrijke rol speelt bij het verruimen van het bewustzijn ; zie e.v.t. afbeeldingen van het amulet van Toetanchamon , de Neb-Chepre-Re.
Beschreven door Maurice Cotterrell in de 'Voorspellingen van Toetanchamon'.
Dank voor je aanvulling ;P!

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 07 mei 2018, 07:51

Afbeelding

Ayahuasca
Ayahuasca is de verzamelnaam voor een groep plantenbrouwsels die allen MAO-remmers bevattende planten combineren met planten die andere (meestal indole) alkaloïden bevatten. De naam Ayahuasca is afkomstig uit de taal van de Quichua en betekent: "slingerplant van de ziel". Het is in hun taal (Quechua) ook de naam van de liaan Banisteriopsis Caapi, die bij de meeste Ayahuasca-brouwsels een hoofdbestanddeel is.

Het gebruik van Ayahuasca vindt zijn oorsprong ergens in het Amazonebekken. Wanneer het gebruik is aangevangen weet men niet; het gebruik is zeker honderden jaren oud, maar wordt beschreven als oeroud (volgens sommigen tenminste drieduizend jaar). Inmiddels is het traditionele gebruik in Zuid-Amerika verspreid van Ecuador in het westen en de Orinoco in het noorden tot aan Paraguay in het zuidoosten.
bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca
Ook hier draait het om de werkzame stof DMT

Als je de Sjamen uit Brazillie zou vragen, wie hun dit alles heeft geleerd, zullen zij zeggen: de planten heben ons dat geleerd.
"Wat uzelf betreft: de zalving die u van hem ontvangen hebt is blijvend, u hebt geen leraar nodig."

Johannes 2:27
Afbeelding
As for you, the anointing you received from him remains in you, and you do not need anyone to teach you. But as his anointing teaches you about all things and as that anointing is real, not counterfeit—just as it has taught you, remain in him.

John 2:27
4 LSD like compounds exist in humans..

Bij de groei van de hersenen ontstaan ventrikels, inwendige ruimten, die onderling met elkaar in verbinding staan. In de ventrikels die zich in de grote hersenen hebben gevormd, bevindt zich een geplooid membraan, dat rijk is aan bloedvaten en dat de plexus chorioideus wordt genoemd. Op deze plaats wordt het hersenvocht ofwel de cerebrospinale vloeistof gevormd (bij een volwassene zo'n 500 ml per dag). Deze vloeistof dient om de druk rond de hersenen op peil te houden, fungeert als schokbreker en voorkomt dat de hersenen uitdrogen. De ruimten waarin de hersenvloeistof zich bevindt, staat in verbinding met de ruimten rond het ruggenmerg.

In cerebrospinale vloeistoffen komt van nature DMT voor.

Afbeelding

The ancients believed this symbol of indestructibility would assist in rebirth.

Afbeelding

Het derde ook van Horus staat voor innerlijk inzicht.

Afbeelding

Een symbool kan vele betekenissen hebben, voor verschillende leden van een groep.

We nemen even een driehoek als voorbeeld. Er zijn vele manieren om naar zo`n driehoek te kijken, en de boodschap te lezen die deze te vertellen heeft....

Met zo`n driehoek [sleutel] kun je veel van de kunst in de Allchemie ontrafelen...en begin je de betekenis te begrijpen.

En zo kunnen we dingen creëren die groter zijn als het symbool zelf....

Afbeelding

Deze non-verbale symbolen kennis is doorgeven via symbolisme. Het is verstopt in kunst, in schilderijen, in boeken, kortom in de sterren....

Afbeelding

En het enige dat wij hoeven te doen is deze kennis terug te vinden, en terug te claimen als ons erfgoed, ons eigendom.....

Iedere christen zou zichzelf en de rest van de wereld een plezier moeten doen en zich eens moeten verdiepen in de geschiedenis van de eigen religie en het ontstaan van de bijbel. Wanneer ze dat namelijk zouden doen, zou al heel snel duidelijk worden dat het kerstfeest niets maar dan ook niets met een zogenaamde verlosser, geboren uit een maagd tussen de stront in een stal in de buurt van Bethlehem te maken heeft. Kan ik nog oneerbiediger zijn? Waarom niet? We hebben het tenslotte over een sprookje, een verzonnen verhaal waar helemaal geen enkel spoor van waarheid zit. Het simpele feit dat er voor die zogenaamde Jezus minstens dertig gekruisigde verlossers deze aardbol hebben bewandeld met dezelfde levensgeschiedenis als Jezus, zou toch een duidelijke indicatie moeten zijn dat er iets niet helemaal in de haak is.

Kerstmis is een heidens feest waar we vieren dat de winter bijna voorbij is, en het nieuwe jaar aanbreekt. Inmiddels wordt steeds meer bekend hoe het verhaal van Jezus een allegorie is voor de geboorte van het nieuwe jaar en hoe alle elementen uit dat verhaal, kunnen worden herleid naar astronomische (niet astrologisch) gebeurtenissen aan de sterrenhemel. Wat niet algemeen bekend is, is dat de symboliek van kerst, inclusief de kerstman, symbool staat voor een psychoactieve paddestoel, de Amanita Muscaria, beter bekend als de vliegenzwam. Het ophangen van versieringen in de kerstboom komt uit Siberie waar de dorpssjamaan oorspronkelijk vliegenzwammen ging zoeken voor de hele stam. Vanwege het feit dat natte paddenstoelen 90% zwaarder zijn dan droge, was het praktisch om de paddenstoelen te drogen alvorens terug naar het dorp te gaan. Dit was een stuk lichter om te dragen en wanneer de paddenstoelen droog zijn, worden ze niet geplet door het gewicht. De sjamaan droogde de paddenstoelen in de boom waar hij ze onder vond, de dennenboom, hoe kan het ook anders.

