10 manieren om je frequenties te verhogen

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
Ufo

10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door Ufo » 09 jul 2016, 14:43

Wist je dat je spiritueel aan het ontwaken bent? Je bent op reis naar de vijfde dimensie. Het is hiervoor belangrijk om in contact te staan met de natuurlijke frequentie van de aarde, zodat je makkelijk deze transitie kan meemaken. Wat zijn frequenties? En wat is de beste manier om je frequenties te verhogen?

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spi ... hogen.html

Ufo

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door Ufo » 09 jul 2016, 14:50

Eet gezond

Het spreekwoord zegt het al: ‘Je bent wat je eet’. Als je dieren opeet die op gruwelijke wijze zijn vermoord, komt deze energie in jouw lichaam en verlaagt het je frequentie. Het is daarom raadzaam om geen dieren te eten. Voeding die je frequentie verhoogt is licht verteerbaar zoals: groente, fruit en noten. Drink gedestilleerd water, dat reinigt je lichaam en zorgt ervoor dat je in contact komt met het natuurelement water. Je bent hierdoor meer in contact met Moeder Aarde, wat op zijn beurt je frequentie verhoogt.
De frequentie van voedsel

Als onze lichamen, in ieder geval metaforisch, zijn gemaakt van bevroren licht, behouden zij de karakteristieken van licht, wat betekent dat ze frequentie hebben. Materie kan dan gezien worden als licht met een hogere dichtheid. Zodoende kunnen we hieruit concluderen dat wij menselijke wezens zijn gemaakt van licht dat vastgehouden wordt in materie, vibrerend op een lagere frequentie en met een hogere dichtheid. Wij hebben een enorme variatie aan voedsel tot onze beschikking. Bezoek elke willekeurige supermarkt en ecologische winkel en er is duidelijk te zien dat ons voedsel enorm verschilt qua dichtheid en dus qua frequentie. Als we de onze voedsel variatie tegen een vibrationele meetlat zouden houden, kunnen we goed bekijken welke voedingsmiddelen hoog en laag scoren qua dichtheid en frequentie.

Nogmaals: hoe hoger de dichtheid van de materie cq. het bevroren licht, des te lager is de frequentie ervan. En hoe hoger in frequentie de materie vibreert, hoe minder vast het licht is en hoe lager de dichtheid ervan. Alles is nog steeds licht, in meer of mindere mate vertraagd tot materie of het nou om een 15-jaar oude hamburger van de MacDonald’s gaat of om een biologisch vers geplukt appeltje uit grootmoeders boomgaard. Misschien illustreer ik hiermee nou meteen de vibrationele verschillen op onze meetlat, waarbij het appeltje in de hoogste regionen staat, omdat deze zeer hoog is in frequentie en de hamburger ergens onderaan, omdat deze oud is, dood en volledig ontdaan van alle leven en nutriënten. Het is gedegenereerd tot zeer vaste materie met een grote dichtheid. Het licht en leven is bijna volledig uitgedoofd van dit type voedsel.

Als je verse, biologische groenten en fruit (dus onbespoten en in zijn natuurlijke staat) direct van de boom en het land eet, is de trillingsfrequentie ervan zeer hoog. Alle voedingsstoffen in wortel, stengel, blad en vrucht komen (in)direct van het licht van de zon. Wij eten dus als het ware het vloeibare licht van de zon, hetgeen zeer heilzaam is voor ons lichamelijk en geestelijk welzijn. Het bewerkte ‘fast food’ dat ons in grote getale wordt aangeboden door grote winkelketens, fast food restaurants, benzinepompwinkels langs de snelweg en zelfs kantines op school en werk, voorzien ons van dood eten dat erg laag is in kwaliteit en in trillingsfrequentie. Grote hoeveelheden van dit voedsel eten kan uiteindelijk resulteren in een slechte gezondheid, zoals in de volgende paragraaf duidelijk wordt.

http://www.tanjao.nl/dag-20-jouw-gezond ... e-voeding/

gusteman

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door gusteman » 09 jul 2016, 16:17

Ufo schreef:Als je dieren opeet die op gruwelijke wijze zijn vermoord, komt deze energie in jouw lichaam en verlaagt het je frequentie.
Met alle respect: bullshit.
Ufo schreef:Drink gedestilleerd water, dat reinigt je lichaam en zorgt ervoor dat je in contact komt met het natuurelement water.
Gedestilleerd water is géén natuurlijk product en dus géén natuurelement.
Gedestilleerd water is ontdaan van kalk en alle bacteriën die je darmstelsel nodig heeft voor het verteren van voedsel.
Dus, ook hier met alle respect: bullshit.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door univers » 09 jul 2016, 18:34

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Ufo

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door Ufo » 10 jul 2016, 05:21

gusteman schreef:Gedestilleerd water is géén natuurlijk product en dus géén natuurelement.
Gedestilleerd water is ontdaan van kalk en alle bacteriën die je darmstelsel nodig heeft voor het verteren van voedsel.
Dus, ook hier met alle respect: bullshit.
Een geheel foutieve gedachte meneer debunker.
Gedestilleerd water wordt ook wel gedemineraliseerd water genoemd en om die reden denken veel mensen dat het niet goed is om te drinken, alle waardevolle mineralen zijn immers uit het water gehaald en zij denken dat het water nu zo "leeg" is dat het de mineralen uit hun lichaam zal spoelen. Veel mensen hebben dit vroeger in de scheikundeles geleerd. Deze theorie is echter sterk achterhaald en het tegenovergestelde blijkt waar te zijn: gedestilleerd water is het meest zuivere water dat er is en om die reden is het het gezondste water om te drinken. Het bevat immers geen anorganische mineralen (zoals kalk) meer die ons lichaam kunnen belasten en doordat het zo zuiver en dus zo leeg is, is het nog beter in staat om waardevolle voedingsstoffen en vitaminen uit voeding binnen ons lichaam te vervoeren. Natuurlijk is het ook veel beter in staat om afvalstoffen af te voeren dan onzuiver water en u hoeft niet bang te zijn dat het waardevolle mineralen uit uw lichaam wegspoelt; gedestilleerd water spoelt alleen anorganische mineralen uit ons lichaam weg (dat zijn dus de mineralen die ons lichaam niet kan gebruiken en ervoor zorgen dat er kalkafzetting in ons lichaam optreedt).

https://www.heelnatuurlijk.nl/index.php ... re=default

gusteman

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door gusteman » 10 jul 2016, 09:21

Leuk dat je reageert, beste ufo, meestal blijf je gewoon op de vlakte na een opmerking.

En ja, wat kan ik er op antwoorden?

Je verwijst naar een webpagina die "Heel Natuurlijk" heet.
Dat klinkt vertrouwenwekkend, alleen mis ik onderbouwing bij hun beweringen.

Je hebt ook heel fijntjes een deel van hun tekst niet mee geplaatst, namelijk: "Wat overblijft is gedestilleerd water dat 100% vrij is van bacteriën, parasieten, virussen en ziektekiemen en voor 99,99% van andere vervuilende stoffen zoals zware metalen, gifstoffen en anorganische mineralen."
Het menselijk lichaam bestaat voor 25% uit bacteriën en heeft een verse toevoer van bacteriën nodig, anders gaat het slecht functioneren. Met andere woorden: je wordt ziek van het drinken van gedemineraliseerd water.
Het immuunsysteem heeft ook nood aan contact met virussen en parasieten, anders kan het geen antistoffen aanmaken. Wat de mens weer ontvankelijk maakt voor infecties; alledaagse infecties die bij een verzwakt immuunsysteem dodelijk kunnen zijn.

Ook interessant op die pagina is: "In andere landen, zoals Amerika is gedestilleerd water gewoon als drinkwater bij de supermarkt te koop. In Nederland helaas niet, maar wij kunnen met behulp van een destilleerkan zelf gedestilleerd water maken. Zie voor meer informatie onze webwinkel"
Ik dacht meteen: "Aha, meer informatie, dat is net wat ik zoek" en klikt dus op "webwinkel".
Daar vond ik ongeveer dezelfde informatie als op de andere pagina, behalve natuurlijk extra info specifiek over de "destilleerkan" die "Heel Natuurlijk" te koop aanbiedt.
Gelukkig stond onderaan de pagina het volgende: "Gedsitleerd water is het meest zuivere water dat er is. Klik hier voor meer informatie"
Een link naar meer informatie, daar kan ik niet aan weerstaan, dus klikte ik op "Klik hier" en kwam uit op ..... de vorige pagina van "Heel Natuurlijk".
Ze lieten me dus rondjes draaien in plaats van informatie(-bronnen) te leveren die konden staven wat zij beweren.
Dat herleidt "Heel Natuurlijk" voor mij tot een gewone webwinkel, een handelszaak die is opgezet met de bedoeling in te spelen op een nood aan "gezond leven" maar tevens ook inspeelt op de goedgelovigheid van de doorsnee burger.

Dus jammer, beste ufo, maar jouw reactie heeft mij niet van mening doen veranderen.

