Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 07:30

:duimomhoog:

Mooi, ik begrijp je nu wat beter. :wink:

(Al vind ik het niet fraai dat je me dom noemt. Hitler heette niet Hister, was niet de antichrist, en kwam niet in het begin van de 19e eeuw aan de macht. Als je gelooft dat Nostradamus het over Hitler had vind ik jou net zo dom als jij mij. Dit staat allemaal tussen haakjes omdat het off-topic is.)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 25 okt 2006, 11:10

(offtopic)

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... php?t=2842
Vooral omdat hij Napoleon ook voorspeld heeft en de moord op Kennedy heel duidelijk voorspeld heeft.
Qua duidelijkheid liet Nostradamus bij al zijn voorspellingen juist de wensen over.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 19:49

Animal schreef:Kijk naar onze geschiedenis van de mens en de natuurampen. Kijk dan naar het heden. Zie de cyclussen in de geschiedenis van de aarde en die van de mens.

Als je het patroon ziet kun je de toekomst zien.
Precies, de geschidenis herhaald zich en dan hoef je niet eens heel ver te kijken, maar ik zie ook patronen in andere dingen, als je goed kijkt naar alle profetieën, verhalen, conspiracy's enz. zie je dat ze allemaal dat ze allemaal door elkaar heen lopen, als puzzelstukjes die in elkaar vallen, dat soort patronen bedoel ik ook.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 19:56

MetalPig schreef::duimomhoog:

Mooi, ik begrijp je nu wat beter. :wink:

(Al vind ik het niet fraai dat je me dom noemt. Hitler heette niet Hister, was niet de antichrist, en kwam niet in het begin van de 19e eeuw aan de macht. Als je gelooft dat Nostradamus het over Hitler had vind ik jou net zo dom als jij mij. Dit staat allemaal tussen haakjes omdat het off-topic is.)
Histler was het trouwens, maar zie je niet een grote opmerkelijk overeenkomst ofzo :P ?

Hij was wel een antichrist er zijn er namelijk 3, en de 3e moet nog komen (er zijn wel meer dan 10 antichristen, maar dat is een ander verhaal).

Hij kwam ruim voor de eerst helft van de 20e eeuw (dat was een foutje van mij) aan de macht, ik vind dat het begin.

Nostradamus, heeft wel te maken met 2012, omdat een paar van zijn voorspellingen rond die datum zijn voorspeld.
Ik vind jouw dom, als je niet kan zien dat Nostradamus het niet over Hitler heeft, het is gewoon te duidelijk, sorry hoor, of je ziet het gewoon niet omdat je het niet wilt zien.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 19:58

FoX schreef:(offtopic)

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... php?t=2842
Vooral omdat hij Napoleon ook voorspeld heeft en de moord op Kennedy heel duidelijk voorspeld heeft.
Qua duidelijkheid liet Nostradamus bij al zijn voorspellingen juist de wensen over.
Napoleon vond ik anders erg duidelijk, en bij de Kennedy moord kan ik het me nog voorstellen, maar die is eigenlijk ook wel heel duidelijk, ik heb trouwens een boek over hem, daar staat het misschien wat duidelijker in dan de info waar jullie het vandaan hebben.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 20:09

keesie14 schreef:
MetalPig schreef:Hitler heette niet Hister, was niet de antichrist, en kwam niet in het begin van de 19e eeuw aan de macht. Als je gelooft dat Nostradamus het over Hitler had vind ik jou net zo dom als jij mij.
Histler was het trouwens, maar zie je niet een grote opmerkelijk overeenkomst ofzo :P ?
Hitler heette ook geen Histler, dus die typefout maakt niet uit.

Grote overeenkomsten? Nee, ik zie ze niet. Net zo als jij de verschillen niet ziet (of wilt zien).
keesie14 schreef:Hij was wel een antichrist er zijn er namelijk 3, en de 3e moet nog komen (er zijn wel meer dan 10 antichristen, maar dat is een ander verhaal).
Toon eerst maar eens aan dat antichristen bestaan, en dan dat Hitler er een was.
keesie14 schreef:Hij kwam ruim voor de eerst helft van de 20e eeuw (dat was een foutje van mij) aan de macht, ik vind dat het begin.
Ik ook. Het foutje is je vergeven.
Ik zie nu ook een overeenkomst! Maar niet alleen met Hitler.
keesie14 schreef:Ik vind jouw dom, als je niet kan zien dat Nostradamus het niet over Hitler heeft, het is gewoon te duidelijk, sorry hoor, of je ziet het gewoon niet omdat je het niet wilt zien.
Jij *vindt* het duidelijk, omdat je zo graag gelooft. Ik ben wat kritischer. Kritisch is niet hetzelfde als dom. Als je dat niet snapt vind ik jou (zonder w) ook dom.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 20:28

Toevoeging: Ik vind meer referenties naar 'Hister' dan 'Histler'. Nader onderzoek leert dat het vrijwel zeker is dat Hister een naam is voor de Donau, of mensen uit dat gebied. Niks met Hitler te maken dus.

Bedenk daarbij dat in de middeleeuwen twee keer plunderende volken uit het oosten - dus over de Donau - kwamen, namelijk de Hunnen en de Mongolen. Schijnbaar gebruikte Nostradamus hier het verleden als inspiratiebron voor het 'voorspellen' van de toekomst.

Beast ferocious from hunger will swim across rivers:
The greater part of the region will be against Hister,
The great one will cause it to be dragged in an iron cage,
When the german child will observe nothing


Er zijn nog 2 kwatrijnen met Hister erin:

In the place very near not far from Venus
The two greatest ones of Asia and Africa
From the Rhine and Hister they will be said to have come,
Cries tears at Malta and the Ligurian side

Liberty will not be recovered
A proud, villainous, wicked black one will occupy it,
When the matter of the bridge will be opened,
The republic of Venice vexed by the Hister


Ook geen link met Hitler, wel met de Donau.

Keesie, ik vind het jammer dat je te dom bent om verder te kijken dan je geloof.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 20:47

Hitler heette ook geen Histler, dus die typefout maakt niet uit.

Grote overeenkomsten? Nee, ik zie ze niet. Net zo als jij de verschillen niet ziet (of wilt zien).
Hier ga ik niet een op in zo dom vind ik het.
Toon eerst maar eens aan dat antichristen bestaan, en dan dat Hitler er een was.
Heb jij enig idee wat een ''antichrist'' inhoud?
Ik ook. Het foutje is je vergeven.
Ik zie nu ook een overeenkomst! Maar niet alleen met Hitler.
Met wie dan nog meer, want je moet niet de dingen los van elkaar halen en ze dan één voor één gaan verklaren.

Jij *vindt* het duidelijk, omdat je zo graag gelooft. Ik ben wat kritischer. Kritisch is niet hetzelfde als dom. Als je dat niet snapt vind ik jou (zonder w) ook dom.
Skeptisch is dat dus, en die zijn kritisch, soms iets te naar mijn mening, jullie hebben zo overduidelijk bewijs nodig, dat jullie de overduidelijke waarheid zonder dat bewijs niet eens kunnen zien.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 21:05

keesie14 schreef:Skeptisch is dat dus, en die zijn kritisch, soms iets te naar mijn mening, jullie hebben zo overduidelijk bewijs nodig, dat jullie de overduidelijke waarheid zonder dat bewijs niet eens kunnen zien.
Ik heb je al een paar keer gezegd dat je te graag wilt geloven om kritisch te zijn. Keer op keer ontkende je het; ik ben erg blij dat je het nu zelf een keer zegt.

Als die waarheden zo verschrikkelijk duidelijk zijn, waarom zijn ze dat dan nooit vooraf?
Dat superduidelijke kwatrijn over Hitler bijvoorbeeld: hoeveel mensen zeiden in 1910 dat dat over Hitler ging? Niemand he? Nee, het is altijd achteraf.

En wat is er nou zo overduidelijk aan? De naam klopt niet, en de omschrijving van een antichrist is op meer punten niet dan wel van toepassing op Hitler.
Maar ja, daarvoor moet je onderzoek doen en zelf nadenken, en dat wil je niet, want je gelooft liever zonder bewijs. Zo sta je niet open voor de mogelijkheid dat je het mis hebt. Comfortabel, maar verschrikkelijk dom.

En je hebt een compleet verkeerd beeld van scepticisme.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 22:00

Ik heb je al een paar keer gezegd dat je te graag wilt geloven om kritisch te zijn. Keer op keer ontkende je het; ik ben erg blij dat je het nu zelf een keer zegt.
Dit het verdraaien van mijn woorden.
Als die waarheden zo verschrikkelijk duidelijk zijn, waarom zijn ze dat dan nooit vooraf?