Rendieren zijn gek op Amanita’s en dan met name vanwege de werking en schijnen grote hoeveelheden van deze psychoactieve paddenstoel te verorberen. Ook zogenaamde gele sneeuw, waar iemand onder invloed van de paddenstoelen, net heeft geürineerd, zijn ze gek op. Net alsof ze weten dat de werkzame stof in de Amanita, werkzamer wordt wanneer het is verwerkt in het lichaam en het lichaam weer verlaat via de urine. Dit is overigens waar Jezus wonder ‘water in wijn veranderen’ vandaan komt. En ook zijn opmerking ‘drink van mijn innerlijke bron’, uitspraken die voorheen niet echt werden begrepen.

Paddenstoelen zijn onlosmakelijk verbonden met religie, dat waren ze in de oudheid maar ook vorige eeuw zijn nog diverse volkeren ontdekt welke gebruik maakten van het ‘vlees der goden’, de benaming die ervoor zorgde dat de Spaanse overheersers, die tenslotte het alleenrecht hadden op het vlees van god in de vorm van de communie, het paddo gebruik direct verboden op straffe des doods.

En hiermee eindig ik dan mijn beschrijving/verhandeling van de documentaire The Pharmacratic Inquisition... Mocht je nog vragen hebben stel ze dan, mocht je nog aanvullingen hebben, plaats ze dan hieronder. Hieronder vind je nog enkele linken naar artikelen over bovenstaande topic

Speciale aandacht vraag ik voor dit eBoek. Na het lezen van dit boek begrijp je bovenstaand verhaal nog beter. Download het en sla het op. Zo lang het nog beschikbaar is.
John Allegro - The Sacred Mushroom and the Cross

eBook 113 pagina`s [PDF]
https://cochabambahotel.noblogs.org/fil ... -Cross.pdf
Zie ook

The Magic Mushroom and Atlantis
http://mushroom-atlantis.blogspot.nl/

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 07 mei 2018, 08:52

Arminius schreef:
07 mei 2018, 07:23
Goedemorgen Pierre

Die kende ik nog niet. Dit zal ik binnenkort eens nader onderzoeken. ;P!

Edit: Ik denk dat ik het heb gevonden
The manna, the white powder of gold, is the food, the light, one takes into their body. It is the Food of the Gods. A modern day Rabbi might tell you that no one has known how to make the manna, the white powder of Gold, since the destruction of the Temple of Solomon. The technique is, supposedly, a lost art or lost knowledge. But others argue that when the high priests left the Temple (when it was destroyed), the took the secret out into the desert and organized a commune called Qumrun. There, they became the Essenes. Eventually, the white powder was used to nourish a woman named Mary, and eventually, she gave birth to a man named Jesus. Some claim that it was the white powder of gold which allowed Jesus his many gifts, including his ascension into heaven.

https://shop.eck-tech.com/product.sc?productId=357
Gemaakt van? De amenita muscaria [jaja]
:grin:

Je bent er wel vol van hè?
Welnu, ik herken de zeer sterke overtuiging in mezelf inzake de epifyse.
Je haalde een link aan wat geheel past in jouw overtuiging, maar deze link is waar ik het daadwerkelijk vanaf haalde. :wink:
Wel aardig om deze link te lezen ...

ORME, een afkorting voor Orbitally Rearranged Monatomic Elements ...
En ja, daar kom ik The Philosopher’s Stone tegen van Harry Potter, maar niets lees ik in deze link van de amenita muscaria "nee
Laatst gewijzigd door Gast1 op 07 mei 2018, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 07 mei 2018, 08:57

Gast1 schreef:
07 mei 2018, 08:52
:grin:

Je bent er wel vol van hè?
Welnu, ik herken de zeer sterke overtuiging in mezelf inzake de epifyse.
Je haalde een link aan wat geheel past in jouw overtuiging, maar deze link is waar ik het daadwerkelijk vanaf haalde. :wink:

Wel aardig om deze link te lezen ...
Tja, ik zie zeer sterke aanwijzingen dat ik gewoon gelijk heb haha. Die link die je geeft onderstreept dat alleen maar. [jaja]

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 07 mei 2018, 09:01

Ik had mijn laatste post al iets aangepast, mijn snelle forumvriend ...

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Determinist » 07 mei 2018, 09:14

Arminius...heb jij aandelen in paddenstoelen?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door univers » 07 mei 2018, 09:18

Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 07 mei 2018, 09:24

Troost je Arminius, ongeveer zo verging het mij ook ...

Maar never the less ... wat een weer weer.
Ik denk dat ik vandaag maar eens lekker brutaal bij mijn werkgever naar binnen ga lopen.
En daar fiets ik dan naar toe, hetwelk slechts 32 kilometertjes zijn.

Tot later maar weer ...

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 07 mei 2018, 11:39

univers schreef:
07 mei 2018, 09:18
Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:
:hahaha:
Determinist schreef:
07 mei 2018, 09:14
Arminius...heb jij aandelen in paddenstoelen?
Nee hoor. Bovendien is de amenita muscaria niet te patenteren haha :rolfl:

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 13 mei 2018, 14:01

De Magische paddo voor de kids :-P

Afbeelding

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 13 mei 2018, 14:20

Voor de mensen die nog wat meer over de geschiedenis van de Amanita muscaria willen weten

James Arthur - Amanita Muscaria: The Mushrooms That Shape the Universe



Terence McKenna - Seeking the Stone


Plaats reactie