De kruisiging herbeleefd.

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Vitharr » 25 sep 2014, 19:45

kastanje57 schreef:@Vitharr,
in mijn beleving kan er vanuit Q-M denken wel degelijk een vorm van energie aan de 2e dimensie worden toegekend die vanuit klassiek denken onmogelijk is, zowel natuur- als wiskundig.
Alle deeltjes waaruit het universum is opgebouwd, alle energie en materie deeltjes moeten zich als ongedefinieerde krachtdeeltjes in een plat vlak persen.
Daar is een zekere hoeveelheid "kracht" voor nodig om dat te bewerkstelligen, je kunt echter dan niet van energie spreken die via E=MC2 aan materie gekoppeld is.
De krachtdeeltjes staan niet alleen.
Ze zijn verbonden met de supersnaar en alleen de inwerking van de "tonen" van de snaar zorgt ervoor dat krachtdeeltjes zich naar hogere dimensies begeven.
Zo kijk ik daar ongeveer tegenaan, het is een louter, voor mezelf, theoretisch model maar wel leuk om mee bezig te zijn.
Het is ook een fenomenaal werk vind ik kastanje57. ;P!

Ik zie de verschillen die je aangeeft duidelijk uitgelegd in je werk hoor. De details zijn soms niet verenigbaar met mijn eigen gehobby, maar het volgt in hoofdzaak toch dezelfde lijn. En dat vind ik altijd interessant omdat het aangeeft dat ieder vanuit verschillende hoeken hetzelfde probeert te verklaren.

Voor mijzelf is het puur hersengymnastiek. Maar zeker ook leuk zoals je aangeeft.
Morgen is vandaag ook gisteren....

kastanje57

Gras is groen

Bericht door kastanje57 » 25 sep 2014, 19:54

We kennen allemaal wel gras.
Je kunt niet buiten komen of je ziet wel ergens om je heen gras.
Gras komt over de hele wereld voor in een keur aan verscheidenheid in vorm, kleur en bloeiwijze.
Nu zou je denken dat gras een "oude" plant is, dat is niet zo.
Gras is niet ouder dan 50 miljoen jaar en zelfs nog wat jonger, zo krijg ik van hogerhand meegedeeld.
Het kan vrijwel overal groeien, op scheurtjes in steen, onder water, in moerascultuur, in woestijnzand. Je kunt het zo gek niet bedenken maar gras heeft zich in die kleine 50 miljoen jaar ontwikkeld tot een plant vrijwel overal kan leven en overleven.

Gras heeft geen pootjes, het kan zich dus niet snel over de aarde verspreiden. Wanneer we aannemen dat gras zich 10 meter per jaar kan verplaatsen (uitzaaien), dan kun je in zo'n tijd een behoorlijk grasveldje aanleggen.
Dus, het is niet verwonderlijk dat gras zich overal verspreid heeft.
Wat wel weer verwonderlijk is, is dat er in diezelfde tijd een massa grassoorten zijn ontstaan.
Weiland gras, pollen gras, riet, tarwe, rogge, haver, rijst, bamboe om maar een paar hoofdgroepen te noemen.
Ook verwonderlijk is dat gras wordt opgegeten, er vindt op dagelijkse basis een massale plundering van gras plaats. 's Avonds na het werk gaan we polletjes tussen stoeptegels uittrekken. We doen hetzelfde met de bloembedden en wat er dan nog overblijft wordt afgemaaid.
Het hele jaar door plegen we geweldige aanslagen op al dat gras en het gras:
Ach, denkt het, ze doen maar, wij groeien toch wel.

Gras wordt over de hele wereld door zoogdieren, amfibiën, vogels en insekten gegeten en dat is nog niet alles.
De plundering van zaad is nog veel groter.
Brood, bier, jenever, wodka, koekjes, cakejes, croissantjes en witte bolletjes.
het is allemaal graszaad.

Het gras vindt het best, wanneer wij mensen weer een nieuwe verdelgingstruc hebben uitgevonden, muteert het gras zichzelf ietsjes en gaat vrolijk door met groeien.

Stop!!!!!!!!
Nu zegt iedereen, ja maar, je denkt toch niet dat het gras zichzelf kan muteren????????????
En ik zeg op mijn beurt, ja dat kan het gras.
Pakweg 70% van al het gras op aarde bezit een grotere DNA-streng dan wij mensen, meer tot veel meer base-paren.
Rijst een kleine 3 keer zoveel.
Haver bijna vier keer.

In mijn werk heb ik uitgelegd over de mogelijkheden tot geheugenvorming die een DNA-molecuul kent. In de string zijn "lege" plekken die indien gewenst opgevuld met base-paren die afgestemd op de specifieke omstandigheden en de string een mogelijkheid bieden tot overleven.

Gegeven het feit dat er in relatief korte tijd zoveel verschillende grassoorten zijn ontstaan, kan afgeleid worden dat gras de ultieme overlevingstechnieken in het DNA bezit.
Het past zich snel onder heel veel omstandigheden aan.
Het blijkt de ultieme overlever te zijn, zeker wanneer je nagaat op welke schaal er dagelijks "oorlog" gevoerd wordt tegen gras.
Het trekt zich er simpeltjes niets van aan.

Nu zijn er nog een heel aantal specifieke eigenschappen aan grassen toe te kennen, kenmerken die je bij geen enkele andere plant tegen komt.
Eentje ervan wil ik nog belichten en dan stop ik ermee, m'n vingers beginnen stijf te worden.
Bamboe, de ene soort bloeit na 70 jaar, vormt zaad en sterft.
Het zaad kiemt, leeft 70 jaar bloeit, vormt zaad en sterft.
En dat in een cyclus waar je de klok op gelijk kunt zetten.
Dat is nog niet alles, er zijn soorten die meer dan 100 jaar leven, bloeien, zaadvormen en sterven.
Sommige doen er korter over 20, 30 - 40 jaar.
De cyclus van bloeien, zaadvormen en sterven echter, blijft gelijk.
De meeste bamboe soorten sterven na de bloei maar ook weer niet allemaal, een paar blijven in leven.
Voor zover ik weet is er nog niemand geweest die dit raadsel op heeft kunnen lossen. Het ligt vastgelegd in de genen, dat is zeker anders kan zo'n diverse cyclus, die zich in een vast patroon herhaalt, niet bestaan.
Wanneer het getriggered zou worden door standen van de zon, maan en planeten, zouden de meeste bamboe soorten tezelfdertijd in bloei komen.
Dat is echter niet het geval zodat astronomische invloeden kunnen worden uitgesloten.
Zelf hoop ik bij leven meer te gaan lezen over de herkomst, verscheidenheid en overlevingsstrategie van gras.
Er is al best veel bekend, maar een stamboom zoals van ons mensen, ben ik nog niet tegengekomen.

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 25 sep 2014, 19:55

@Vitharr, dank je wel voor de complimenten over m'n werk.
Ik ben er erg gelukkig mee, ik heb er vier jaar hard en serieus aan gewerkt. :loveU:

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Zoeker » 25 sep 2014, 20:08

kastanje57 schreef:@Zoeker, die heb ik zojuist ook gezien.
We gaan het niet eens worden, ik heb hier in m'n eentje al zoveel haat moeten doorstaan, ik voel er weinig voor een nieuwe lading over het internet te strooien.
Bedankt voor de les en voor de spiegel.
Ik geef geen lessen. Ik raad je ook sterk aan om mij niet te geloven.
De enige die jou lessen kan leren ben je zelf
En jou 'zelf' is ook de enige die je waarlijk kan geloven.
Via onze medemensen kijken we allemaal in de spiegel van onze ziel. Ik ook.
Dat is een universele wet. We treffen in een ander aan wat we zelf zijn.


Wij gaan dezelfde weg, jij in het Licht, ik in Duisternis.
Zonder licht geen duisternis en vice versa.
Wij gaan beiden dezelfde weg en kiezen zelf war we lopen.
Jij kent geen enkel verlangen naar mijn Weg, je benijd mij die niet en wenst me er alle succes mee.
Het enige verlangen wat ik ken is die naar heelheid.
Ik onderga zeer heftige emotionele stemmingswisselingen en daar heb ik de laatste week hier weer een bloemlezing van gegeven.
Mijn hele leven lang word ik erom veroordeeld, da's ook een deel van mijn weg.
En verder weet ik er niets over te zeggen, ik ben niet jaloers, niet afgunstig, ik koester geen wrok omdat ik dit leven moet leiden.
Oordeelt niet opdat gij niet veroordeelt wordt, staat er geschreven.
Dit betekent wat anders dan de meesten mensen denken.
Zou ik een oordeel over jou uitspreken, dan heb ik zelf nog wat af te handelen.
Ieder oordeel over een ander is een oordeel over jezelf.
Jij volgt een weg die voor mij onnavolgbaar is.
Maar wie zegt dat ik 'al' wetend ben?
Ik ben net als jij ook maar een stakker die in het duister tast.
Soms is een droef lot een enorm gewin.
En zullen de laatsten de eersten zijn.

Misschien ben jij wel mijn leraar en herken ik je niet.
Dat ligt dan aan mij. Het kan ook andersom zijn.
Wie het weet mag het zeggen.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Vitharr » 25 sep 2014, 20:17

@ Zoeker

De volgende songtekst brengt mij vreugde en een gevoel dat het de juiste verwoording van mijn gedachten is.
"Gratitude"


It is not love, if love is cold to touch.
It is not belief, when there's nothing there to trust.
Could not submit, would never bring myself to heel.
Determination grows, as each truth is revealed.

Torn and repaired, just to endure it all again.
Without a reason, for my place in all this pain.
Though well concealed, the scars they just compound.
Until there´s nothing left of what was my former self.

My god, look at what we are now -
without regret for all the things that we have done.

Thank you for all the doubts, and for all the questioning,
for all the loneliness and for all the suffering.
For all the emptiness, and the scars it left inside.
it inspired in me, an impetus to fight.
For the conviction, for the purpose found along.
For the strength and courage, that in me I've never known.
And if it seems to you, that my words are undeserved,
I write this in gratitude for whatever good it serves.

Sometimes I wish, that you could see me now.
In the rightful place, where I knew that I belonged.
Sometimes I wish, that you might someday understand.
to close the chapter, and lay to rest the past.
But nothing would change, we make the best of what we have.
for we are measured by the actions of our lives.
we bide our time, let the future unfold.
Like immortals, in great legends to be told.

My god, look at what we are now -
without regret for all the things that we have done.

Thank you for all the doubts, and for all the questioning,
for all the loneliness and for all the suffering.
For all the emptiness, and the scars it left inside.
it inspired in me, an impetus to fight.

To all who stood with me, when we stood as one.
Thank you for guiding me, for bringing me home.
And if it seems that I'm obliged to say these words,
I write this in gratitude, the least that you deserve.
Men denkt vaak dat ik dit depressief bedoel. In tegendeel, de acceptatie van mijn eigen ellende leidde tot bevrijding en blijdschap.

Geen idee wat ik er mee wil zeggen, maar ik kon de drang niet weerstaan om het voor je te posten. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Zoeker » 25 sep 2014, 20:21

Vitharr schreef:@ Zoeker


Men denkt vaak dat ik dit depressief bedoel. In tegendeel, de acceptatie van mijn eigen ellende leidde tot bevrijding en blijdschap.

Geen idee wat ik er mee wil zeggen, maar ik kon de drang niet weerstaan om het voor je te posten. :wink:

Soms staat er tussen de regels meer dan in de regels zelf;-)
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door univers » 25 sep 2014, 20:34

Soms staat er tussen de regels meer dan in de regels zelf;
Men vergeet ook om tussen de regels door te lezen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Gast1 » 26 sep 2014, 07:04

Heel juist ...

Men vergeet het, of ziet het niet, of kan het niet zien (conditionering) óf wil het niet zien (vasthoudendheid).
Vasthoudende conditionering lijkt mij een van de ergste conditioneringen. Het maakt je inflexibel en star.
Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan de definitie van een tunnelvisie.

Tunnelvisie is de onkunde, onwil of onmogelijkheid om bepaalde dingen waar te nemen die binnen iemands directe belevingswereld liggen.
De reikwijdte van de mentale blik op concepten en begrippen wordt beperkt tot het eigen aandachtsveld.
Er wordt ook wel gezegd dat iemand oogkleppen draagt:
net als bij een trekpaard verhinderen dergelijke kleppen dat men om zich heen kan kijken en daardoor afgeleid raakt van hetgeen direct voor hem of haar gebeurt.
In feite kan een dergelijke tunnelvisie je hartstikke blind maken, de kleppen slaan zich voor je ogen!

Ik heb me langer geleden een poos afgevraagd of ik mijn (eigen) visie zodanig geconstrueerd heb, dat ik mij er helemaal wel bij voel.
In die periode heb ik me bezig gehouden met confirmation bias, self-fulfilling prophecy en ‘the law of attraction’.
Heb ik teveel naar scifi gekeken of ben ik gewoon een grote fantast, een dagdromer of leef ik gewoon in illusies?
Ik kwam er niet goed uit en toen gebeurde het. Tegenslag (wat achteraf geen tegenslag bleek te zijn).

Ik diende blijkbaar een metaforische kruisiging te herbeleven om mijn ogen te openen.
Dat gebeurde keer op keer, zowel privé alsook op het werk.
Mijn belevingen bevestigden mijn eerdere gevoelens ende inzichten.
Al die zaken, die zogenaamde tegenslagen heb ik nodig gehad om mijn ogen te openen.

Het waren geen dieptepunten die maar niet voorbij leken te gaan, het waren allemaal hoogtepunten die mij nóg wakkerder hebben gemaakt.
Precies zoals Vitharr het schrijft:
Vitharr schreef:Men denkt vaak dat ik dit depressief bedoel. In tegendeel, de acceptatie van mijn eigen ellende leidde tot bevrijding en blijdschap.
Mijn chaotische gedachten goed te verwoorden leverden mij vaker problemen op.
Later kreeg ik in de gaten dat ik omringd was/ben door van tal van boodschappers, ook hier op het forum.
Een enkeling gaf mij nét dat zetje wat ik nodig had om het nog helderder te zien en weer een ander verwoordde het prachtig.

Mijn inzichten groeiden. Ze groeiden omdat ik geloof ik overal voor openstond.
Zelfs voor de felste bewoordingen van anderen.
Voor weer anderen leek dat dan weer alsof die bewoordingen mij aan het kruis nagelden, maar het opende dus juist nog meer mijn ogen.

Ik herhaal, ik weet het. Maar daar heb ik dan ook een bedoeling bij.

Wie tussen de regels leest, zal het zeker begrijpen, maar het kan ook ‘vergeten’ worden of niet gezien worden, of men wil het niet zien.

Het is allemaal aan de lezer zelf.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Tet » 26 sep 2014, 11:53

@Kastanje57,

een bijzonder gewas, dat gras. :wink:
truth is stranger than fiction

Gast1

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Gast1 » 26 sep 2014, 13:38

Speciaal voor Kastanje57, zonder woorden, met oprecht alle liefde (probeer 'm helemaal te bekijken én te luisteen):

Geluid redelijk 'hard' zetten, full-screen en instellen op 1080p HD ...

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 01 okt 2014, 14:17

.
Laatst gewijzigd door kastanje57 op 01 okt 2014, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast1

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Gast1 » 01 okt 2014, 16:20

Indrukwekkende reactie Kastanje57, Hans ...
Een reactie die bij mij diep binnenkomt ... :shock:

Deze smiley nam ik van jou waar: :sadbye

Toen ik jouw reactie las stond de laatste smiley er echter nog niet bij ...

Deze dus ... [delete]

En nu is alles weg, slechts een puntje staat er nog.
Ik ben heel dicht bij jou op dit moment ...

Het was geen toeval dat we gelijktijdig op het forum waren.
Deze week ben ik nog maar weinig aanwezig geweest alhier.
Ik denk aan jou.

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 01 okt 2014, 16:53

Lieve Gast1,
ik had helemaal niet meer moeten reageren, excuses daarvoor.
Het was niet de bedoeling mezelf hier weer te linken.
Je hoeft geen email te sturen, dat voegt niets toe.
Ik snap je goede bedoelingen daarmee maar ik heb mijn licht uit laten gaan, er is toch niemand in geïnteresseerd in mijn dagelijkse leven, m'n kinderen niet, m'n vriendschap uit de zorg niet, ik weet niet meer wat ik moet doen.

De laatste vier jaar heb ik me laten leiden door de engelen. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het egoïstische rotwezens zijn. Ik ben dankzij hen alles in mijn leven kwijtgeraakt tot en met mijn eigenwaarde aan toe.
Ik heb er schoon genoeg van, ik ben m'n hele leven lang al omringd door iets negatiefs dat m'n hele leven verwoest heeft.

Wat dat is, weet ik niet zeker, is het mijn ziel? Is het een deel van mijn ziel?
In ieder geval is het iets wat mij vanaf m'n geboorte af tegenwerkt, dwarszit, treitert, kwaad maakt en het liefs anderen door mij ook.
De laatste anderhalf jaar heb ik hier in eenzaamheid getracht daar iets aan te doen, iets aan te veranderen zodat m'n leven wat evenwichtiger en draaglijker wordt. Het resultaat ervan is dat ik uitgeput ben, lichamelijk en geestelijk.

Weet je Gast1, ik heb m'n hele leven al de sterke drang en behoefte om een "normaal" leven te leiden. Zo ziek als ik ben, ik kan in 3 maanden mijn lichaam fit krijgen en die wens heb ik ook.
Alleen, ik heb er hulp bij nodig, hulp van een soort personal coach dmv een PGB bijvoorbeeld. Dat heb ik 1,5 jaar gevraagd aan m'n ziel/engel doch niet gekregen. Ik zou niet eens weten hoe ik aan zo'n coach kom.
De overheid heeft de mond vol over mantelzorgers maar....
Waar haal je die vandaan?????
Een kroketje kan ik nog wel uit de muur trekken maar een mantelzorger wordt lastiger.
Ik heb gevraagd om contact met mijn kinderen maar niet gekregen.
Mijn kids leven in haat naar mij en als dat niet zo is, zijn ze gewoon bang om interesse te tonen.
De zorg is een gesloten boek, daar kan ik alleen nog pilletjes krijgen.

Ik heb gevraagd om richting in mijn leven doch niet gekregen, de enige richting die ik krijg,is dat ik in diezelfde 1,5 jaar een keer of wat tijdens manische psychosen op het internet tekeer gegaan ben, volslagen richtingloos, boos, hoogdravend.
Wat ik eigenlijk vroeg is: Help, HELP me alsjeblieft want ik ga hier kapot.
En dat is nu nog steeds, ik heb het vorige een dag of wat laten bezinken en het enige dat ik eigenlijk wil is, Help, alsjeblieft, ik ken veel mensen in Tiel, hopelijk is er nog iemand die enige interesse in mij als mens heeft.
Tot nu toe is er nog niemand geweest die zich afvraagt:
Hé, we hebben Hans al lang niet meer gezien, hoe zou het zijn met hem?
Het antwoord mag bekend zijn, vaalwitte man, 1,80m, 55 kg, op sterven na dood wanneer er niemand naar hem om blijft kijken.
Laatst gewijzigd door kastanje57 op 01 okt 2014, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Tet » 01 okt 2014, 17:36

kastanje57 schreef:ik weet niet meer wat ik moet doen.
Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen en stoppen met de schuld van alles buiten jezelf te leggen, want daarmee geef je alle verantwoordelijkheid en macht weg.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door univers » 01 okt 2014, 17:38

;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 01 okt 2014, 18:46

Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen en stoppen met de schuld van alles buiten jezelf te leggen, want daarmee geef je alle verantwoordelijkheid en macht weg.
??????
Ik herken mezelf niet in een slachtoffer rol, daarbij leg ik de schuld niet buiten mezelf. Feiten blijven echter wel feiten.
Ik ben een ziek mens, vanaf 'm'n geboorte afaan en dat levert mij beperkingen op die voor een normaal mens moeilijk te begrijpen zijn.
De verantwoordelijkheid voor mezelf draag ik wel (tot nu toe), macht streef ik helemaal niet na, daar doe ik het liefst zoveel mogelijk afstand van.

Ik vraag begrip, krijg echter kritiek en ik vraag me af waarom.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Tet » 01 okt 2014, 19:20

kastanje57 schreef:Ik herken mezelf niet in een slachtoffer rol, daarbij leg ik de schuld niet buiten mezelf.
kastanje57 schreef:De laatste vier jaar heb ik me laten leiden door de engelen. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het egoïstische rotwezens zijn. Ik ben dankzij hen alles in mijn leven kwijtgeraakt tot en met mijn eigenwaarde aan toe.
Dit is maar één voorbeeld Kastanje57.
De egoïstische engelen krijgen de schuld dat je alles bent kwijtgeraakt.
Dan ben je toch een slachtoffer en leg je de schuld toch buiten jezelf?

Daardoor neem jezelf niet de verantwoording en geef je de macht op je eigen leven weg.
truth is stranger than fiction

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 01 okt 2014, 19:36

Je hebt wel gelijk, dat is wel zo.
Ik zal de engelen niet meer de schuld geven.

Gast1

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door Gast1 » 01 okt 2014, 19:53

kastanje57 schreef:... er is toch niemand in geïnteresseerd in mijn dagelijkse leven, ik weet niet meer wat ik moet doen.
Help, HELP me alsjeblieft want ik ga hier kapot.
Tot nu toe is er nog niemand geweest die zich afvraagt:
Hé, we hebben Hans al lang niet meer gezien, hoe zou het zijn met hem?
... op sterven na dood wanneer er niemand naar hem om blijft kijken.
Niemand Hans? Toch reik ik je keer op keer de digitale hand.
Je leest het hier in mijn berichten.
Ik zou je zelfs wel een keer willen ontmoeten, dat heb ik je wel eens geschreven.
Ja, toen het even 'stil' werd en ik niets meer las van jou, heb ik inderdaad gedacht: "Hé, we hebben Hans al lang niet meer gezien, hoe zou het zijn met hem?"

Ik schonk je een youtube-filmpje, zonder woorden met veel klanken.
En precies 5 dagen later zag ik daar de werkelijke Hans Koek die een prachtsmiley plaatste.
Via die smiley keek ik in jouw ziel en voelde ik mij heel dicht bij je.
Slechts luttele momenten later zag ik helaas, maar ook begrijpelijk die tweede smiley, die de échte Hans Koek weer deed verbergen.
En weer heel even later zag ik alleen nog maar een puntje staan.

Op dat moment zou ik je graag omhelzen.
Je denkt dat niemand van je houd, maar doordat je begrijpelijk verblind bent door alle tegenslagen, zie je de handreikingen niet.
Ik begrijp de reacties van de mede-forumleden en ik denk dat jij die ook wel begrijpt.

Het zal beslist niet eenvoudig voor jou zijn, maar jij kunt en bent veel meer dan je denkt.
Nog een keer: full-screen 1080p HD ... Kijk en luister goed:

kastanje57

Re: De kruisiging herbeleefd.

Bericht door kastanje57 » 01 okt 2014, 20:21

Ik word er zo triestig van om al dat moois te zien tegen de achtergrond van mijn kansloze leven. Het is allemaal makkelijk te vertellen, de waarheid vind ik er niet in, ik word er alleen maar triest van.

Plaats reactie