Heelveel mensen zijn daar nu mee bezig.
Dat superduidelijke kwatrijn over Hitler bijvoorbeeld: hoeveel mensen zeiden in 1910 dat dat over Hitler ging? Niemand he? Nee, het is altijd achteraf.
Toen was hij nog niet zo erg bekend, in die tijd waren mensen veel geloviger en keurde ze het dus niet eens goed om naar dit soort dingen te kijken, behalve een paar dan en daar is na 100 niks meer van over, als jij nu wat aantekeningen achter laat is dat over 100 jaar ook niks meer.
En wat is er nou zo overduidelijk aan? De naam klopt niet, en de omschrijving van een antichrist is op meer punten niet dan wel van toepassing op Hitler.
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand als hij de naam Hitler 1 keer hoort en er nog nooit van heeft gehoord, hij hem verkeerd heeft verstaan, hij dan bijv. er Histler van maakt, dit vind ik geen grote fout.

En wat is volgens jouw van toepassing op een Antichrist, en niet op Hitler?
Maar ja, daarvoor moet je onderzoek doen en zelf nadenken, en dat wil je niet, want je gelooft liever zonder bewijs. Zo sta je niet open voor de mogelijkheid dat je het mis hebt. Comfortabel, maar verschrikkelijk dom.
Jij wilt gewoon het bewijs niet zien terwijl het recht voor je neus staat, ik doe zelf onderzoek, ik bekijk de orginele kwatrijnen en kan daar zelf de conclusie's uit trekken.
En je hebt een compleet verkeerd beeld van scepticisme.
Ik heb het over jouw scepticisme.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 22:20

keesie14 schreef:
Ik heb je al een paar keer gezegd dat je te graag wilt geloven om kritisch te zijn. Keer op keer ontkende je het; ik ben erg blij dat je het nu zelf een keer zegt.
Dit het verdraaien van mijn woorden.

Jij gelooft overduidelijke waarheden zonder bewijs.

Mee eens?

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 22:25

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:
Ik heb je al een paar keer gezegd dat je te graag wilt geloven om kritisch te zijn. Keer op keer ontkende je het; ik ben erg blij dat je het nu zelf een keer zegt.
Dit het verdraaien van mijn woorden.

Jij gelooft overduidelijke waarheden zonder bewijs.

Mee eens?
Nee, ik zie bewijs in andere dingen, je ziet bewijs minder snel, mee eens?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 22:44

keesie14 schreef:
Dat superduidelijke kwatrijn over Hitler bijvoorbeeld: hoeveel mensen zeiden in 1910 dat dat over Hitler ging? Niemand he? Nee, het is altijd achteraf.
Toen was hij nog niet zo erg bekend,
Nou en? Het is toch overduidelijk om wie het gaat? Er staat Hist(l)er, dus dat MOET Hitler zijn toch?
keesie14 schreef:
Maar ja, daarvoor moet je onderzoek doen en zelf nadenken, en dat wil je niet, want je gelooft liever zonder bewijs. Zo sta je niet open voor de mogelijkheid dat je het mis hebt. Comfortabel, maar verschrikkelijk dom.
Jij wilt gewoon het bewijs niet zien terwijl het recht voor je neus staat, ik doe zelf onderzoek, ik bekijk de orginele kwatrijnen en kan daar zelf de conclusie's uit trekken.
Welk bewijs? Een verkeerde naam, een verkeerde vergelijking met een/de antichrist (en zelfs die vergelijking is al een twijfelachtige interpretatie) en een brede verwijzing naar een periode van ongeveer 40 jaar? Sorry, maar dat is niet genoeg. Er moet teveel geinterpreteerd worden om de 'voorspelling' in overeenstemming te krijgen met de werkelijkheid.

Heb jij het originele Franse kwatrijn voor mij? Ik kan geen eenduidige bron vinden.
keesie14 schreef:
En je hebt een compleet verkeerd beeld van scepticisme.
Ik heb het over jouw scepticisme.
Owkee. Ik weet niet waarom je me dan 'jullie' noemt, maar bedankt.

Als ik het goed begrijp vind jij het 'te kritisch' dat ik niet klakkeloos geloof wat jij overduidelijk vindt op basis van vage aanwijzingen. Mag je vinden.

Maar leg nou eens uit waarom Hist(l)er Hitler is? Aleen omdat het er een beetje op lijkt?
En waarom ga je niet in op het argument dat Hist(l)er de Donau is? Hist(l)er is precies hetzelfde als Hist(l)er, Hitler niet. Waarom is het dan toch 'overduidelijk' dat het over Hitler gaat?

En wijs eens aan waar in de Hist(l)er-kwatrijnen iets staat over het begin van de 20e eeuw?
Wie is de 'great one' uit het vermeende Hitler-kwatrijn?
Wat symboliseert de 'iron cage'?
Kom maar op met je overduidelijke waarheden!

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 25 okt 2006, 22:57

keesie14 schreef:Nee, ik zie bewijs in andere dingen, je ziet bewijs minder snel, mee eens?
Nee, dat klopt niet helemaal: jij hebt een ander idee van bewijs dan ik, zou ik zeggen.

Jij vindt weinig/vaag bewijs al voldoende, terwijl ik wat meer/duidelijker bewijs wil. Jij bent dus minder kritisch en geneigd dingen te geloven waarvan het tegendeel vaak overtuigender te bewijzen is. (Voorbeeld: Hist(l)er = Donau is veel overtuigender aangetoond dan Hist(l)er = Hitler. Desondanks blijf jij ervan overtuigd dat het Hitler is.)

Het negeren van bewijs dat niet strookt met wat jij gelooft geeft aan dat je te graag gelooft om kritisch te zijn.
Nog een voorbeeld daarvan is het Char-verhaal. Jij kijkt alleen maar naar wat ze goed heeft. Alle fouten die ze maakt negeer je, omdat ze niet stroken met wat je gelooft.

Ik ga niet eens vragen of je het daarmee eens bent; het is overduidelijk.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 23:03

Nou en? Het is toch overduidelijk om wie het gaat? Er staat Hist(l)er, dus dat MOET Hitler zijn toch?
Hij kan het toch verkeerd hebben verstaan?, je weet toch niet hoe hij de toekomst heeft gezien?
Welk bewijs? Een verkeerde naam, een verkeerde vergelijking met een/de antichrist (en zelfs die vergelijking is al een twijfelachtige interpretatie) en een brede verwijzing naar een periode van ongeveer 40 jaar? Sorry, maar dat is niet genoeg. Er moet teveel geinterpreteerd worden om de 'voorspelling' in overeenstemming te krijgen met de werkelijkheid.
Een bijna goeie naam, een goeie vergelijking met zijn antichrist, je weet tenslotte niet hoe hij een antichrist ziet, een 40 jaar vind ik niet zo breed gezien Hitler de enige persoon is die bij al deze versen past, sorry maar dat is meer dan genoeg voor een goeie voorspelling.
Heb jij het originele Franse kwatrijn voor mij? Ik kan geen eenduidige bron vinden.
Ik kan alleen geen frans, en ja die heb ik op mijn pc staan, ik heb allemaal ebooks van hem geladen, maar ik kan geen frans, geef je email en ik denk dat ik hem wel aan je kan verzenden.
Owkee. Ik weet niet waarom je me dan 'jullie' noemt, maar bedankt.
Er zijn meer mensen zoals jouw.

Als ik het goed begrijp vind jij het 'te kritisch' dat ik niet klakkeloos geloof wat jij overduidelijk vindt op basis van vage aanwijzingen. Mag je vinden.
Maar leg nou eens uit waarom Hist(l)er Hitler is? Aleen omdat het er een beetje op lijkt?
En waarom ga je niet in op het argument dat Hist(l)er de Donau is? Hist(l)er is precies hetzelfde als Hist(l)er, Hitler niet. Waarom is het dan toch 'overduidelijk' dat het over Hitler gaat?

En wijs eens aan waar in de Hist(l)er-kwatrijnen iets staat over het begin van de 20e eeuw?
Wie is de 'great one' uit het vermeende Hitler-kwatrijn?
Wat symboliseert de 'iron cage'?
Kom maar op met je overduidelijke waarheden!
Hij heeft het in kwatrijnen verdeeld, die bedoeld zijn voor jaren, ik weet alleen zo even niet uit mijn hoofd hoe dat precies zit, kmoet weer ff zo een goeie Nostrdamus site tegenkomen.

