Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 08 jan 2020, 12:27

Zenertest – Paranormaal-Testen
Test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Afbeelding


Paranormaal?

De zenertest , genoemd naar zijn ontwerper Dr Zener, is ontwikkeld om je op je intuïtie te testen.
De vraag blijft of je dan ook paranormaal begaafd bent?

De zenertest is een eenvoudige manier om te testen hoe paranormaal(?) je bent.
Eigenlijk test het enkel je gevoel van inlevingsvermogen.

De kaarten zijn elk voorzien van één figuur te weten: plusteken, ster, vierkant, cirkel, drie golflijntjes.
Concentreer je nu op die tekens en klik dan één van de 5 mogelijkheden aan.
Doe dat 25 maal achter elkaar. Dan heb je de test gedaan en kun je op het resultaat klikken.

Score: 6 gemiddeld; 9 redelijk; 11 goed; 13 of meer prima.
Is het aantal treffers herhaaldelijk boven het gemiddelde van zes, dan kan toeval buiten beschouwing gelaten worden.
Je bent dan op de één of andere manier in staat een helder voelen en helder weten tot stand te brengen.
Zijn de treffers herhaaldelijk boven de elf, dan ben je in staat meer op te vangen dan een beeld of een enkel gevoel alleen.
We vinden dan al snel dat iemand helderziende of heldervoelende gaven bezit.
Bedenk wel dat het enkel een constateren is en niet meer dan dat.
Succes.


Ga voor de test naar de site via onderstaande de link:
https://www.anahata-assen.nl/zenertest- ... al-testen/




Ik heb even snel op de kaartjes geklikt en kwam op 7.
Later zal ik er even de tijd voor nemen en serieus de test doen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 08 jan 2020, 12:40

Afbeelding


De procedure, die bij grote groepen proefpersonen is toegepast, begon met het schudden van de 25 kaarten.
Daarna mocht een persoon die als zender fungeerde steeds een kaart omdraaien van de stapel.
De ‘ontvanger’, een persoon die die de ‘zender’ niet kon zien, moest aangeven naar welk symbool de ‘zender’ keek.
Dit werd herhaald totdat alle 25 kaarten aan bod waren geweest.
Op de resultaten kunnen statistische berekeningen worden toegepast.

Als er uitsluitend toeval in het spel zou zijn, zou het aandeel juist geraden kaarten bij een groot aantal experimenten steeds precies 20 procent moeten zijn.
Het aantal treffers was echter steeds om en nabij 21 procent, dus maar net boven het toevalsniveau. Omdat het aantal tests in de honderduizenden liep,
was dit niettemin statistisch zeer significant! Ook andere onderzoekers die de experimenten herhaalden, boekten steeds ongeveer dat resultaat.

Rhine en zijn collega’s werkten soms met uitzonderlijk sensitieve proefpersonen en boekten dan spectaculaire resultaten.
De scores van zelfs de beste proefpersonen werden lager naarmate het aantal testherhalingen groter werd.
Dit werd het afname-effect genoemd en werd toegeschreven aan toenemende vermoeidheid.
Een andere belangwekkende conclusie van de onderzoekers is dat sommige proefpersonen scores hadden die significant
onder de kansverwachting van 20 procent lagen. Het bleek dat zij niet geloofden in ESP en sceptisch stonden tegenover het onderzoek.

Op het gebied van paranormale verschijnselen werd en wordt nog steeds bedrog toegepast.
Vermeldingsswaardig is hier de wereldberoemde, Amerikaanse goochelaar en boeienkoning Harry Houdini (1874-1926),
die tijdens zijn leven al een legendarische figuur was. Hij werd beschouwd als een held omdat hij het verlangen naar vrijheid van zijn publiek triggerde
door er steeds weer in te slagen om op een onverklaarbare wijze te ontsnappen uit boeien, dwangbuizen, gevangenissen, kisten, waterbassins etcetera.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse



Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 11 jan 2020, 12:16

4l13N schreef:
11 jan 2020, 11:58
Mijn score: 9
Wat was jou score taigitu?
Ik kwam op 7 maar ik heb alleen even vlug op de figuren geklikt toen ik dit als topic plaatste.
Ik moet het nog een keer serieus over doen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 12 jan 2020, 05:15

taigitu schreef:
11 jan 2020, 12:16
4l13N schreef:
11 jan 2020, 11:58
Mijn score: 9
Wat was jou score taigitu?
Ik kwam op 7 maar ik heb alleen even vlug op de figuren geklikt toen ik dit als topic plaatste.
Ik moet het nog een keer serieus over doen.
Ik heb de test opnieuw gedaan en kwam als hoogste weer op 7.
Maar ik merk wel dat ik na ga denken en dan eerst impulsief denk 'het is een ster' die ik aan moet klikken
en dan zorgt mijn denken dat ik een cirkel aanklik. En dan blijkt het toch een ster te zijn.
Het is een warrig gebeuren, en misschien dat ik het nog een keer probeer op de dag. Ik zou nu moeten slapen.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door Gast1 » 12 jan 2020, 08:13

Gast1 schreef:
08 jan 2020, 17:08
Ik kwam niet verder dan 4 ...
Zoals ik hier al eerder schreef, ik kom niet verder dan 4 en beleef het werkelijk precies eender zoals taigitu het omschrijft.
Met de ster en de cirkel dus, waarnaast de golven mij blijven plagen.
Met de vierkant en het kruis heb ik weinig 'connectie' ...

Mijn primaire reactie bij de eerste uitslag voelde -heel even- als een 'teleurstelling', wat me daarna meteen een glimlach opleverde.
De teleurstelling kwam voort uit mijn 'gevoelens' zoals ik die in eerdere jaren mocht beleven, jaren van verlichting ...
Mijn secundaire teleurstelling overkwam mij, dat ikzelf teleurgesteld was in de uitslag en toen pas begreep ik het, en daar kwam de glimlach.

Ik werd mij gewaar van het feit dat mijn 'gevoelens' onveranderd waren en dat ik geen enkel bewijs nodig had.
En gisterenavond, bij het zien van het 6e deel van ...

Afbeelding

... besefte ik het en sloeg ik mij de hand voor mijn ogen.
Emotie overmande mij wederom.

Deze 10-delige serie is een geschenk voor mij en kon ik op geen betere tijdsperiode bekijken.
Ik herkende de woorden én de zinnen ... in mijn diepste ik.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 12 jan 2020, 10:34

Grappig dat je het ook beleefd dat de eerste ingeving door het denken wordt
vervangen en dat dan je ongelijk ervan blijkt.
Die verwijzing naar dat plaatje (ik ga even uit van Jezus?) zegt me verder niets
want ik heb geen Netflix en zie niets van wat je daar kan kijken.
Maar ik ga later die test nog een keer doen, hopelijk meer op gevoel.
Of ik moet iemand charteren die met mij het kaartspel wat ik er van heb, wil spelen.
Dan hoop ik een directer contact te hebben. Het aanvoelen van de mens i.p.v. het computerbrein.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse


Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zener test - test je inlevingsvermogen en ontdek hoe sterk je intuïtieve gevoelstalent is.

Bericht door taigitu » 12 jan 2020, 20:09

Gast1 schreef:
12 jan 2020, 18:08
Ik sta er voor open taigitu ...
Bedankt.
Heel lief van je. Ik zoek het in de familie, is misschien de score hoger.
'Ons kent ons' kan helpen, een beetje valsspelen....?
Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie