Energie velden

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Energie velden

Bericht door MetalPig » 13 feb 2019, 10:49

Vitharr schreef:
13 feb 2019, 10:31
MetalPig schreef:
13 feb 2019, 09:54
En ook daar wijs ik met een vinger naar. Zoals wanneer mensen zeggen dat een situatie "negatieve energie kost".

Dat vind ik kort door de bocht want het woord energie lijk je nu nog verder in te perken tot exacte wetenschap. Alsof sociale wetenschap, waar het soort uitspraken dat jij noemt normaal is, ook geen echte wetenschap is.
Vandaar dat ik zeg dat dat anders ligt. In die gevallen wordt het niet gebruikt om wetenschappelijk over te komen.

Binnen de context van dit topic en het artikel waarop ik reageerde is wel duidelijk waar ik op doelde. Kijk maar:
Vitharr schreef:
13 feb 2019, 10:31
Waar je verder op doelt is me wel duidelijk.
:mrgreen: ;P!

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Energie velden

Bericht door Vitharr » 13 feb 2019, 13:04

MetalPig schreef:
13 feb 2019, 10:49
Vitharr schreef:
13 feb 2019, 10:31
Dat vind ik kort door de bocht want het woord energie lijk je nu nog verder in te perken tot exacte wetenschap. Alsof sociale wetenschap, waar het soort uitspraken dat jij noemt normaal is, ook geen echte wetenschap is.
Vandaar dat ik zeg dat dat anders ligt. In die gevallen wordt het niet gebruikt om wetenschappelijk over te komen.
Het is maar hoe je het keest? :mrgreen:
MetalPig schreef:
13 feb 2019, 10:49
Binnen de context van dit topic en het artikel waarop ik reageerde is wel duidelijk waar ik op doelde. Kijk maar:
Vitharr schreef:
13 feb 2019, 10:31
Waar je verder op doelt is me wel duidelijk.
:mrgreen: ;P!
De vraag was of je nou stond te wijzen of niet. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Plaats reactie