The great one is voor mij duidelijk Amerika.
En de iran cage verwijst voor mij naar de bezetting in alle landen, en de rechten die de mensen hadden tijden de bezetting.

Maar ik las net een voorspelling waarin great one----great man was, en iron cage (wel iets wat erop leek) er niet eens in zat, dus kan je mij de site geven waar je die voorspelling uit hebt gehaald?

Ik ga niet in op dat Hist(l)er de Donau is, omdat ik niet geloof dat hij dat bedoelde, hij zou kunnen, maar ik denk wel als hij Hist(l)er zegt hij Hitler bedoeld.

Hist(l)er=hitler Gezien de rest van het kwatrijn van het kwatrijn, die allemaal naar Hitler en zijn bezettingen verwijzen.

keesie14

Bericht door keesie14 » 25 okt 2006, 23:08

Out of the deepest part of the west of Europe,
From poor people a young child shall be born,
Who with his tongue shall seduce many people,
His fame shall increase in the Eastern Kingdom.
Bij wie past dit nog meer dan bij Hitler?
He shall come to tyrannize the land.
He shall raise up a hatred that had long been dormant.
The child of Germany observes no law.
Cries, and tears, fire, blood, and battle.
Bij wie past dit nog meer dan Hitler?
A captain of Germany shall come to yield himself by false hope,
So that his revolt shall cause great bloodshed. (Guentte)
Dit zou dan mogelijk nog over iemand die in dienst is van Hitler kunnen gaan, maar het past beter bij Hitler.
Beasts wild with hunger will cross the rivers
The greater part of the battlefield will be against Hister.
Hier is duidelijk dat Hister een persoon is, of een land, maar dan had hij wel Germany gezegt.
Near the Rhine from the Austrian mountains
Will be born a great man of the people, come too late.
A man who will defend Poland and Hungary
And whose fate will never be certain (Reader's Digest 515).
Hitler's dood is nooit duidelijk bevestigd dus dit lijkt me ook duidelijk.

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Bericht door Krystallainen » 26 okt 2006, 09:40

quote="keesie14"
Out of the deepest part of the west of Europe,
From poor people a young child shall be born,
Who with his tongue shall seduce many people,
His fame shall increase in the Eastern Kingdom.
Bij wie past dit nog meer dan bij Hitler?
Deepest part of west of Europe: zou dan eerder denken aan Portugal of Bretagne of zo, Oostenrijk is toch eerder midden-europa.
De meeste mensen die geboren worden, zijn jong.
Eastern Kingdom: en welk koninkrijk zou dat moeten geweest zijn dan?
He shall come to tyrannize the land.
He shall raise up a hatred that had long been dormant.
The child of Germany observes no law.
Cries, and tears, fire, blood, and battle.
Bij wie past dit nog meer dan Hitler?
Barbarossa?


A captain of Germany shall come to yield himself by false hope,
So that his revolt shall cause great bloodshed. (Guentte)
Dit zou dan mogelijk nog over iemand die in dienst is van Hitler kunnen gaan, maar het past beter bij Hitler.[/quote]

Iemand (uit Duitsland) met valse hoop die een bloedbad aanricht...
Die valse hoop is nauurlijk vrij moeilijk om te controleren lijkt mij.
Dus we zoeken voor een Duitser die een bloedbad heeft aangericht.


Beasts wild with hunger will cross the rivers
The greater part of the battlefield will be against Hister.
Hier is duidelijk dat Hister een persoon is, of een land, maar dan had hij wel Germany gezegt.
Wie beweert dat hij Germany bedoelt? Hister kan bijvoorbeeld een deel van Duitsland zijn.
Of Hister zou de Donau kunnen zijn (Google: hister :))
internet schreef:The great one will cause it to be dragged in an iron cage,
When the german child will observe nothing.
niks vergeten?
Near the Rhine from the Austrian mountains
Will be born a great man of the people, come too late.
A man who will defend Poland and Hungary
And whose fate will never be certain (Reader's Digest 515).
Hitler's dood is nooit duidelijk bevestigd dus dit lijkt me ook duidelijk.[/quote]

defend Polen and Hungary: er had beter veroverd gestaan...
Hitler's dood is nooit duidelijk bevestigd: in feite wel[/quote]
Plato roeleert

keesie14

Bericht door keesie14 » 26 okt 2006, 14:11

Deepest part of west of Europe: zou dan eerder denken aan Portugal of Bretagne of zo, Oostenrijk is toch eerder midden-europa.
De meeste mensen die geboren worden, zijn jong.
Eastern Kingdom: en welk koninkrijk zou dat moeten geweest zijn dan?
Je moet rekening houden met alle voorspellingen, als hij daarna Germany zegt sluit dat de andere landen dus uit.
He shall come to tyrannize the land.
He shall raise up a hatred that had long been dormant.
The child of Germany observes no law.
Cries, and tears, fire, blood, and battle.
Bij wie past dit nog meer dan Hitler?
Ik zie het verband tussen Barbarossa en Hister niet zo eigenlijk, bij Hitler daar integen.

Iemand (uit Duitsland) met valse hoop die een bloedbad aanricht...
Die valse hoop is nauurlijk vrij moeilijk om te controleren lijkt mij.
Dus we zoeken voor een Duitser die een bloedbad heeft aangericht.
Je vergeet weer de ander delen van de profetie, hou daar rekening mee.
Wie beweert dat hij Germany bedoelt? Hister kan bijvoorbeeld een deel van Duitsland zijn.
Of Hister zou de Donau kunnen zijn (Google: hister :))
Ik geloof dat hij Hitler bedoeld.
internet schreef:The great one will cause it to be dragged in an iron cage,
When the german child will observe nothing.
niks vergeten?
Ik was deze inderdaad vergeten, vandaar dat ik die woorden niet snapten, sorry hiervoor Krystallainen en metalpig :oops:
defend Polen and Hungary: er had beter veroverd gestaan...
Hitler's dood is nooit duidelijk bevestigd: in feite wel
Klopt, maar ze kunnen het ook hebben over de bevrijding.
In feite niet, zijn lijk is verbrand volgens de rapporten, maar er is nooit goed bewijs geweest dat dit echt is gebeurd, ik twijfel hier ook aan.


En hou alsjeblieft rekening met alle stukken, en niet één voor één, zo werkt het niet.

Animal

Bericht door Animal » 26 okt 2006, 16:06

keesie14 schreef:
Animal schreef:Kijk naar onze geschiedenis van de mens en de natuurampen. Kijk dan naar het heden. Zie de cyclussen in de geschiedenis van de aarde en die van de mens.

Als je het patroon ziet kun je de toekomst zien.
Precies, de geschidenis herhaald zich en dan hoef je niet eens heel ver te kijken, maar ik zie ook patronen in andere dingen, als je goed kijkt naar alle profetieën, verhalen, conspiracy's enz. zie je dat ze allemaal dat ze allemaal door elkaar heen lopen, als puzzelstukjes die in elkaar vallen, dat soort patronen bedoel ik ook.
Hier bedoel ik dan wel de grotere natuurschomelingen of milieurampen in vorm van overstromingen, verdrogingen, vulkaanuitbarstingen en de ijstijden.

Ik bedoel niet de voorspellingen van de toekomst op individueel niveau van de mens en de oorlogen die ze veroorzaken.

keesie14

Bericht door keesie14 » 26 okt 2006, 17:07

Hier bedoel ik dan wel de grotere natuurschomelingen of milieurampen in vorm van overstromingen, verdrogingen, vulkaanuitbarstingen en de ijstijden.

Ik bedoel niet de voorspellingen van de toekomst op individueel niveau van de mens en de oorlogen die ze veroorzaken.
Ja, oke, maar wat jij bedoeld kan je inderdaad ook herkennen, in de patronen van het verleden, ik zit te denken aan de tijd, waarin de zondvloed uit de bijbel zogenaamd geweest moet zijn, terwijl dat waarschijnlijk een grote natuurramp was, misschien gaat er deze eeuw ook zoiets gebeuren, ik denk dat dit naar dit door te bestuderen van de profetieën rond 2020 zal gebeuren, maar dat is weer een ander verhaal.
De patronen uit het verleden herkennen we nu al, de patronen uit het heden herken ik in iedergeval ook steeds meer, dan blijft de toekomst over, deze is het moeilijkst te bestuderen, maar ik denk dat er dus wel een mannier (door naar de profetieën te kijken).

Plaats reactie