Dankbaarheid

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Dankbaarheid

Bericht door taigitu » 12 okt 2019, 10:11

krankzinnig001 schreef:
12 okt 2019, 09:46
Hahaha
Iedereen :knuffie: die komt met persoonlijke aanvallen

Sommigen komen met drogredenen van allerlei soorten. Falen ze om met iets beters te komen? "Produce your proof if you should be truthful."

Voorlopig bij deze een punt gezet achter reacties plaatsen: .

Wat mij betreft sluiten we deze topic dan kom ik wel een keertje terug inshallah in de toekomst. Misschien met een nieuwe Ip adres nieuwe naam, sterker, meer geduld meer tijd, meer subtiel enzovoort. Zal ik opnieuw mensen informeren inshallah. We hebben het met z'n allen goed gedaan afgelopen week denken over the purpose of life.
Moge God ons leiden en houden op het juiste pad Amen
Goodbye
Dit is geen persoonlijke aanval. Op de teksten die je plaatste werd gereageerd, misschien niet zoals je had gehoopt.
Maar als jij deze Koranregels, die je verplicht bent te volgen, zelf had geplaatst (wat eerlijk zou zijn), dan kom je hier niet ver.
Dus is het moeilijk te verdedigen waar je hier op het forum mee bezig bent als je geconfronteerd wordt met de waarheid van de islam.
Maar de lezers van jouw teksten hebben wel recht om te weten wat jouw opdracht is, die in de Koran te lezen staat.

Ik wens je alle goeds voor de toekomst en hoop oprecht dat je jezelf in waarheid mag vinden op het Pad waar je je op bevind.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Dankbaarheid

Bericht door Witte wel » 12 okt 2019, 11:04

Ik kreeg al direct halve, ontwijkende of geen antwoorden op mijn vragen. Exact zoals een virus. Creëer een omstandigheid waarin goed te kunnen gedijen en sla later toe. En als dat niet meteen lukt dan blijf zoeken naar de ideale omstandigheid en probeer het dan nogmaals. Kom je een obstakel tegen ontwijk deze dan en ga voort op een aangepaste wijze maar laat je niet vangen door de omstandigheid. Een natuurlijke cyclus die ook wordt veelvuldig toegepast door zionisten. Ik was al vrij snel afgehaakt, had hem al meteen door.
Is echter geen uitzondering en ben daarom meer voorstander van confronteren in plaats van emotionele beladenheid en zoetsappigheid.
Een postduif die een pakketje bezorgt heeft met daarin het boek der wereldse wijsheden. [think]
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Dankbaarheid

Bericht door univers » 12 okt 2019, 11:06

Een postduif die een pakketje bezorgt heeft met daarin het boek der wereldse wijsheden. [think]
Kan eerder een bom inzitten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Dankbaarheid

Bericht door Witte wel » 12 okt 2019, 11:17

Daar duide ik niet op, is emotionele beladenheid, was bedoeld als metafoor. :wink:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Dankbaarheid

Bericht door Tammy » 12 okt 2019, 12:03

Krankzinnig001 schreef :
Wat mij betreft sluiten we deze topic dan kom ik wel een keertje terug inshallah in de toekomst. Misschien met een nieuwe Ip adres nieuwe naam, sterker, meer geduld meer tijd, meer subtiel enzovoort.
Ok Krankzinnig001 , ik had je beloofd dat ik als er iets was in de topic ik zou reageren als admin.
Dat ga ik nu doen.
Ik zie dat je ons gaat verlaten en dat je de topic wilt sluiten.

De topic word op het ogenblik niet gesloten.
Je hebt heel veel geschreven in dit topic en mensen kunnen daar natuurlijk gewoon op reageren.
Het ontwijken of het niet willen beantwoorden van vragen van je medeforummers die niet in jouw geloofs/levensvisie passen is iets wat ik eigenlijk al had verwacht.
Op de eerste pagina van dit topic heb ik mijn eerste gesprek met jou en na jouw antwoord had ik al het vermoeden dat het bij jouw een eenrichtingsverkeer zou worden.
Je hebt niet echt belangstelling voor andermans visies dan je eigen.

Ik heb daardoor niet actief meegedaan in dit topic totdat ik Romeo en Julia tegen kwam en nog wat andere posten van leden waardoor ik je wat vragen stelde.
Ik heb natuurlijk wel vanaf de zijlijn meegekeken wat je allemaal zei.
Daardoor ben ik ook niet verbaasd hoe je reageert op kritische vragen.

Je zegt dat je terug komt misschien onder ander ip adres en naam ofzo ?
Dubbele accounts zijn niet toegestaan Krankzinnig001.
Misschien wist je dat nog niet.
Ik denk dat ik al iets voorbij heb zien komen tijdje terug.
Maar bedankt alvast voor het zeggen, ik zal extra opletten.


Good luck Krankzinnig001 op je verdere levenspad.

Tot zover deze mededeling.









Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Dankbaarheid

Bericht door univers » 12 okt 2019, 12:37

Je hebt heel veel geschreven in dit topic
Je bedoeld gekopieerd, niets is van hem zelf.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Dankbaarheid

Bericht door Witte wel » 12 okt 2019, 12:52

We kunnen de discussie beëindigen, voortgang draagt toch niets meer bij, maar sluiten zou betekenen dat niemand meer zou kunnen reageren. Op een publiek forum kan men posten wat men wil, met inachtneming van de regelementen, maar men moet ook beseffen dat wat men post voor ieder ander toegankelijk blijft, ook na het verlaten van het forum.
We hebben het overigens niet over het doel van het leven gehad in deze topic maar over ene allah die een boek der wijsheden heeft gezonden naar de mensen wat de meest zaligmakende leefwijze zou zijn.
Het doel van het leven is enkel de mogelijkheden blijven toepassen zodat de soort in stand kan blijven. Niets meer en niets minder. Materie zoekt wegen, de opties voor het bestaan, en zal oneindig blijven trachten te blijven bestaan al zal soms een transformatie of uitsterven noodzakelijk zijn. De tovenaar met z'n toverstokje zal niet mee spelen in deze film. Goden behouden enkel een figuurlijke uiteenzetting van elementen die de materie tijdens de evolutionaire gang passeert. Religie is enkel een idealisme toegepast in een zaligmakendheid om te reguleren en delegeren gerelateerd aan een piramidesysteem waarbij de opperste geestelijke zich gelijk stelt aan een goddelijkheid. Een privilege wat men zichzelf toekent maar niets met evolutie van materie van doen heeft.
Men is vrij te betuigen en overtuigen wat men aan hangt maar als men dan onderstreept dat iets is zoals het is en daarvoor geen stabiele onderbouw kent enkel een opgesteld geschrift der waarheden, dan schiet men te kort en zal een dialoog tot geen resultaat leiden. En dat is hier het geval.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Dankbaarheid

Bericht door Fenna » 12 okt 2019, 13:17

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11962
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Dankbaarheid

Bericht door MetalPig » 14 okt 2019, 09:23

krankzinnig001 schreef:
11 okt 2019, 15:32
MetalPig schreef:
11 okt 2019, 13:00
Krankzinnige, heb jij dan ook bewijzen voor wat je schrijft over de Schepper?
"Krankzinnig001", of gewoon "K.", alstublieft niet "krankzinnige". :-P
Excuses!

Ik had in mijn hoofd dat die 'e' in je naam zat en dat ik dus alleen het nummer wegliet. Dit komt inderdaad een beetje lullig over :oops:

Plaats reactie