The Lost Ancient Humans of Antarctica

Geschiedenis is de wetenschap die zich bezighoudt met de bestudering van de mens in zijn verleden, en die door de wetenschap vanuit het heden het verleden probeert te begrijpen. Vind hier alles over de wereld- en vaderlandse geschiedenis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

The Lost Ancient Humans of Antarctica

Bericht door univers » 28 aug 2020, 22:28



De aarde heeft in haar geschiedenis talloze veranderingen ondergaan. Antarctica was ooit niet bedekt met ijs en zou de thuisbasis kunnen zijn van oude mensen. Terwijl we nieuwe methoden ontwikkelen om het ijs bloot te leggen, beginnen we de mogelijkheden te zien die hieronder liggen. De heersende ideologie brengt de "Out of Africa" ​​-theorie naar voren, die mensen volgt die afkomstig zijn uit Afrika en zich over land over de wereld verspreiden. Genetisch onderzoek vindt echter bewijs dat ons verhaal veel complexer maakt. Een van deze bevindingen is de ontdekking van de Denisovan-bevolking in Siberië, die een geheel nieuwe, intelligente menselijke ondersoort onthult (voor het eerst ontdekt in 2008). Het zijn deze bevindingen die ervoor zorgen dat we de menselijke geschiedenis moeten herschrijven.

https://www.gaia.com/lp/ancient-civiliz ... erm=&ch=st
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80647
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: The Lost Ancient Humans of Antarctica

Bericht door Tammy » 29 aug 2020, 06:50

Ik heb net je film gezien Univers, heel mooi. ;P!
Als Antarctica smelt dan gaat heel de menselijke geschiedenis op de schop.
Het gedeelte bedoel ik dus hoe we zijn geëvolueerd.
Onder dat ijs liggen zoveel antwoorden , daar had ik graag bij geweest.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie