Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 28 apr 2007, 13:46

keesie14 schreef:
MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Dus de vraag is waarom is er zoveel twijfel dat er iets bijzonders gaat gebueren? of het nou goed of slecht is.
Ik denk ook dat Niburu bestaat en ik heb één aanleiding welke planeet dit misschien zou kunnen zijn, ik weet niet wanneer deze planeet voorbij zal komen, maar ik denk zo ie zo niet in 2012, ik denk dat dit ongeveer 20 tot 40 jaar later zal gebeuren. Mijn aanleidingen welke planeet Niburu zou kunnen zijn, komen van twee kanten. De eerste komt van een Remote Viewer dit ik bij Coast To Coast AM hebt gehoord, ik weet niet of dit Niburu is. De tweede had ik gezien bij een artikelen die ik las van de site http://www.niburu.nl.
Gezien dit mijn enige aanleidingen zijn, hou ik het voorlopig hier op:

Niburu??? 1: http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=G ... 76&spell=1

Niburi ??? 2: http://www.niburu.nl/index.php?showarti ... leID=16115
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... php?t=3860

Nibiru?? :mrgreen:

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 13:47

Jaartallen zijn niet relevant. Stel dat ik de maya koning was vroeger, en ik wou alles 'revampen' zou in plaats van 2012 het magische jaar, 2050 zijn ofzo. Dat we mogelijk een nieuwe ijstijd in gaan kan 'misschien' kloppen. Maar dit was vroeger het geval al en toen hadden ze géén speciale jaartallekes die dingetjes voorspelden. Over die planeet Niburaie.. Jij weet dus meer dan de NASA die ieder jaar miljarden pompt in dit soort onderzoeken?

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 13:48

keesie14 schreef:
The Return schreef:Dus preventief naar een berg reizen doe je niet meer. Is de tocht met anderen afgeblazen ofzo?
Volgensmij heb ik al een tijdje geleden op het forum gezegt dat dit al lang niet meer mijn plan was, maarja...

Waarom eigenlijk niet?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:49

Shizo schreef:Dus jij denkt dat het jaar 2012 de oorzaak is van meer aardbevingen en verhoogde zonneactiviteiten? Onzin. De zon heeft altijd al een invloed gehad op de aarde, en aardbevingen waren er altijd al geweest. Het jaar 2012 heeft geen enkele invloed op deze aarde. Behalve dat believers speciale schuilkelders gaan bouwen en / of verhoogde activiteiten van zelfmoord worden waargenomen. Waarschijnlijk zal er een aardbeving in pakistan, of een kleine tsunami gebeuren. Meer niet.
Heb jij de artikelen wel gelezen, verhoogde kans op aarbevingen, vulkanische activiteiten, orkanen, EMP's en meer straling. 2012 is geen oorzaak, 2012 is het gevolg, het is al lang door de Maya's voorspeld dat er iets in 2012 zou gaan gebeuren, nu komen we erachter dat ze waarschijnlijk gelijk hadden. De zon heeft altijd invloed gehad, maar dit is ook wel eerder gebeurd, 2000 of 3000 jaar geleden, en toen zijn er ook rampen gebeurd. Ik denk hooguit dat deze meer effect op ons zullen hebben omdat wij zo afhankelijk van onze technologie zijn geworden en omdat we op het punt staan om een nieuwe ijstijd in te gaan.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:50

The Return schreef:
keesie14 schreef:
The Return schreef:Dus preventief naar een berg reizen doe je niet meer. Is de tocht met anderen afgeblazen ofzo?
Volgensmij heb ik al een tijdje geleden op het forum gezegt dat dit al lang niet meer mijn plan was, maarja...

Waarom eigenlijk niet?
Persoonlijk vind ik dat te ziek voor worden, je probeerd iemand eigenlijk pijn te doen en daar heb je nog lol in ook, maarja ieder zijn ding he...

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 13:51

keesie14 schreef: Persoonlijk vind ik dat te ziek voor worden, je probeerd iemand eigenlijk pijn te doen en daar heb je nog lol in ook, maarja ieder zijn ding he...
Dus het is een pijnlijke vraag die ik stel?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:52

Fox schreef:
Als die niet zo ver van ons vandaan zou staan zou het een goeie Niburu kandidaat zijn:P.

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 13:53

Dus volgens jou hadden de Maya's een soort "waarzeggersbol" die alles konden voorspellen? 2012 is een normaal jaar zoals een ander. Maar we zien wel af wat het ons gaat brengen? Vulkanische activiteiten zijn er altijd geweest en Orkanen ook, dit is geen bewijs.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:54

The Return schreef:
keesie14 schreef: Persoonlijk vind ik dat te ziek voor worden, je probeerd iemand eigenlijk pijn te doen en daar heb je nog lol in ook, maarja ieder zijn ding he...
Dus het is een pijnlijke vraag die ik stel?
Voor mij niet, meer niet iedereen kan ertegen, het gaat erom dat jij de intentie hebt om mensen pijn te doen, dat vind ik walgelijk.

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 13:55

:| Heb ik jou in het verleden dan pijn gedaan?

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 13:57

Volgens mij doet hij meer zichzelf pijn door te verkondigen

- Dat hij speciaal naar de bergen trekt (afgeblazen
- Hij een of andere mutant is
- Hij kan healen
- Hij veel meer zou weten dan NASA instellingen
- Hij extra gen heeft
- Hij zijn eigen geloof heeft gemaakt

Ik denk dat hij iets teveel naar de serie "Heroes" heeft gekeken.
Nouja, we zien wel af wat 2012 ons brengt. Dit is een legende, en die hebben vaak de neiging om niet uit te komen.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:59

Shizo schreef:Dus volgens jou hadden de Maya's een soort "waarzeggersbol" die alles konden voorspellen? 2012 is een normaal jaar zoals een ander. Maar we zien wel af wat het ons gaat brengen? Vulkanische activiteiten zijn er altijd geweest en Orkanen ook, dit is geen bewijs.
De Maya's hadden kennis over een natuurlijke cyclus die wij niet hebben/kennen zij hebben die berekend. Verhoogde vulkanische activiteit, meer aarbevingen, en meer tornado's tegelijk, gebeurd niet zovaak hoor, dat moet er iets met de aarde aan de hand zijn, dit keer is dat ook zo, verhoogde zonneactiviteit namelijk, dit is gewoon een cyclus die zich om de 1000(0) jaar herhaald. We zullen moeten afwachten of dit bewijs is. Als er veel vulkaanuitbarstingen, tsunami's en tornado's over de hele wereld heen komen noem ik dat bewijs. Als de onze sattelieten een paar dagen helemaal uitvallen noem ik dat bewijs. Wat zie jij eigenlijk als bewijs?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:59

The Return schreef::| Heb ik jou in het verleden dan pijn gedaan?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je het probeerd.

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 14:01

Met welke zin probeerd hij het dan? Ik lees hier niets die jou pijn wilt doen? En Keessie, ga maar eens langs de kusten van Amerika af.. Dagelijks heb je er tornado's. Je hebt ook veel onderzeese vulkanen die uitbarsten waar wij geen weet van hebben.. Dus wederom geen bewijs.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 14:05

Shizo schreef:Volgens mij doet hij meer zichzelf pijn door te verkondigen

- Dat hij speciaal naar de bergen trekt (afgeblazen
- Hij een of andere mutant is
- Hij kan healen
- Hij veel meer zou weten dan NASA instellingen
- Hij extra gen heeft
- Hij zijn eigen geloof heeft gemaakt

Ik denk dat hij iets teveel naar de serie "Heroes" heeft gekeken.
Nouja, we zien wel af wat 2012 ons brengt. Dit is een legende, en die hebben vaak de neiging om niet uit te komen.
-Dat van die bergen was een paar jaar geleden, toen was ik 14, ik ben nu 16.
- Een mutant zal ik het nog niet noemen, ik zou zeggen de volgende stap in onze Evolutie.
- Ik kan healen, ik zie niet in hoe ik daar iemand pijn mee kan doen (inc. mezelf).
- NASA instellingen gaan uit van feiten, ik ga ook uit van voorspellingen, en soms ook aannamens (dat doet NASA eigenlijk ook), daarbij komt dat ik geloof dat NASA informatie achterhoud die ze ons om wat voor reden niet vertellen, ze weten het dus wel.
- Ik ben niet getest op een extra gen, mijn moeder heeft hem, en ik geloof dat het erfelijk is, mijn moeder wou niet dat ik getest werd (heben ze wel gevraagt) omdat ze niet wou ik in één of ander Big Brother systeem als zou komen te staan als mogelijk gevaar voor de samenleving (mutant ja).
- Je zou inderdaad kunnen zeggen dat ik mijn eigen geloof heb gemaakt, en die ben ik nog steeds aan het maken, want elk stukje nieuwe informatie kan invloed hebben op mijn geloof.

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 14:07

Hoe noemt jou geloof dan?
Het keessiesme?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 14:08

Shizo schreef:Met welke zin probeerd hij het dan? Ik lees hier niets die jou pijn wilt doen? En Keessie, ga maar eens langs de kusten van Amerika af.. Dagelijks heb je er tornado's. Je hebt ook veel onderzeese vulkanen die uitbarsten waar wij geen weet van hebben.. Dus wederom geen bewijs.
Wat begrijp jij niet aan het aan: verhoogde activiteit vulkanische activiteit en zonnactiviteit veroorzaakt aarbevingen en orkanen.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 14:09

Shizo schreef:Hoe noemt jou geloof dan?
Het keessiesme?
Nee, ik hou niet van religie, ik denk dat het beter is dat iedereen zijn eigen (naamloze) geloof heeft en zelf zijn keuzes maakt, niemand zou die voor je moeten maken.

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 14:12

Wat ik er niet aan begrijp? Jongen.. Die dingen hebben mogelijk allemaal geen snars te maken met 2012. En wij zijn nog géén 2012, dus wij kunnen zulke dingen nog allemaal niet waarnemen. Zulke dingen zijn vroeger ook al gebeurd, verhoogde activiteiten maar dan later weer stilgevallen.

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 14:15

keesie14 schreef:
The Return schreef::| Heb ik jou in het verleden dan pijn gedaan?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je het probeerd.
Oh.

Plaats reactie