Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:24

Maar goed, even deze artikelen lezen,

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 01:25

Shizo schreef:Ik google niet, ik laat anderen dat voor me doen.
Ik wel ik houd van googlen, maarja ik weet niet of je zo eigenwijs bent om geen van die artikelen te bekijken...

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:26

Check mijn post voor jou post, dan zie je overduidelijk dat ik dit toch ga lezen

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 01:26

Shizo schreef:Check mijn post voor jou post, dan zie je overduidelijk dat ik dit toch ga lezen
:P:P, soms ben ik te snel voor mezelf...

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:29

Een poleshift oké, je hebt mij overtuigd. Geologisch is dit verantwoord, maar dat dit de oorzaak zal zijn voor simplistisch gezegd, alle elektrische toestellen uitvallen is een groot woord. Dat zien we wel, en eenmaal mijn koffiemachine uitvalt ben ik overtuigd :D. Maar... Is het ook niet een mogelijkheid dat Amerika EMP wapens ontwerpt?

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 01:35

Shizo schreef:Een poleshift oké, je hebt mij overtuigd. Geologisch is dit verantwoord, maar dat dit de oorzaak zal zijn voor simplistisch gezegd, alle elektrische toestellen uitvallen is een groot woord. Dat zien we wel, en eenmaal mijn koffiemachine uitvalt ben ik overtuigd :D. Maar... Is het ook niet een mogelijkheid dat Amerika EMP wapens ontwerpt?
Alles zal overbelast raken, dat is dacht ik wat een EMP doet, en het zal een paar jaar niet meer werken, als jij weet hoe je iets kan maken nadat het overbelast is geweest kan je het wel repareren dacht ik, maar er zal een paar jaar geen technologie zijn op zijn minst...
En ja Amerika ontwerpt EMP wapen, heelveel landen in de wereld hebben deze wapens, Rusland, China, Iran enz.... terroristen zouden ook een EMP aanval kunnen uitvoeren.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:36

Een paar jaar geen technologie is een crisis van de wereld.
Vooral in de rijkere landen, maar dat is meer goed! Kan de aarde een paar jaren herstellen van onze uitbuiterijen... En gaan we weer back 2 the roots van onze beschaving. Toch schrikt zo'n EMP aanval mij wel af, stel dat ze dit doen bij grote ziekenhuizen, of zo kunnen ontwerpen dat het effect heeft op volledige landen.

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 01:41

Shizo schreef:Een paar jaar geen technologie is een crisis van de wereld.
Vooral in de rijkere landen, maar dat is meer goed! Kan de aarde een paar jaren herstellen van onze uitbuiterijen... En gaan we weer back 2 the roots van onze beschaving. Toch schrikt zo'n EMP aanval mij wel af, stel dat ze dit doen bij grote ziekenhuizen, of zo kunnen ontwerpen dat het effect heeft op volledige landen.
Je hoeft ze alleen maar te plaatsen op electriciteits centrales, dat geeft het (on)gewenste effect. En ik ben het er ook mee eens dat dit goed voor ons zou kunnen zijn (als aardlingen), maar ik denk dat er 2 scenario's mogelijk zijn een hele goeie, en een hele slechte, mijn slecht heb ik al verteld, bij mijn goeie zijn wij over 20 jaar een spiritueele sprong vooruit en leven de meeste van ons in harmonie met elkaar en is er wereldvrede.
Dan staan wij namelijk allemaal als aardlingen tegenover een ander (buitenaards ras), maar hier zijn we nog niet klaar voor, eerst moeten we leren samenwerken, stoppen met tegen elkaar vechten en die elitaire mensen moeten ook maar eens verdwijnen.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:42

Als er geen technologie meer is, is er 1 geloof dat alle zal overheersen. Het boeddhisme, géén geweld en leven in soberheid.. Zal velen aanspreken.

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 01:47

Shizo schreef:Als er geen technologie meer is, is er 1 geloof dat alle zal overheersen. Het boeddhisme, géén geweld en leven in soberheid.. Zal velen aanspreken.
Eens, ik denk dat alle goeie elementen van verschillende religie's gepakt zullen worden, de meeste daarvan zitten in het boeddhisme en Hindoeïsme vind ikzelf. Iemand heeft dit scenario voorspeld, ik heb een mp3 versie van haar voorspelling voor de toekomst beluisterd, en dat kwam neer op zo een extreem goed scenario, zij het Sylvia Brown.
Maarja wie de stijd tussen goed en kwaad gaat winnen staat vast, hoeveel goed het kwaad kan vernietigen voor dit gebeurd staat niet vast.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 01:54

De strijd tussen goed en kwaad zal kwaad toch winnen. Het zegt al genoeg dat de mens toch verdwijnt van de aarde, en dat er tegenwoordig nog zoveel kwaadardige persoontjes rondlopen hier op aarde. In ieder mens zit er woede, maar dat is er ingestapt door alle problemen die de wereld heeft!

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 02:00

Shizo schreef:De strijd tussen goed en kwaad zal kwaad toch winnen. Het zegt al genoeg dat de mens toch verdwijnt van de aarde, en dat er tegenwoordig nog zoveel kwaadardige persoontjes rondlopen hier op aarde. In ieder mens zit er woede, maar dat is er ingestapt door alle problemen die de wereld heeft!
Het kwaad heeft al verloren, als de een deel van de mens van de aarde verdwijnt heeft het kwaad niet gewonnen, als de goeie mensen van de aarde verwdwijnen of het kwaad die nog steeds onder controle heeft heeft het kwaad wel gewonnen, woede is niet het kwaad, waarvoor je het gebruikt is meestal het kwaad, het is net als een wapen. Ik denk dat we op het punt staan om spiritueel te groeien (een groot deel van ons), deze vooral (goeie) mensen zullen de mensheid helpen om een stap vooruit te komen en het kwaad te overwinnen. Hoeveel goeie mensen hiervoor zullen moeten sterven is voor mij een onbekende dat we winnen is voor mij en vele zeker.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 02:02

Jij denkt dat het kwaad heeft verloren, ik denk dat het heeft gewonnen.
Daarom denk ik ook zo'n beetje dat de aarde bezig is met een opruim actie, zo'n "Rot op met de mensheid, mijn beurt terug". Nja.. Ik hoop ooit op een dag dat we deze aarde hier verlaten, hier is al genoeg op gebeurd.

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 02:05

Shizo schreef:Jij denkt dat het kwaad heeft verloren, ik denk dat het heeft gewonnen.
Daarom denk ik ook zo'n beetje dat de aarde bezig is met een opruim actie, zo'n "Rot op met de mensheid, mijn beurt terug". Nja.. Ik hoop ooit op een dag dat we deze aarde hier verlaten, hier is al genoeg op gebeurd.
Dat hebben wij onszelf aangedaan, als wij de aarde kapot gaan maken, zal zij boos zijn op ons, die rampen die gaat komen zijn onze straf, en niet alleen de oorzakers zullen daarvoor moeten boeten, iedereen zal hiervoor moeten boeten. De aarde is een goeie plek, maar als wij echt willen groeien moeten wij naar een grotere planeet denk ik.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 02:09

Mwah,

Ik geloof nu niet echt zo in het hele 2012 gebeuren, dat heb je al ondervonden, maar wat zullen wij doen met andere exo planeten waar wij eventueel op kunnen leven? Ook kapot maken? Een volledig nieuwe beschaving opbouwen om dan weer weg te vluchten?

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 02:16

Shizo schreef:Mwah,

Ik geloof nu niet echt zo in het hele 2012 gebeuren, dat heb je al ondervonden, maar wat zullen wij doen met andere exo planeten waar wij eventueel op kunnen leven? Ook kapot maken? Een volledig nieuwe beschaving opbouwen om dan weer weg te vluchten?
Niet als wij spiritueel kunnen groeien, er moet iets veranderen in onszelf anders zullen we onszelf altijd kapot maken. Dit is ook wat geloof. Of er gaat iets onzelf veranderen en het goeie scenario gebeurt. Of het slechtste scenario gebeurd en er veranderd niks in ons, dit is al zovaak gebeurt, maar dit keer hebben we misschien een hogere kans als wij assistentie was een buitenaards ras zullen krijgen. Er moet iets in onszelf veranderen (de meeste van ons), anders verliezen we.

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 02:17

Hulp van een buitenlands ras?
Dan heb je toch even de Amerikanen die hun kapot knallen omdat het een zogezegde bedreiging voor hun levensstijl is?

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 02:20

Shizo schreef:Hulp van een buitenlands ras?
Dan heb je toch even de Amerikanen die hun kapot knallen omdat het een zogezegde bedreiging voor hun levensstijl is?
Deze rassen kunnen deze kogels/raketten makkelijk ontwijken. Ze helpen ons al en sommige werken tegen ons. En de Amerika wordt in de toekomst toch wel vernietigd, of door oorlog, of door natuurrampen...

Shizo

Bericht door Shizo » 30 apr 2007, 02:23

Aah, de verkeerde keuze van Presidenten vernietigd Amerika op zichzelf al. Ik denk niet dat Aliens ons al bezocht hebben of ons helpen op een of andere manier (voeger wel, mening herzien). Als aliens ons hielpen, dan wil ik hun bedanken voor alle hulp die ze ons gaven. Iedere dag sterven er nog duizenden mensen aan ziekten / voedseltekort. Ik geloof in bacteriele leven op een andere planeet, en héél mss hoogtechnologisch leven. Meer niet,

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 apr 2007, 02:27

Shizo schreef:Aah, de verkeerde keuze van Presidenten vernietigd Amerika op zichzelf al. Ik denk niet dat Aliens ons al bezocht hebben of ons helpen op een of andere manier (voeger wel, mening herzien). Als aliens ons hielpen, dan wil ik hun bedanken voor alle hulp die ze ons gaven. Iedere dag sterven er nog duizenden mensen aan ziekten / voedseltekort. Ik geloof in bacteriele leven op een andere planeet, en héél mss hoogtechnologisch leven. Meer niet,
Ik weet zeker dat er hoogtechnologisch leven is op andere planeten, dat van die president ben ik het mee eens. Deze aliens hebben een bepaalde voorwaarden voordat wij lid mogen worden van hun netwerk (galactische fedaratie), wij moeten eerst onszelf helpen, als we eenmaal een spiritueele sprong vooruit zijn willen ze pas echt met ons samenwerken. Nu mogen ze ons gelimiteerd helpen met deze sprong om het balans te houden tussen goed en kwaad, omdat ook kwade rassen tegen ons werken.

Plaats reactie