Verder had ik graag geweten waar de opmerking "meneer debunker" op gestoeld is.
Wanneer iemand die werkzaam is bij Monsanto bepaalde interne praktijken aan het licht brengt wordt die opgehemeld als een "klokkenluider".
Wanneer iemand wijst op theorieën of beweringen die niet onderbouwd (of zelfs niet te onderbouwen) zijn, dan wordt dat plots een "debunker".
Waarop is dat verschil gebaseerd?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door Vitharr » 10 jul 2016, 10:11

Gedestilleerd water wordt ook wel gedemineraliseerd water genoemd en om die reden denken veel mensen dat het niet goed is om te drinken, alle waardevolle mineralen zijn immers uit het water gehaald en zij denken dat het water nu zo "leeg" is dat het de mineralen uit hun lichaam zal spoelen. Veel mensen hebben dit vroeger in de scheikundeles geleerd. Deze theorie is echter sterk achterhaald en het tegenovergestelde blijkt waar te zijn: gedestilleerd water is het meest zuivere water dat er is en om die reden is het het gezondste water om te drinken. Het bevat immers geen anorganische mineralen (zoals kalk) meer die ons lichaam kunnen belasten en doordat het zo zuiver en dus zo leeg is, is het nog beter in staat om waardevolle voedingsstoffen en vitaminen uit voeding binnen ons lichaam te vervoeren. Natuurlijk is het ook veel beter in staat om afvalstoffen af te voeren dan onzuiver water en u hoeft niet bang te zijn dat het waardevolle mineralen uit uw lichaam wegspoelt; gedestilleerd water spoelt alleen anorganische mineralen uit ons lichaam weg (dat zijn dus de mineralen die ons lichaam niet kan gebruiken en ervoor zorgen dat er kalkafzetting in ons lichaam optreedt).
Beste Ufo. Dit stuk bevat zeer gevaarlijke foutieve informatie. Ik moet me daarom helaas bij meneer De Bunker aansluiten.

Gedestilleerd water is NIET hetzelfde als gedemineraliseerd water. Het verschil miskennen kan dodelijke gevolgen hebben voor de drinker. Sterker nog, beiden zijn niet per definitie drinkbaar!

Gedemineraliseerd water, demiwater of ook wel onthard water, is water waar de zouten uit verwijderd zijn. Hierdoor is de geleidbaarheid van dit water laag en wordt het gebruikt in bijvoorbeeld accu's e.d. Dit water is niet drinkbaar omdat het nog allerlei bacterieën en ziektekiemen kan bevatten + een hoop andere verbindingen waar je direct van op je rug gaat liggen.

Gedestilleerd water is water wat gekookt en gecondenseerd is. Dit proces dood de bacterieën in het water. Ook hier weer geen garantie voor de drinkbaarheid. Als je bijvoorbeeld water uit een riviertje pakt wat verontreinigd is met het giftige methanol, dan destilleer je dat namelijk mee. Methanol heeft namelijk een kookpunt van rond de 65 graden en verdampt en condenseert dus eerder dan water.

De benamingen geven dus enkel aan wat voor behandeling het water heeft ondergaan. De 'zuiverheid' verschilt enorm.

Het artikel is dan ook verschrikkelijk slecht voor de mens. De figuren die het geschreven hebben, hebben duidelijk niet het beste met ons voor, maar waarschijnlijk inderdaad wel met hun portemonnee. :wink:

Het genoemde onderscheid tussen organische en anorganische mineralen is overigens ook bespottelijk en alleen bedoelt om de onwetende lezer te hypnotiseren. Organisch = goed, anorganisch = slecht is de boodschap blijkbaar. Maar organische mineralen kennen wij bijvoorbeeld ook als fossiele brandstoffen. Suggereren dat die het goed doen in je lichaam is gewoon stompzinnig.

Sites die dergelijke onzin verkondigen geven zaken als homeopathie een slechte naam. Maar daar blijft het niet bij want ook 'de andere kant' moet zwartgemaakt worden. Chemisch? Nee, bedankt, doe maar Natuurlijk. Synthetisch? Neh, Biologisch! De goede wereld is organisch, biologisch en natuurlijk. Ebola is dat ook, maar daar praten we niet over. Verder negeren we dat het lichaam een chemische fabriek is. Anorganische mineralen zijn slecht, dus dat maakt de zee met zijn natriumchloride inhoud puur vergif. Organische mineralen moeten het zijn dus hup, dumpen die olie en maak de zee gezond! :shock:

Het is gewoon geraaskal vermomd in een pseudowetenschappelijk jasje. Levensgevaarlijk voor geest en lichaam. En dat wou ik even kwijt op deze zondagmorgen. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gast1

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door Gast1 » 10 jul 2016, 11:12

Ik ben het met Guus debunker en de zoon van Odin eens.
Niet dat ik er nou zoveel van weet, maar mijn broer is chemicus en die was zojuist hier, las het en glimlachte.
"Ah, dat is dat forum dus Gast1, pas op voor dat soort publicaties want die andere gasten die reageren hebben gelijk. Vooral die laatste."

Goedemorgen, ik duik de zon in.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 10 manieren om je frequenties te verhogen

Bericht door univers » 10 jul 2016, 12:41

Afbeelding

Als je maar er genoeg van drinkt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie