Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3436
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 01 apr 2006, 19:26

Ik ga gewoon strategisch feesten in 2012; meerdere verre vakanties.
Ik wil natuurlijk wel in een 5 sterren hotel zitten als er iets mis gaat :mrgreen:
https://starthemel.nl

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

This is the way

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 19:33

keesie14 schreef:
FoX schreef:Waarom ben je bang voor de dood ?
Nee, ik wil gewoon alles uit dit leven halen wat ik kan, en dood gaat dat dus niet, maar vind jij het dan ook niet een klein beetje bang om dood te gaan ofzo al is het maar een klein beetje, want ik weet dat er leven na de dood, ik heb geen enkele reden om er bang voor te zijn, maar misschien heb je het niet in de gaten, maar ik ben 15 en in 2012 ben ik 21, beetje jong he.
Ik had al een vermoeden dat je zo jong bent mede door je niburu overtuiging.
Ondanks dat we het op een aantal vlakken eens zijn heb je nog steeds niet kunnen vertellen waar je je overtuiging op baseert. Of heb je men vorige post niet gelezen?

Dood gaan we toch dus onzin om daar bang voor te zijn maar als ik het eventueel kan uitstellen dan zal ik dat proberen.

Harde bewijzen voor de speciefieke datum van 21-dec-2012 zijn er niet maar dat er van heel veel verschillende kanten hier toch op gewezen word vind ik moeilijk te negeren.
Wetenschappelijke aanwijzingen dat we wel voor rampen moeten vrezen en dat ons zonnestelsel aan grote en steeds sneller veranderende veranderingen onderhevig is zijn er weer wel volop.

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 19:42

lowlandsrouter schreef:Ik ga gewoon strategisch feesten in 2012; meerdere verre vakanties.
Ik wil natuurlijk wel in een 5 sterren hotel zitten als er iets mis gaat :mrgreen:
Het is te hopen dat we voor die tijd niet met grote stroomstoringen te maken hebben.
Door afname van het aardsmagnetische veld=> aarde word dan dus minder goed beschermd tegen straling.
Door toename van zonneactiviteit welk z'n hoogtepunt heeft in 2012(toeval?)=> meer en heftigere straling.
Kan elk transformator huisje ontploffen door de inductie spanningen die dan zullen optreden. Okk de standaard chips kunnen hier niet tegen.

Mocht dit toch gebeuren is de ellende niet te overzien en zal het recht van de sterkste normaal zijn. niets werkt meer geen winkel die meer bevoorraad word enz. enz. Anarchie en veel zullen sterven door honger dorst enz.

Maarja ik hoop dat het allemaal wel zal meevallen en misschien is dit wel een truc van de NWO om mensen te onderdrukken.

Anet

Bericht door Anet » 01 apr 2006, 19:54

Ik ben als de dood voor de dood, wie wil er nu dood? Niemand toch?
Behalve dan mensen die vreselijke pijn lijden of mensen die geestelijk in de war zijn!
Als het dan zo moet zijn dat er een vreselijke ramp gebeurd die vele mensen zal treffen, ga ik liever dood met degene die ik lief heb en in mijn eigen vertouwde omgeving.
Mocht het zo zijn dat mijn familie en kennissen ook het idee hebben om weg te gaan, zou ik wel meegaan denk ik. (maar dan zijn er zeer sterke bewijzen verkregen wat er precies gebeuren gaat en waar)

Ik zou me niet zo druk maken Keesie14, misschien haal je 2012 niet eens want alle mensen hangen met dat betreft aan een dun draadje ...
Laat je niet gek maken door lugubere voorspellingen die door de eeuwen heen al zo vaak gedaan zijn, veel mensen worden hierdoor bang gemaakt!
Toen de komeet Bob Haley in 1996 de Aarde passeerde werd er gezegd dat er een ruimteschip in de staart van de komeet meevloog, meer dan honderd mannen, vrouwen en kinderen vonden de dood omdat ze lid waren van een soort secte die dacht dat als ze collectief zelfmoord pleegde, meegenomen werden met dat ruimteschip.
Achteraf bleek er geen ruimteschip te zijn!
En zo zijn er vele voorbeelden te noemen.

Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was Keesie en genieten van mijn beginnende leven.
Natuurlijk mag je een groep samenbrengen met de zelfde spannende intresses als jij, maar laat het geen obsessie worden dat jaartal 2012! :wink:
Laatst gewijzigd door Anet op 01 apr 2006, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3436
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 01 apr 2006, 19:56

Japairman schreef:
lowlandsrouter schreef:Ik ga gewoon strategisch feesten in 2012; meerdere verre vakanties.
Ik wil natuurlijk wel in een 5 sterren hotel zitten als er iets mis gaat :mrgreen:
Het is te hopen dat we voor die tijd niet met grote stroomstoringen te maken hebben.
Door afname van het aardsmagnetische veld=> aarde word dan dus minder goed beschermd tegen straling.
Door toename van zonneactiviteit welk z'n hoogtepunt heeft in 2012(toeval?)=> meer en heftigere straling.
Kan elk transformator huisje ontploffen door de inductie spanningen die dan zullen optreden. Okk de standaard chips kunnen hier niet tegen.

Mocht dit toch gebeuren is de ellende niet te overzien en zal het recht van de sterkste normaal zijn. niets werkt meer geen winkel die meer bevoorraad word enz. enz. Anarchie en veel zullen sterven door honger dorst enz.

Maarja ik hoop dat het allemaal wel zal meevallen en misschien is dit wel een truc van de NWO om mensen te onderdrukken.
Ik heb me nog niet dusdanig geinformeerd om inhoudelijk te kunnen reageren, maar ik lees je berichten met grote interesse.
https://starthemel.nl

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

This is the way

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 20:03

Anet schreef: Laat je niet gek maken door lugubere voorspellingen die door de eeuwen heen al zo vaak gedaan zijn, veel mensen worden hierdoor bang gemaakt!
Toen de komeet Bob Haley in 1996 de Aarde passeerde werd er gezegd dat er een ruimteschip in de staart van de komeet meevloog, meer dan honderd mannen, vrouwen en kinderen vonden de dood omdat ze lid waren van een soort secte die dacht dat als ze collectief zelfmoord pleegde, meegenomen werden met dat ruimteschip.
Achteraf bleek er geen ruimteschip te zijn!
En zo zijn er vele voorbeelden te noemen.
Dit soort voorbeelden zijn niet te vergelijken met 2012 is mijn persoonlijke mening. Appels met peren vergelijken.

Maar ik geef je groot gelijk dat je je niet alteveel druk moet maken en gewoon moet genieten zoveel als mogelijk.
Voor het zelfde geld lig je volgend jaar onder een auto, je weet het niet.
Vandaar ook dat mijn motto is.

Pluk de dag.

Elke dag die je hebt is een geschenk.

en vergeet vooral niet, 1 dag niet gelachen is een dag niet geleeft. :wink:

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 20:06

lowlandsrouter schreef:
Japairman schreef:
lowlandsrouter schreef:Ik ga gewoon strategisch feesten in 2012; meerdere verre vakanties.
Ik wil natuurlijk wel in een 5 sterren hotel zitten als er iets mis gaat :mrgreen:
Het is te hopen dat we voor die tijd niet met grote stroomstoringen te maken hebben.
Door afname van het aardsmagnetische veld=> aarde word dan dus minder goed beschermd tegen straling.
Door toename van zonneactiviteit welk z'n hoogtepunt heeft in 2012(toeval?)=> meer en heftigere straling.
Kan elk transformator huisje ontploffen door de inductie spanningen die dan zullen optreden. Okk de standaard chips kunnen hier niet tegen.

Mocht dit toch gebeuren is de ellende niet te overzien en zal het recht van de sterkste normaal zijn. niets werkt meer geen winkel die meer bevoorraad word enz. enz. Anarchie en veel zullen sterven door honger dorst enz.

Maarja ik hoop dat het allemaal wel zal meevallen en misschien is dit wel een truc van de NWO om mensen te onderdrukken.
Ik heb me nog niet dusdanig geinformeerd om inhoudelijk te kunnen reageren, maar ik lees je berichten met grote interesse.
Grote probleem van de materielle wereld is dat we zo afhankelijk zijn.
Ik geef bijv. de primitieve afrikaanse stammen de beste overlevings kans in tijden van onheil.

Tip van Flip

Neem vooral niet alles wat ik schrijf voor zoete koek en ga vooral zelf op onderzoek om zodanig tot het beste resultaat te komen wat betreft jouw werkelijkheid.

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3436
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 01 apr 2006, 20:15

Japairman schreef:Neem vooral niet alles wat ik schrijf voor zoete koek en ga vooral zelf op onderzoek om zodanig tot het beste resultaat te komen wat betreft jouw werkelijkheid.
Er is maar één werkelijkheid en daar leven we met z'n allen in; natuurlijk zijn er verschillende interpretaties en conclusies, maar er is maar één werkelijkheid en als we die met zijn allen vinden dan komt het misschien nog wel goed met de mens.
https://starthemel.nl

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

This is the way

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 20:43

lowlandsrouter schreef:
Japairman schreef:Neem vooral niet alles wat ik schrijf voor zoete koek en ga vooral zelf op onderzoek om zodanig tot het beste resultaat te komen wat betreft jouw werkelijkheid.
Er is maar één werkelijkheid en daar leven we met z'n allen in; natuurlijk zijn er verschillende interpretaties en conclusies, maar er is maar één werkelijkheid en als we die met zijn allen vinden dan komt het misschien nog wel goed met de mens.
:wink:

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 21:42

Ik zal weer even op jullie allemaal reageren:

Japairman

Ik ben dan wel heel jong, maar ook slim, dus onderschat mij niet.
Ik heb geen bewijzen voor de specifieke datum voor 2012, maar er zijn genoeg bewijzen dat het rond die periode gebeurt ze kunnen er natuurlijk altijd een maandje naast zitten, waarschijnlijk niet, maar we moeten er wel rekening mee houden.

De EMP's die de zon zal veroorzaken is ook een goeie reden om... laten we zeg van de bewoonde wereld weg te gaan, hoe verder je weg bent bij laten we zeggen....de mens, hoe minder gevaar je loopt voor dit soort dingen, de maan zal ook nog eens een keer extra effect op ons hebben, dit betekent dat wij een stuk agresiever zullen worden, en in dit geval nog wanhopiger, we moeten ons dan ook trainen om rustig te blijven, oftewel veel mediteren.
We moeten er ook mee rekening houden dat we ons moeten beschermen tegen mensen die ''gek worden'' dat betekent dat je beter met een grote groep kan zijn, want dan ben je veiliger, das logisch.
Ik weet trouwens dat dit geen truc is, want wat er ook gebeurt in 2012, het is iets onbekends voor de meest, en mensen houden niet van ''onbekend'', dus zal er chaos zijn.

Anet

In mijn geloof mag je geen zelfmoord plegen dat is zo een beetje regel 1 (kheb mijn eigen geloof gemaakt), dus maak je daar geen zorgen over, en ik geniet op dit moment van mijn leven, dus maak je daar ook maar geen zorgen over, maar van 2012 kan je mij niet wegkrijgen er zijn simpelweg teveel bewijzen, daarbij komt nog dat ik de verandering voel, voel jij dat dan niet.

Japairman

Jij hoeft je ook geen zorgen te maken, ik ben geen trieste nerd die de hele dag achter zijn computer dingen over 2012 aan het bekijken is, als je dat soms denkt.

Ben het met je eens, maar ik weet van mezelf, dat als het moet, ik alles hier binnen een seconde kan achterlaten, veel mensen kunnen dit niet, en daarom willen veel mensen ook niet in dit soorten dingen geloven of het nou waar is of niet.

Lowlandsrouter

Helemaal mee eens, maar dan moeten we dit ook wel samen doen.

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 23:23

keesie14 schreef:Ik zal weer even op jullie allemaal reageren:

Japairman

Ik ben dan wel heel jong, maar ook slim, dus onderschat mij niet.
wat is slim?


Anet

daarbij komt nog dat ik de verandering voel, voel jij dat dan niet.
Die voel ik zeker en had het er net nog met mijn vrouw over.
Nu heb ik ook niet zoveel vertrouwen in al die zendmasten overal.
wifi gsm bluetooth enz. enz.
Media
Persoonlijk voel ik dat er aardse veranderingen zijn die hun uitwerking hebben op de psyche van de mens.
Misschien is dit wel de voorbereiding op 5e dimensie.

Japairman

Jij hoeft je ook geen zorgen te maken, ik ben geen trieste nerd die de hele dag achter zijn computer dingen over 2012 aan het bekijken is, als je dat soms denkt.
Hoe kan jij nu weten wat ik denk?
Is dat belangrijk?
Ben het met je eens, maar ik weet van mezelf, dat als het moet, ik alles hier binnen een seconde kan achterlaten, veel mensen kunnen dit niet, en daarom willen veel mensen ook niet in dit soorten dingen geloven of het nou waar is of niet.
Je bent dus niet opgesloten in een persoonlijk gecreerde gevangenis. :wink:

keesie14

Bericht door keesie14 » 02 apr 2006, 00:30

Japairman

wat is slim?
Slim genoeg om dit alles te begrijpen, en de slechte van de goeie dingen te onderscheiden, de meeste mensen van 15 weten niet eens wat een EMP is (kan ik me wel voorstellentrouwens), maar toch dit is niet egistisch bedoeld ofzo, maar ik ben gewoon slimmer dan de meeste mensen.

''Kees zei''

daarbij komt nog dat ik de verandering voel, voel jij dat dan niet.


Die voel ik zeker en had het er net nog met mijn vrouw over.
Nu heb ik ook niet zoveel vertrouwen in al die zendmasten overal.
wifi gsm bluetooth enz. enz.
Media
Persoonlijk voel ik dat er aardse veranderingen zijn die hun uitwerking hebben op de psyche van de mens.
Misschien is dit wel de voorbereiding op 5e dimensie.
Dat weet ik wel zeker, ik weet niet of je hebt gelezen over DNA-verandering, en nieuwetijdskinderen enzo, maar ik ben een nieuwetijdskinds, en mijn DNA-verandert ik kan het gewoon voelen, ik voel me ook steeds sterker worden, en de gaves die ik heb worden ook steeds sterker, eigenlijk heb ik bestwel zin in na 2012, de 5e dimensie lijkt me echt zoveel beter.



Japairman

Hoe kan jij nu weten wat ik denk? je zegt dat ik moet genieten van het leven, alsof je al aanneemt dat ik dat niet doe dus.
Is dat belangrijk? Nee, eigenlijk niet echt, maar jij begon met: geniet van het leven''.
Ben het met je eens, maar ik weet van mezelf, dat als het moet, ik alles hier binnen een seconde kan achterlaten, veel mensen kunnen dit niet, en daarom willen veel mensen ook niet in dit soorten dingen geloven of het nou waar is of niet.
Japairman

Je bent dus niet opgesloten in een persoonlijk gecreerde gevangenis. :wink:
Nee precies, als het moest zou ik alles hier deze seconde nog kunnen achterlaten, maar het moet nu niet, de spullen hebben wel waarde, maar niet echt heelveel, ik zou het juist liever achterlaten dan ben ik er van af, maar ik zou het alleen doen als het moest, en als ik er dus iets voor terugkrijg (ik moet gewoon een goeie rede hebben).

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Bericht door Krystallainen » 02 apr 2006, 00:36

keesie14 schreef:
en mijn DNA-verandert ik kan het gewoon voelen,
Wat voel je daar dan bij :?:
Plato roeleert

keesie14

Bericht door keesie14 » 02 apr 2006, 00:57

Krystallainen schreef:
keesie14 schreef:
en mijn DNA-verandert ik kan het gewoon voelen,
Wat voel je daar dan bij :?:
Veel dingen zoals, spierpijn, vaak moe, vaak ziek, zoals ik al zij ik wordt geestelijk steeds sterker, en mijn gaves worden steeds sterker, tja en je kan wel zeggen dat dingen zoals spontane pijnen enzo hier niks mee te maken (mocht je dit denken, zo niet negeer dit dan), maar dan zou je dna-verandering is moeten googlen, en dan naar een site zoeken van
dr fox daar zal je dan snel genoeg komen, zij heeft een paar onderzoeken gedaan over hoe het precies zit, maar ik kan wel één wetenschapelijk bewijs noemen, dat is namelijk dat bij mijn, moeder een keer bij een DNA-onderzoek een derde DNA-streng is gevonden, net zoals dr Fox hetzelfde waar dr Fox het vaak over heeft, gezien DNA-erfelijk is en ik een nieuwetijds-kind heb ik hem dus ook dat weet ik wel zeker, maar je moet zelf maar ff kijken, geloof wat je wilt geloven, maar ik weet dat het waar is.

Japairman

Bericht door Japairman » 02 apr 2006, 11:47

keesie14 schreef:
Krystallainen schreef:
keesie14 schreef:
en mijn DNA-verandert ik kan het gewoon voelen,
Wat voel je daar dan bij :?:
Veel dingen zoals, spierpijn, vaak moe, vaak ziek, zoals ik al zij ik wordt geestelijk steeds sterker, en mijn gaves worden steeds sterker, tja en je kan wel zeggen dat dingen zoals spontane pijnen enzo hier niks mee te maken (mocht je dit denken, zo niet negeer dit dan), maar dan zou je dna-verandering is moeten googlen, en dan naar een site zoeken van
dr fox daar zal je dan snel genoeg komen, zij heeft een paar onderzoeken gedaan over hoe het precies zit, maar ik kan wel één wetenschapelijk bewijs noemen, dat is namelijk dat bij mijn, moeder een keer bij een DNA-onderzoek een derde DNA-streng is gevonden, net zoals dr Fox hetzelfde waar dr Fox het vaak over heeft, gezien DNA-erfelijk is en ik een nieuwetijds-kind heb ik hem dus ook dat weet ik wel zeker, maar je moet zelf maar ff kijken, geloof wat je wilt geloven, maar ik weet dat het waar is.
Weet je dat alle directe links die verwijzen naar het bewijs van Dr._Berrenda_Fox niet meer werken.
Evolutionary DNA Changes in Humans Reported
(Patricia Resch interview with Dr. Berrenda Fox)

MATRIX MASTERS' NOTE: On June 1, 2005 we received the following email:


http://www.matrixmasters.com/blog/scien ... ience.html

It has come to our attention that you are running an article on your page for which we hold the copy right. Please remove the article about Dr. Berrenda Fox. After that was printed we discovered that she had lied to us, falsified data on tests she never conducted, and injected her subjects with testosterone without their knowledge.She was sent to jail for this and her "clinic" was shut down.

Dawn Fazende
Patricia Resch

Mount Shasta Magazine is an excellent publication covering Spiritual, Personal Growth, New Age and Alternative Health topics. Ask about our on-line ad rates!!!

http://www.mountshastamagazine.com
http://www.wesak.us
Ph. 530-926-5500 x 5 or, toll free 888-926-9255
En hier word dus duidelijk gesteld dat het onderzoek van haar een grote hoax is. Ze zit dus in de gevangenis!!!!

Japairman

Bericht door Japairman » 02 apr 2006, 11:49

Japairman schreef:
keesie14 schreef:
Krystallainen schreef: Wat voel je daar dan bij :?:
Veel dingen zoals, spierpijn, vaak moe, vaak ziek, zoals ik al zij ik wordt geestelijk steeds sterker, en mijn gaves worden steeds sterker, tja en je kan wel zeggen dat dingen zoals spontane pijnen enzo hier niks mee te maken (mocht je dit denken, zo niet negeer dit dan), maar dan zou je dna-verandering is moeten googlen, en dan naar een site zoeken van
dr fox daar zal je dan snel genoeg komen, zij heeft een paar onderzoeken gedaan over hoe het precies zit, maar ik kan wel één wetenschapelijk bewijs noemen, dat is namelijk dat bij mijn, moeder een keer bij een DNA-onderzoek een derde DNA-streng is gevonden, net zoals dr Fox hetzelfde waar dr Fox het vaak over heeft, gezien DNA-erfelijk is en ik een nieuwetijds-kind heb ik hem dus ook dat weet ik wel zeker, maar je moet zelf maar ff kijken, geloof wat je wilt geloven, maar ik weet dat het waar is.
Weet je dat alle directe links die verwijzen naar het bewijs van Dr._Berrenda_Fox niet meer werken.
Deze dr is overigens geen hij maar een zij.
Evolutionary DNA Changes in Humans Reported
(Patricia Resch interview with Dr. Berrenda Fox)

MATRIX MASTERS' NOTE: On June 1, 2005 we received the following email:


http://www.matrixmasters.com/blog/scien ... ience.html

It has come to our attention that you are running an article on your page for which we hold the copy right. Please remove the article about Dr. Berrenda Fox. After that was printed we discovered that she had lied to us, falsified data on tests she never conducted, and injected her subjects with testosterone without their knowledge.She was sent to jail for this and her "clinic" was shut down.

Dawn Fazende
Patricia Resch

Mount Shasta Magazine is an excellent publication covering Spiritual, Personal Growth, New Age and Alternative Health topics. Ask about our on-line ad rates!!!

http://www.mountshastamagazine.com
http://www.wesak.us
Ph. 530-926-5500 x 5 or, toll free 888-926-9255
En hier word dus duidelijk gesteld dat het onderzoek van haar een grote hoax is. Ze zit dus in de gevangenis!!!!

keesie14

Bericht door keesie14 » 02 apr 2006, 12:34

Japairman

En hier word dus duidelijk gesteld dat het onderzoek van haar een grote hoax is. Ze zit dus in de gevangenis!!!!
Ik weet dat alle directe links naar Dr Fox niet werken, daar ben ik zelf ook al achtergekomen, maar denk is na gast, waarom denk je dat ze in de gevangenis zit, ze werd een gevaar, er zijn heel wat mensen die niet willen dat dit niet uitkomt, ik heb er bewijzen voor, ze zitten in mij en in de meest kinderen die nu geboren worden, mijn moeder heeft die 3e streng, het was toen ze het ontdekte bij haar maar 1 gen extra, maar ik denk dat het niet begon te groeien, bij mij zou die denk ik al een stuk groter zijn, en bij haar nu ondertussen ook, mag jij ff verklaren hoe dat dan zit, en je mag ff verklaren waarom alles klopt dat zij zegt, haar onderzoek was geen hoax, de regering wou gewoon dat dit niet uitkwam, dr Fox is trouwens niet de enige die dit onderzocht heeft, als je mij niet gelooft, als je zoekt kom je erachter dat er heelveel mensen dit hebben onderzocht, het is zo duidelijk waarom ze is opgepakt, ze werd een te groot gevaar voor hen.....

Japairman

Bericht door Japairman » 02 apr 2006, 13:28

keesie14 schreef:
Japairman

En hier word dus duidelijk gesteld dat het onderzoek van haar een grote hoax is. Ze zit dus in de gevangenis!!!!
Ik weet dat alle directe links naar Dr Fox niet werken, daar ben ik zelf ook al achtergekomen, maar denk is na gast, waarom denk je dat ze in de gevangenis zit, ze werd een gevaar, er zijn heel wat mensen die niet willen dat dit niet uitkomt, ik heb er bewijzen voor, ze zitten in mij en in de meest kinderen die nu geboren worden, mijn moeder heeft die 3e streng, het was toen ze het ontdekte bij haar maar 1 gen extra, maar ik denk dat het niet begon te groeien, bij mij zou die denk ik al een stuk groter zijn, en bij haar nu ondertussen ook, mag jij ff verklaren hoe dat dan zit, en je mag ff verklaren waarom alles klopt dat zij zegt, haar onderzoek was geen hoax, de regering wou gewoon dat dit niet uitkwam, dr Fox is trouwens niet de enige die dit onderzocht heeft, als je mij niet gelooft, als je zoekt kom je erachter dat er heelveel mensen dit hebben onderzocht, het is zo duidelijk waarom ze is opgepakt, ze werd een te groot gevaar voor hen.....
Daar heb ik ook aan gedacht maar begrijp dat het voor de gewone mens niet falcificeerbaar is en dus op de grote hoop van bullshitverhalen terecht komt.
Jij zegt nu wel dat je moeder een 3e dna streng heeft, kun je dat dan bewijzen?
Dit zou groot nieuws moeten zijn en gedegen onderzocht moeten worden.
Als ik iedereen op z'n woord moet geloven is het eind zoek, begrijp je?

Wie hebben dit dan nog meer onderzocht? Ik kan niets vinden.
Als ik zoek kom ik uit op vage newage sites zonder een betrouwbare bron
En overal dezelfde tekst allen uiteindelijk afkomstig uit 1 bron.

Ik heb contacten met biologen gespecialiseert in DNA en die vinden het maar een raar verhaal en bestempelen het als onzin.

Mocht jij toch gelijk hebben en het is te bewijzen dan moet dit verder onderzocht worden en de uitkomst gepubliceert in een PEER reviewed blad zoals bijv. Nature

Japairman

Bericht door Japairman » 02 apr 2006, 13:57

keesie14 schreef:
Japairman

wat is slim?
Slim genoeg om dit alles te begrijpen, en de slechte van de goeie dingen te onderscheiden, de meeste mensen van 15 weten niet eens wat een EMP is (kan ik me wel voorstellentrouwens), maar toch dit is niet egistisch bedoeld ofzo, maar ik ben gewoon slimmer dan de meeste mensen.
Je kan jezelf ook overschaten.

Ik vind eigenlijk dat men niet overzichzelf kan uitspreken of hij/zij slim is.

Zelfs al ben je heel erg slim dan nog kan je dom zijn en is dus relatief.

Onderschatten doe ik niemand totdat hij blijk geeft van overschating van mijn verwachting.

Voorbeeld over EMP is totaal geen graadmeter voor slimigheid mijn zoon van 14 is slim, althans dat vind ik , maar op sommige gebieden is hij olie dom. Vandaar wat is slim?

Japairman

Hoe kan jij nu weten wat ik denk?
je zegt dat ik moet genieten van het leven, alsof je al aanneemt dat ik dat niet doe dus.
Waar zeg ik dat jij moet .....
Is dat belangrijk?
Nee, eigenlijk niet echt, maar jij begon met: geniet van het leven''.
Algemeen bedoelt en niet op de man gespeelt, dat maak jij er nu van.
Blijf bijjezelf en probeer niet voor anderen te denken want daar gaat het vaak fout. Ik hoop dat je begrijpt waar ik op zin!

Japairman

Je bent dus niet opgesloten in een persoonlijk gecreerde gevangenis. :wink:
Nee precies, als het moest zou ik alles hier deze seconde nog kunnen achterlaten, maar het moet nu niet, de spullen hebben wel waarde, maar niet echt heelveel, ik zou het juist liever achterlaten dan ben ik er van af, maar ik zou het alleen doen als het moest, en als ik er dus iets voor terugkrijg (ik moet gewoon een goeie rede hebben).
[/quote]

Dat is slim :wink:

keesie14

Bericht door keesie14 » 02 apr 2006, 14:38

Daar heb ik ook aan gedacht maar begrijp dat het voor de gewone mens niet falcificeerbaar is en dus op de grote hoop van bullshitverhalen terecht komt.
Jij zegt nu wel dat je moeder een 3e dna streng heeft, kun je dat dan bewijzen?
Dit zou groot nieuws moeten zijn en gedegen onderzocht moeten worden.
Als ik iedereen op z'n woord moet geloven is het eind zoek, begrijp je?

Wie hebben dit dan nog meer onderzocht? Ik kan niets vinden.
Als ik zoek kom ik uit op vage newage sites zonder een betrouwbare bron
En overal dezelfde tekst allen uiteindelijk afkomstig uit 1 bron.

Ik heb contacten met biologen gespecialiseert in DNA en die vinden het maar een raar verhaal en bestempelen het als onzin.

Mocht jij toch gelijk hebben en het is te bewijzen dan moet dit verder onderzocht worden en de uitkomst gepubliceert in een PEER reviewed blad zoals bijv. Nature
Bij mijn moeder zijn ze erachter gekomen, doordat ze haar DNA onderzochten, ze dacht namelijk dat ze problemen had om zwanger te worden, toen zeiden die mensen daar dat ze extra gen had, en dat zoiets heel zeldzaam is, ze wouden dat mijn moeder mij ook liet testen, om te kijken of het erfelijk was, mijn moeder wou dit niet om mij te beschermen, ze dacht namelijk dat als dit nieuws zou worden, ze mensen met een 3e streng als mutanten zouden zien, ik weet dat het niet alleen erfelijk is, ik denk zelfs dat minstens 50% van de kinderen die nu geboren worden die streng hebben, alleen dan is het niet 1 gen maar, zijn het er veel meer, ik zou wel graag onderzocht willen worden, maar ik weet niet hoe ik dit zou kunnen laten doen, gezien zo een onderzoek heelveel geld kost

http://www.niburu.nl/index.php?showarti ... cleID=3441 dit is een site en dan moet je maar ff kijken hier staan een paar artikelen over russische onderzoekers, die over DNA-verandering spreken, ik geef toe het is een beetje vaag, maar anders loopt het met hun toch hetzelfde, als met dr Fox, ik begrijp dit wel, de maya's hebben trouwens ook voorspeld dat we zouden veranderen, hoe dan ook voor mij is de 3e DNA-streng die ze bij mijn moeder hebben ontdekt, al een groot genoeg bewijs....

Plaats reactie