Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Vitharr » 19 jul 2020, 12:25

Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:04
Maar ik kijk naar die andere zijde, waar anderen niet naar kijken of durven te kijken.
Vanuit een bepaald perspectief verhef je je hier toch echt boven de andere zonnebloemen.
Gast1 schreef:Ik ga mijn verhaal van mijn klokkenluiderstrol niet herhalen,
KlokkenluidersTrol. Serieus...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 19 jul 2020, 12:39

Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:25
Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:04
Maar ik kijk naar die andere zijde, waar anderen niet naar kijken of durven te kijken.
Vanuit een bepaald perspectief verhef je je hier toch echt boven de andere zonnebloemen.
Kijk en dit vind ik nou prachtig en inderdaad, soms dien je heel even op de tenen te gaan staan om verder te kijken.
Waardoor anderen zich weer op de tenen getrapt voelen. :mrgreen:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:25
Gast1 schreef:Ik ga mijn verhaal van mijn klokkenluiderstrol niet herhalen,
KlokkenluidersTrol. Serieus...
:rolfl:

Inderdaad zeg en ik ga dat niet veranderen.
Dit soort reacties stel ik nou werkelijk op prijs waarbij ik mijn lach weer wat meer terug krijg.
Hier is écht goed gelezen.

:post:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Vitharr » 19 jul 2020, 12:42

Gast1 schreef:
19 jul 2020, 10:16
Vitharr schreef:
18 jul 2020, 19:37
Gast1 schreef:
18 jul 2020, 14:40
Zoals je ziet heb ik die zin al weggehaald voordat je deze reactie schreef.
Ik vond die zin van mij ongepast ...
Interessant dat je pas tot die conclusie komt als je het al hebt geplaatst. Je reactie is overigens ook interessant.
Je had de zin weggehaald voor Taigitu de reactie schreef? Waar heeft ze die quote vandaan dan?
Dat is heel eenvoudig Vitharr.
Ik plaats een tekst en ga vervolgens naar een ander onderwerp, terwijl mijn onderbuik mij vertelt dat er iets niet klopt in dat wat ik geschreven heb.
Op dat moment echter heeft taigitu de zin al gekopieerd op het moment dat ik hem weg heb gehaald en daarna geplaatst.
Dat is als je gasten eten voorzetten en bij het afscheid beseffen dat je gif in plaats van kruiden hebt gebruikt. Ze hebben het al binnen.

Je kunt een bericht als concept opstellen en pas plaatsen als je onderbuikgevoel tevreden is. Persoonlijk zou ik een post niet live herschrijven als het meer dan tikfouten betreft. Je schreef wat je schreef en dat je daar op terug komt is mogelijk interessanter dan de geschiedenis herschrijven.

Maar als jij ook denkt dat je reactie al was ontvangen wat zet je er dan toe aan te beweren dat je de opmerking weghaalde voor zij de reactie schreef? Je weet dan immers ook dat wat je zegt niet klopt.

Daarbij geef je aan de opmerking weggehaald te hebben omdat je hem ongepast vond. Met het weghalen veeg je alleen openlijk je straatje schoon want met het feit dat je te laat was met het verwijderen van je opmerking waardoor hij al ontvangen was ziet de lezer je niets doen.

Wat anderen van je lezen lijkt dus belangrijker voor je dan wat Taigitu van je las. Ook al is dat hetzelfde. En dat ziet er onprettig uit.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door taigitu » 19 jul 2020, 12:48

Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:18
En het gaat gewoon verder ... [doh]

Sterkte Tammy, heel - heel veel sterkte ... en misschien is het goed om toch een keer als schooljuf op te treden.
Ik ga de dag in, vanmiddag hebben we een verjaardag te vieren ...
Je meet jezelf je hier toch wel heel grote schoenen aan.
Wie ben jij om aan Tammy aan te raden om toch een keer als schooljuf op te treden....
En dan iemand heel veel sterkte wensen..... Ongekend dit van jou naar Tammy.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Tammy » 19 jul 2020, 13:10

Ik kom toch terug in deze topic na een aantal posts te hebben gelezen.

Allereerst nogmaals het verzoek om niet te schelden in berichten hoe kwaad iemand ook is.
Staat in de forumregels ook en ik heb het eerder al aangegeven.
Ik weet dat pisnijdig zijn een krachtige emotie is maar laten we de vloekwoorden buiten het forum houden a.u.b.
Bedankt alvast voor de medewerkingen hierover. :hands:

Daarnaast richt ik mij nu even tot jou Gast1.
Je schrijft in je berichten over mij en dat klinkt heel aardig allemaal maar ik heb het in mijn berichten ook tegen jou.
Je schrijft :
Ik heb de reactie van Tammy heel goed begrepen en vraag me af of het door de verwijters begrepen worden ...
Maar word het ook echt door jou begrepen amigo ? :wink:
Want ik heb het namelijk ook tegen jou.
Je zegt dat ik wel even schooljuf moet zijn en dan zal ik dat nu even doen.
Maar nu naar jou toe.

Ik heb al gezegd hoe ik erin sta , ik ga niet mee in deze ruzie.
Ik kijk naar jou op mijn eigen manier en zo kijk ik ook naar alle anderen leden hier.

Niemand beinvloed mij, ben 60 jaar en weet donders goed wat ik zie en denk en voel .
En ik geef niemand de schuld van de nare sfeer op het forum.
Niet de mensen die boos zijn op jou en jou ook niet.

Maar ik wil wel zeggen beste Gast1 dat als er een grote groep is die een groot probleem met jou schijnt te hebben , dat dat niet zomaar uit de lucht komt vallen.
En dat daar ook een reden voor is.
Ik weet van de strubbelingen tussen jou en Gusteman door de jaren heen.
Maar dat was 1 op 1.
Daar is nu geen sprake van , de groep is behoorlijk groot en allemaal mensen die daarvoor allemaal met jou door 1 deur konden.
Dus iets is er veranderd.

Je schrijft verder :
Daarom is het nu voor mij tijd om toch maar weer eens een flinke zelfreflectie toe te gaan passen.
Tijd om het allemaal op een rijtje te zetten.

Ik ben nu wel een beetje boos op mijzelf, al die reacties los te hebben gemaakt en vraag me af hoe dat komt.
Zo voelt het nu, na een erg mooi ontwaken ook verdrietig voor mij.

Is het een afspiegeling wat er buiten het forum op allerlei andere sociale media ook gaande is? [huil]
Het verdriet is alweer weg zeg je in andere topic, mooi zo want verdriet moeten we niet hebben.
De tijden zijn al hard genoeg.
Maar afvragen hoe komt dit allemaal is zeker goed.
Andere social media hebben wij niks mee te maken Gast1.
Ons forum is hier en hier gebeurt het allemaal.

Genoeg als een schooljuf gesproken.
Ik hoop dat je mijn bericht ook snapt net als de rest van de leden dat ook doen.

Nogmaals ik hoop dat iedereen eruit komt, en ik verwacht dat echt niet vandaag.
Maar laten we proberen de irritatie te verminderen.
Men hoeft elkaar niet aardig te vinden, is buiten het forum in het leven ook niet altijd natuurlijk.
Maar laten we wel proberen om samen door 1 deur te gaan hier op het forum en als je daarbij 10 meter afstand bewaard ook goed.
Hand in hand hoeft ook niet.

Ik wens iedereen een fijne dag toe. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Witte wel » 19 jul 2020, 20:50

Gast1 schreef:
19 jul 2020, 10:46
Jeetje zeg ... [huh] [huh] [huh]

Waar is hier liefde te vinden casu quo te zoeken? ...
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel verdrietig werkt voor Tammy en overwoog enkel voor haar om het forum te verlaten.

Daarom is het nu voor mij tijd om toch maar weer eens een flinke zelfreflectie toe te gaan passen.
Tijd om het allemaal op een rijtje te zetten.

Ik ben nu wel een beetje boos op mijzelf, al die reacties los te hebben gemaakt en vraag me af hoe dat komt.
Zo voelt het nu, na een erg mooi ontwaken ook verdrietig voor mij.
En ik dacht dat je nu ging begrijpen wat er gaande is. Foute gedachte. :-(

Alles wat ik je de laatste tijd heb aangereikt Gast1 was voor jou en niet tegen jou. Ik was er een die je attent maakte het spoor bijster te zijn. Dat was voor jou bedoeld en niet tegen jou.
Alles schoof je opzij. En tóch vroeg je om bevestigingen en adviezen want dat was duidelijk leesbaar uit je teksten. Het is een keuze natuurlijk om iets wel of niet aan te nemen. Het is een keuze natuurlijk om degenererend te reageren. Het is een keuze het ego als prioriteit te zien.
Freud heeft hier een hele studie op uitgevoerd. Misschien heb je een gebrek aan serotonine en/ of een teveel aan cortisol en kan Freud je bijstaan.
Het is aan jou Gast1.
Je kan ogenschijnlijk vrolijk en blij zijn. Je kan spontaan, vriendelijk, liefdevol en meegaand reageren. Je kan het feestvarken zijn of de lolbroek.
In je hoofd kan een heel ander verhaal spelen.
Ben je nu zo verandert door de tegenslagen en het wantrouwen die je de afgelopen jaren hebt moeten trotseren. De teleurstellingen waarover je hier diverse malen geschreven hebt. Is dit het wat het ros in je heeft opgejaagd en nu geen teugel meer heeft. Misschien toch iets om te spiegelen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 07:08

:grin: :grin: :grin:

Werkelijk, wat ik hier nu weer allemaal lees ...
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Gast1 schreef:
19 jul 2020, 10:16
Vitharr schreef:
18 jul 2020, 19:37

Interessant dat je pas tot die conclusie komt als je het al hebt geplaatst. Je reactie is overigens ook interessant.
Je had de zin weggehaald voor Taigitu de reactie schreef? Waar heeft ze die quote vandaan dan?
Dat is heel eenvoudig Vitharr.
Ik plaats een tekst en ga vervolgens naar een ander onderwerp, terwijl mijn onderbuik mij vertelt dat er iets niet klopt in dat wat ik geschreven heb.
Op dat moment echter heeft taigitu de zin al gekopieerd op het moment dat ik hem weg heb gehaald en daarna geplaatst.
Dat is als je gasten eten voorzetten en bij het afscheid beseffen dat je gif in plaats van kruiden hebt gebruikt.
Ze hebben het al binnen.
Laten we het 'gif' er eens bij nemen mijn beste viervoeter:
Gast1 schreef:
18 jul 2020, 14:10
En bemerk nu niets van jou te leren, dus ik heb me vergist in mijn eerdere lovende woorden naar jou toe ...
Als dit 'gif' is, wat is het dan wat ik bij forumleden lees zoals gusteman en univers? ... en wat als tekst openlijk blijft staan? :grin:
En wat zelfs gewaardeerd wordt?
Zegt dat dan niet veel over henzelf?
Wordt het dan niet een 'gifpoel' die blijft staan en waar anderen voor op moeten passen?
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Je kunt een bericht als concept opstellen en pas plaatsen als je onderbuikgevoel tevreden is.
Mag ik daar dan uit concluderen dat iedereen tevreden over haar / zijn teksten is die alhier en op andere topic's geplaatst zijn?
Dat zegt nogal veel over hoe we anderen omschrijven ... en hoe we reageren naar anderen. :wink:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Persoonlijk zou ik een post niet live herschrijven als het meer dan tikfouten betreft.
Je schreef wat je schreef en dat je daar op terug komt is mogelijk interessanter dan de geschiedenis herschrijven.
Heel juist, ik had die zin immers weggehaald die jij als ... gif bestempelde in plaats van kruiden.
Ik had echter het zout geplaatst wat de suiker had moeten zijn. [jaja]
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Maar als jij ook denkt dat je reactie al was ontvangen wat zet je er dan toe aan te beweren dat je de opmerking weghaalde voor zij de reactie schreef?
Zelfreflectie :wink:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Je weet dan immers ook dat wat je zegt niet klopt.
Juist ;P!
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Daarbij geef je aan de opmerking weggehaald te hebben omdat je hem ongepast vond.
En je leest wat ik van mij ongepast vond ...
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Wat anderen van je lezen lijkt dus belangrijker voor je dan wat Taigitu van je las.
Dat is een foute aanname Vitharr, maar het kan ook zijn dat je je vergist natuurlijk.
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Ook al is dat hetzelfde. En dat ziet er onprettig uit.
Sorry, maar wát ziet er nou werkelijk onprettig uit?

Afijn, er zijn nog meer reacties in dit topic.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 07:24

Laten we het 'gif' er eens bij nemen mijn beste viervoeter:
Laten we één ding duidelijk stellen, hij is je hondje niet.
Jij bent wel de luis in de pels.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 07:29

Goedemorgen dondersteentje :mrgreen:

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 07:31

taigitu schreef:
19 jul 2020, 12:48
Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:18
En het gaat gewoon verder ... [doh]

Sterkte Tammy, heel - heel veel sterkte ... en misschien is het goed om toch een keer als schooljuf op te treden.
Ik ga de dag in, vanmiddag hebben we een verjaardag te vieren ...
Je meet jezelf je hier toch wel heel grote schoenen aan.
Wie ben jij om aan Tammy aan te raden om toch een keer als schooljuf op te treden....
En dan iemand heel veel sterkte wensen..... Ongekend dit van jou naar Tammy.
[think]

Wat schrijf je toch taigitu ... lees die post nou eens goed.
Ik schreef eerst dit: viewtopic.php?f=45&t=21004&p=367402#p367402

... en daarna ging univers al meteen op de oude voet verder met gif spuwen:
univers schreef:
19 jul 2020, 12:12
En zo lees niet enkel ik, maar ook tal van andere lezers ...
Weten ze gelijk wat voor vlees er in de kuip zit, en dat is flink bedorven.
... en nu jouw post.

Nadat ik las dat het gewoon op de oude voet verder gaat wenste ik Tammy daar sterkte mee en dat was mijn eerste zinnetje in die post, gevolgd met mijn drie puntjes.
Ik raadde Tammy helemaal niets aan en dat vertelt mijn tweede zin dan ook niet.
Mijn tweede zin aan Tammy is enkel een overweging die ik meegeef ...

En dan lees ik van jou dat ik mij toch wel heel grote schoenen aan trek.
Dat is jouw perceptie taigitu en dat is dan ook geheel aan jou.

Verder zie ik dat je je aardig aan het amuseren bent op het trollentopic. :grin:
Dat doet mij goed en ik lees dat de anderen daar ook plezier hebben.
Jouw raadseltjes van verborgen teksten en humor, alsmede het plaatsen van citaten zijn schattig ...
Mijn 'kijk' op taigitu is inderdaad nu wel anders, dus ik heb me vergist in mijn eerdere lovende woorden naar jou toe ... :wink:

Excuses ende herstel, ik plaatste de incorrecte link. :wink:

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 08:52

Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Daarnaast richt ik mij nu even tot jou Gast1.
You're welcome Tammy. :wink:
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Je schrijft in je berichten over mij en dat klinkt heel aardig allemaal maar ik heb het in mijn berichten ook tegen jou.
Het is niet mijn bedoeling om het aardig te laten klinken, ik ben oprecht Tammy en uiteraard heb je het ook tegen mij ... zoals ik me nu tot jou richt.
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Je zegt dat ik wel even schooljuf moet zijn ...
Dat is incorrect Tammy, je 'moet' helemaal niets, ik raadde je ook niets aan zoals taigitu dat gelezen heeft.
Dit is wat ik schreef:
Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:18
... en misschien is het goed om toch een keer als schooljuf op te treden.
... dus dit
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Ik heb al gezegd hoe ik erin sta , ik ga niet mee in deze ruzie.
Ik kijk naar jou op mijn eigen manier en zo kijk ik ook naar alle anderen leden hier.

Niemand beinvloed mij, ben 60 jaar en weet donders goed wat ik zie en denk en voel .
En ik geef niemand de schuld van de nare sfeer op het forum.
Niet de mensen die boos zijn op jou en jou ook niet.
... is helemaal niet aan de orde Tammy, toch?

Je schrijft verder:
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Je schrijft verder :
Daarom is het nu voor mij tijd om toch maar weer eens een flinke zelfreflectie toe te gaan passen.
Tijd om het allemaal op een rijtje te zetten.

Ik ben nu wel een beetje boos op mijzelf, al die reacties los te hebben gemaakt en vraag me af hoe dat komt.
Zo voelt het nu, na een erg mooi ontwaken ook verdrietig voor mij.

Is het een afspiegeling wat er buiten het forum op allerlei andere sociale media ook gaande is? [huil]
Het verdriet is alweer weg zeg je in andere topic, mooi zo want verdriet moeten we niet hebben.
De tijden zijn al hard genoeg.
Maar afvragen hoe komt dit allemaal is zeker goed.
Ja, helemaal mee eens ...
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Andere social media hebben wij niks mee te maken Gast1.
Ons forum is hier en hier gebeurt het allemaal.
Ja, ook mee eens maar ...
Ik vroeg mij enkel even af of het een afspiegeling is wat er buiten het forum op allerlei andere sociale media ook gaande is.
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Genoeg als een schooljuf gesproken.

Ik hoop dat je mijn bericht ook snapt net als de rest van de leden dat ook doen.
Ik snap al het door jouw geschrevene tot hier ...
Maar een schooljuf kan ik tot nu toe niet ontdekken Tammy, enkel hier:
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Nogmaals ik hoop dat iedereen eruit komt, en ik verwacht dat echt niet vandaag.
Maar laten we proberen de irritatie te verminderen.
Men hoeft elkaar niet aardig te vinden, is buiten het forum in het leven ook niet altijd natuurlijk.
Maar laten we wel proberen om samen door 1 deur te gaan hier op het forum en als je daarbij 10 meter afstand bewaard ook goed.
Hand in hand hoeft ook niet.

Ik wens iedereen een fijne dag toe. :peace:
... en dan zie ik dat ik het met een heel lieve schooljuf te maken heb.

Weet je dat ik bij de hier bovenstaande zin al heel even een twijfelende gedachte had of ik deze zin wel zou plaatsen?
Het kan weer opgevat worden als 'slijmerig - hypocriet en/of manipulatief gedrag.'
Het zou me kunnen remmen in mijn persoonlijkheid (die iedereen heeft), maar ik ben niet te remmen ...
Wat schreef je ook al weer (met een andere context):
Tammy schreef:
19 jul 2020, 13:10
Maar dat was maar een paar secondes die gedachte.
No way dat ik ermee stop.
... en dat geldt minimaal ook voor mij.

Tammy, het forum is aan het veranderen in een gifpoel en ik weet dat je dat ziet.
Ik heb mijn teksten geanalyseerd en die van anderen.
Ik heb mezelf vragen gesteld en ik heb al mijn verwijters vragen gesteld.
Zo ben ik bij mijzelf begonnen en daarna pas bij anderen.

Ik verwijs vooral naar deze post van mij: viewtopic.php?f=45&t=21004&p=367402#p367402

En ik zie dat jouw dondersteentje zichzelf nogal wat permitteert.
Ik zie dat die leuke zeeman nogal wat privileges heeft en zich van jouw verzoeken geheel niets aantrekt.
Dat vind ik respectloos en aanmatigend en het is bijzonder dat mijn teksten op de korrel worden genomen (waar niets mis mee is), maar ...
Nog bijzonderder is dat geen enkel forumlid (op en Kristof na dan) een openlijke opmerking naar univers maakt.
En dat hoeft ook niet ...

Het valt enkel op. :wink:

En ook ik wens iedereen een fijne dag toe.

:loveU:

Ik heb een behoorlijke tijd nodig gehad om al dit hier te typen.
En kwam iets tussen en daarvan ben ik heel, heel erg geschrokken en mijn dag zal nu niet fijn meer zijn.
Geheel in tegenstelling van gisteren, wat een prachtige dag was.
En dat heeft helemaal niets, maar dan ook niets met het forum te maken.

Een van jullie gaat het vanzelf berichten of misschien is dat zelfs al gebeurd.
Ik weet het niet, maar ik ben behoorlijk van mijn stuk.

Ik weet nog niet wat Witte wel geschreven heeft, maar ik heb nu geen zin meer om daar op te reageren.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 20 jul 2020, 08:56

Gast1 schreef:
20 jul 2020, 07:31
Ik raadde Tammy helemaal niets aan en dat vertelt mijn tweede zin dan ook niet.
Je raad Tammy echt wel iets aan.
Lees dit stukje tekst nog maar eens.
Gast1 schreef:
19 jul 2020, 12:18
Sterkte Tammy, heel - heel veel sterkte ... en misschien is het goed om toch een keer als schooljuf op te treden.
Ik ga de dag in, vanmiddag hebben we een verjaardag te vieren ...
In het rood gekleurde tekst is iets aanraden.
En wat verteld die tweede zin dan?
Niets bijzonders, behalve dat je de dag in gaat en een verjaardag gaat vieren.
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 09:10

:roll:

Als jij denkt dat ik Tammy iets aanraad, dan is dat jouw waarheid en dan zij het zo ...
Het door mij gebruikte woordje 'misschien' heb ik aangewend als enkel een overweging en zo was het ook bedoeld.
Het gaat mij nu te ver om voorbeelden te geven van 'overwegingen' en iets per definitie 'aanraden' ...

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 09:12

En ik zie dat jouw dondersteentje zichzelf nogal wat permitteert.
Wat permitteert ik.
Ben jij vergeten om in de spiegel te kijken.
Dat is wat ik van je denk.
Wat een schlemiel ben je toch.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 09:13

Als jij denkt dat ik Tammy iets aanraad, dan is dat jouw waarheid en dan zij het zo ...
Ik hoef maar aan de potten stroop te denken, die je om haar mond smeert.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 09:16

En precies dit bedoelde ik dus Tammy ...
En daar gaat dit topic dan ook over ...

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 09:18

En ik kan nu niet meer schrijven, te emotioneel en nogmaals ...
Dat heeft allemaal niets met dit kinderachtige gedoe te maken ...

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 20 jul 2020, 09:36

Ik had al afgesloten maar in mijn verdriet, stel ik Tammy nu een vraag.

Bepaalde leden van het forum hebben in het verleden een ban gekregen.
Ik ga nu niet vragen om dat ook te doen.
Ik ga het ook niet aanraden.
Ik ga het niet in overweging geven ...

Als je al dat leest van univers zich permitteert en wat gusteman aan vuilbekkerij schrijft, dan weet ik wat je daarvan vindt.
Waarom heb je forumleden die voor veel minder vuilbekkerij een ban gegeven?

Ik ben niet boos op jou Tammy, allerminst.
Maar ik begin te walgen van wat hier allemaal aan het gebeuren is ...

Ik ga nu trainen, want ik heb dringend afleiding nodig ...

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 20 jul 2020, 09:43

Dan blijft er niet veel meer over Gast1, want als deze twee forumleden weggaan nemen ze in hun kielzog nog wel een aantal leden mee.

Lees de kritieken nogmaals en ik hoop dat je tot inzicht komt dat de manier waarop jij je profileert de bron van de irritatie bent.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 09:49

Dan blijft er niet veel meer over Gast1, want als deze twee forumleden weggaan nemen ze in hun kielzog nog wel een aantal leden mee.
Dat is ook de bedoeling van hem.
Twee leden die dan geen kritiek meer kunnen leveren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie