Annunaki

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
buurvrouw
Onderzoeker
Berichten: 644
Lid geworden op: 17 apr 2009, 08:46

Re: Annunaki

Bericht door buurvrouw » 18 apr 2009, 04:55

toen ik het boek[de twaalfde planeet]van zecharia sitchin las,viel voor mij alles op zijn plaats.de vragen waar ik altijd al naar op zoek was, werdt hier beantwoordt.de mensen die met vleugels worden afgebeeld zijn gewoon ruimtevaarders.als je het boek leest is het allemaal logich en volkomen normaal. het is zo boeiend om de verhalen van vroeger te lezen en echt te voelen dat het waar is.ik heb genoten van dit stuk. [ufo]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Annunaki

Bericht door Tammy » 18 apr 2009, 08:54

Dank je wel voor de link Tardis, ga ik morgen eens rustig naar kijken ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Annunaki

Bericht door Tammy » 18 apr 2009, 10:50

Buurvrouw, je zit op dezelfde gedachten lijn als ik :D
Ook ik zie in de vroegere verhalen ruimtevaarders.
Ik zie dat al heel mijn leven eigenlijk.
Voor mij is het zo normaal, net als adem halen.
Leuk dat jij zo ook denkt :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 18 apr 2009, 11:34

buurvrouw schreef:toen ik het boek[de twaalfde planeet]van zecharia sitchin las,
Is dat een geschikt boek voor een beginneling op ufo-gebied?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Annunaki

Bericht door Tammy » 18 apr 2009, 11:53

Kiddo, Waren de goden kosmonauten van Erich von Danicken is ook heel mooi om mee te beginnen.
Zo ben ik vroeger gestart. :D

Afbeelding

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Multidimensional Infinity

Annunaki Alert

Bericht door Multidimensional Infinity » 18 apr 2009, 12:39

De Annunaki zijn NIET onze vrienden. Het Nibiru-verhaal is door Sitchin bedacht als afleidingsmaneuvre zodat we ze nooit zullen vinden als we ze daar gaan zoeken. Veel van het werk van Sitchin is foutief vertaald, er zijn grote omissies en irrelevante details om de lezer daarvan af te leiden. Sitchin is door de Mother Goddess Arizona Wilder herkend als reptilian, evenals Sir Laurence Gardner waarvan het bevestigd is door Montauk-survivor Stewart Swerdlow. Er zijn in de geschiedenis minstens drie gechannelde boeken geschreven die hun werkelijke herkomst onthullen: Al Azif van Abdul "The Mad Arab" Al Hazred en de Necronomicons van hofmagiër John Dee en later zwarte magiër en 33rd Degree Freemason Aleister Crowley. Dit zijn handleidingen om deze entiteiten naar Aarde te roepen vanuit de "Void" tussen de dimensies, waarnaar zij verbannen zijn door de "Olden Ones". Crowley spreekt deze entiteiten letterlijk aan met "Oh Annunaki".

Zie ook Hashemsfilms' serie THE ANTICHRIST DAJJAL WILL BE A REPTILIAN SHAPESHIFTER.

buurvrouw
Onderzoeker
Berichten: 644
Lid geworden op: 17 apr 2009, 08:46

Re: Annunaki

Bericht door buurvrouw » 18 apr 2009, 13:34

infinity, gechannelde boeken zal ik nooit kopen. wat je verder verteld vind ik onzin. sitchin is een wetenschapper met jaren ervaring en ook al zijn niet al zijn collega's het met hem eens,weet hij door zijn studie's en onderzoeken meer dan mensen die channelen en alles moeten interpreteren vanuit henzelf.tammy fijn,dat we hetzelfde denken. ik vind dat je goed advies geeft. als je sitchin googled vind je daar ook van alles. de video van bram vermeulen is ook heel duidelijk.je weet wel die tardis er op heeft gezet. :search:

billy bonny

Re: Annunaki

Bericht door billy bonny » 31 mei 2009, 18:36

Er zijn wel meer mensen die de boeken van Sitchin afkraken maar laat ZIJ dan met een goedgelovig verhaal komen want voorlopig is het Sitchin geweest die met zijn team de klei tabletten hebben vertaald terwijl anderen maar commentaar hebben (jaloers????????????)

Anet

Re: Annunaki

Bericht door Anet » 07 jun 2009, 14:09

Juist, Billy Bonny!! ;P!

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 07 jun 2009, 16:10

billy bonny schreef:Er zijn wel meer mensen die de boeken van Sitchin afkraken maar laat ZIJ dan met een goedgelovig verhaal komen
Kijk eens naar de publicaties van de geleerden, zou ik zeggen. Niet zo spannend als de fantasieën van Sitchin, maar wel onderbouwd.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Anet

Re: Annunaki

Bericht door Anet » 08 jun 2009, 00:38

Wat jij "geleerden" noemt. *1* :roll:
Die "spannende fatasieën" van jou zijn lekker onderbouwd .. ach ja .. verkregen wetenschap, een beetje verkeerde wetenschap ... neem ik je niet kwalijk, hoor! :wink:

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 08 jun 2009, 08:17

Anet schreef:Wat jij "geleerden" noemt. *1* :roll:
Mensen die ervoor geleerd hebben.
Anet schreef:Die "spannende fatasieën" van jou zijn lekker onderbouwd .. ach ja .. verkregen wetenschap, een beetje verkeerde wetenschap ... neem ik je niet kwalijk, hoor! :wink:
Onderbouw. Wat klopt er niet aan wat de gevestigde wetenschap zegt en waarom?

Met wat :roll: en :wink: overtuig je niemand.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Annunaki

Bericht door Tardis » 08 jun 2009, 11:24

Een retorische vraag. Hoe zou het komen dat Nibiru, die volgens de gelovigen zo groot is als Jupiter en over een paar jaar langs Aarde scheert, nog steeds niet gezien wordt? Zelfs niet door amateur astronomen met semi-professionele sterrenkijkers?

Ter vergelijking: Neptunus, aanzienlijk kleiner dan Jupiter en veel verder van de Zon verwijderd, is door amateur astronomen met hun kijkers prima te zien. Zelfs al zou het nog tien jaar duren voor Nibiru in de buurt van de loopbaan van onze planeet komt zou Nibiru bij amateurs al vol in beeld moeten zijn.

Een tweede retorische vraag. Zou het kunnen dat het verhaal over Annunaki gewoon een verhaal is, zoals Star Wars een verhaal is?



Nog maar eens een link naar de berekening van de baan die Niburu volgens de gelovigen zou moeten beschrijven. http://www.facebook.com/topic.php?uid=1 ... topic=4349
conclusie, niets wijst er op dat Niburu bestaat of kan bestaan.
Laatst gewijzigd door Tardis op 08 jun 2009, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 08 jun 2009, 11:33

Tardis schreef:Hoe zou het komen dat Nibiru, die volgens de gelovigen zo groot is als Jupiter en over een paar jaar langs Aarde scheert, nog steeds niet gezien wordt? Zelfs niet door amateur astronomen met semi-professionele sterrenkijkers?
Goed punt [think]
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

tofu_kronos

Re: Annunaki

Bericht door tofu_kronos » 08 jun 2009, 17:08

Misschien hebben ze wel cloak.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 08 jun 2009, 17:26

tofu_kronos schreef:Misschien hebben ze wel cloak.
Rechtbrei-excuus.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

tofu_kronos

Re: Annunaki

Bericht door tofu_kronos » 08 jun 2009, 19:08

Een sterk EM veld kan het licht buigen rond het schip, waardoor men het niet ziet.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 08 jun 2009, 19:24

tofu_kronos schreef:Een sterk EM veld kan het licht buigen rond het schip, waardoor men het niet ziet.
Zou je een lens-effect moeten krijgen zoals bij zwaartekracht.

(Plus dat het onmogelijk is. Licht heeft geen lading dus wordt niet afgebogen door EM. Lees je veel science-fiction?)
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

tofu_kronos

Re: Annunaki

Bericht door tofu_kronos » 08 jun 2009, 19:26

EM is miljoenen malen sterker dan zwaartekracht, en zwaartekracht buigt het licht ook.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Annunaki

Bericht door Beatrix Kiddo » 08 jun 2009, 19:28

tofu_kronos schreef:EM is miljoenen malen sterker dan zwaartekracht, en zwaartekracht buigt het licht ook.
Ja, zwaartekracht wel. Ik heb je net verteld waarom EM het niet doet.

Maar goed. Waarom kunnen we dat supersterke EM-veld niet meten?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Plaats reactie