Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
keesie14

Bericht door keesie14 » 11 dec 2005, 17:50

Romaine schreef:Er zijn al groepen met de toekomst bezig. Ondanks dat ik zelf in de toekomst kijken kan heb ik wel zoiets, dat het zich eerst maar eens moet uiten. Op dit moment is het lastig om te veranderen, omdat de massa gemanipuleerd wordt. Er zal eerst op dat vlak wat onthullingen en oprollingen komen willen we goed verder kunnen...
Ja dat snap ik, maar dat zal niet echt lang meer duren gezien de planeet Nibiru wel redelijk snel zichtbaar zal moeten worden en als dat gebeurd dan zal het verhaal van de maya's ook naar buiten komen, ook trouwens wel leuk is deze site waarin wordt uitgelegt wat de beroemde Nostradamus over Niburi heeft gezegt, hij voorspeld ook dat een een grote oorlog komt door de verwarring die er zal onstaan, door de chaos die Nibiru zal veroorzaken.

Site: http://www.satansrapture.com/nostra2012.htm

Romaine

Bericht door Romaine » 11 dec 2005, 22:04

Ik denk niet dat er voor 2012 de planeet Niburu langskomt. Men denkt van wel, maar men heeft de baan van deze planeet niet goed.

keesie14

Bericht door keesie14 » 11 dec 2005, 22:16

Romaine schreef:Ik denk niet dat er voor 2012 de planeet Niburu langskomt. Men denkt van wel, maar men heeft de baan van deze planeet niet goed.
Ik zij dat ook niet of bedoelde dat in iedergeval niet, maar ik bedoelde dat hij zichtbaar wordt.
Weet je dit trouwens door middel van leylijnen of door iets anders ?

Romaine

Bericht door Romaine » 12 dec 2005, 20:38

Nee, niet door de leylijnen. Ik kijk gewoon in de toekomst en zie wat ik zie. (helderziend)

Ik ken ook iemand die denkt dat 2012 helemaal nog niet de overgang is, maar veel later, want hij zegt dat die planeet veel later komt en dan pas verwoesting meebrengt. Maar we hebben volgens mij geen planeet nodig voor verwoestingen, de natuur maar ook de mens helemaal is supergoed in verwoesten...

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 dec 2005, 21:08

Wat denk jij dan wat er gebeurt, want als jij gelijk hebt dan spreek je natuurlijk wel veel dingen tegen, en trouwens ik denk niet dat iemand zoals Nostradamus het fout zal hebben over wat er zal gebeuren.
Laatst gewijzigd door keesie14 op 13 dec 2005, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Romaine

Bericht door Romaine » 13 dec 2005, 16:48

Heeft Nostradamus het zwart op wit neergeschreven dat er in 2012 of iets eerder een planeet komt met verwoestende kracht. Als ik iets begrepen dacht te hebben sprak Nostradamus niet letterlijk, maar verhulde hij de informatie.
Wat spreek ik dan tegen?

keesie14

Bericht door keesie14 » 13 dec 2005, 17:33

Nou nee, Nostradamus heeft niet zwart op wit gezegt dat Nibiru in 2012 komt.
Maar hij heeft wel een paar voorspellingen gedaan over wat er zal gebeuren wanneer het einde van de wereld is (een nieuw begin), en hij heeft wel wat aanwijzingen gegeven om welke tijd hij ongeveer zou komen.
Natuurlijk hebben veel mensen zijn teksten proberen te ontcijferen en de meesten zijn dat nog niet gelukt, dus kan natuurlijk ongelijk hebben.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat je al die mensen die zeggen dat eind 2012 nibiru zal komen, de meesten zeggen 21 of 23 december, want ik vraag me dan af wat ze verkeert berekent hebben of wat ze dan over het hoofd hebben gezien volgens jouw toen ze die datums uitrekende.

Romaine

Bericht door Romaine » 13 dec 2005, 18:04

Om te berekenen wanneer die planeet komt heb je de goede baan van de planeet nodig. Dat is wat er tot op heden veelal ontbreekt denk ik. Maar de toekomst zal het ons leren.
Weet je wat die concrete aanwijzingen zijn?

keesie14

Bericht door keesie14 » 13 dec 2005, 20:43

Romaine schreef:Om te berekenen wanneer die planeet komt heb je de goede baan van de planeet nodig. Dat is wat er tot op heden veelal ontbreekt denk ik. Maar de toekomst zal het ons leren.
Weet je wat die concrete aanwijzingen zijn?
Er zijn veel aanwijzingen over in iedergeval veel rampen en oorlogen die snel achter elkaar komen over tegelijk plaats vineden en Nostradamus zegt dat, dat in iedergeval in deze eeuw gebeurd, de bijbel spreekt hier trouwens ook over, ze spreken wel alletwee over een komeet-planeet, maar ik en veel andere denken (die hier veel over lezen) dat dit Nibiru is, of het moet de ene komeet zijn waar ze het laatst over hadden, maar Nibiru lijkt mij wat logischer.
Maar het gaat er gewoon om dat de Maya's, De Egyptenaren, de Hopi's een veel andere volken die allemaal afzonderlijk hebben berekent, daarbij komt nog dat ze wezens hadden die hun daar mogelijk mee hebben geholpen, namelijk hun goden, die volgensmij aliens waren, als ze ongelijk hadden zouden die hun dan daar niet op gewezen hebben, en de Maya's waren erg slim dus wat heeft hun ertoe gebracht om een foute baan van de planeet te krijgen ?? :?

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3446
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 04 jan 2006, 05:42

Japairman schreef:http://seriewoordenaar.nl/


Zo kan je verlopig een paar jaar vooruit om alles te weten te komen over 2012/13 want de link page staat vol met hele Interesante shit.


Sommige mensen verwachten een poleshift.

En dat we na 2012 in de 4e dimensie komen

Maurice Cotterell heeft ooki Interesante boeken echt een aanrader.
Jezus, een poleshift zou wel heel ongunstug zijn voor deze bol!

Meer hierover

Dit heb je minimaal nodig om dat te overleven:
http://www.poleshiftprepare.com/be_prepared.htm :lol:
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

keesie14

Bericht door keesie14 » 06 jan 2006, 01:01

Romaine schreef:Heeft Nostradamus het zwart op wit neergeschreven dat er in 2012 of iets eerder een planeet komt met verwoestende kracht. Als ik iets begrepen dacht te hebben sprak Nostradamus niet letterlijk, maar verhulde hij de informatie.
Wat spreek ik dan tegen?
Ik heb de laatste tijd veel gelezen over Niburu en ik heb ook wat gevonden over Nostradamus wat mij heelveel zorgen baarde.
Nostradamus heeft voorspeld dat rond het jaar 2012 97,6% van de gehele wereldbevolking zal uitgeroeit worden door de rampen die zullen komen, daarmee bedoel ik dus de rampen die nu al zijn en begonnen.
Dus Romaine Nostradamus heeft wel zwart op wit voorspeld dat er de komende tijd veel rampen zullen gebeuren en Nostradamus heeft dus ook zwart op wit gezegt dat er een planeet komt met een verwoestende kracht en jij spreekt dat dus tegen.

Ik heb trouwens een Ebook gevonden op het internet echt heel intressant, ik ben er weer een stuk wijzer door geworden.
Het heet God Dynastie en het gaat over hoe de vrijmetselaars ons in onze greep houd, en of de Illuminati, Niburu, de holle wereld en hoe dit in 2012 allemaal zal veranderen vanuit wetenschapelijk opzicht heel intressant dus allemaal hier is de link waar je het boek kan downloaden (onderaan de pagina zit een link waar je op moet klikken en dan download je het boek:

http://www.paraweb.be/index_nl2.php

Romaine

Bericht door Romaine » 06 jan 2006, 10:29

Over het aantal mensen en over die planeet als verwoestende kracht, krijg ik het gevoel "neu hoor". Maar daar heb ik de ideale oplossing voor: we wachten rustig 2012 af en zien het met onze eigen ogen...

keesie14

Bericht door keesie14 » 29 mar 2006, 22:11

Heel kort samegevat......

Ik ben nu een groep gestart, voor mensen die willen uit Nederland willen vertrekken rond 2012, om vervolgens naar het Himalaya's gebergte.
Zijn er hier ook mensen die zoiets van plan zijn, of die willen overwegen, of die gewoon erg geïntreseerd zijn in 2012 maar er nog niet zoveel van weten?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11962
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 30 mar 2006, 09:37

keesie14 schreef:Ik ben nu een groep gestart, voor mensen die willen uit Nederland willen vertrekken rond 2012, om vervolgens naar het Himalaya's gebergte.
Helpt dat? Of ga je daar ook dood?

Anet

Bericht door Anet » 30 mar 2006, 10:57

En hoeveel mensen heb je al, Keesie14?

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 30 mar 2006, 12:16

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Ik ben nu een groep gestart, voor mensen die willen uit Nederland willen vertrekken rond 2012, om vervolgens naar het Himalaya's gebergte.
Helpt dat? Of ga je daar ook dood?
ik wil niet dood [eh] [pray] :(

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3446
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 30 mar 2006, 13:36

https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

keesie14

Bericht door keesie14 » 30 mar 2006, 17:27

Ik zal de vragen ff beantwoorden in de volgorde waarin ze

Ja het help als je daar heen gaat.
Ja iedereen gaat een keer dood, maar je hebt daar een veel grotere kans om het te overleven dan hier.

Ik heb al 6 mensen, maar dat zijn er lang niet genoeg, daarom probeer ik via internet mensen te vinden, maar dat is best moeilijk.

Please wordt niet gelijk bang, of boos op mij omdat ik dit zeg, ik probeer alleen maar mensen te helpen.

Ik had vandaag trouwens iets heel leuks gedaan, ik was naar een healer geweest omdat, mijn oma iets had, maar ik kan ook healen, maar die healer zij dat ik de zelfde krachten als haar heb, super-magnetisch echt heel vet!!!!

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 30 mar 2006, 18:25

Maar wat nou als er in het jaar 2012 niets gaat gebeuren, dan zitten jullie daar.
Ik vind dat we een deel van de wereld zijn en daar ga ik niet voor vluchten, ieder persoon kan bijdrage aan betere wereld.

Anet

Bericht door Anet » 30 mar 2006, 21:01

Fox schreef:
Maar wat nou als er in het jaar 2012 niets gaat gebeuren, dan zitten jullie daar.
Labtopje mee met satelietverbinding, en laat het even weten hoe het daar gaat ... :wink:

Plaats reactie