The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Geschiedenis is de wetenschap die zich bezighoudt met de bestudering van de mens in zijn verleden, en die door de wetenschap vanuit het heden het verleden probeert te begrijpen. Vind hier alles over de wereld- en vaderlandse geschiedenis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door univers » 18 apr 2020, 06:16

445.000 jaar geleden kwamen 'scheppende goden' - zoals ze het noemen - naar de aarde. Ze werden de Anunnaki genoemd, wat betekent "zij die van de hemel naar de aarde kwamen". Deze wezens woonden op een verre baan om de planeet genaamd Nibiru, die slechts om de 3600 jaar ons zonnestelsel binnenkwam. Ze beschrijven Nibiru zo vaak als de diameter van de aarde en overvloedig met ijzeroxide, waardoor de rivieren en meren rood lijken. Een kanttekening bij Nibiru: volgens de Sumerische tabletten begon de atmosfeer van Nibiru te verslechteren en werd het een vijandige plek voor het leven, en om het te herstellen, hadden de Annunaki een belangrijk element nodig voor hun atmosfeer: goud.



https://gaf.news/2020/04/12/video-the-a ... n-history/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Osiris » 18 apr 2020, 09:39

Het al eerder hier besproken Zecharia Sitchin verhaal.
Heb daar meerdere boeken van gelezen.

En voor mij persoonlijk het dichtst bij de waarheid, waar vele civilisaties en religies uit voortvloeiden met hun eigen interpretatie.

De huidige staat van de wereld/maatschappij is voor mij een afspiegeling van wat honderdduizenden jaren geleden al geimplementeerd was.
Destijds een werkslaven bevolking, eerst uit eigen gelederen,die in opstand kwamen en later dus de door Annunaki/goden genetisch gemanipuleerde mens.
Waar genetisch, bepaalde kennis en vaardigheden onthouden werden.

Nu heersen, na vertrek van Annunaki, de door hen geinstalleerde, rijksten en machtigsten,al in vroegste tijd bepaald door bloedlijnen en geld, over de aarde , met nog steeds de bevolking als een werkslavenras.
Alleen maar in dienst van de 1 % top van de piramide.
Ook nu kent de bevolking bepaalde 'vrijheden' en kennis, om ons niet in opstand te laten komen,net als destijds.
Echter leven we steeds meer in een tijd dat onze vrijheden steeds meer ontnomen worden en we het nog steeds klakkeloos dienstbaar accepteren ( de meesten althans ).

Of de genoemde thuisbasis van de Annunaki, Niburu, nog steeds zijn cyclische pad maakt,durf ik niet te zeggen, maar gezien de absurd snelle ontwikkelingen van laatste maanden,
zou het me niet verbazen.
In ieder geval lijken onze huidige heersers dat te geloven.

Onze huidige meesters,die hun terugkerende goden willen laten zien,als eerbetoon, hoeveel ze het gemanipuleerde ras onder controle hebben, net als zij destijds ?
Hoever ze al zijn met de eigen genetische manipulaties en technologieen ?
En misschien hopende hiervoor een passende beloning te krijgen ...
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Gast1 » 18 apr 2020, 09:56

Osiris schreef:
18 apr 2020, 09:39
Het al eerder hier besproken Zecharia Sitchin verhaal.
Heb daar meerdere boeken van gelezen.

En voor mij persoonlijk het dichtst bij de waarheid, waar vele civilisaties en religies uit voortvloeiden met hun eigen interpretatie.
Evenals voor mij Osiris, maar dat wist je al.
Ik ga de video later bekijken univers, dank voor het plaatsen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door univers » 18 apr 2020, 20:40

Zecharia Sitchin: Niburu en de Anunnaki onzin



https://www.boublog.nl/2018/03/26/zecha ... aki-onzin/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Kristof Piessens » 18 apr 2020, 21:29

Misschien kan ik het wel geloven dat dit aanleunt tegen het waarheidsgehalte van de bedoelingen om een tweeledig model te hebben waarin het rijke en machtige deel van de bevolking de slavenbevolking 'beheerst, maar ben geneigd eerder het onontkoombare van het persoonlijke denkproces waarin enkel het persoonlijke aan bod komt maar niet dat gezien werd waarom ze zo rijk zijn dankzij die slavenvolk....

Oorspronkelijk ging mijn gedacht uit dat kennis en macht niet noodzakelijk het persoonlijke overstijgt in het verhaal van de annunaki gaat dit niet op omdat men denkt dat je je niet hoeft over te geven aan de grenzen van wat mogelijk is en de beperktheid hiervan leren in te zien voor wat het is.
Waarom gaat de gedachte aan macht voor op de beperktheid van je eigen wezen, de toetsteen van die macht is het ene ontkennen en het andere opeisen alsof het je eigen persoonlijke idee was, en dat is de grens tussen het denkproces van denken dat je beheersing hebt over jezelf en je jezelf hebt overgegeven aan de fysieke beperkingen en pas dan een veel grotere groeipad volgt dat het persoonlijke overstijgt, dan doet macht en kennis er plots niet veel aan toe, omdat de meeste macht en kennis voortvloeien uit toepassing van denkprocessen en experimenten, als je iets wilt bouw dan het geduld maar je weet dat het er nog niet is, op een gegeven moment gaat er iemand zich de vraag stellen waarom die niet op de plaats is waar die had moeten zijn, dat is de reden waarom de meeste mensen het bestaan accepteren als zodanig zonder er zich voor open te stellen dat er veel andere dingen mogelijk zijn !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door MetalPig » 21 apr 2020, 11:07

Nog een nuttige site: http://www.sitchiniswrong.com/

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door univers » 21 apr 2020, 11:10

;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Gast1 » 22 apr 2020, 08:29

Gezien en beluisterd.
En zo zie en 'voel' ik dit al heel lang, Niburu buiten beschouwing gelaten.

Enfin ... ik heb er nogal wat over geschreven, net als velen onder ons forumleden. :wink:

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door faithless » 04 mei 2020, 16:02

MetalPig schreef:
21 apr 2020, 11:07
Nog een nuttige site: http://www.sitchiniswrong.com/
Beetje jammer dat vrijwel alle links naar bronnen niet werken.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Mypos » 04 mei 2020, 22:07

faithless schreef:
04 mei 2020, 16:02
MetalPig schreef:
21 apr 2020, 11:07
Nog een nuttige site: http://www.sitchiniswrong.com/
Beetje jammer dat vrijwel alle links naar bronnen niet werken.
Dat boeit MetalPig niet hoor. Die probeert alles te debunken zonder zijn bronnen te checken.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door univers » 05 mei 2020, 06:53

Dat boeit MetalPig niet hoor. Die probeert alles te debunken zonder zijn bronnen te checken.
Voordat je verder weer iemand gaat afkraken.
Heb je het zelf wel gecheckt ?
De bron werkt uitstekend.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13676
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: The Anunnaki Creation Story: The Biggest Secret in Human History

Bericht door Fenna » 05 mei 2020, 07:51

Idd.
Niks mis met de link, die werkt uitstekend.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie